Sziasztok
idén meg volt az első balesetem /kis sebességgel nekimentem egy elé hajtó autósnak/, sérülés nélkül megúsztam, motort megjavították /2 telószár görgőzve, alsó felső villahíd cserélve/. idom nem sérült, "csak" a kerék ütközött a kocsinak
A motorral javítás óta teljesen stabil, és jól motorozható, de balra fordítva a kormányt a tükör beleér az idomba, és félek, hogy előbb utóbb el fog törni középsztenderdre rakáskor. a baleset előtt is beleért, de csak minimálisan.
bárkinek ötlete mit lehetne vele kezdeni?
előre is köszönöm
Köszi a választ.Ha már jár és üresbe teszem nem áll le a motor.Mindenképp megnézetem szerelővel,valószínű zárlat lesz,mert a világításom is néha elmegy , aztán újból világit .
Az oldalsztender kapcsoló? Üres jeladó vezetékhiba? Gyújtáskapcsoló hiba? Biztos valami elektromos dolog lesz.
Ha már jár és üresbe teszed, nem áll le a motor? Ha nem akkor az oldalsztender kapcsolót ki is lehet hagyni az ötletelésből. (Egyébként is fordított lenne a jelenség.)
Én gyújtáskapcsolónál kezdeném. CBF500-600 típushiba, hogy nincs lerelézve az önindító áramköre, hanem közvetlenül a nyomógombon - kapcsolón szaladnak át az amperek önindítózáskor. Magyarán a jobb markolatnál a gyújtáskapcsoló és-vagy önindító gomb kontakthibássá szokott válni.
Sziasztok.Pár hónapja van egy CBF 500 mocim.Most hogy hidegebbre fordult az idő és nem használom napi szinten, azt vettem észre, hogy reggel az első indításnál(persze szívatóval) üresben nem akar beindulni, viszont ha egyesbe és úgy indítózok akkor simán beindul.Van valakinek ötlete, hogy miért van ez?
Másfél hete meglepődtem! Motoroztam egyet Balázs haverommal, és szűk 300km-t mentünk. Vagyis volt benne 1 tankolásom is. 5,6 liter-es átlag fogyi! Mennyi? Azta! Ez hogy lehet? Azóta morfondírozok ezen, és sztm egész egyszerűen mivel most érzem, hogy fent is jól forog a gép, húz mint atom, szép is a hang, megy is a szekér, ezért elég sokszor felpörgetem 8-11 közé, meg megyek tiltott tartományok felé is, és ez megdobja a fogyasztást. Mindenesetre lesz még 1-2 tanknyi tesztem mielőtt bármi továbbit lépnék karbi ügyben. De ez már valószínű jövőre marad.
Hmmmm! Csehek, meg Duna völgy? Lehet 1-2 napra csatlakoznék hozzátok innét Pestről, ha lehet! Adatlapomon a mailem. Küldesz egy üzit, mikor tervezgetsz?
Tegnap mentünk még egy Visegrád kiskört.Pilisszentlászló n keresztül mentünk, Visegrádon pedig a sípálya felöl fel a várhoz ,a másik oldalt pedig le. Nagyon jó volt a túra. A haver a 650-es supermotoval szépen rajzolta az íveket amikor mindkét kerék érte az aszfaltot.
Én szép megfontolt tempóval mentem. A nap végére sokkal biztosabban tereltem már a Hondát. A befulladást most nem produkálta. (Shell 95+ premiummal)
Szia! 2017 még messze van, de tervezünk a feleségemmel (már végre ) tengerparti nyaralást is. Viszont jövőre vagy Szlovénia, vagy dél Csehország egybefűzve az osztrák Duna völgyével amit a világon beválasztottak a 10 legszebb motoros útjai közé.
Szóval kapacitálom a páromat legyen egy kis tengerpart Dalmácia, az is gyönyörű útvonal!
Üdv Kató
Szerintem ahol kicserélik neked a szimeringet, ott tartanak ilyen 10w -s olajat is. Multkor láttam egy műsorban hogyan hangoljáj ujrar egy krosszmotor első teloját. Hát a fene se gondolta volna, hogy az első villa bonyolultságától függően akár 2-300 alkatrészből is állhat.
Megnézve, én hozzá nem kezdenék otthon célszerszámok nélkül.
Németeseknek ajánlom youtube-on a "Grip motormagazin"
csatornát.
Még jó, hogy még nem vittem el cseréltetni. Akkor venni fogok 10w-t. S megtaláltam a kézikönyvet is, szóval azt is letöltöttem, ez nagy segítség. Köszönöm!
Szia!
Sajnos mellészaladt az eladó. A Haynes Service Manual szerint a gyári 10W teleszkóp olaj, mennyisége pedig típusfüggő, de max. 320 ccm száranként.
Üdv! Pár hete csatlakoztam a CB500esek közé És máris lenne egy kérdésem: első teleszkópnál szimering csere lesz. Voltam egy szaküzletben ahol megvettem a szimeringet és az olajat is. Megkérdezte, hogy milyen olajat adjon, s aztán hozzátette, hogy 5w a gyári. Végül megvettem azt. Utólag végiggondolva lehet jobb lett volna a 10w. Mit szóltok? (nincs tapasztalatom ilyen téren, első motrom, azt sajnos nem tudom hogy most milyen van benne)
Szia BeSa!
Győri vagyok. Meg tudom mutatni, hogy milyen nyitott állapotban. Ha megadsz egy e-mail címet vagy telefonszámot, akkor meg tudjuk beszélni a továbbiakat.
Szétszedtem és átnéztem az enyém. Jó hírem van: ha nem a retesz-nyelv felőli vége szakadt akkor roncsolás nélkül, akár kulcs nélkül is kinyitható.
Ide a fórumra viszont nem fogom leírni hogyan, hiszen nem tudhatjuk ki és milyen szándékkal olvassa.
Ha lennél kedves legalább (korrekt módon) kitölteni az adatlapod és megadni legalább egy e-mail címet, akkor leírom mi a teendő.
Sziasztok!
Egy 1996-os motorom ülés alatti zár javításához kérném a segítségeteket. Nem nyitja ki a kulcs,mert valószinüleg a bovden
elszakadt vagy kiakadt.A szerelő azt mondja,hogy" rombolva" tud-
ja javítani vagy keressek valakit akinek volt már ilyen problémája
és adjon ötletet. Vagy keresek egy Győr környéki társat aki az övét megmutatná és lefényképezném,hogy a szerelő lássa a szerkezetet,mert ritkán szerelek 500-t ilyen hibával.Kösz ha tudtok segíteni.
Megoldódott a probléma?