hát a videot folraktam csak én jobb minőségben raktam fel,de valahogy nem látszik semmi,meg hibás,ugyh letöröltem!föltettem a YouTube ra,itt jobban látható,itt a link http://www.youtube.com/watch?v...
Sajna itt nálunk kérdeztem,karb tiszitáts meg szinhronizálást 20eur csinálják darabját,ugyh az már 80eur! azért sokat kutattam a netten h.megoldjam én magam ezt a gondot!ma voltam megvenni a festéket,ugyh.tervek szerint tán a napokban lesz festve a mocim! ugyh majd rakok fel képeket is amint meglesz!
Hello!
Ha jól emlékszem, a szülinapi összejöveteleden találkoztunk utoljára. (Ne aggódj, itt a fórumon nem árulom el hogy hányadik születésnapod volt. )
Semmi különös nincs velem. Sajnos már lassan 3 hete nem volt alkalmam gurulni egyet, mert amikor száraz volt az út, nem értem rá. Amikor meg ráértem, mindig szutyok idő volt. Nincs szívem összekoszolni a gépet, mert utána órákig moshatom. Pedig már ideje lenne megjáratnom kicsit.
Veled mi a helyzet?
Először jelentkezem.
Augusztusig Kreidleres voltam, s az idén sok mérlegelés után döntöttem a CB 500 mellett. Németországból hozatta egy 9 éveset 21 000 km-rel. Hölgy volt a tulajdonosa.
Számotokra buta kérdés. Télire kivenném az akkut? Hol van, hogy férkőzhetek hozzá?
Mellékelem a Kreidlerem két képét, arról, hogy milyen volt és milyen most.
A karbi szinkronhoz én nem nyultam, mert nincs hozzá műszerem. Van egy nagyon ügyes szerelőm akinek van hozzá mérőműszere. Mielőtt elvittem hozzá teljesen kitakarítottam a karbit az utolsó fúvókáig és ellenőriztem a tömítések és a membránok állapotát is. A szerelő kb 20 perc alatt beállította a szinkront úgy, hogy ebbe benne volt a tank le és visszaszerelése is. Mindezt megcsinálta 2000 Ft-ér, szerintem ennyit megér és biztosabb is ha szakavatott kezek csinálják. A négy mérőműszer hajszál pontosan ugyanannyit mért a beállítás után, de ehhez rendben kell lenni a motornak, karbinak, gyújtásnak, mert akármi hibázik nem lesz jó a szinkron főleg fordulaton mászhat el.
Lehet ez is jó megoldás én nem kétlem, de én inkább elviszem és szerelővel állíttatom be, ettől függetlenűl díjazom az igyekezetet.
na a T elösztó azt azért raktam mivel véletlenül elvágtam a csövet és valamivel öszekellet kötnöm!2 U alaku csót ugy használtam fel,h.az első U csöt ráköttem az 1. és a 2.karburátorra,a másodikat pedig a 3. és a 4. karburátorra!mivel ezen a mocin az álitás 3helyen van,1.és a 2.dik karb között van,van a 3.és a 4.karb között és végül a 2.és a 3.között!szóval sok helyen olvastam h először öszehangolod az elso kettő,majd a 3.- 4.et,és végül az 1.-2.dikat a 3.-4.dikkel!itt a link ahonnal lenéztem http://www.themcdonalds.net/~t...
Na csak az\'é :) Bocsi, akkor valóban benzines kanna volt, amit láttam.
Viszont ehhez is pár észrevétel:
1. miért kell a T elosztó a két kábel közé? Nem volt elég hosszú vezetéked? (elvileg jól mér így is, csak felesleges bonyolítás)
2. miért kell 2 darab U alakú cső a méréshez? Én úgy képzelem a sornégyes motor szinkronját, hogy a referencia hengerhez (3-as?) hozzáméred az 1-es, 2-es és 4-es hengert egyenként. Aztán valószínűleg meg kell ismételni a műveletet, hiszen van egymásra hatása a többi hengernek is...
Jah, ügyelj rá, hogy a műanyag kannád benzin álló legyen, meg tud lepni...
