Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia köszi az infót zoli99 .


A fene egye meg, aki ilyen nyálcsorgatós gépet tervez :D
Netriskről:
UNION Biztosító 27 244 Ft 6 811 Ft
Genertel Biztosító Zrt. 38 359 Ft 9 590 Ft
Generali-Providencia Zrt. 40 380 Ft 10 095 Ft

Én Generálinál vagyok, most már bónusszal olcsóbb lett azért... (azért Generáli mert az eredetvizsgás helyen ez volt a legolcsóbb, és nem akartam utánfutóval visszavinni a motort, és elcseszni egy napot pluszban...)

Szerintem teljesen mindegy, hogy VTR vagy CB500... A legtöbb biztosító a 350 ccm feletti és alatti kategóriát nézi.

Ha hiszed, ha nem beírtam most azt is, hogy 9999ccm, 999 kW, 222 kg. És ugyan az a biztosítási összeg jött ki mint a CB500-ra... Erről ennyit. Sajnos a Jawás időkből maradt beidegződés él még ma is :D (Jawa 350)

Jah, és az, hogy Pest megyében használnom nagyon feltekeri az árat...
Hali!

Ez a sub-air filter, vagy másodlagos/mellék légszűrő. Ez dirketben a karburátorokra van csatlakoztatva. Amikor én szédszedtem a mocimat megvásárlás után, ebből például kinyitva darabokban esett ki a szivacs "maradvány" :) Honda Dreamtől szereztem belevalót pár száz forintért. Gondolom a sima szivacs nem jó, mert benzin álló kell.

Úgyhogy nyugodtan szedd le, szedd szét, vizsgáld meg. Ha már porlik, cseréld. 12ezer km a szervíz intervallum rá, a kiskönyv szerint. "I" azaz inspect, megvizsgál jelzéssel. Elvileg nem kötelező cserélni is 12eKm-ként, csak ha csereérett gondolom...
jah és aez a 4500 volt a legolcsóbb(x&y biztosítónál), amit tudott ajánlan nekem a kb 10 biztosítóból akivel van szerzödése..
a köztünk lévő 20 vidéki km enyit számít
meghát sztem Te nem A0 ban vagy már
hali!
dúúúúúúúúúúrva eltérések lehetnek biztosítok között!
volt olyan h a biztosítos emberkém mutatott olyat ahol majdnem 80,000ft /év lett volna az RF 600 amra..A0 ban..
aladar!
én 4,500/3hot fizetek a cb re...
pedig nix durva multam és nemis fiss a jogsim
Kedves rossi!
Amit te most megkérdeztél 3mondatban arra a válasz legalább 3oldal és akkor sem vagyok biztos benne hogy az alapján hozzá mernél fogni. Nem egyszerű és nem csak hűtővíz cseréből áll hanem át is kell mosni, nekem aki már csináltam ilyet egy fél napba telt a művelet.
Bízd szakemberre!
Az olajtéma meg már lerágott csont, sokszor volt itt téma Zoli még ábrával is segítette a viszkozitásban való eligazodást, légyszives olvass vissza és megtalálod a választ .
nekem a VTR re volt 38.000 és 23 éves 2éves jogsis vagyok... ott vmi nagyon nem jó....
Bevallom kicsit megingottam amikor a szoboravató túrára mentünk a Kékestetőre és összeismerkedtem egy Suzuki GSX 1200-as tulajával, készségesen válaszolt a motorjával kapcsolatban ami akkor nagyon tetszett. Velünk a debreceni konvojjal jött, közel hozzám motorozott és megfigyeltem miután felváltotta az összes fokozatot nem váltogatott vissza még akkor sem mikor 50-ről kellett kigyorsítani. Elgondolkodtam hogy talán olcsóbban is lehet nagy kaliberű motort venni nem kellene mindenáron Hondába gondolkodni, igaz a GSX olaj-lég hűtésű meg nem is jár olyan finoman a motorja de nyomatékban nincs hiány ott sem. Aztán most itt van ez a Youtube-s video! Hát mégiscsak Hondába kell gondolkodni
Sziasztok! Kérdés: A hűtőfolyadékcsere hogy néz ki a CB 500-nál? Tank-le benzin leereszt vagy hátrajlik a tank...az egész folyamatot szeretném tudni hol a leeresztő csavar hol kelle beletölteni stb.
Olaj: 15 w50 Repsol Ásványi vagy Honda GN4 10 w40-es? Melyik valo bele inkább?
linkEzt halgassátok meg! Csak hang élmény, de az nem akármilyen! Mélynyomót tekerjétek oda!
40000 Ft az éves biztosításod az 500-asra? Nekem 10000 Ft sincs, és "normál" biztosítónál, nem ilyen MÁV meg hasonló szemfényvesztő egyesületeknél. Igaz vidéki városban lakom, de akkor is furcsa ez a nagy eltérés.
drága fenntartani a VTR-t ja már eladtam mármint a VTR-t .. a CB vel megnemtommilesz
sziasztok képet nemtudtam felteni erről a dobozról de a kézikönyvben megtaláltam 36 oldalon a25.5 kép lenne az . ezt a kézi könyvet zoli99 ajánlotad angol nyelvü. enél többet nem tudtam meg eről a dobozról.
Kösz holnap licit és remélem meglesz :)
Hát eldobom az agyam... És megtartod mellette a VTR-t? Vagy csak bótba járós bickli lesz a CB?
Mi motivált?
nem hanem gúy néz ki hogy visszatérek akár a CB 500 hoz lenne egy törött amit meg is vennék ha vkinek lenne hozzá cucca...
Laci! Ez gyönyörű szép motor volt! Elhiszem, hogy sajog a szíved utána! Nyitott szemmel kell járni, és hátha kifogunk egy veterán Hondát :) (Bár anyámék kivágnának otthonról azt hiszem ha hazahurcolnék még 1et :D) Te szerencsésebb helyzetben vagy a 250-essel, mert 350 ccm alatti. Nekem a 750-es retro bike viszont jóval felette, tehát mega brutál lenne a kötelező biztosítás... A 125-ösre ~4000 ezer körül fizettem, az 500-asra egy tizes szorzó beugrott (éves költség.) Most mondjuk ugrottam bónuszt, így tűrhetőbb. De a másikra ugye nem lenne bónusz...
ebay.de !

