Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja mégvalami 1176-os hozászolásnál van.
szia zoli99 kérdés régeben kérdeztem tőled a karburátorszinkron beálitást hogy hogyan kell beállitani irtad hogyha engem érdekel akkor majd meg irod nekem bövebben csak akkor én elvoltam mással foglalva olaj csere gyertya hütöviz ijenek stb.. most érdekelne bövebben is a téma ha nem tulbonyolult előre is köszönöm.
jah, volt Xenyon lámpám is, de mikor egyszer kontakthibás lett (kormány fordításnál kikapcsolt) mennie kellett... Pedig jobban észrevettek vele az tuti. Csak nagyobb szórt fénye miatt vakít, és elég nagy bunkóság a többi közlekedővel szemben éjszaka. (rossz helyen van a fókuszpontja, az utólagos Xenon beépítés nem szabályos)
Biztos meg lehet buherálni, csak a lámpa nem bírná a hőteljesítményt hosszú távon szeirntem. Másrészt az áramfelvétel is megkétszereződne. Jó az úgy ahogy van!

Ha nem világít normálisan annak az az oka, hogy nincs beállítva a lámpád magassága. Egyszerű módszerrel beállítható egy fal mellett. Hogy pontosan hogy, azt most nem tudom, majd utána nézek. Én azt szoktam amúgy, hogy csak annyira húzom meg a lámpa tartót, hogy erős mozdulattal még állítható legyen kicsit, így menet közben lehet finomhangolni :)
Igen, eső után tényleg csúnyácska tud lenni szegény .
A túra gondolom hétvégére esne, nézni kell az időjárást (egyenlőre felhős lesz az ég).

A távolságival kapcsolatban: nem lehetne azt valahogy "megbuherálni", hogy olyan fényt adjon, mint a fénykürt? Látni szeretnék valamit a sötétben, s a távolsági így max. kanyarokban használható ki, egyenesben meg állandóan váltogatni kell a tompítottal.
Sorstársak! Én is motorral megyek esőben, napsütésben. Mostanában bazi nagy zimankó kerekedett... Beszereztem 2 muffot (kézmelegítő a kormányra). Szóval felvettem a motorosfutár feelinget Már csak az a pici gond van, hogy 90 km/h felett elkezdi a légnyomás hatására nyomni az első fékkart a szél... Kell ráeszkábálnom merevítőket. Nem gáz,amúgy csak a féklámpát nyomja [ez is elég] fogynak az autók mögülem [gyorsításnál féklámpa...hmmm ]

Múltkor akaratam képet feltenni, atom eső után szegény CB gusztustalanul nézett ki (tiszta sár) Végül kicenzúráztam, nem akartam sokkolni senkit

Jó hétvégét mindenkinek!
Vigyázzatok magatokra!
Üdv,
Zoli
Gyerekek, ez nagyon jó ötlet! :) Október közepén én is külföldön leszek, a macskazabálóknál. Amúgy ha időm engedi, bármikor! Szégyen szemre ma autóval jöttem Békés megyébe én is Nem bántam végül. Esőruhában kibírtam volna motoron is, végig esett az eső. Azért autóban durván jó volt :) Iszonyat furcsa volt autózni, ritkán szoktam Csak is vidéken ér valamit.
Bridgestone BT45! ;) Kettős keverék, oldalt puhább, középen keményebb. Eddig egyszer csúszott meg picit (kopp,kopp,kopp) kanyarban, normál tempónál. Észrevehetetlen pici murva kavicsok voltak középen. Riszált egyet és újból letapadt. Ezt semmilyen gumi nem élte volna túl...

Ettől függetlenül CSAK jót tudok róla mondani! Kistesvére a BT016 három komponensű...ez is frankó lehet, de ár kategóriában valószínűleg magasabb.

Ha már megcsúszás, eddig 5-6 szor csak az mentett meg, hogy ésszerű keretek között motoroztam, közel a KRESZ által megadotthoz Legutóbb 50-el mentem, városon belül (Pest) és egy droid kikanyarodott elém. Még a motor is lefulladt, kuplungolni sem volt időm skaccok... Vigyázzatok, nem vesznek észre minket, pszichés dolog állítólag, 2 lámpa helyett 1. Tervezem extra LED-es ködlámpák felszerelését előre, féltem a bőröm... (oldalról ez sem véd, amúgy).
Én is sokat használom a hátsó féket. A motoromban kb. 20ezer km van. Kíváncsiságból megmérem majd, hogy milyen vastag jelenleg a két féktárcsa. A gyári gumikat most készülök cserélni, mert a hátsó már eléggé kockára kopott. ha már cserélek, akkor párban teszem, mert igaz hogy az első még simán elfutna pár ezer km-t, de a kora miatt már arra is ráfér a csere. Michelin Pilot Activ gumikat rakatok fel. Remélem, azok jók lesznek a CB-re.
Egy túra tényleg jó lenne! Igaz én már az utolsó kettőnél azt mondtam a zasszonynak hogy ez már a zárótúra idénről aztán jött a hétvége és valaki mindíg szólt hogy menjünk. Idén rentgeteget csavarogtam, még jó hogy tűri nekem
Ha nem leszek ügyeletes akkor megyek, csak jó lenne ha valaki kézbe venné a szervezést, vészesen közeleg a hosszú tél.
Kár lett volna kicserélni, a Loctite meg nagyon tuti én is használtam
Ahogy Szobbal is mondta, ez teljesen normális, az viszont nem, hogy távolra látsz rosszabbul a reflektorral. A fénykürttel természetesen legnagyobb a fény, de szerintem hosszú távon ez nem jó (de ez csak tipp). Egyszer én úgy jártam, hogy mentem haza Pestről Miskolcra, és már tök sötét volt este 10-kor, amikor egy dombtetőről lefelé egyik percről a másikra kiégett a tompítottam, nem láttam semmit, közvilágítás sem volt persze, bár már a város közel volt (Kontroll te tudod, Harsány felől Görömbölynél). Utána végig a városon reflektorral kellett mennem, mindenki hülyének nézett. Egyébként út közben már furcsa volt, hogy milyen királyul világít a tompítottam - már kezdte a végét járni. Most meg a pesti botrányosan rossz utakon kilazulhatott a jobb hátsó indexem, mert nem ég és gyorsabban villog.
Hi,
Darkmind
Hali

Kontroll ez normális autóknál is így van!

