Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sürgős egyáltalán.
És köszönöm
hello!
Én kb. 1 hete cseréltem le a gyári gumikat Pilot Activ-okra. Kb. 35ezer Ft volt a két gumi. Igaz, én hátra is gyári méretet rendeltem (130/80) , nem 140/70-est, ahogy te írtad.
Sokat még nem tudok mondani a gumiról, mert azóta nem volt túl sok időm tesztelni, de a megtett kb. 100 km alatt jónak tűnt.

Valami jó kis ülés engem is érdekelne a motorra. A belinkelt képen látható Bagster ülés eredetileg is CB500-ra készülhetett? Régebben nézegettem a gyártó honlapját, de CB500-ra valót nem találtam rajta.
Hát ettől meg végképp a földre ültem! Az alap CB-500 ra még kb ráköltött még két CB-500 árát!
Na ez a fanatizmus!
Nem mondom van igény! Az biztos hogy jól néz ki, de Andor nélkűl nem mondhatok semmit, a héten talán találkozok vele. Megmutatom a képet és majd mond valamit, de szerintem meg tudja csinálni és jóval 30 alatt!
Mennyire sürgős neked? Ha beköszönt a tél biztos több ideje lesz.
üdv
SZia Balázs! Én Isaszegen ismerek egy jó bőrőst,aki motorokkal is foglalkozik (maga is motoros). Ha kell megadhatom a számát.

Anno a Bagster üléseit nézegettem, gyárt(ott) a CB500-hoz ülést, már sokszor szerettem volna utánanézni (van magyar importőr) de aztán elmaradt mindig...
Hali!

Én sem tudom a választ... Talán évente cserélgetik a motorokat, mint az őrült olaszok!:D Viszont nem minden moci/autó hibátlan ott sem. Hallottam már olyan sztorit, hogy a garancia lejárta utána motorolajat sem nagyon cserélnek, eladás előtt meg kap valami kegyszert a vas. Szóval át kell nézni.

Majd próbálok utánajárni a mítosznak!

Üdv,
Zoli
Üdv!

Hát megtörtént megrendeltem a gumikat és ezzel együtt le is fagyott a mosoly az arcomról az ár épp hogy nem üti az 50ezres határt! Durva! De mondjuk szavam nem lehet mivel Michelin Pilot Active a választott. Kiváncsi vagyok milyen lesz Hátul: 140/70 elöl: 110/80
Elvileg Csütörtökön már az új gumák leszenk fenn várom már nagyon, a mostanival 2 személlyel csúszott meg a motor popsia és az már nem játék! Ahogy elnéztem ez még az a gumi amit az olaszok a gyárban ráraktak! 8 éves épp csereérett lett .
Szó most teljesen gatya.

Laci Az ülést teljesen át szeretném alakítatni kis kagylósítás+kis "deréktámasz" nekem és kagylósítás az utasnak
ez Szentendrén 30 papírért megcsinálnák de az rohadt sok... Van még 1 ismerősöm aki megcsinálta tesóm 1400-asára az ülést de ha tudsz kb árat mondani, azt megköszönném, meg ha még képeket is tudnál mutatni, azt is megköszönném

az elképzelésem:
http://www.motonline.com.br/tu..." target="_blank">CB 500

Vagyis ez:
Igaz lehet! Mert ha behúzod a kuplung kart, ezt a négy rugót nyomod össze, ezáltal leveszed a rugóerőt a lamellákról amik elcsúsznak egymáson. Alaphelyzetben (kiengedett kuplung) az elfáradt rugók adhatnak hangot ha lazán állnak a helyükön.
De ezt már mi leírtuk ha figyeltél! Nem írunk mi hülyeséget (csak ritkán)!
Ja és igen! Motorosnak lenni jó!
Széles utat, gumi fákat, olcsó benzint......
sziasztok megvan a kuplungom hangjának az oka egyszerelö aki szerelt már sokk cb500at azt monta hogy a kuplung kosáron leg belül van 4rugo azón vekszikfel az egész szerkezet és ennek a kopása okozza a zajt azt monta ha hagyon zavarna a dolog akkor azokat a rugokat kell majd kicserélni kokányabak öszeszokták a kosarar ütögetni de ezt nem tanácsolja mert a zaj ugyis visza tér ugyhogy kokányolni nem szabad de amíg nem okoz gondot a váltásnál adig hagyam a csudába az egészett. üdv mindenkinek u.i mostmár kezdem érteni hogy a motorosok mért mondják azt hogy széles utat most kezdek igazándiból még csak motorozni és tetszik az egész
Szia Zoli!

Furcsa, hogy ilyen sokan motoroznak az olaszoknál, régebben is hallottam erről. Azért írom hogy furcsa mert általában az Olaszból behozott motorok keveset futottak, 5-6 évesen 30ezer alatti futásteljesítményűeket lehet venni de kifogható ettől jóval kevesebb kilóméteres is. Akkor most hogy is van ez?
Falusi gyerek létemre idén is simán belehajtottam 12ezret a mociba pedig nem munkába járok vele .
Azt se gondolnám, hogy visszatekerik az órát, mert jó mocikat lehet tőlük venni, legalábbis eddigi ismerőseimtől ezt hallom. Lehet rövid távon használják inkább városba?
Hamár ott vagy Zoli, nyomozd ki a titkot.

üdv!
Szia Laci!

Én is el vagyok havazva mostanában. Megyek jövő héten Olaszországba, remélem látok valamit a nagy motoros életből (nem motorral megyek sajnos).

