Akkor simán szerezzek be viaszos autósampont, és suvickoljam addig míg tiszta nem lesz? Lesz pár része a mocinak amivel el fogok pöcsölni akár fél órákat is...
Ja, te ertesz is hozza :)
Most neztem a gyari kabel 40EUR + a pipa kb. 40EUR.
Kisse barokkos :)
Itt egy rajzon ugy latom hogy szethuzhato a pipa es a kabel?
Kiprobalom ugy is.
Jol gondolom, hogy 0 (zero) koruli ellenallasnak kellene lennie a pipa + vezeteknek? Vagy van benne zavarszures es par kOhm ellenallas?
Gondolom a gyujtokabel+pipa onmagaban nem kene hogy 15-20kOHM-ot mutasson :(
Valahol valami lehet mert ha osszerakva tegnap 150kOhm-ot mutatott (kis multimeterrel, gondolom a multimeter 12V-ja mar nem nagyon szeret atmenni ha ott valami disznosag van a kabelben)
Meg egy kerdes: hogyan lehet ertelmesen kiszedni a trafokat? Masfel orat pocsoltem.
Le kell venni a hutot, vagy meg valamit?
Haynes egy kicsit elnagyolja, disconnect HT lead (persze, ha hozzafersz nogyogyaszkent amikor meg ossze van rakva) aztan meg csak a ket csavarjat a trafonak es kijon. Ja... persze... :)
Bármelyik jobbfajta autós vagy motoros boltban. Dobról adnak, méterre. De vigyázz, van nagyon olcsó, kb. 300Ft/m árú kábel is, azt inkább hanyagolnám...
Ha esetleg levágsz a végeiből 1-1 centit, akkor is olyan nagy az ellenállása? Lehet hogy csak a végein korrodálódott.
Pipákat is mérted külön-külön? Azok is okozhatnak még meglepetéseket!
Uj hirek: a gyujtotrafo jonak nez ki (kibontottam, ramertem, vezetek nelkul 13.5-16.5 kOhm kozott kell mutatnia 20C-kon, nekem most a garazsban 13.88-at mutatott, tehat jonak tunik.
Ami nem tunik jonak, hogy a gyujtovezetek onmagaban mutat 16kOhm koruli ellenallast... :(
Szoval uj kerdes: honnan vegyek gyujtokabelt? :)
A Brigit az oldószere miatt nem használom. Egy alapos takarítás után a szintentartás nem igényel olyan nagy munkát, a titkot meg már mondtam máskor is, viaszos sampont használok, a viasz nem olyan mint a zsír, a felületen visszamaradó rétegre viszont kevésbé rakódik rá a szennyeződés, bogarak stb... könnyebb tisztítani is és szép fénye lesz mindennek.
Keresgéltem a neten eladó PC26-os és PC32-es trafókat, szerintem ugyanaz a kettő.
Vásárlás előtt viszont a biztonság kedvéért megméretném a bontóssal a tekercsek ohmos ellenállását!
Sziasztok!
Kis segitseg kene.
A CB500 feltamasztas kalvariam meg nem ert veget. Most rajottem, hogy a problemas hengernel rossz erteket mutat a gyujtotrafo is. (A jo oldalon specko alapjan 3.5 Ohm a primer, 20k koruli a szekunder, mig a furcsabbik oldalon a primer szinten 3.5 Ohm, viszont a szekunder (trafo negativ laba es gyujtopipa kozott) 120-130k-t mutat! Nem tom miert :))
Szoval meg kene probalni egy masik gyujtotrafot is, hatha az is problemas.
A kerdesem az, hogy bontottat vennek, es hogy a PC26, PC27 vagy a PC32 modellkod eseteben is ugyanaz a trafo?
Köszi! :) Sajnos, tudom, meg egyenetlenül is van nyúlva kicsit.
Már segített az olajozás, mert csak ez az egy látszik, előtte meg volt több is... Talán egy hónapot kibír még, (2ezer km) aztán csere.