A Túra nekem is tetszene de csak ha jó idő van. mert tegnap is mentem 1 kanyart és még mindíg nem cseréltem gumi és érdekes viselkedett hidegben.
Helló! Én is a cb-vel járok munkába, heti 2-szer 60 km-t teszek meg Miskolcról, s az esős idő miatt már nekem is volt egy kis malőröm, amit korábban leírtam a fórumon. Úgyis jön még a vénasszonyok nyara, szerintem nem kell aggódni (az elmúlt években decemberben is kisütött a nap néha ).

Ami a túrát illeti, én benne vagyok, viszont én sem tudom még az időbeosztásomat; örülnék neki, ha összejönne valamilyen évet lezáró motoros-túra. (Ha minden kötél szakad, max. megtervezzük ketten Miskolcról, de mondjanak a többiek valamit, mert ugyen minél többen vagyunk, annál jobb).

Más: Normális jelenség, ha a távolságit bekapcsolom, s a tompítottat lekapcsolja a rendszer? Ha a fénykürtöt használom, megmarad a tompított is. Tulajdonképpen ha a távolságit használom, szépen kivilágít mindent körülöttem, csak éppen előre nem látok semmit, és éppen az lenne a lényeg, vagy max. úgy kéne bekötni a távolságit, hogy ne kapcsolja le a tompítottat, mert a tompítottal jelen esetben messzebbre ellátok. A fénykürt fényereje ideális lenne, de nem tarthatom állandóan rajta a kezem... ez nálatok is így van?
Szevasztok!
Azon gondolkozom, lesz-e még jó idő...Munkába járok és a mostani hűvös miatt muszáj voltam berakni a cordura ruhámba a béléseket, mert befagyott a seggem. A tank is olyan hideg volt reggel, hogy majd megfájdult a térdem. :( Azok a szép nyári reggelek! Rajtam kívül csak Zoli jár munkába is a géppel? Mondjuk most én azt tervezem, hogy a hidegebb idő beköszöntével visszatérek a robogóra, mert könnyebben bemelegszik (nem olyan irdatlan a távolság, csak nem bírom a dugókat :)) és kevesebbet is fogyaszt, na meg a láb is szélvédelemben van.
Ez csak amolyan profán elmélkedés volt, különösebb ok és kérdés nélkül. :)
Akkor jó hétvégét!
P.S.: Ja, azon is gondolkoztam, hogy lehetne egy cb találkozót tartani vmikor október elején, ha jó idő lenne. Az a baj, hogy majd kell mennem külföldre az egyik hétvégén, csak nem tudom még melyiken. De egyébként Ti mit szóltok az ötlethez?
Üdv,
Darkmind
Jah, és hozzátenném ,hogy eléggé hátsó fék centrikus vagyok (értsd mindkét féket használom, manőverezésre sokszor csak a hátsót, erőteljes fékezéshez persze egyértelműen az elsőt)
Szia Laci!

Fogtam és beraktam a régi csavarokat Mondta a boltos srác, hogy felesleges rajta parázni... Raktam rá Loctite menettömítőt, meghúztuk nyomatékkulcsal és csókolom.
51000 km volt a gépben. Azt már nem is tudom, hogy, amikor megvettem milyen volt a hátsó tárcsa... Azóta (2007.11.) 15eKm belepörgött...
Csavarokkal mi lett? Csere vagy maradtak?
hello!
körülbelül mekkora futásteljesítménynél kopott el a hátsó tárcsa?
sziasztok a tárcsa tulterhelést azt pontosan ugy látam hogy nem csak bevolt repedezve hanem barázdás volt . szinte dombok voltak rajta én még ijet nem látam azota sem . valami a fék pofák közé szorult volna neki de azt észrevete volna . én nem tudok több ijenröl csak érdekeég képen irtam ide hogy valaki látotmárijet .
ne is emlegessétek a tárcsát...most cseréltem. Az "ócsó" Lucas tárcsa került hátra, 16e pénz volt. 4 mm a limit, ezen már 3.6 mm-re kopott. A gyári Honda tárcsa a kétszerese lett volna.

A csere amúgy roppant egyszerű volt. Ezt a túlterhelt dolgot én sem nagyon értem... Felhullámosodott? Vagy mi volt vele? Tegyen rá kerámia féktárcsát, a Porche már tesztelgeti
Láttam olyat, hogy elkopott, barázdásra kopott, nem egyformán kopott, elrepedt, szegecsek elnyíródtak (elsőtárcsa) de olyat hogy túlterhelt főleg hátul......
Mert mi látszott rajta ami miatt azt mondták hogy túlterhelt?
Nem a 20 vidéki km okoz nagy eltérést, hanem a bónuszaim befolyásolják kedvezően a tarifát.
sziasztok ti látatok már ojat hogy egy féktárcsa tulvan terhelve hogy lehet ez .én a nyárfojamán mikornézegetem gépeket eggyel találkoztam megkérdeztem a gazdáját és öazt válaszolta hogy ö sokat fékez hátsofékel és ezért ijen . hát én nem tudom hogy tényleg lehetséges ijen valóban ?