sziasztok szerintetek van a hütörendszernek tul folyoja ? furánhangzik de én ezt ugy értem hogy a kipufogonál vanak gumi csövek az egyik valahova mintha a hütörendszerhez vezetne megnéztem kézikönyvben is de nem talláltam valaki nem tudja esetleg mi célt szolgál ez a csö válaszokat előre is köszönöm.
Tegnap délután kicsit motoroztunk Lacával, régóta nyúzza az agyamat hogy ő is tudna a Hondával menni. Elvittem egy olyan helyre ahol abszolut nincs forgalom, a többit meg tudod....
Az viszont meglepett hogy ilyen hamar vidi lett belőle, nem véletlen ült egész este a gép előtt.
Nagy élmény volt ez neki, meg persze nekem is (kivert néha a víz)
üdv
Laci
sziasztok. szia cblaci megnéztema videokat ha nem gond szerintem tényleg jok letek erdély nagyon tetszik meg a kékesi video.további szép napot sziasztok
Ez az átka ha ketten használjuk ugyanazt a gépet és mindketten Sport Motor hozzászólók vagyunk! Sikerült már megint a fiam felhasználó nevén válaszolni mivel ő volt bejelentkezve.
Mindegy az a lényeg elküldtem és remélem megkaptad, ha nem, jelezd.
üdv
Szia Zoli!
A zetorokról annyit, hogy némelyik akkora felszereléssel megy ki a közútra mintha övé lenne az egész úttest.
Valami szabályozás biztos van rájuk, nem hiszem el hogy így közlekedhetnek, arról nem is beszélve hogy szélességjelző sincs rajtuk, szürkületben majdnem elkaptam én is egy ilyet autóval (benne az egész családdal) az volt a szerencsém hogy fénylett a tárcsa amit vitt így időben megláttam. A hátsó lámpa nem látszott a sártól az első is éppen csak.
"15% motoros csak autóban űl és csapat" Hehe ez tetszett! Akkor mi se vagyunk különbek
üdv,
Laci
Én mostanában sokszor rájöttem, hogy vissza kell venni, és CSAK a KRESZ (sebesség határok) betartása mentett meg... Főleg lakott területen belül. Múltkor Acsán volt egy mobil 30-as tábla, útszűkülettel kanyar előtt. Lassítottam is, mire kiértem a kanyarból jött is velem szembe egy szép nagy zöld traktor ekékkel... A másik sávot zárták le. Így simán megálltam, belegondolni sem merek mi lett volna ha 50-el beeresztem a félezrest
Az idiótákat meg ki kell szűrni. Meggyőződésem, hogy 100 gyilkos utósból 80% csak béna, és nem néz a tükörbe, illetve mobiltelefonál/beszélteg/olvas a volánnál stb. 15% motoros csak autóban ül és csapat :D vagy drift király. Max 5% rosszindulatú (rádhúzza a kormányt ha sorozol, hogy nehogymár te menj előbb, stb.)
Ja! A képeket megkaptam Peti!
Ezer köszönet és hála nagyon jól sikerűltek, majd ha lesz időm vágok össze egy 2008-as nyári emlékekből álló vidit.
Csőváz
Vigyázni kell nagyon, mindíg menekülő utat kell keresni arra az esetre hogy "mivan akkor ha" és az előzni kívánt söfőröket is figyelni kell, sokat elárul a mozgásuk, valamint a visszapillantó tükrét is figyelni kell, általában látszik az arcuk és az is sokat elárul.
Ez meg velem történt ma: egész délelőtt gereblyéztem a faleveleket itthon, nagyon unalmas volt! Délután sövényt nyírtam és fát metszettem ez is nagyon unalmas volt! A jó oldala viszont, hogy nem akartak kinyírni legrosszabb esetben rálépek a rosszúl lefektetett gereblyére és kupán vág, vagy leesek a létráról, de annyit meg nem ittam . A kicsivel most fejeztük be a történelem tanulást (hétfőn dogát írnak) úgyhogy kész vagyok mire este van .
Holnap meg mehetek Debrecenbe mert ugye a nagyfiúnak pályaválasztáshoz felvételi előkészítés .
