Akad valakinek egy jó fotója, vagy egy kis kedve lefotózni, hogy is van rögzítve a hűtő?! Szerintem az enyémet rosszul rakták vissza és nem középen van! A vázhoz képest látszik az eltérés és a műanyag idom ami a hűtőt takarja a bal oldalon már kidörzsölte a festéket a tankon!
Nem maradt levegő a rendszerben? Ha csak símán feltöltötted, szinte biztos hogy megrekedt valahol. Én azt figyeltem meg, hogy kézzel pumpálgatni kell a csöveket, hogy teljesen kilégtelenítődjön.
Én ennél nagyobb módosításra nem gondoltam, szerintem az már valóban érezhető romlást hozna rugalmasságban. Igaza lehet Csaszinak, inkább csak erőlködne a motor.
Sziasztok!
Hétvégén 60 km-t mentünk a CB-vel 120-130km/h sebességgel, ketten az asszonnyal. Városba érve kb 20 perc csúcsforgalom, kb 27 fok meleg.
Mikor megérkeztem csíkot húztam, kinyomott kb 1-2 dl fagyállót. Az hőfok jelző a pirosat érintette. Lehűlt, azután minden gond nélkül hazajöttem. Itthon megtúráztattam, ahogy melegedett bekapcsolt a hűtő. Szerintetek mi lehet a gond?
Minden véleményt megköszönök.
Sokat eltérni semelyikkel sem érdemes, mert hiába lesz alacsonyabb a fordulat, ha erőlködik folyvást a túl hosszú áttétel miatt. A 130at könnyen vette? 158km/h a vége a 25kw-nak.
Hány százalékig éri meg eltérni a gyáritól áttételben? Nagyrészt városon kívül járok.
Mert néztem, itt azért van lehetőség variálni elől hátul... A kis cbf125-ön csak elől lehetett egy fogat eltérni, az kb. 7%-ot jelentett. Az kb. észrevehetetlen volt, talán kicsit gyengébb lett, de kevésbé forgott ua.-on a sebességen.
Kicsit sok a 2,6 meg a 3. A manuál szerint szólóban elől 2, hátul 2,25, míg utassal elől 2, hátul 2,5 kell legyen a nyomás. Nyilván ez átlagos súlyú emberekre igaz, gyári méretű guminál.
Helló!
Egyáltalán nem feltűnő a különbség. Egyedül lassú tempónál, kanyarodáskor érezhető, mert ahol eddig másodikat használt az ember, ott most vagy csúsztatni kell kicsit a kuplungot, vagy lassítani és első fokozatot rakni.
Köszi a választ! Az első gumiban 1.5Bar volt, fújtam bele, így jobb lett! Előztem egyet 130-al, de most nem tapasztaltam a szitálást. Igaz, ezúttal 2-en ültünk rajta :) Doboz nincs rajta. F konzol rajta van, de a szerelvény meg a platni hiányzik róla sajnos..
Nem vagyok elkeseredve, nagyon jó kis motor ez, csak törődni kell vele, nem úgy mint az előző gazdája...
Helló!
A szitálást okozhatja a gumi hibájától kezdve a kormánycsapágyon át a hátsó lengővilla lógásáig bármelyik. Ha esetleg van fent hátul doboz, akár még az is.
Olajból 3,1 l kell bele, halkan jegyzem meg én évek óta hármat töltök bele, azzal fél nívón van, szerintem elég bele.
Gyári áttétellel és gumi mérettel 100-nál 5000 körül szokott lenni a fordulat. Nekem 16-os lánckerék van elől (gyári 15) és 140/70-es gumi hátul (gyári 130/80), így 4500-at forog 100 km/h-nál.
Sziasztok!
Tegnap megvettem a gépet! Első körben 80km-t mentem vele hazáig. Első negatív tapasztalatom az volt, hogy 120km/h-nál szitálni kezdett az eleje a motornak, nem is mertem többet menni vele.. A régi MZ-s korszakomban találkoztam ezzel a jelenséggel. Nem tudom másnak milyen.
A következő lépés az olajcsere, szűrő csere és teló szimeringek cseréje. Sajnos folyik mind a kettőből az olaj :(
Itt találtam akciós olajszűrőt a géphez: http://bolthely.hu/generalspee...
Érdemes megrendelni? Nem találtam infót az olaj mennyiségével kapcsolatban sem. Mennyi olaj megy a blokkba? Mennyit kell vegyek?
Még egy kérdés, 6. fokozatban 4000-es fordulaton mennyit megy a motorotok? Nekem 80km/h-t mutatott az óra. Ez normális? Olyan közel vannak az áttételek, legalábbis én így érzem. Már korábban írtam, hogy 57Le-vel hírdették a mocit, de 20Kw van a forgalmiban. Írtátok, meg már tudom is, hol van a folytás és mit kell kicserélni. Persze még nem szeretném szétkapni, hogy megnézzem benne van e a szűkítő. Ezért kérdeztem a 4000rpm/80Km/h-t. Hátha ebből kiderül, hogy a gyengébb változat e és nem az 57LE-s.
Szép napot! Kese
Köszönöm a segítséget! Az enyem is így van rögzítve, de akkor jobban körbe kell néznem, hogy az oldal panel miért dörzsölte le a festéket!