Szia Peti!
Megnéztem a Biker-World nél, aztán a Nagyvas. hu-n és a Bembo motornál, nincs lényeges árkülönbség 5500 forint körül van a német Lucas fékbetét. Nekem hátul kell cserélni és én ezt veszem meg, de kérdezd meg mástól is hátha van jobb ettől ebben az árfekvésben.
Az ülés szivacsából kivenni veszélyes dolog mert félő hogy a kényelem rovására megy. Ha pedig magassítani kell szerintem nem elég csak a szivacsot megnövelni mivel úgyis összemegy mikor ráül az ember, ahhoz meg hogy 2-3centit emeljen az emberen (terhelve) lehet hogy 10centit is be kéne rakni a cél érdekében. Az meg hogy néz ki?
Nem tudok erre megfelelő alternatívát, talán komplett üléscsere, vagy nem tudom.
Hali nekem ez lesz valószínűleg 1 icipici kagylósítással az az max 1.5-2 centi lesz kivágva a szivacsból + deréktájt 1 kis betét. ahogy a képen látható
Még én sem döntöttem el pontosan mit akarok. A kiinduló pont az, hogy a jelenlegi gyári műbőr (?) huzat kezd a peremeknél berepedezni. A cél az, hogy kicsivel magasabb legyen a nyereg ha megoldható.
Az is jó lenne, ha az utas nem csúszna mindig a nyakamba -- gondolom a szivacsot is át kéne faragni, elől-hátul.
Beszéltetek itt (Balázs) a kagylósított ülésről. Ennek mi a szerepe? Csak látvány, vagy kényelmesebb lesz az ülés, jobban tart oldal irányban is?
Ha Andornak kell a méret szemre, nyugodtan szóljatok, s elszaladok hozzátok.
Egyébként ha valami nyűgöm van bőrrel kapcsolatban, én is gondolkodás nélkül Andorhoz fogok fordulni, ráadásul a Tisza-tó túrán elvitt minket egy olyan helyre, ahova rendszeresen járok vásárolni bőr cuccokat.
Laci, emlékszel, hogy megállapítottad, hogy igencsak csereérettek már a fékpofáim. Gondolom a 97 utáni sport változatú cb 500-ra is ugyanolyan fékpofák kellenek, mint az én 99-es cbx-emre...
Szia Zoli!
Kérdés hogy mit szeretnél? Ha csak egy huzatot akarsz akkor Kontroll motorjáról levesszük a méretet és szerintem te is feltudod rakni a kész huzatot. Annyi a gond hogy a gyári egy darabból készűl hőkezeléssel, amit Andor var az több darabból készűlne és a varrás adja ki a formáját. A varratok le lesznek ragasztva, tehát vízálló a huzat. Személyes véleményem az ha varrással meg van bolondítva még jobban néz ki. Ha van ötleted a design-al kapcsolatban, küldj fotót és ő bármit megcsinál. A kész huzatot vagy ragasztani kell Palma tex-el, vagy kárpitos tűzőgéppel rögzíteni (praktikeres) a vázhoz, ezt te is megtudod csinálni, az elküldését meg én megoldom szivesen.
Az a lényeg küldj valami fotót az elképzelésről és olyanra csinálja amilyenre akarod.
üdv,
Laci
Nem semmi nyergeket hozott össze ez az Andor! Nekem is ráférne egy felújjítás a nyeregre, a gond csak a távolságban rejlik Andor és köztem Ha esetleg szokott Budapest környékén járni... Postai úton elég necces küldözgetni. Szóval ha erre kitalálunk valamit, akkor már egyel több kuncsaftja lenne!
Motoroztam ma egy jót vidékről az albiba, gyönyörű jó idő volt, többször megálltam nézegetni a szép leveleket! :) Ti is tegyétek ezt ha van lehetőségetek.
Sziasztok!
A közelmúltban szóbakerült az ülések átalakítása és én akkor Andor barátomat ajánlottam. Most végre tudok feltenni képeket arról hogy miket tud csinálni. Amúgy ez csak a jéghegy csúcsa, mindent elválal ami bőrrel kapcsolatos. Megbízható, forduljatok hozzá bizalommal, nagyon keveset netezik de rajtam keresztűl tudtok neki üzenni. E-mail ben elküldöm a tel. számát ha valaki akar vele beszélni.
üdv,
Laci
Ha annyi időm volna mint amennyi nincs, valami roncsból én is nekifognék valami ilyesminek ha másért nem a két fiam biztos örűlne neki.
