Szerintem is nagyon baró lett a nyereg, érti a szakmáját ez az Andor! A költségek miatt ne tessék megijedni, igen kedvező áron dolgozik a mester. És úgy is kiderül, előre meg tudja mondani.
A többi cuccos a teló felújításhoz kell. Szétkapom a motor elejét mert kormánycsapágyat kell cserélnem és akkor már felújítom a többit is (teló porvédő gumi, szimering, teló olaj). Lesz még egy progresszív rugó is, de az később jön. Az nem volt elengedhetetlen szükséglet, de megleptem vele magam. Káros szenvedélyem nincs, autóm se úgyhogy megmagyaráztam magamnak :) Ja vettem még egy olajszűrőt is (japán) hamarosan olajcsere lesz, próbáltam előre gondolkozni.
Én is mentem már a CB500-al itt a faluban tükör jégen (sík terepen):) Még tavaly, amikor nem bírtam magammal, és próbálgattam egyszer-egyszer télen is. Sokkal stabilabban irányítható mint a Simson, gondolom a nagyobb súly miatt jobban beleáll a jégbe. Lábat sem kellett letennem igazából.De 5-6 km/h -nál nem tudtam többel menni az tény. Persze más lenne a helyzet SZÖGES GUMIVAL! Frankón el kéne tenni a mostani gummákat ha lekopnak és csapatni egyet majd télen. Jégbike: http://www.youtube.com/watch?v...
Szia Zoli!
Gratulálok a nyereghez, szuperül néz ki valóban, Laci nem hiába zengett ódákat Andorról! :)
Ha nem vagyok indiszkrét mennyibe került megcsináltatni? Lehet, hogy engem is érdekelne, mert eléggé csúszós már az enyém. Ha azt vesszük figyelembe, hogy a nyereg a CB500 egyik legkevésbé sikerült része (nekem az utas nagyon csúszkál, egész úton meg azért nem feszítheti a térdét nagyon erősen), akkor mindenképp érdemes lenne megcsináltatni. Lehet, hogy a díszcsíkot pirosban is meg lehetne oldani?
Kérlek, hogy a használatban tapasztaltakat oszd meg velünk, de nem csak a nyereggel kapcsolatban, hanem a többi újításodról is! :)
Üdv mindenkinek,
Darkmind
PS: itt Pesten tényleg rengeteg futárt látni és emellett sok igazi kis mazsolát - sportcipő, nyitott sisak, vékony kesztyű + robogó. A legkomolyabb az volt, amikor a tök jeges, lefagyott Fehérvári úton araszolt egy 1000-es Suzuki kb. 3 km/h-val, letett lábbal.
Emberek, megjött a vadi új huzatú nyergem! Vagyis már a hét elején megjött, csak most értem haza, hogy megláthassam. Nagyon-nagyon király! Próbáltam is hívni Andort, de már ki volt kapcsolva. Nagyon tetszik! Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Megjöttek az alkatrészek is, holnap indulhat a nagyüzemi szerelés! Csak a progresszív rugó nem jött, remélem csak a hosszab rendelési idő miatt maradt ki egyenlőre...
Hát akkoriban még nem a PC előtt döglöttek a fiatalok, volt valam "tartalmas" szórakozásuk is! Már aki feltalálta magát mint te Laci. Mostanában a falu egész nyáron pang... Alig mennek a srácok focizni, bringázni. Otthon döglenek a playstation előtt Ez azért gáz szerintem...
Én is mások tanácsára teszem le a mocit télen, sokan mondogatták hogy izülett gyilkos a téli mókázás és inkább hiszek a bölcsebbeknek! A buszozással sincs baj! Minden hétvégén találkozok valami régi cimborával és jót dumálunk a falumba hazafelé vezető úton. Pesten meg többet sétálok mintha motorral járnék. Szóval meg van az előnye ennek is!
Azért télen a Simson csak ki szoktam hozni egy kis csapatásra! :D Tavaly bornyáltam is vele egy elég szépet, megfagyott hóval befedett tócsa a közepén nyomvájúval Persze valóban a driftelés a legeslegkirályabb, ahogy Albert is írta! Persze én is csak fater Corsájával nyomom, azt is óvatosan. De imádok kézifégezgetni (barátnőm legnagyobb bánatára :D)
Sziasztok!