A hosszú hétvégén azért csak beröffentem az öreg csühöst, mindennap nem lehetek mintaférj az úristenit neki!
Pár sztori:
- Sötétben, rossz úton egy éles jobbosnál levágta az utat egy velem szembejövő autós, pont előttem, s ez a figyelmemet épp annyira terelte el, hogy meg se próbáljam bevenni azt a kanyart, így kimentem szántani a mezőre, ami nem is lett volna probléma, mert szeretem a földmunkát, meg tudvalévő, hogy a szántás manapság gépesítve van... na de a cb 500-at nem fognám be erre a munkára. Az oda vezető úton szakaszosan fékeztem, így is csúnyán megcsúszott az első gumi. A rossz dolog az egészben, hogy utassal voltam.
- Ma pedig meg akartak ölni, ráadásul most is utassal voltam. Egy pár járműből álló kocsisort előztem, s az utolsó autónál vissza kellett eggyel váltanom, mert megjelent a szembejövő sávban egy kisbusz. Nos, az előzött autó helyettem úgy gondolta, hogy ez hülyeség és elkezdett tolni a másik sávba, már jóval túl voltak a bal kerekei a felezőn, s az utolsó pillanatban engedett csak be, amikor is igencsak hirtelen kormánymozdulatot kellett tennem, mivel nem akartam felmosódni a kisbuszra.
- Ismét ma, egy dzsip a sávomba felejtette magát a 4-es főúton.
- Ismét ma, egy széles kanyarban egyszercsak egy autó jelent meg előttem.
Izgalmas az élet! Büszkén mondhatom, hogy még élek, mivel épp e sorokat olvassátok
sziasztok megnéztem a kék motoról készült képet és észre vetem egy dolgot mintha 3darab lábtartó lenne a gépen meglehetösen vicces lehet hogy elnéztem de lehet hogy törpéket szálitanak rajta.ja mégvalami cb500ason vannak a kipufogonál kivezetve csövek különbözö funkcioval egy csövet nem tudok hova tenni lenne tulfolyoja a hütöviznek vagy énnéztem ell valamit
Szia szobbal!
Nem neked írtam hanem Kontrol komának (neked korábbam írtam mikor lecserélted), ettől függetlenűl mindenki megszívlelheti egy ilyen magamfajta öregember tanácsát . Biztosan nem én motoroztam a legtöbbet a fórumosok között de a seggencsúszás rekordját lehet én tartom, de az egy régi őszi MZ-s történet amit most nincs időm leírni mert Laca fiam azzal fogadott hogy szétment a szimójának kuplungja (nincs két hete hogy dugótöréssel fogadott) . Most megyek szerelni!
Laci ha nekem írtad meglepően jól tapad 14 fokban is a gumi De óvatos vagyok nincs kedvem itt ott kikötni sőt még normális kórház sincs a közelben!
A Nagy próba nyáron lesz az tuti ha lábtartóig nem is de a mostaninál tuti jobban fogom dönteni a gépet mert végre tapad is! a 140-es Gumi nem sok változást hozott eddig legalábbis én nem érzem. A Másik meg akkora különbség nincsen megmértem tolómérővel és csak 135mm széles! De a szerelő mondta hogy kicsit nyúlni fog a gumi. úgyhogy a nyomtáv még szélesedni fog 1 picit abból is kiindulva hogy Laci 140-et mért annak idején amikor megkértem.
Nekem fekete bőrolajom van amit rá kell kenni és bedörzsölni, szép selymes szine lesz az ülésnek és lágy tapintású. Kezdő motorosként az MZ-s korszakban leápoltam szilikon olajjal aztán napokig csúszkáltam rajta utassal együtt, ezért a szilikont nem ajánlom!
Az extrém méretű plexi tutira rontja a légellenállási tényezőt, sőt mióta a magasabb kormány által egyenesebben ülök az is befolyásol valamennyit, erre szokták mondani, hogy valamit valamiért.
Arról nem is beszélve, hogy a túl nagy plexi nagyon csúnya (szerintem).
Szia!
