Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíváncsi leszek, mit alkot majd nálam ez a szerkezet, kell-e építgetni, kötözni, akármi. Tulajdonképpen jó lenne, ha nem :)
jaja. Amúgy pont a Bázismotornál beszélgettem egy burgmanos sráccal, neki egy egy fokkal olcsóbb (3ezer) muff volt a robogóján (ohh, bocsánat motor :P ) Neki műanyag lemezt kellet betennie merevítésnek, mert már 40-50 től tolta a fékkarját... Szóval ahhoz képest a Louisos egész jó. De az is benne van a pakliban, hogy motor-és-motor között is van ám eltérés.
Bezony, végiggondlotam én már ezeket, és kb. ugyanazon dolgokat tudom fölhozni ellenük, amit itt írsz: a fűthető kesztyű rém drága (viszont lehet csinálok egyszer magamnak egy fűthető bélést, miért is ne, legalább elszórakozok valamivel ), a markolatfűtés meg eléggé félmegoldásnak tűnik. Szóval maradok most abban, hogy a szelet kell elfogni a kezemről, úgyis az a legrosszabb az egészben.
Bocsánat, lehet olyan kesztyűt venni, amiben nem fázol: fűthető kesztyűnek hívják, és nagyon drága... A fűthető markolat sem rossze, de akkor már jobb a kesztyű, a markolat sajnos csak belülről fűt, közben az újjaid lefagynak...
Én már feladtam a téli kesztyű kutatást. Olyat biztos nem lehet venni, amiben nem fázna a kezed :) Ez a legjobb megoldás. Másol én is láttam Oxford melegítőt, 13e ért, sajnos már a t*köm tele van a motor kiadásokkal, így maradt a Louisos.

A csomózás dolog lehet, hogy nálad nem lesz szükséges, a CB500-nak relatíve rövid a kormánya, ezért a két muffot összekötő hevedert is viszonylag rövidre kell állítani, hogy jó legyen a pozíció. Majd meglátod, amikor felszereled :P Így látatlanban én sem érteném…
Köszönöm, meg is rendeltem (nincs az az Isten, hogy a Moszkván át én fényes nappal odamenjek ) - ezt, hogy rövid volt, ezért még meg kellett csomózni, nem értem ugyan, de majd biztos meglátom, ha megérkezik!
Máshol 13k-ért láttam általában, ez az ár sokkal jobb azért. Most már csak a sűrű ima következik enyhe reggelekért, amíg meg nem érkezik - ma 8 fok volt kb, ezt még el tudtam viselni a mostani kesztyűmben. Hogy mostanában mennyit lógok az időképen...
azt a mindenit! Ebből már balesetes motort vesz az ember... Iszonyat drága szerintem.
Hali!

Elengedhetetlen a muff ilyen hidegben Kicsit megküzdöttem vele mire jól működött, de hát milyen új dologgal nincs így az ember? 60 felett a nagy szélben vitorlaként működött és elkezdte tolni a kuplung/fékkart (finoman). 100 felett már elég jelentősen :)

Aztán rájöttem, hogy a hozzám közelebb eső részén túl rövidre volt hagyva a heveder, ami a két muffot összeköti. Miután tettem rá egy csomót, a távolságok már megfelelőek voltak. Nagyon nagyon sokat ért ez a mutatvány, most már egyáltalán nem érzem, hogy tolná a fékkart. Esetleg 100 felett a féklámpa bekapcsolhat :) De erre azt mondom, hogy ilyen sz*r időben még az is jó ha motorozhat az ember, nem kő száguldozni

Ha nagyon zavar ez a tény (mondom nekem semmi bajom nincs ezzel) akkor venned kell egy kézvédő műanyagot a két oldalra (a BMW-hez biztos van, talán gyárilag is).

~2 hete használom a cuccost, eddig csak jót tudok róla mondani. Főleg, hogy eső+hideg kombinációban totál száraz és meleg maradt a kesztyűm!