Fainul gyorsult a kis buggy...
Kisült a tök és kúrva finom!
Mielőtt mindenki tök hülyének néz elárulom, hogy Kontroll cimbi hozott egy saját termesztésű sütőtököt amit pont most falatozok.
Örülök, hogy bevált a felszerelés, bármikor bajod van segítek szivesen, de ez vonatkozik a fórum összes tagjára is.
üdv,
Laci
Nos, valóban nem volt egyszerű, tulajdonképpen le is mondtam róla az első negyed órában, de megnyugodhatsz, ugyanis nagyszerűen kitaláltál mindent, s igen meglepődtem volna, ha egyáltalán még csak nem is a helyén találom, szóval köszönöm a szakszerű segítséget!
Látom él a fórum, örülök neki, vissza kell olvasgatnom...
Megtörtént az oldaltáskák rögzítése a Kontroll kolléga motorjára A látszat ellenére nem volt annyira egyszerű! Teljesen akkor leszek nyugodt ha hazaér és ugyanott találja ahova tettük (ciki lenne ha elhagyná útközben) A kép lehetne jobb, de sajnos ránksötétedett.
Üdv
A TE-72 es Hilti jó lesz! A mulkor is felcsavart mint a rongyot amikor betont fúrtam. Még a motort sem kellene bontani a Hilti bontaná semmi perc alatt.
Na de nem szabad gonoszkodni, motorozzatok ebben a jó időben, én is motoroznék de nem lehet mert ügyeletes vagyok. Lehet azért megyek egy kurtát csak a faluba (Laci barátom szavaival élve " galoppérozok egyet")
Nem akartalak megbántani, csak nem tudtam kihagyni a poén kedvéért! Amúgy tényleg nem hangzott el az, hogy hézagmérővel kell belőni, de biztos azért mert mindenki természetesnek vette. Bocs a gonoszságomért
Régebben nekem volt egy CB-250es Hondám, ami szintén sorkettes volt olyasmi mint a CB-500 (motorfelépítése alapján) Annál a motornál ha levetted a hengerfejet simán ki tudtad fűzni a régi láncot úgy hogy húztad be vele az újat. Meg kell kérdezni szakembert, nem hinném hogy a hengerfejen kívűl tovább kellene bontani, esetleg még a hengert kell lehúzni. Nekem a régi gépből a motort sem kellett kivenni és megoldható volt a lánc csere.
Mostanság meg nincs ilyen gondom mivel a CB-1 fogaskerék vezérlésű, az meg örök mint a svájci óra! Afelől nyugodtan alszok
Csak találjak valakit aki a szelepeimet ellenőrzi
Zoli erre sajnos nem tudok választ adni. de az uj feszítőrúd behelyezés után is lehetett 1 kicsit hallani de kötve hiszem hogy 25 most már 28ezres kilométer állásnál cserélni kéne a láncot. Olvastam valahol hogy volt CBR széria ahol csak ezek a feszítők fáradtak. A szerelő meg azt mondta hogy valaki 10ezreket elmegy ilyen csörgéssel. Takobernél is megmutattam ott azt mondták túl jó a fülem és ez a kis csörgés amit hallok normális. Minden esetre a Csere után én már menet közben nem hallottam a csörgést. Viszont ha cserélni kéne a láncot valóban aprófának kell szétszedni a gépet és remélem ez amíg nálam van nem következik be.
uhh...nézegettem a vezérműlánc csere kérdést... Háát, az még egy dolog, hogy az egész motort ki kell hozzá szerelni. De szét is kell darabokra kapni az egészet. Valakinek volt már ilyen mókában része? (nem mintha cserélnem kéne a láncot csak érdeklődés).
Megnéztem a Biker-World nél, aztán a Nagyvas. hu-n és a Bembo motornál, nincs lényeges árkülönbség 5500 forint körül van a német Lucas fékbetét. Nekem hátul kell cserélni és én ezt veszem meg, de kérdezd meg mástól is hátha van jobb ettől ebben az árfekvésben.
Az ülés szivacsából kivenni veszélyes dolog mert félő hogy a kényelem rovására megy. Ha pedig magassítani kell szerintem nem elég csak a szivacsot megnövelni mivel úgyis összemegy mikor ráül az ember, ahhoz meg hogy 2-3centit emeljen az emberen (terhelve) lehet hogy 10centit is be kéne rakni a cél érdekében. Az meg hogy néz ki?
Nem tudok erre megfelelő alternatívát, talán komplett üléscsere, vagy nem tudom.