Borult vele, akinek eladtad? Vagy csak szépítgetés? :)
Hogy megy a VTR?

Zoli
Találtam u.o. doboztartó rendszert is, mint amilyen nekem van:

link

Ha érdekel valakit. 3 dobozos, Hepcohoz.
Balázs, itt a kiugrási lehetőség

ebay, cb500ülés
Az összes évjárat műszerfala egyforma, sajnos eladót én is csak a szalonban tudok rendelésre az ára:201.000 Ft!
csumi régis ismik

lenne egy nagy kérdésem... 98 as CB 500 hoz valaki tud műszerfalat és lámpát esetleg?
Nekem is tetszenek a régi vasak, főleg a CB család minden tagja. Nem olyan rég még én is büszkélkedhettem egy CB 250 G tipusú 1974-es évjáratú veteránnal. Amikor hozzám került eredeti fényezése volt de kicsit viseltes, sokáig gondolkodtam milyen új színt kapjon, aztán a fekete mellett döntöttem szerintem helyesen. Gondolom már unjátok az állandó áradozásaimat a Hondákkal kapcsolatban, de hogy a fenébe ne áradoznék róluk amikor ez a gép is 33 évesen úgy járt mint a zsebóra. Mindössze csak szimeringeket cseréltem rajta (szelepszár, kislánckerék, teleszkóp) a motor futómű minden eredeti volt, a hagja után felkapták a fejüket az utcán, lámpánál nem egyszer kaptam elismerő bólintásokat főleg az idősebb korosztálytól. Sorkettes motorja volt, gyönyörű felfelé ívelő duplakipuf volt rajta, gázelvételkor érdekes gurgulázó mély hangja volt eszméletlenűl tetszett, elől tárcsafék (gyárilag 74-ben ).
Hogy miért adtam el? Én sem tudom, jobb lett volna ha fejjel nekiszaladok a falnak talán akkor észhez térek!
Mikor vitték el hosszan néztem utána, egy jó hétig lelki beteg voltam, amin csak a CB-1 segített valamelyest. Jó helyre kerűlt egy középkorú gyüjtő vette meg, bánom hogy nem tartottam meg veterán találkozókra.
Itt egy pár kép az "öregről" :
Ma Miskolc környékén egész nap esett az eső (nem tudom még, hogy hol), s Szerencsen egy körforgalom előtt 60-ról picit rásegítettem hátsó fékkel, s balra, majd jobbra akkorát kacsázott a hátsó gumi, hogy csoda, hogy nem estem el. Nem csináltam semmit, mikor csúszott, így jobbról visszafele jövet meg is tapadt a gumi... huhh. Tanulság: esőben NO hátsó fék!