Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez teljesen gyári, szóval nem az én érdemem. Csak a felszerelés.
Ez tök manuális, indulás előtt rányitod a csapot, megálláskor elzárod.
Tutoro Manual Basic.
De van náluk Auto is, ott nem kell nyitogatnod, de ott sem kell semmit megbontani, bekötni... Asszem az úgy működik, hogy vmi golyó beleül a kimenetbe, de ha rezgés van, azaz jár a motor, akkor engedi az anyagot.
Az volt a bajom a fújkodással, hogy télen a legkomolyabb teflonos anyagot is levitte a hó és a víz, így néha naponta kellett volna fújni. Bezzeg mikor én akartam lepucolni a láncot, akkor semmi nem vitte le! Így a kis 125-ösön 10-12ezret mentek el csak a láncaim.
Bár a CB-t valószínűleg nem fogom télen használni, de bízom a sokkal tartósabb láncokban, s a könnyebb takarításban! :)
Egyszerű és nagyszerű! Grat hozzá! :)
Én még türelmesen fújkálom a láncot a fehér Castrol lánc-spray -vel, de előbb-utóbb lehet hogy hasonlóra vetemedek.
Lenne egy kérdésem is: a képeken nem látszik, de van bekötve mágnesszelep ami a gyújtással együtt (esetleg csak ha sebességben van a motor) indítja az olajozást, vagy teljesen kézi vezérlésű a rendszer?
Felkerült a láncolajozóm tegnap. Remélem meghosszabbítja a láncszetjeim életét, számomra meg kényelmesebb lesz! :)
Sokkal többet érnétek egy normális (nem az 500Ft-os) láthatósági mellénnyel, kilóméterekről látszik...
Mivel a fényszóróra van bekötve, így ha nincs gyújtás, a menetfény sem ég. Az más kérdés, hogy ha meg vna gyújtás, akkor kapcsolható le meg fel. Ha esetleg úgy ítélem meg, hogy lekapcsolom (bármi oka legyen..), akkor le tudom. Lelkes rendőr nem különösebben érdekel. Ha akar, akkor megbüntet másra, ha erre nem tudna. Benne van a pakliban..
Köszi! Meg nézem.
Szia!
A Jófogáson hirdetik egy sárga és egy kék CB500 bontott alkatrészeit. Egy telefont megér...
Sziasztok! Valaki tudna esetleg segíteni,hogy hol tudnék venni a cb-re oldalidomot.
Szia!

Én úgy tudom, hogy a nappali menetfényt a gyújtásra kell kötni (vagyis a cikk szerint nem is olyan egyszerű és egyértelmű a dolog motorokra) és nem lehet kapcsolható a motoron, sem autón. Így égve nem maradhat, mert a kulcs elfordításával kapcsolódik fel. Csak azért írtam nehogy találkozz egy lelkes rendőrrel, aki majd jól megbüntet a helytelen bekötés miatt. (bár E betű sincs, de azt talán annyira nem nézik a rendőrök)

http://www.sportmotor.hu/motor...

Üdv.: Laci
Autószerelő villamosságis emberrel köttettem be. A fenyszóróra van kötve es nem közvetlen az aksira. Egyreszt hogy veletlenul se felejtsd egve, masreszt a biztositek miatt..
Ok. Köszi.
Vezetékezést hogy oldottad meg? Honnan, merre vezetted a tyúkbelet?
Nem, nincs szabvany vagy tanusitvany.. De ez nem is erdekel. Max muszakin nezik, rendort nem erdekli. Muszakira max leveszed.
S ez E-s?
Egyik haverom hozta. 9,500 volt asszem. Lehet neten találni olcsóbbat, de nekem ez tetszett. Élőben nagyon jól néz ki a led-es vilagitas.. Fotón elég bénán jön ki.
Szuper! Hol, mennyiért vetted a lámpákat?
Van hozzá egy kapcsoló is, szóval akár le is kapcsolhatom.
Hali,
Engem az érdekelne, hogy milyen menetfényt tettél fel? Esetleg képet tudsz róla?
Sziasztok!