Szia! ép ott tekertem el h fölirtam h karb szinhronizálás,de akor még csak készültem arra h rárakom,amikor fénképeztem akor még a motrot melegitettem,a palack a kormányon az pedig az üzemanyag,mivel a tartályt leszedtem!maj rakok fel 1 fotót a csöveket h oldottam meg,meg készült video is rólla mikor álitom,csak még nem sikerült fölraknom!amint fölrakom irni fogok ide h megnézzétek!kösz az infot! Üdv,Albert
Még jó, hogy ránéztem a fotókra a gépedről. Remélem, hogy csak én értem félre és a karbiszinkronnál nem a palackból vezeted a vizet a hengerbe? (lehet, hogy a benzin utánpótláshoz használtad, akkor ok).
A karburátor szinkronnál a csövet mindig KÉT HENGER vákum csonkja közé kell tenni, egyébként evidens, hogy beszippantja a henger. A vákum különbséget (differenciális mérés) kell látnod! Ha nem világos valami, írj (ui.: ez pontosabb mint a higanyos mérés ha jól be van lőve).
Másrészt sornégyes motornál tudni kell, hogy melyik a referencia henger (ott nem állítható a pillangó szelep rugó feszítése) Ezt a manuálból lehet kideríteni. Asszem a 3-as szokott lenni, nézz utána. Nekem a sorkettesnél egyszerűbb dolgom volt.
Köszönök mindent,a levegőfiltert holnap meg is veszem és beillesztem majd,ezek a képek is jó jöttek h.én is kieszeljek 1 csomagtartót neki!ha minden igaz holnap szedem szét a mocimat és majd lesz ujra festve,arra az erös metál kékre! aszthiszem elég lesz a 2deci festék a tartályra,sárvédőre meg a hátsó farokra!ma volt idegem megint tekerőzni a karb szinhronizácioval,és sikerült is megoldnom!2x 4m csövet U-ba hajlitva egy deszkára erősitettem egymás mellé,bele pedig ATF olajat tettem mivel ritka és azt rángatta a vákum!no de ah éxrevettem a 3dik karburátorom azé bizti piszkos elégé mert ha rápengetek a gázra akor naon elhuzza a 4diktol!most rakom fel majd a videot,megláthatod meg a többiek is megláthassák nállam! üdv, Albert
A doboztartó saját tervezés és kivitelezés, a műanyag platt a dobozzal együtt volt, de magát a fémvázat én hegeszgettem össze. Van hozzá egy doboz és két oldaltáska amelyek együttesen kb 70-75l csomagot képesek befogadni. A kapaszkodó (majrévas) utólag került rá mert anyuka panaszkodott, hogy csak belém tud kapaszkodni az meg neki is és nekem is kényelmetlen volt hosszabb túrán.
Rövid a CB-1 hátulja és nehezen pakolható, ezért okoskodtam ki magam a tartó szerkezetet, biztos van gyári is de nem nagyon láttam eddig. Motoros talikon nézegettem a mocikat és innen-onnan lestem el a különböző megoldásokat és úgy született meg az ötlet.
ok,köszi!majd megnézem!érdekel h.a mocidon a csomagtartódat azt te csináltad v.ugy vetted?mert tetszik és szeretném meglátni közelröl h csináljak én is olyat!raktam föl képeket,akarod nézed meg! üdv,Albert
Két szezont motoroztam még vele, de nem is szándékozom eladni egyenlőre. Ma már késő van, de igérem holnap délután átküldöm a service manuált és a szűrő tipusát.
Üdv,
Laci
ok! köszönök mindent előre!erre a mail re irhatsz fusko@nadlanu.com
majd küldök én is képeket ha majd szedem szét a mocit,meg ha valamit nem tudok akor majd téged kérdezlek!különben mióta van meg a mocid?