Baszki CBLaci! Enni lehetne még a mocid láncvezetőjéről is olyan tiszta a paripa! Én meg már 2 éve nem mostam le, csak nagynyomásúval... Azt hiszem ha 1x nekiállok, és ilyenné varázsolom (mondjuk 1-2 hét alatt) akkor utána többet sosem fogom használni! Tudom, hogy kérdeztem már, de mit használsz, mivel tisztítod a mocid? Villa, felni, meg ilyesmi érdekel, mert igazán ott nagy a gond!
Ha ugyanez akkor légyszives linket is mutass, hiszen erről szólt a kérdés...
Van egyébként ugyanez jóval drágábban is pl: link
Szóval érdemes jól megnézni, én még 1800Ftért vettem Debrecenben a Hüsénél, ebay-n nem szoktam vásárolni.
Most neztem a gyari kabel 40EUR + a pipa kb. 40EUR.
Kisse barokkos :)
Itt egy rajzon ugy latom hogy szethuzhato a pipa es a kabel?
Kiprobalom ugy is.
Jol gondolom, hogy 0 (zero) koruli ellenallasnak kellene lennie a pipa + vezeteknek? Vagy van benne zavarszures es par kOhm ellenallas?
Gondolom a gyujtokabel+pipa onmagaban nem kene hogy 15-20kOHM-ot mutasson :(
Valahol valami lehet mert ha osszerakva tegnap 150kOhm-ot mutatott (kis multimeterrel, gondolom a multimeter 12V-ja mar nem nagyon szeret atmenni ha ott valami disznosag van a kabelben)
Meg egy kerdes: hogyan lehet ertelmesen kiszedni a trafokat? Masfel orat pocsoltem.
Le kell venni a hutot, vagy meg valamit?
Haynes egy kicsit elnagyolja, disconnect HT lead (persze, ha hozzafersz nogyogyaszkent amikor meg ossze van rakva) aztan meg csak a ket csavarjat a trafonak es kijon. Ja... persze... :)
Ha esetleg levágsz a végeiből 1-1 centit, akkor is olyan nagy az ellenállása? Lehet hogy csak a végein korrodálódott.
Pipákat is mérted külön-külön? Azok is okozhatnak még meglepetéseket!
Ami nem tunik jonak, hogy a gyujtovezetek onmagaban mutat 16kOhm koruli ellenallast... :(
Szoval uj kerdes: honnan vegyek gyujtokabelt? :)
Igen, hasonlonak tunik.
A Haynes manualban csak egyfajta primer/szekunder ellenallas erteket adnak meg, szoval gondolom nem varialtak rajta (sok ertelme nem is lett volna)
Keresgéltem a neten eladó PC26-os és PC32-es trafókat, szerintem ugyanaz a kettő.
Vásárlás előtt viszont a biztonság kedvéért megméretném a bontóssal a tekercsek ohmos ellenállását!
Kis segitseg kene.
A CB500 feltamasztas kalvariam meg nem ert veget. Most rajottem, hogy a problemas hengernel rossz erteket mutat a gyujtotrafo is. (A jo oldalon specko alapjan 3.5 Ohm a primer, 20k koruli a szekunder, mig a furcsabbik oldalon a primer szinten 3.5 Ohm, viszont a szekunder (trafo negativ laba es gyujtopipa kozott) 120-130k-t mutat! Nem tom miert :))
Szoval meg kene probalni egy masik gyujtotrafot is, hatha az is problemas.
A kerdesem az, hogy bontottat vennek, es hogy a PC26, PC27 vagy a PC32 modellkod eseteben is ugyanaz a trafo?
koszi
basq
Én brigeciollal fújtam be a felnit és fogkefével dörgöltem végig.
Már segített az olajozás, mert csak ez az egy látszik, előtte meg volt több is... Talán egy hónapot kibír még, (2ezer km) aztán csere.
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Tévedtem, 630HUF...
Van egyébként ugyanez jóval drágábban is pl: link
Szóval érdemes jól megnézni, én még 1800Ftért vettem Debrecenben a Hüsénél, ebay-n nem szoktam vásárolni.