A bázismotornál vettem, 7500ft ha jól emlékszem (a Louistól szerzik ha minden igaz).

Üdv,
Zoli
Találtam műszerfalat 65.000.-ért itt.
Hohó mit találtam! Hát nem gyönyörű?
Zoli99, írtad, hogy vettél kézmelegítőt. Nekem is úgy kéne, mint egy falat kenyér. Tudnál valami elérhetőséget erre, hol tudnék igen hirtelen akasztani egyet? Motorral járok dolgozni, úgyhogy nincs menekvés...
Perfekt!
Ezt gondoltam . Neked Balázs úrral kellene egyeztetni és ha van még környékbeli. Mivel eddig van két indulási pont jó választás lehetne a Tisza v. környéke, az mindenkinek kb 100km. Ez csak tipp, nem én akarom eldönteni .
Ha Karcagról jönnél csatlakozhatnál hozzánk a 4-esen, mi eddig hárman vagyunk te lennél a negyedik.
Nekem Budapesttől
Szerintem ez igen jó ötlet. Akkor kezdeném én:
Karcagról, vagy Miskolcról lehet nekem számolni a kilómétereket a találkozási ponthoz.
Sziasztok!
A túrával kapcsolatban lenne egy javaslatom, mielőtt pontos időpontot egyeztetünk az útvonalat le lehetne fixálni. Az kellene hogy aki szeretne jönni az írja le, hogy honnan indulna és az induló pontokhoz képest meghatároznánk egy közös találkozási pontot ami lehetőleg mindenkinek megfelel (na ez lesz nehéz!).
Az időpontot meg azután eldöntjük, túl sok jó időre már nem lehet számítani októbertől.
üdv
sziasztok a motorozás szeretete nálam is meg van egy kis ideje volt kitöl örökölnöm :))amikor meg vetem elsö kis babetámat .majd a simsont az utobbi elég szarulnézet ki de késöbb felujitotam aminek utána nagyon örültem mert volt hogy megálitotak az idösebb korosztájbol és monták talán uj vagy kevesett futot vagy mi .az egy szép gép volt még apámnak is nagyon tetszet sok kilométert tetem bele nem hagyot sehol sem ott .jo moci volt hoban sárban mindenüt elment.ugy keztem vele az ujévet hogy motoroztam vele szépen szolidan vele eggyet január 1-én szom szédaim meg mosolyok ták a dolgot de legalább megérteték sajnáltam mikor elatam .csak enyit akartam ide irni bocs ha valakit untatam volna a mondanivalomal . további szép hétvégét mamár egy kis idörelátam a napot is a felhök mögül kinézni talán jön a szép idő? jó lenne már nem csak ez az eső mindíg .sziasztok
A dologhoz annyit fűznék, hogy sajnos magyar mentalitás az is ha pl: reggel kimegy az utcára szépen süt a nap, dalolnak a madarak, előre köszönnek neki az utcán, kipihent, nem fáj semmije de mondjuk egy kutya odaszarik a háza elé, akkor ő egésznap erről a borzalmas sérelemről beszél, feledve a csupa jó dolgokat. Az általánosítás mellett egyre több rosszindulattal találkozok ebben az országban, nem vesszik észre csak a rossz dolgokat és csodálkoznak hogy szar az élet. Megérdemlik!
Karcagon most volt motoros találkozó, s abban a "szerencsés" helyzetben vagyok, hogy állandó lakcímem pont a helyszín másik oldalára van bejelentve. Ugyan motoros szívvel vagyok megáldva, de olyankor, amikor 1! hülye miatt - aki tiltásig húzza üresben az ablakok előtt a gázt - alkotja meg a "köznapi" ember az egész motoros társadalomról a véleményét, akkor kivinném a légpuskámat (csak az van). Ilyenkor van egy erős gyanúm, hogy az illető vagy elmebeteg, vagy fiatal.
A többi motoros szépen - a lehetőségekhez képest csendben - végiggurult az utcán, érzéssel brümmögtetve az akár 1300 ccm-es chopperét.
Ami utólag emlékképpen megmarad a lakókban, az nem az utóbbi eset, s ezért lehetséges az, hogy Miskolcon a lakók, mikor alapjáratban melegítem a motort, néha agresszívan állnak az ügyhöz.
Na, az ilyen embert nem fogja megfertőzni soha az a bizonyos ragaszkodás, ami az embert a motorhoz köti.
Igaz! Ráadásúl ki sem lehet nőni belőle, akit egyszer megfertőz az magába hordozza még akkor is ha később nem teheti meg hogy motort vegyen.
Kb egy hónapja történt mikor Andorékkal a szokásos "munkahelyi stresz oldó" motorozás alkalmával megálltunk egy kicsi falu füstös kocsmája előtt. Már javában szűrcsöltük a kólát amikor odajött hozzánk egy idős fazon hogy szeretné megnézni a motorokat. Mondtuk nézze nyugodtan, az öreg elővette a szemüveget és aprólékosan átnézte mind a három motort, majd megvárta hogy elinduljunk gondolom a hangjuk miatt. Mondta is Laci hogy az öreg lehet régen többet motorozott mint mi hárman összesen.
Hali!