Örülök, hogy megoldódott a gumi kérdés, ezután lehet lábtartóig döntögetni a gépet .
Arra azért ügyelj, hogy a hideg aszfalt és hideg gumi elég rossz párosítás! Majd jövőre próbálgasd a gép és a saját határaid.
üdv,
Laci
sziasztok kérdeznék lehet hogy elég fura kérdés de szerintetek egy üléshuzat menyit birki szakadás nélkűl szokták valamivel ápolni esetleg.másik kérdésem én azt halotam hogyha kisebb teljesitményü motorra nagy plexszit raknak vissza fogja lehet benne valami vagy kábitás az egész.válaszokat előre is köszönöm.
A motoroban 36000 km-volt, (a kék, amit kint fotóztam) vicces, az enyémben is annyi volt :) Mondjuk ez elég új (arany küllős) lehet, hogy 2002-2003-as modell.
hehe :) volt már, hogy én is így zártam le a bukót, ez bomba biztos módszer ;) a plexi elég vitorla szerű :D de az olaszoknál még a legkisebb robogón is ilyen brutkó méretű plexiket láttam.
Ma én sem bírtam magammal! :D Otthon volt és kihasználtam a jóidőt, tekertem egy nagyot a félezressel Balassagyarmat környékén. Iszonyat jó volt!
Az viszont meglepett hogy ilyen hamar vidi lett belőle, nem véletlen ült egész este a gép előtt.
Nagy élmény volt ez neki, meg persze nekem is (kivert néha a víz)
üdv
Laci
Mindegy az a lényeg elküldtem és remélem megkaptad, ha nem, jelezd.
üdv
Üdv széles utat és jó időt mindenkinek
A zetorokról annyit, hogy némelyik akkora felszereléssel megy ki a közútra mintha övé lenne az egész úttest.
Valami szabályozás biztos van rájuk, nem hiszem el hogy így közlekedhetnek, arról nem is beszélve hogy szélességjelző sincs rajtuk, szürkületben majdnem elkaptam én is egy ilyet autóval (benne az egész családdal) az volt a szerencsém hogy fénylett a tárcsa amit vitt így időben megláttam. A hátsó lámpa nem látszott a sártól az első is éppen csak.
"15% motoros csak autóban űl és csapat" Hehe ez tetszett! Akkor mi se vagyunk különbek
üdv,
Laci
Én mostanában sokszor rájöttem, hogy vissza kell venni, és CSAK a KRESZ (sebesség határok) betartása mentett meg... Főleg lakott területen belül. Múltkor Acsán volt egy mobil 30-as tábla, útszűkülettel kanyar előtt. Lassítottam is, mire kiértem a kanyarból jött is velem szembe egy szép nagy zöld traktor ekékkel... A másik sávot zárták le. Így simán megálltam, belegondolni sem merek mi lett volna ha 50-el beeresztem a félezrest
Az idiótákat meg ki kell szűrni. Meggyőződésem, hogy 100 gyilkos utósból 80% csak béna, és nem néz a tükörbe, illetve mobiltelefonál/beszélteg/olvas a volánnál stb. 15% motoros csak autóban ül és csapat :D vagy drift király. Max 5% rosszindulatú (rádhúzza a kormányt ha sorozol, hogy nehogymár te menj előbb, stb.)
Vigyázzatok az utakon!
Üdv,
Zoli
Ezer köszönet és hála nagyon jól sikerűltek, majd ha lesz időm vágok össze egy 2008-as nyári emlékekből álló vidit.
Csőváz
Ez meg velem történt ma: egész délelőtt gereblyéztem a faleveleket itthon, nagyon unalmas volt! Délután sövényt nyírtam és fát metszettem ez is nagyon unalmas volt! A jó oldala viszont, hogy nem akartak kinyírni legrosszabb esetben rálépek a rosszúl lefektetett gereblyére és kupán vág, vagy leesek a létráról, de annyit meg nem ittam . A kicsivel most fejeztük be a történelem tanulást (hétfőn dogát írnak) úgyhogy kész vagyok mire este van .
Holnap meg mehetek Debrecenbe mert ugye a nagyfiúnak pályaválasztáshoz felvételi előkészítés .