Végül is nem tettem bele a motoromba a LED-es lámpát. Úgy gondoltam, hogy igen benne hagyom a hagyományos izzót, mivel a bukókeretre feltettem egy LED-es menetfényt - nehogy túl sok LED legyen a rendőr szemében, ha megállít. :)

Így hát eladó a LED-es első lámpa. H4-es foglalat, bi - tehát tompított és távolsági kapcsolható. Forgalomban nem használtam, lent a garázsban nézegettem nappal és sötétben is, azért erősebb a fénye mint a hagyományos halogéné. Saját hűtőventilátora van. Ha valakit érdekel, küldök róla fotót. Az ára 5.000 Ft.
Ha kicsit vissza tekersz, akkor megtalálod Petya elérhetőségét, ő csinál ilyesmi csomagtartót.
Sziasztok!
Lehet kapni valahol CB 500-ra oldaltáska tartót? Láttam képeket, de nem találtam olyan helyet ahol ilyesmit árulnak. Illetve a másik kérdésem az lenne, hogy ha fel van szerelve a két táska az nem zavarja az utast?
Előre is köszönöm a válaszokat!
4000 nél 80, 5000nél 100
huzasd meg alaposan, ha kijavítottad a szitálást, ha 190-et kiviszi, akkor nincs benne fojtás, ha 140-150 nél többet nem megy, akkor van benne :)
Egy ismerősömnek van egy fojtott Cbf 500-a. Mivel a két típusnak ugyanaz a blokkja, így szerintem a CB-re is igaz lesz az következő. Fojtott állapotban nem megy 6.-ban 140-145-nél többet.
Hello!

Lehet h lemaradtam egykét hozzászólásról. Akkor bocs!
Ha a teljesítmény lefolytása a szívótorokban elhelyezett lemezzel van csak megoldva. A lánckerekek fogszáma pedig megegyezik mindegyik teljesítmény változatnál. Akkor ugyan akkora fordulatszámon ugyan akkora sebességgel fog haladni mindegyik változat. Ha növeled a teljesítmény valamilyen módon és nem változtatsz áttételt (nyilván a váltóban elég combos lenne, mint költség mint pedig szakmai oldalról, tehát marad a lánckerék fogszám változtatás) akkor is ugyan annyit fog menni a motor azonos fordulatszámon. Csak könnyebben fogja azt elérni, vagy pl 6.ban is leforog tiltásig.
Ahogyan írták előttem az 57 lovas változatban is ilyen a fordulatszám érték kb, uh akkor mint más is írta vsz olyan a lánckerekek áttétele mint a gyári. A sebesség fokozatok között kisebb eltérést lehet érezni mint egy autónál, erre rájátszik az is h itt sokkal tágabb a fordulatszám tartomány. Emiatt lehet csalóka, szerintem.
Pl. az autómon amit használok tartományt ~800as alapjárat és max 3e- fordulat között,de 80%ban inkább 2000e tehát olyan 1200 a tartomány szélessége. A cb nél ~1200as alapjárati fordulatszám, és általában max 5000. Ott pedig már 3800 a tartomány szélessége. Jó nyilván van h előz az ember és meglódul. (Remélem nem írtam nagy hülyeséget az alapjárati fordulatszámokra.)
Uh tényleg vagy megnézed 6.ban mit tud, vagy megvárod míg egy biztosan fojtatlan géppel összeakadsz. Ha az elsőre vetemednél akkor azért óvatosan.
nem kapcsol mindig a venti, vagy rosszul mér a hőfokjelződ
fagyálló csere után az első túrán kinyomott pár decit, illetve felvonulás után is, nem keveset volt túráztatva, de akkor se ment el a mutató függőleges helyzetig, igaz nekem 92 foknál kapcsol a venti /a gyári 102 helyett/, mert nem gyári a hőgombám. A gyári 23 ezer Ft, Suzuki swift 1 sedan, 1.6 jó bele, és az csak 3 ezer :)
Örülök, ha segíthettem! :)