Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.
Írtam a Petya89-nek (petyaa89@freemail.hu), azonnal válaszolt! Írta, h tud doboztartót is.
Üdv.
Hali,

ha sikerült találnod, akkor légyszi velem is osszd meg a forrást, mert engem is érdekelne... Meg csomagtartó is, de nem az alulra rögzítős, mert szeretném megtartani a csomagrögzítési pontokat, inkább olyan, ami a fenti kapaszkodó helyére szerelhető! Dobozt nem akarok rá tenni, csak a zsákot legyen mire rápókolni, ha van utasom is....
4féle rugó van, mert a CBFben is más a rugó, az Euro2es norma miatt! Az az 56Le-s változat 128as főfuvival. Ja, és bocsika, de a rugók nem eladók! Tudom irigy vagyok, de minden gyári alkatrészem megvan, ha netántán valamikor gyárivá vissza kéne alakítani a mocit, és akkor ne hiányozzon, még egy alátét se!

Egyébként ez a rugó érdekes anyagú alkatrész, mert nekem is eltört, de nekem szerencsém volt, mert akkor még csak 1 éves volt a masinka, így gariba cserélték, bár csak azt az egyet!
Tesóval találkoztam a Csajok a motoron felvonuláson
Ugy lattam minimum 3 fele rugo van, mert tobbek kozott ezekben is kulonboznek a 34, 50 es 58LE-s verziok.
Gondolom nem veletlen a Dyno keszletben sem, mert szabalyozza hogy mennyire nyomja ellen a membrannak a tolattyut.
Ja, motorozok, bar keveset. Megvan a CB500 is, meg a Hornet 919 is.
Jo otlet. CSaaaaaszi! :)
Nahát egy régi ismerős!
Úgy eltüntél hogy nem is gondoltam hogy te még motorozol.
A hozzászólásommal sajnos nem leszel előrébb, mert fingom sincs honnan lehet olyan rugót szűlni, talán olyantól kellene kérni aki Dyno-val átalakította a karbit és megmaradtak a gyári rugók, ja és párban cseréld ha sikerül találni.
Sziasztok!
Regen jartam erre :)
Segitseg kene: az egyik karbimban eltort a vakuum membran ellentarto rugoja (az a jo hosszu, amelyik a fekete fedelben csucsul).
Honnan a petakbol lehet olyat szulni?

koszi
basq
Ma délután kanyarogtunk egy kicsit a mecseki szerpentineken:
Sikerült Kakasdon szereznem a bontóból egy új termosztát házat csövekkel és rögzítővel együtt, így a házibarkács megoldásomat le tudtam cserélni egy korrekt megoldásra.
Kőszőnjűk!szép napot!
Jó utat! Majd máskor veletek tartok!
Aszonykámmal megyűnk.Vagy Visegrád vagy Velencei tó és kőrnyéke.
Sziasztok.
CB500-ra bukócső érdekelne. Nem Givi, hanem vmi olcsóbb. Petya89-nek írtam. Tud valaki még valami hasznosat ez ügyben?
Köszi.
Ki az a mi és hova mentek?
Én most tervezek indulni Szigetszentmiklósra a rönkhúzó versenyre, utána megnézem a majálist.
Szia Fluke!Mi egy orán belűl indulunk.
Sziasztok.
Ha valaki külföldről akar behozni motort, esetleg érdekelheti. Tudom, h sok helyen írnak mindenfélét, ez az én tapasztalatom:
A gép Belgiumból került hozzám. Ott nincs műszaki vizsga.
Hétfő (2015. április 27.) reggel elvittem Szigetszentmiklósra (Bányató utca) a vizsgaállomásra a motort. Előzetesen időpontot kell kérni, napot lehet választani. Reggel 7-től van vizsgáztatás elvileg érkezési sorrendben (gyakorlatilag nem biztos). Fél 8-ra értem oda, leadtam a papírokat: kétnyelvű adásvételit és belga forgalmit és röpke 2 óra várakozás után behívtak a vizsgára. Körbefotózták a motort, alvázszámot, motorszámot, hátsó prizmát néztek, világítást, indexet, féklámpát első- és hátsófékre, fékbetéteket, bemérték a fékeket. Meg még amit nem tudok, gondolom gyári állapotot, gyári kipufogót stb. Negyed óra volt az egész. Utána még fél óra várakozás, fizettem kb 12 ezer forintot és adtak egy papírt arról, h megfelelt.
Irány a vám- és pénzügyőrség, mi a kőbányai Száva u. 7.-be mentünk. Ki kellett tölteni 2 papírt: az egyiken vmi vpid számot kellett igényelni, a másikra meg rá kellett írni, h milyen papírt adok le: forgalmi, adásvételi, személyes okmányok stb és a motor adatait. Leadtuk a papírokat, azt mondták, köszönik szépen, érdeklődjünk szerdán... Szerintem ha olyan vpop-ba mész, ahol helyben megcsinálják, akkor tényleg megvan 1 nap alatt az egész honosítás. Szerdán kellett fizetni kb 16 ezer forint regisztrációs adót és adtak igazolást az adó befizetéséről és a vpid számot.
Ezután elsétálsz az okmányirodába (én a központiba mentem a Visegrádi utcába, ahol kedd este személyesen kértem időpontot és kaptam csütörtök délutánra!) és a szokásos módon átiratod. Még a múlt héten kötöttem neten (biztositas pont hu) kötelező biztosítást (nekem egy tizes lett), az ajánlatigazoló is kellett az átíráshoz, a forgalmi és az adásvételi nála maradt. Fizettem 6-6 ezret a forgalmiért és a törzskönyvért, kb 19 ezer volt a vagyonszerzési illeték, 585 forint a matrica és 5500 forint a rendszám (?).
Sima ügy, ha rendben van a motor és a papírok. Egy lány is meg tudja csinálni
Mehetünk, már van rendszámom is!
Szia!
Nem egy nagy történet, egy szerelő hamar meg tudja oldani. Ezt/ilyet kell megvenni:

Szűkítő

Amikor vettem az enyémet, akkor le volt ilyennel folytva, de én nem kértem, ezért a német faszi saját kezűleg kiszerelte kb. 1,5 óra alatt.
A lepapírozása hosszabb lesz, mint berakni.
Miért nem teszed le a rendes A jogsit?
Szia!
Tudomásom szerint igen, megoldható. Viszont nem biztos hogy megéri, mert nálunk jó sok utána járást és plusz költséget jelent az utólagos modding. Sokkal egyszerűbb egy már eleve fojtott gépet vásárolni!
Sziasztok olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy hivatalosan megoldható -e egy cb500 nak a teljesítmény csökkentése? A2-es jogsim miatt.... A motor külföldi okmányos. Előre is köszi a segítséget!
Kőzős gurulásra gondoltam.Ha érdekelene kérlek jelezd!
Szia!Hát persze hogy jó!:)