Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó dolog egy normális menetfény, én is tervezek tenni az enyémre.
De ez nem az a kategória.
Puigra saccolok első körben
Ez is olyan lesz, mint anno a pótféklámpa. Azt is tűzzel-vassal irtották, ma pedig már széria tartozék az autóknál. Annyira nyilvánvaló az előnye, miért nem látják ezt a törvényhozók? Szerintem 10 év múlva azért fognak büntetni ha nem lesz a motoron... :)
ebbe sztem nincs e betű
szóval műszakin bukó, másrészt ha belefutsz egy köcsög rendőrbe, akkor a forgalmi is ugarhat
Üdvözlet CB tulajok.
Keresem ennek a plexinek a típusát/gyártóját.
Ha valaki ráismer, megírná nekem, hogy mi is ez.
Egy cbf500-on láttam élőben, és nagyon megtetszett.
Használ vki nappali fényt/szélességjelzőt? Milyet?
Ehhez mit szóltok?
http://www.ebay.com/itm/Motorc...
Mit gondoltok, Honda CBR 600RR 2003-20011 hátsó lábtartója jó a cb500-ra?
Már nem, mert ma le lett cserélve. 50 % áron kaptam újat, a kopottság arányában. Az első gumiból ki lett gyógyítva a csavar. Egyelőre úgy néz ki, hogy nem ereszt, így talán annak cseréjét megúszom.
Talán annyi hogy /70 a Michelin nem /80 ergo laposabb nem olyan magas. No ettől nem mész a nagyfanak de ettől a repedezett Bridgestoneoktol lehet..
Ha már a mérettel kompromisszumot kell kötni régen rossz. Csak gyári gumiméretet teszek fel. Egyszer volt elől más méret, de nem jól viselkedett vele.
Valószínű sikerült belenyúlni egy hibás szériába, mert szó nélkül elismerték, hogy hibás a gumi. Szóval nekem ezzel semmi problémám nincsen.
Ok, értem, köszi...
Megég az olaj, az újabb Kawáknál is 12 ezres intervallum van írva de felesleges sütögetni az olajat hacsak nem krumpli sütödét üzemeltetsz
Érdem,es lenne már elfelejtenetek ezt a BT 45- öt!
Eryk04 már váltott a Michelin Pilot Streetre, léptékekkel modernebb guma és nem repedezik,igaz a mérettel kis kompromisszumot kell kötni...
Csak azért fura, mert a kis cbf125-öm 1liter olajjal, centrifugal szürővel 4ezres olajcsere intervallumú volt...
Nem bírja a 12ezret?
Maradj csak a 6 ezernél mindenkinek jobb lesz!
Jahm, de az megy is legalább! :) Drága, drága de van feelingje..
Ja meg Kawa!
Ti mennyi időközönként cseréltek olajat, szűrőt? A Haynes Manual 12ezer km-t ír, míg a szervízben 6ezret mondtak....
Hja! Anyagiak! És mi lenne, ha izommotorunk lenne! Minden tavasszal 200eFt-al kezdődne az idény, mint a haveromnak (ZZR1200)!
A hátsót meg gariban cserélika hibája miatt, az-az kedvezménnyel kapok újat. A futófelület bal oldalán repedések jelentek meg a mintázatban. Érdekes, hogy a jobb oldalán nem. Ebben a gumiban is csak 7000 km van. Még a műszaki is július elején lejár.... Szóval az idén motorozásra szánt keretemet ezek el is viszik.
Tudom, senki nem mondta, hogy a motorozás olcsó mulatság. De a mit meg nyújt... szóval megéri.
Háát, az elsővel én is így járnék el! A hátsó az kit érdekel? Legfeljebb 200métert driftezve állok meg! De az első 110nél, ha hirtelen nyomást veszt akkor... Jaj!
Ertelek, koszi az infot, keresgelek!
Csavart találtam az alig 2000 Km-t futott első gumimban. A gumis szerint javítható lenne, de nem biztonságos a javított első gumi használata. Ha hátsó gumi lenne akkor minden további nélkül vállalná, de elsőt nem javít. Nem vagyok tőle boldog. Már nem attól, hogy így vigyáz rám, hanem a kiadási oldalától. Ráadásul bő 15%-al drágább ugyanaz a gumi mint tavaly. Nem a gumistól rendelem, így nem az Ő haszna.
Köszi, akkor írok neki én is! :)
De jó, köszi!