Valóban, ígértem. Holnap előkeresem a leírást és elküldöm!
Én először tizen éves koromban akkor éreztem valami "pluszt", amikor Csány és Hatvan között Simsonoztam, és egy kombánj eltakarta az út 80%-át. Négy autó araszolt már mögötte. Én csak húztam egy jó gázfröccsöt és leelőztem a 35 km/h-val araszoló konvojt :) Lehet, hogy valahol itt kezdődött... Az biztos, hogy megszállottságból jó adag kell hozzá!
Napi rendszerességgel én nem használom a CB-t mert a munkábajárást közösen oldjuk meg anyjukkal és őt nem tehetem ki az időjárás viszontagságainak, így marad az unalmas autózás és Debrecenbe beérve az idegtépő araszolás lámpától lámpáig .
Viszont eszembe jutott egy régi történet az MZ-s világból: a 90-es évek legelején boldog tulaja voltam egy 250-es ETZ delux típusú csodának aminek kb 1-év használat után sikerűlt olyan szinten kinyírni a motorját hogy szinte mindent cserélni kellett benne (azóta változtam ). A blokk össze volt rakva a hengerfúrás volt hátra de azt meg csak a tőlünk 50km-re lévő Kisújszálláson csinálták. Haverral megbeszéltük reggel indulunk az ő motorjával és leadjuk a hengert majd hozzuk a felújítottat és este már pöfög az én mocim is. Reggel arra keltünk hogy szakad az eső de mivel a haver is hasonló abnormális gondolkodással bírt mint én elindúltunk, szegény anyám könnyes szemmel nézett utánunk ,gondolta többé nem lát elevenen. Végig vert bennünket a zápor és bent az üzletben ahogy álltunk kb 1 vödör víz folyt ki belőlünk. Az eladó tök hülyének nézett bennünket ahogy ott álltunk széldzsekibe és farmerba szarrá ázva elgémberedve. A haver még rátett egy lapáttal mikor indulás előtt kinézett az üzlet ablakán és hangosan megkérdezte "te! hazafelé nem ázunk meg" . Miután megnősültünk elsodort az élet bennünket de pár éve találkoztam vele és a harmadik mondatában azt kérdezte "emlékszel a vizhűtéses ETZ-m re?" . Nagyon sok szép emlékem van az ETZ-s korszakból, bocs ha valakit untattam vele .
Nálad a pont Zoli! Az én lámpafejem sincs megtépve így tudok rajta mozdítani egy picit, mert ha pl utassal megyek változik a helyzet. A lámpa foncsol szerintem sem bírná azt a hőt folyamatosan amit a távolsági és a tompított együttesen leadna. Aranyköpés de igaz: "jóvan az, ahogy van"