Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ferenc ön egy úr!

Köszönöm a segítséget! Az enyem is így van rögzítve, de akkor jobban körbe kell néznem, hogy az oldal panel miért dörzsölte le a festéket!
Here you are! :) Igyekeztem normálisan lekapni...
Sziasztok!

Akad valakinek egy jó fotója, vagy egy kis kedve lefotózni, hogy is van rögzítve a hűtő?! Szerintem az enyémet rosszul rakták vissza és nem középen van! A vázhoz képest látszik az eltérés és a műanyag idom ami a hűtőt takarja a bal oldalon már kidörzsölte a festéket a tankon!
Köszi a választ. Nem én töltöttem fel, de úgy járok el ahogy mondtad, feltöltöm és pumpálom. Köszi!
Nem maradt levegő a rendszerben? Ha csak símán feltöltötted, szinte biztos hogy megrekedt valahol. Én azt figyeltem meg, hogy kézzel pumpálgatni kell a csöveket, hogy teljesen kilégtelenítődjön.
Én ennél nagyobb módosításra nem gondoltam, szerintem az már valóban érezhető romlást hozna rugalmasságban. Igaza lehet Csaszinak, inkább csak erőlködne a motor.
Köszi a választ! Milyen nem gyári áttétellel és milyen tapasztalatotok van? Fogyasztás változás, erő...
Sziasztok!
Hétvégén 60 km-t mentünk a CB-vel 120-130km/h sebességgel, ketten az asszonnyal. Városba érve kb 20 perc csúcsforgalom, kb 27 fok meleg.
Mikor megérkeztem csíkot húztam, kinyomott kb 1-2 dl fagyállót. Az hőfok jelző a pirosat érintette. Lehűlt, azután minden gond nélkül hazajöttem. Itthon megtúráztattam, ahogy melegedett bekapcsolt a hűtő. Szerintetek mi lehet a gond?
Minden véleményt megköszönök.
Jó lett a túra! Sikeresen lekoptattam a gumi széleiről a télen eloxidálódott gumiréteget!
Sokat eltérni semelyikkel sem érdemes, mert hiába lesz alacsonyabb a fordulat, ha erőlködik folyvást a túl hosszú áttétel miatt. A 130at könnyen vette? 158km/h a vége a 25kw-nak.
Hány százalékig éri meg eltérni a gyáritól áttételben? Nagyrészt városon kívül járok.
Mert néztem, itt azért van lehetőség variálni elől hátul... A kis cbf125-ön csak elől lehetett egy fogat eltérni, az kb. 7%-ot jelentett. Az kb. észrevehetetlen volt, talán kicsit gyengébb lett, de kevésbé forgott ua.-on a sebességen.
Alacsonyabb fordulat, kisebb fogyasztás. Talán a motor kímélése se utolsó érv.
Szia ! Mi a pozitívuma a nagyobb lánckeréknek?
Nem néztem, csak a CBX-re érvényes értékeket írtam le!
Kicsit sok a 2,6 meg a 3. A manuál szerint szólóban elől 2, hátul 2,25, míg utassal elől 2, hátul 2,5 kell legyen a nyomás. Nyilván ez átlagos súlyú emberekre igaz, gyári méretű guminál.
Nézz utána, mert az első kerék nyomásnak 2,6-Bar körül kell lenni a hátsó pedig 3 Bar ha jól rémlik!
Helló!
Egyáltalán nem feltűnő a különbség. Egyedül lassú tempónál, kanyarodáskor érezhető, mert ahol eddig másodikat használt az ember, ott most vagy csúsztatni kell kicsit a kuplungot, vagy lassítani és első fokozatot rakni.
Szia !
Az erőt hogyan befolyásolja a 16-os lánckerék?Nagyon észre lehet venni?
A guminyomás pont kimaradt. De ha megoldódott a probléma, az jó. Próbálgatni, ismerkedni kell a masinával.
Köszi a választ! Az első gumiban 1.5Bar volt, fújtam bele, így jobb lett! Előztem egyet 130-al, de most nem tapasztaltam a szitálást. Igaz, ezúttal 2-en ültünk rajta :) Doboz nincs rajta. F konzol rajta van, de a szerelvény meg a platni hiányzik róla sajnos..
Nem vagyok elkeseredve, nagyon jó kis motor ez, csak törődni kell vele, nem úgy mint az előző gazdája...
Ne keseredj el, nem olyan nagy hibák ezek. Könnyen javíthatók, és még Neked is szokni kell a gépet.
Helló!
A szitálást okozhatja a gumi hibájától kezdve a kormánycsapágyon át a hátsó lengővilla lógásáig bármelyik. Ha esetleg van fent hátul doboz, akár még az is.
Olajból 3,1 l kell bele, halkan jegyzem meg én évek óta hármat töltök bele, azzal fél nívón van, szerintem elég bele.
Gyári áttétellel és gumi mérettel 100-nál 5000 körül szokott lenni a fordulat. Nekem 16-os lánckerék van elől (gyári 15) és 140/70-es gumi hátul (gyári 130/80), így 4500-at forog 100 km/h-nál.
Sziasztok!
Tegnap megvettem a gépet! Első körben 80km-t mentem vele hazáig. Első negatív tapasztalatom az volt, hogy 120km/h-nál szitálni kezdett az eleje a motornak, nem is mertem többet menni vele.. A régi MZ-s korszakomban találkoztam ezzel a jelenséggel. Nem tudom másnak milyen.
A következő lépés az olajcsere, szűrő csere és teló szimeringek cseréje. Sajnos folyik mind a kettőből az olaj :(
Itt találtam akciós olajszűrőt a géphez: http://bolthely.hu/generalspee...
Érdemes megrendelni? Nem találtam infót az olaj mennyiségével kapcsolatban sem. Mennyi olaj megy a blokkba? Mennyit kell vegyek?
Még egy kérdés, 6. fokozatban 4000-es fordulaton mennyit megy a motorotok? Nekem 80km/h-t mutatott az óra. Ez normális? Olyan közel vannak az áttételek, legalábbis én így érzem. Már korábban írtam, hogy 57Le-vel hírdették a mocit, de 20Kw van a forgalmiban. Írtátok, meg már tudom is, hol van a folytás és mit kell kicserélni. Persze még nem szeretném szétkapni, hogy megnézzem benne van e a szűkítő. Ezért kérdeztem a 4000rpm/80Km/h-t. Hátha ebből kiderül, hogy a gyengébb változat e és nem az 57LE-s.
Szép napot! Kese
Holnap, szombaton 360km-t motorozunk Szlovákiában!
Csak ne essen, se az eső, se a motoros!
Ok, s tudtok vmi normálisat, normális áron ajánlani?