Az enyém is ugyanígy akasztja ki az órát, nem is értem miért áll meg 190-nél a mutató mikor a fordulat még emelkedik picit. Amúgy már láttam ezt a vidit, sőt az összes többi youtube-ost is. Az alapjárati fordulat nekem is 1500 körül van esetleg kicsivel alatta, de igy forog egyenletesen ezért nem is bántom. Ha az e-mail
címedet megadod küldök komplet szerelési útmutatót. Hangot én is tudok mutatni de nem ilyen száguldósat, nemrég Laca fiam próbálgatta a szárnyát rajta.Laca és a CB-1
Nagyon jó a kék szin is, illik hozzá!
jaj de örülök a gyors válaszért!hát gondolkoztam arról h majd szerelőhöz viszem,de azért én is átakarom tanulmányozni h miböl áll az egész(mert érdekel az ilyen dolog)! a mocim mikor megérkezett,maj 1 hónapot vártam rá,mivel Németböl hozattam!megvolt az elso szervizem rajta,lánccsere,gyertyacsere,olaj,olajfilter csere stb.A mocinak semi baja,csak h már festve lett,de az se nem nagyon szépen sikerült nekik,azé gondolkoztam h majd most a télen szétszedem és átfestem!meg a kerekeket feketére ah a te mocidon van! mert naon jó áll neki!kiválóan pörög,azért megy is,190km/h kihuztam vele ahoz van bizonyitékom ,de azóta 2alatt max 195 el száguldoztunk! de érdekel,h a tiednek mekora a legalacsonybb fordulata?nekem kicsit magas ez az 1500rpm!
itt a video http://www.youtube.com/watch?v...
én a kordurára szavazok.. a kivehető béléssel sokoldalubban használhato..és talán kevesebb ápolással beéri mint a bör..
a bör viszont tuti sokkal jobban véd csúszáskor
A jó isten áldjon meg!
Végre valaki akinek CB-1 motorja van. Azt hiszem nagyon jó mocit választottál , nekem is voltak gondjaim az elején de miután megismertem a motort tudtam kezelni ezeket. Rendbe kell tenni, ( műszeres karbiszinkron, karbi tisztítás, szelephézag ellenörzés/állítás, gyertyacsere, levegőszűrő csere) legjobb ha egy szerelőre bízod. Tudom motorvásárláskor az ember pénztárcája sokat veszt a súlyából de érdemes erre még rááldozni, mert olyan motorod lesz ami hosszú kilóméterek során fog örömet okozni.
Az elején 6,5literes fogyasztásom volt de minél többet foglalkoztam vele annál kevesebb lett, a románoknál a túrán 4,6-ot fogyasztott pedig velem volt anyuka is (Zoliék tanusíthatják).
Kérdezz bármit szivesen válaszolok, ha esetleg az 500-as cimbik megunják nyitunk egy CB-1 fórumot. (Ez csak vicc volt, jól érzem itt magam és engem is szeretnek itt )
Tudok pl. nagyon jó alternatívát levegőszűrőre, mert a gyári nehezen beszerezhető és arany árán mérik, míg az enyém 1500Ft ból megvan és mivel egy személyautó tipusé még a szűrőfelület is nagyobb ezáltal harapósabb a gép.
Légyszives tegyél fel képet a motorodról, sőt ha van videó azt is, mert a hangjára is kíváncsi vagyok.
Üdv,
Laci
Sziasztok!
Na én is bepattanok ide a Hondák közé!most a nyár elején sikerült ráfutnom egy Honda CB-1 esre és sikerült is megvásárolnom!jobban szerettem volna Bandit 400ast,de ez még is jobb! nyáron mociztam vele,hát belehajtottam jó 6000km és naon elégedett vagyok vele!hanem 1 gondom volt h.mikor meleg a motor és mikor utkereszteződésnél megálok,néha néha elaludt! és a legalacsonyabb fordulatom az csak 1400-1500!azon alul nembir meglenni! és én gondoltam h majd karb.szinhronizálásál ezt megoldom,de ithoni módra!ugyh vettem 4 mm átméröjü átlátszó gumi csövet,benne vizel,h.majd én beállitom!persze h nem sikerült,gondoltam is mert mindég beszipantotta a vizet a vákum!ezért fordulok önökhöz és föleg CBLaci-hoz h kapok e segitséget,v mit javasoltok! Üdv
Sajna itt nálunk kérdeztem,karb tiszitáts meg szinhronizálást 20eur csinálják darabját,ugyh az már 80eur! azért sokat kutattam a netten h.megoldjam én magam ezt a gondot!ma voltam megvenni a festéket,ugyh.tervek szerint tán a napokban lesz festve a mocim! ugyh majd rakok fel képeket is amint meglesz!