Hétvégén motoroztam vagy 150km-et (öröm motorozás és egyben céleszköz is volt a motor). Gyönyörű idő volt, ki kellett használni. Levettem a kézvédő muffjaimat is olyan meleg volt

Remélem sokáig tart még ez az enyhe idő, jó lenne ha nem kéne BKV-zni

Szevasztok!
Zoli
HAHÓ !

Mivan veletek fórumozók? Nagyon pang a fórum! Azt hittem csak én dógozok éjt nappá téve!
Vagy mindenki motorozik ebben a jó időben? Végre gép elé kerülök és nincs semmi amihez hozzá lehetne szólni.
Motorozni most nem volt időm (az elmúlt 3 hét alatt kétszer ültem motoron ) és a fórum is vegetál, régebben minden este átolvastam, most hogy pár napot kihagytam azt hittem lesz vagy 3oldal olvasni való erre van vagy két hozzászólás .

Szobbal!
Örülök, hogy van ülésed, vadásztál már régóta rá. Laci Apriliája is kagylósítva lett, Andor csinálta meg ha gondolod beszélek vele, nagyon profi és szép munkája van.

basti!
Egyszerűen megoldottátok a kérdést, ha stabilan áll akkor nem rossz! Talán az oldal doboz (táska) felraklásnak nem ártott volna valami ami lejjebb nyúlik, de ha csak egy dobozt raksz rá így is tökéletes.

Midenkinek üdv!
Aztán írogatni!
Üdvözlet!

Végre találtam ülést! És Gumicsere után az ülés kagylósítás és az utas számára komfort kialakítása lesz a cél!
De Képekkel és próbával még várnotok kell mert sajnos a gumi nem 2 forint meg jön a karácsony és arra is gyűjteni kell.
Minden esetre a bontó szerint az ülés gyári állapot úgyhogy jól kifogtam

üdv: szobbal
Ja, megint elfelejtettem: a kuplung nekem is ugyanezt csinalja. Ha jol emlekszem akkor raadasul csak melegen! Tehat uresben felengedve kopog-zorog kicsit. Nekem is mindenki azt mondta, hogy ne erdekeljen. Meg egy dolog fura: motorfekkel neha 2-3-4 fokozat korul "sir" egy kicsit a motor (vagy inkabb a valto). Azt sem tudom mitol van.
Na, meg kiegett a lampa a muszerfalam bal oldalaban :) A legutobbi fogyasztasom pedig 4.00 liter/100km volt. Remelem osszefoglaltam a kozelmult esemenyeit :)
Sziasztok!

Megint nem olvastam egy ideje a listat, de ujra itt. Mult hetvegen mentem egyet a mocival Sarvarra, hat nem volt tul meleg, de jo kis tura volt. Viszont a lenyeg, hogy vettem occso dobozt (de egyelore tetszik :)) es hat apam segitsegevel elkeszult hozza a tartolab is (negy lab tartja a doboz szerelolapjat). A kapaszkodohoz van ketto es a vaznyulvanyhoz masik ketto csavarozva. Veletlenul csak ilyen kis kepet csinaltam a telefonnal, de vegulis mindegy, csak az erdekesseg kedveert. Egyelore ugy nez ki fennmarad, illetve nem a tartolabak a problemasak, inkabb a doboz zarszerkezete. A razkodasban elhajlott az alaplap foga amibe a zarnyelv ugrik, ugyhogy ott meg egy kis erosites jon. A doboz meg nem tudom mekkora, de egy buko + kabat belefer :)

jo utat mindenkinek
keményebb rugózást keményebb rugó beépitésével vagy a bent lévő előfeszítésével kaphatsz..
az olajjal variálással a csillapítást módosíthatod ahogy cblaci is irta.. több olajtól a szimmering eldurranhat..
A telóba a gépkönyv szerinti olajmennyiséget kell tölteni, ha keményebb csillapítást akarunk elérni sűrűbb olajat kell tölteni az okosok szerint. Az én véleményem, hogy amit a gépkönyv ír azt kell beletölteni vagy azonos teljesítmény szintűt.
A légtelenítést én nem csináltam, anélkül is jól működik, de lehet van olyan tipus ahol kell.
Sőt! Köszönöm a kiigazítást!
Nem szeretnék félrevezetni senkit
sziasztok szerintetek lehetséges dolog az hogyha az elsö teleszkopba megnövelik kismértékben az olaj szintet keményebb lessz a rugozás ha csökentik akkor elvileg felpuhul az egész (ezt olvastam egy régebbi motoros ujságban ) ezt azért kérdem hogy valaki probált valami hasonló dolgot elkövetni . tudom hogy ez nem egyszerü azért nem fogtam ijen dologhoz csak kiváncsiságbol kérdem . másik dolog létezik az hogy a teleszkop szárakat ki kell légteleniteni olaj feltöltés után lehet hogy furán hangzik de én egyszer látan egy másik tipusu motornál ijet .
szép ha valaki beismeri a tévedését
azért zöröghet mert megrövidült a terheléstöl, nem áll már feszesen ahelyén, hanem picit mozog...
ettől még ellátja a csillapito hatását,de hangja van..
Nem megy fel sajnos a kép, nem tudom mi az oka
Erre gondoltam:
Átgondoltam, utánanéztem.
Nem a lamellákra gondoltam mert azok préselt parafa szerű anyagok, azokban nincs rugó. Amire én gondoltam az a kosár aljában lévő körben elhelyezkedő rugók. Nem tárcsaként van jelen, hanem magába a kosár aljába van beépítve. Amivel nekem eddig volt dolgom azok tárcsába voltak beépítve külön.
Kijavítom magam!
A kosár aljával együtt cserélhető kompletten a rugósor!
De az meg mitől adna hangot ha nem törött?