Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon ne hagyd elpilledni mert az időjósok szerint rövid telünk lesz. Az enyém is csak szendereg mert tudja, hogy bármikor lehet röffentés ha száraz az aszfalt és 10fok fölött van.
Sziasztok!

Ma a munkahelyemen megcsináltattam (Hála a lakatosoknak és a cnc marósnak) a láncfeszítőt! 1 sima laposvasból lett kialakítva, és horony marva bele legömbölyítve miegymás . Lefújom feketére és kerül rá a motorra.
Most már tényleg a legmélyebb álmába szenderülhet a drága

üdv: szobbal
Szia!
A könyököt fémtisztára kell csiszolni MINDENÜTT, ha egy kicsi is marad alatta, megette a fene. Majdnem egy napig csiszoltam én is mivel nekem már a rozsda pici krátereket hagyott, de megérte mert nem válik sehol.
A kromofágra vigyázni mert hihetettlen agresszív anyag, nehéz vele úgy felületkezlni, hogy a végén nyom nélkül letakaritsd, képes beleivódni a karcolásokba. Autófényezőtől hallottam, hogy a kromofággal leöntött autókat emiatt nagyon nehéz javítani.
Üdv
Szevasztok!
Rég írtam..., de becsszó minden nap olvasom a bejegyzéseiteket! :)
Zoli, én is lefújtam olcsóbb "kandallóra ajánlott" festékkel (kb. 650 fokig) a leömlőket, de nekem nagyon hamar kezdett megint lepattogni, pedig fokozatosan melegítettem be. Az lehet a baj, hogy csak kevésbé csiszoltam le? Megkapartam a rozsdás részeket (ott nem is maradt festék), de a többit hagytam. Akkor most megint álljak neki a télen? Mondjuk úgyis le akartam szedni a leömlőket, mert anno nem cseréltem ki a tömítéseket és ezért eleinte gyakran puffogott (leginkább üresben gurulva lefelé a lejtőn). :)
Más: az új cbf 1000-ről hallottatok vmit? (mármint újságteszteken kívül?)

Üdv,
Darkmind
Halihó Zozó!

Üdv a klubban!

Bizti: nyereg alatti jobb oldali fekete műanyag dekli alatt (bal oldalt a fesz szabályzó van)

Kipu könyök: ahogy CBLaci leírta! Fontos, hogy szedd le a régi festéket maradéktalanul (kromofág és vagy csiszoló papír, homokfúvó). Utána Auchanos grillezőre való hőálló spray :) Lehet, hogy azt mondják, hogy leég róla, ellenben nekem szezon eleje óta u.o. állapotban van a festék, no problem...

Nagyon szép a mocid! Én is kéket akartam anno... Pont egy hasonlót néztem ki, csak arany színű felnivel. Aztán találtam egy olcsóbbat (feketében) Ez van, használt motort nem színre veszünk

Üdv,
Zoli
Zozo!

Ezennel átadom a legszebb CB500 Díjat (Állítólag eddig az enyém volt az).
Nagyon tetszik a színe! (már most irígy vagyok ) Még 1 króm blokkvédő és Tök patent lesz

Még1x használd egészséggel és sok-sok balesetmentes kilométert vele!

üdv: szobbal
Az lesz
Fújd le matt feketére, mármint a láncfeszítő hason lovat vagy mit
meg nem merném farigcsálni a dobfékesét mert nekem gyengébbnek tűnik mint ami nekem van .
Széltébe jó ha jól melékszem de kb 15mm-el hosszabb sajnos
Hosszú a dobfékesé

Holnap beviszem a melóhelyemre és hátha a lakatosok tudnak hasonlót csinálni
HasonLót ééérted? (na mind1)

Jobban örültem volna a gyárinak még is csak oda van kitalálva.

De csináltatok is legyen az a biztos.. csak kérdés hogy mivel ápoljam le hogy ne rozsdásodjon.
Szia!
Miért nem csinálsz, vagy esetleg a dobfékesét nem lehet átalakítani? Nagy a különbség?
Embörök!

Nincs senki közelében motorbontó?
Sajnos amit küldtek láncfeszítő a dobfékes CB-hez való amit meg másodjára küldtek még nem érkezett meg! (Posta hallottam már olyat hogy lenyúlják a nem tértivevényes csomagot).

Ha van valaki közelébe bontó vagy tud bontott CB500 Tárcsafííkest! akkor szóljon legyen szíves mert össze szeretném rakni a motort teljesen és csak ez az izé hiányzik .

Kezdem nem szeretni a telet. Megőrít hogy olcsó a benzin és nem tudok motorozni!

Nah legyetek jók :)

És Zozo üdvözlet a Fórumon!
Sok-sok balesetmentes kilométert!