A hosszú hétvégén azért csak beröffentem az öreg csühöst, mindennap nem lehetek mintaférj az úristenit neki!
- Sötétben, rossz úton egy éles jobbosnál levágta az utat egy velem szembejövő autós, pont előttem, s ez a figyelmemet épp annyira terelte el, hogy meg se próbáljam bevenni azt a kanyart, így kimentem szántani a mezőre, ami nem is lett volna probléma, mert szeretem a földmunkát, meg tudvalévő, hogy a szántás manapság gépesítve van... na de a cb 500-at nem fognám be erre a munkára. Az oda vezető úton szakaszosan fékeztem, így is csúnyán megcsúszott az első gumi. A rossz dolog az egészben, hogy utassal voltam.
- Ma pedig meg akartak ölni, ráadásul most is utassal voltam. Egy pár járműből álló kocsisort előztem, s az utolsó autónál vissza kellett eggyel váltanom, mert megjelent a szembejövő sávban egy kisbusz. Nos, az előzött autó helyettem úgy gondolta, hogy ez hülyeség és elkezdett tolni a másik sávba, már jóval túl voltak a bal kerekei a felezőn, s az utolsó pillanatban engedett csak be, amikor is igencsak hirtelen kormánymozdulatot kellett tennem, mivel nem akartam felmosódni a kisbuszra.
- Ismét ma, egy dzsip a sávomba felejtette magát a 4-es főúton.
- Ismét ma, egy széles kanyarban egyszercsak egy autó jelent meg előttem.
Izgalmas az élet! Büszkén mondhatom, hogy még élek, mivel épp e sorokat olvassátok
Nem neked írtam hanem Kontrol komának (neked korábbam írtam mikor lecserélted), ettől függetlenűl mindenki megszívlelheti egy ilyen magamfajta öregember tanácsát . Biztosan nem én motoroztam a legtöbbet a fórumosok között de a seggencsúszás rekordját lehet én tartom, de az egy régi őszi MZ-s történet amit most nincs időm leírni mert Laca fiam azzal fogadott hogy szétment a szimójának kuplungja (nincs két hete hogy dugótöréssel fogadott) . Most megyek szerelni!
http://www.youtube.com/watch?v...
CB500 találkozó (több százan itt sem voltak :))
Laci ha nekem írtad meglepően jól tapad 14 fokban is a gumi De óvatos vagyok nincs kedvem itt ott kikötni sőt még normális kórház sincs a közelben!
A Nagy próba nyáron lesz az tuti ha lábtartóig nem is de a mostaninál tuti jobban fogom dönteni a gépet mert végre tapad is! a 140-es Gumi nem sok változást hozott eddig legalábbis én nem érzem. A Másik meg akkora különbség nincsen megmértem tolómérővel és csak 135mm széles! De a szerelő mondta hogy kicsit nyúlni fog a gumi. úgyhogy a nyomtáv még szélesedni fog 1 picit abból is kiindulva hogy Laci 140-et mért annak idején amikor megkértem.
üdv: szobbal
Az extrém méretű plexi tutira rontja a légellenállási tényezőt, sőt mióta a magasabb kormány által egyenesebben ülök az is befolyásol valamennyit, erre szokták mondani, hogy valamit valamiért.
Arról nem is beszélve, hogy a túl nagy plexi nagyon csúnya (szerintem).
Örülök, hogy megoldódott a gumi kérdés, ezután lehet lábtartóig döntögetni a gépet .
Arra azért ügyelj, hogy a hideg aszfalt és hideg gumi elég rossz párosítás! Majd jövőre próbálgasd a gép és a saját határaid.
üdv,
Laci
A motoroban 36000 km-volt, (a kék, amit kint fotóztam) vicces, az enyémben is annyi volt :) Mondjuk ez elég új (arany küllős) lehet, hogy 2002-2003-as modell.
Ma én sem bírtam magammal! :D Otthon volt és kihasználtam a jóidőt, tekertem egy nagyot a félezressel Balassagyarmat környékén. Iszonyat jó volt!
Sziasztok!
Zoli