Régen nem pihent az én motorom se télen, nem volt az az időjárás ami visszatartott , a leghidegebb napokban is elővettem az ETZ 250 mocimat és mentünk jégmotorozni. A legszebb az volt mikor a hosszan befagyott kanálisban bohóckodtunk, addig nem is volt gond míg lementünk, de miután kijátszottuk magunkat túl meredek volt a part feljönni .
Az esőkről meg nem is beszélek, akkor is elindultunk ha szakadt, de ezt már írtam korábban az MZ-s sztorikban . Anyám szegény mondogatja is mikor Lacának osztom az észt, hogy én sem voltam különb sőt.....
Viszont tartalmas legénykorom volt az biztos, minden pillanatára szivesen emlékszem vissza, persze így utólag visszagondolva elég meredek dolgok megtörténtek velem és sokan csodálták, hogy túléltem azt a vadmotoros időszakot. Na meg a térdeim se engedik feledni a dolgokat, mindkettő kész lett a téli motorozások miatt, sokszor napokig fájnak alig birok oszlopra mászni . Erre azért vigyázzatok!
Üdv,
Laci
Múltkor vagy 3 hete kénytelen voltam motorra szállni, mert máshogy nem tudtam megoldani. Az a szitálós eső volt, valami borzasztó volt. 30-40-el nem mertem többet menni. Leraktam a lábam, majdnem elestem álló helyben annyira csúszott az út.
köszi a segítséget, lehet, hogy nem ez lesz az a hétvége, amikor nekiesek. de majd igyekszem. Bár már nagyon várom a nyarat, de legalább a +15 fokot. :) Igaz ma találkoztam egy bátor motoros társsal. Nem mondom biztosan betonból vannak az ízületei, hogy nem fagyott rá a gépsárkányra. :)
Norbi no para! Ahogy Laci barátom mondta itt a fórumon: "Azt is emberek tették össze!" Szóval a karbit is szét lehet kapni, majd belejössz a szerelésébe, egyáltalán nem ördöngősség... Csak meg kell pontosan jegyezni mit honnét szedtél ki.
Nekem is produkált hasonlót egy bekormolódott gyertya még a suzukimon, erőteljes réz-drótkefézés után megszűnt a szitu (de a legjobb a gyertyacsere).
A hétvégén megnézem, egyébként lépcsőházban áll. Elvileg fagy nem lehet, illetve ez a borulás, még nyár végén történt, akkor pedig még voltak 15-20 fok is, és bizony akkor sem indult. Igaz az első nemindulásnál elázott, akkor szegény kint aludt.
Szia!
Így most fejből nem tudom pontosan a légszűrőházon hol van a külső szívónyílás de azt javaslom próbáld kézzel korlátozni indításkor a levegő beáramlást, így dúsabban kapja a moci az anyagot és ha beválik akkor a szivató mechanizmus hibája feltételezhető. Dugulás mindkét karbiba egyszerre nem valószínű de nem kizárt!
Nem tudom hol tárolod a mocit de még fagydugó is lehet valahol ami leállás után ha lehűl a motor újra produkálja a hibát.
A gyertyáid rendbe vannak? Nehezen induló motornál előfordul hogy belucskosodik és nem ad megfelelő szikrát,
de annyit igen hogy egy agresszívabb anyag mint pl. a hidegindító berobban tőlle majd automatikusan ki is ég ezért melegen nem produkálja a hibát. Kíváncsi lennék a gyertyaképre, ha tudsz képet csinálni rólla tedd fel ide, sokat elárul az is.
Ha tudod a levegőcsavar hol van, jegyezd meg hol áll és ahhoz képest mindkét karbin csavarj be egy fél fordulatot, ha nem szünik a baj csavard vissza ugyan oda, egy próbát megér.
Most hírtelen ennyi jutott az eszembe.
Üdv
ajujjajjj
a szivató fúvókája a karburátorban van, az meg a légszűrö és ablokk között van...
de inkább ne nyulj hozzá , ha ilyen alapismereti gondjaid vannak
srácok köszi az ötletelést. Amúgy teljes joggal nézhetsz hülyének Zoli, nem értek hozzá sajnos. Viszont nincs annyi cash, hogy bevigyem szervizbe és rendbe rakassam. Na meg nem is bíznám másra, inkább megtanulom a módját.