üdv: szobbal
Köszönöm ¤ cblaci ¤ sikerült megtalálni mindkettőt!
Nem a "válasz erre" hanem az "előzmény" gombra kell kattintani, bocsesz! Néha van hogy hülyeséget írok de a többiek már megszokták.
Szia zozo!
Örülök, hogy benéztél ide, sajnos nem mindíg van itt élet de ha még többen leszünk talán több lesz a hozzászólás is.
Először is gratulálok a motorodhoz, nagyon szép de ezt már a videódnál leírtam. Nagyon strapabíró gép, nekem ugyan nem CB 500-as mocim van de ettől függetlenűl szivesen fogadtak itt és azóta boldogítom (remélem) az 500-as cimborákat.
A biztosíték tábla azt hiszem az ülés alatt van, de ebben Zoli99 a kompetensebb és ha előkerűl biztosan leírja neked, továbbá ő az akihez nyugodtan fordulhatsz ha a mocival kapcsolatban meg akarsz tudni valamit mert ő nagyon benne van a témában és segítőkész is ráadásul.
Voltak jó kis túráink, láttam már nézegetted a videóimat, ha van kedved jövőre gyere te is, már vannak tervek az időpont meg közös megbeszélésen alapszik amibe neked is lehet beleszólásod.
A kipuf téma már régen volt terítéken de megkerestem, ha a hozzászólásom alatti "válasz erre" feliratra rákattintasz fel fog neked jönni.
Amúgy téma volt ez a GS 500 fórumon is ma reggel, ha van kedved böngészd át azt is, oda tettem fel képet is a festékről és a könyökről is.
Ha segítség kell valamiben bátran írj!
Üdv,
Laci
Üdvözlök mindenkit!


2008. szeptemberétől vagyok Honda CB 500-as (2002-es) tulajdonosa. Eddig minden rendben! ( remélem így is marad )

- Olyan kérdésem lenne, hogy hol találhatók a biztosítékok? Eddig még nem kellett szétszednem nagyon és ezért gondolom nem is találkoztam vele. De azért jó lenne tudni.. pedig már nézegettem

- A másik kérdésem pedig az lenne, hogy hogyan tehetném szebbé a kipu. könyököt? Már gondoltam rá h lefújatom feketére a kipu. dobbal együtt de azt mondták úgy is leég róla.

Előre is köszönöm a választ/ válaszokat!

Minden jót: '-.-' ZoZo ψ
Bocsánat: nyugszik
Nem baj, mire megyünk jövőre biztosan megnyukszik a nagy víz.
Errefelé rendkívül sok eső esik...
Lassan kicsap a Balaton..
Ma korán hazajöttem és nem bírtam magammal elővettem a motort. A külső hőmérséklet 14-15 fok körül volt, de a biztonság kedvéért a bőrgatya alá vettem alsót (alig tudtam mozogni benne).
Meg kellett néznem mi az újság a szelepeimmel 10ezres fordulat környékén
Köszönik jól vannak és várják a tavaszt, na meg a túrákat.
Elég sok motoros volt ma az utakon erre mifelénk, de nem is csoda elég jó itt az idő.
Ezért nem veszem én ki az akksit. Ha száraz az aszfalt és nincs 10 fok alatt, akkor menni kell!
Valaki motorozott mostanában?
Köszi, de nem voltam teljesen önálló csak az összerakásnál de még ott is volt telefonos segítségem.
Üdv,
Laci
szia cblaci gratulálok a munkádhoz
Köszi szépen! Tudom, a tömítő túlzott használatáról már én is hallottam rémhíreket. Szépen letakarítom majd.

Üdv,
Zoli
Szia Zoli!
Nem kellett kicserélnem a szelepfedél tömítést mert hibátlan állapotban találtam, nem volt repedés a gumin. Annyit csináltam vele, hogy teljesen kiszedtem a szelepfedél hornjából és letakarítottam szárazra, kitakarítottam a hornot is majd vékonyan bekentem tömítővel majd a szelepfedél tömítést belenyomtam a helyére. Ami felesleget kinyomott a tömítés azt letöröltem kivűl is és belül is.
A tömítő anyaggal vigyázni kell mert hallottam már olyat, hogy a leváló felesleg dugulást okozott az olaj járatban és kékre sült a vezértengely.
Jó szerelést cimbora!
Üdv,
Laci
Szia Laci!

Nem semmi, szép precíz munka! Nem sokára rajtam a sor, pepecselhetek vele én is...
A szelepfedél tömítést kellett cserélned? Nézegettem és 6000 magyar forint lenne, ha van rá mód inkább a régit tenném vissza. Mégsem annyira kritikus mint mondjuk a hengerfej tömítés... Vagy akkor látom majd igazából, ha szétbontom?

Szevasztok,
Zoli