A szívató bovden jó ötlet. Ezt talán még én is megtalálom. Megpróbálok rá időt szakítani, és megnézem legkésőbb a hétvégén. A szivató és fúvóka fogalma már csak mint laikus értem. Azt vágom, hogy a légszűrő hol van, oda nyomattam a hideglelést szegénykémnek.
A szivatós fúvókás témáról van képetek esetleg? Ez hol található? Gondolom a légszűrő előtt valahol...
mégegytipp,, bár ezis csak tapogatózás...
ha jol értem az esés ota nem indul.. eldöléskor esetleg a karbi aljából bekerülhetett valami kosz a szivató fúvókájába...
csak mint ujabb tipp... hátha....
jaja, ott a pont! elsőként ezt tényleg érdemes megnézni! csak aláhasalsz a motornak és belátsz a szívató bowden végéhez. Ha nem látható normálisan, akkor a tankot kell levenni, 10-15 perces meló...
bocs ha ugy érzed hülyének nézlek...a tippemmel:
a szivatokar mozgatása hat a karburátorra?
pl nem akadtki/szakadt el a szivató bovdenje?
csak mint lehetöség...
3 kis csavar le, szívató ki, gyújtás ki, sziszegés, mad gyújtás gyorsan be, és röffentés. Csak ez nem valami jó állapot, se nekem, se a mocimnak, hogy minden indításnál ki kell belezzem.
Szivató hiába van rajta maximumon, akkor sem hajlandó elindulni. Sajna erre volt példa, mikor a Boráros téről a Vágóhídig toltam a motort szakadó esőben, miután lemerítettem az aksit a sok indítási kísérlettel. :)) Így utólag vicces volt, csak az autómentős nem volt vicces miután kérte a 18-at az utazásunk végén. Az majdnem négy tank benzin, basszus... :(
Nem vígasztalás képp, de az én motorom is csak hidegindítóval indul :) Azért van rajta a szívató, mert használni kell. Egyedül nyáron, napon tartva nem kell. Nem szégyen, tessék használni! :)
Szívató-- indítás-- vissza lehet tolni félig -- vársz kb. 2-3 percet (menet közben) és már vissza lehet tolni teljesen általában...
Ha egyébként megy normálisan nem hinném hogy lenne egyéb baja! Esetleg írd le jobban a tüneteket, vagy tegyél fel videót az indításról, járatásról!
egy kis segítség kéne. Borultam még nyáron a mocimmal cb 500 s, sajna még nem tudok jól motorozni, na meg olyan aszfalton mentem, amit 2500 vizes csiszolóvászonnal nyomattak le szerintem. :)
Lényeg a lényeg földre huppantam a kanyarból, szóval nem üthette meg magát a gép. Igazából kb 40-50-nel eldőltem. Azóta nem indul, csak hidegindítóval. Viszont ha már beindul, akkor nincs gáz.
Szerintem is nagyon baró lett a nyereg, érti a szakmáját ez az Andor! A költségek miatt ne tessék megijedni, igen kedvező áron dolgozik a mester. És úgy is kiderül, előre meg tudja mondani.
A többi cuccos a teló felújításhoz kell. Szétkapom a motor elejét mert kormánycsapágyat kell cserélnem és akkor már felújítom a többit is (teló porvédő gumi, szimering, teló olaj). Lesz még egy progresszív rugó is, de az később jön. Az nem volt elengedhetetlen szükséglet, de megleptem vele magam. Káros szenvedélyem nincs, autóm se úgyhogy megmagyaráztam magamnak :) Ja vettem még egy olajszűrőt is (japán) hamarosan olajcsere lesz, próbáltam előre gondolkozni.
Én is mentem már a CB500-al itt a faluban tükör jégen (sík terepen):) Még tavaly, amikor nem bírtam magammal, és próbálgattam egyszer-egyszer télen is. Sokkal stabilabban irányítható mint a Simson, gondolom a nagyobb súly miatt jobban beleáll a jégbe. Lábat sem kellett letennem igazából.De 5-6 km/h -nál nem tudtam többel menni az tény. Persze más lenne a helyzet SZÖGES GUMIVAL! Frankón el kéne tenni a mostani gummákat ha lekopnak és csapatni egyet majd télen. Jégbike:
http://www.youtube.com/watch?v...