Egy egyszerű ruházati és ajándék bolt bejáratánál volt kiakasztva, összesen kettő volt, már otthon bántam hogy csak az egyiket vettem meg, néhány nap múlva újra arra jártam és szerencsére még megvolt a másik is, azt meg megvettem a feleségemnek. 1490Ft rémlik, de nem vagyok benne biztos, lehet még kevesebb
Nem is poénból írtam, sokat vagyok úton a munkám során is és tapasztaltam magamon, hogy a közmunkást hamarabb meglátom az út mellett minthogy kiszámítsam a közeledő motoros sebességét aki szúrófénnyel közlekedik, van amikor alig jön de világít mint a sarkcsillag, én meg már régen előzhettem volna... de olyan is volt ami becsapott mert szarul volt beállítva, aztán hamarabb odaért mint az várható lett volna, mert a láthatóságában bízva repesztett vagy 200-al a barma. Védem én is mundér becsületét, főleg olyan társaságban ahol csak én motorozok és a "donor motoros" a téma, de attól még tisztában vagyok azzal is mennyi bírka van közöttünk.
Valami 1490-ért vettem, cipzáros, nem szedi le a kabátról a szél mint az egyszerű tépőzárast, kicsit a bogarakkal vagyok bajban mert csúnyán meglátszik rajta, viszont azt tapasztalom hogy még a tükörből is hamarabb észre vesznek, jobban mintha reklámtáblát játszanék. Sőt pár nappal később a feleségem kabátjára is vettem egyet. Szar kínai, de már ázott is el és semmi baja, nekem megér annyit, bár ettől pocsékabbat is láttam már 10ezerért... persze azon meg kellett fizetni a márkajelzést is
Nekem pontosan ilyen protektoros kabátom van, ami "kilóméterekről látszik". Azt vettem eszre, hogy sokkal elozekenyebbek az autosok is, ha normalisan mesz motorral es lathatova teszed magad. Autoskent engem is duhit amikor par centire mellettem huz el egy motoros nagysebesseggel.. Egy kis szemleletvaltas kellene nehany kolleganak..
Sziasztok! Én a neten talált minta alapján egy 50Ft-os fekete, műanyag DVD tok-ból vágtam ki telóvédőt. Kétoldalas ragasztószalaggal, és kötegelővel rögzítettem. 2 éve hibátlanul működik. Ez a műanyag kellően merev, nem rázza a menetszél. Ugyanakkor kellően lágy, hogy bírja a hajlítást.
Ja meg gondolkodtam egy két megoldáson.. Szóval az MZ teleszkóp szára 35mm, a CB 500-é meg 37mm ha minden igaz. Az mzhez is lehet kapni "porlehúzó gumit". http://www.mofaker.hu/termek/T...
Ezt vajon rá lehet rakni a CB-re? Persze valami kis faragás árán..
Egyébként a teleszkóp harmónika is teljesen jó, de alá azért beraknék egy porlehúzót is..
Azt szeretném megtudni, hogy hol lehetne szerezni az első telóra porvédőt? Másik kérdés, lehet húzni a kormányon, hogy ne kotyogjon? Sima úton nem érzem, de ha egyenetlen a felület, olyan mintha kis kalapáccsal ütögetnék a kormányt... Néztem, hogy mennyi a csapágy szett, de elég húzós :(
Egyreszrol semmilyen pipa nincs itthon :)
Masreszrol meg valami hosszu fajta kene.
Most megyek egy rovid kort hogy felcsereltem a ket pipat aztan megnezem a gyertyakepet. Ha atvandorol a 2-es hengerbe a kormolas akkor egyertelmu a pipa.
Szerintem nem szerelheto. Sanszos hogy nem is jon szet.
Kihuztam a kabelt belole, de nem tudom mire gondolsz, hogy csavargassam.
Most eppen egy "akarmilyen" pipa kene :) Vagyis lehetoleg azert 5kOhm-os es a helyere menjen.
Osszerakom a maradekot, es kiprobalom ugy hogy felcserelem a ket pipat (csak a pipat :)) a ket oldalon es legalabb megnezem, hogy akkor az 1-es henger szepen dolgozik-e, vagy van meg valami a karburalasnal is. :(
A trafo jonak tunik, gyertyakabel nelkul jol mutat (13.8 kOhm).
Az 1-es henger pipajanal van a katyvasz.
A kabele 0 ellenallast mutat, a pipa osszevissza, mintha kontaktos lenne vagy fene tudja. Neha szakadast mutat, neha meg stabilan 15-18kOhm kornyeket (hiaba mozgatom, nem arra reagal, kihuzom-bedugom a multimeter erintkezojet es neha gondol egyet felvillan hogy 5kOhm, aztan meg 10kOhm, aztan meg 18.5 meg igy osszevissza)
A 2-es henger pipajat leszedtem, ott ~5-5.5kOhm korul mutat, a kabele 0 ellenallast. Erdekes, hogy osszedugva ok is mutattak 8-9 kOhm-ot (kabel+pipa), de szetszedtem-osszeraktam es most stabil 5.5kOhm mutat, szerintem kicsit volt mar ott is kontakt.
Namost szulni kene egy gyertyapipat, legalabb teszt erejeig ami a helyere megy :)))
Kábelek ellenállása nullához közel, pipákban viszont van néhány kΩ értékű zavarszűrő ellenállás. Hogy pontosan mennyi azt most meg nem mondom, keresgélj kicsit a neten. (Nekem sajnos már nincs időm, vár a gyár...) Mindenesetre ezekkel a zavarszűrőkkel is lehet probléma. Trafó kiszereléshez anno én is a "nőgyógyász" módszert alkalmaztam, ugyanis lusta voltam mindent szétbombázni miatta! :)
Valami 1490-ért vettem, cipzáros, nem szedi le a kabátról a szél mint az egyszerű tépőzárast, kicsit a bogarakkal vagyok bajban mert csúnyán meglátszik rajta, viszont azt tapasztalom hogy még a tükörből is hamarabb észre vesznek, jobban mintha reklámtáblát játszanék. Sőt pár nappal később a feleségem kabátjára is vettem egyet. Szar kínai, de már ázott is el és semmi baja, nekem megér annyit, bár ettől pocsékabbat is láttam már 10ezerért... persze azon meg kellett fizetni a márkajelzést is
Keresek eladó CBF 500-ast,04-05-06-os évjárat.
Tud valaki ajánlani,ismerős vagy megbízható személytől?
Köszi.
Ezt vajon rá lehet rakni a CB-re? Persze valami kis faragás árán..
Egyébként a teleszkóp harmónika is teljesen jó, de alá azért beraknék egy porlehúzót is..
Tudnál képet feltölteni, hogy néz ki vele a moci?!
Köszi
Azt szeretném megtudni, hogy hol lehetne szerezni az első telóra porvédőt? Másik kérdés, lehet húzni a kormányon, hogy ne kotyogjon? Sima úton nem érzem, de ha egyenetlen a felület, olyan mintha kis kalapáccsal ütögetnék a kormányt... Néztem, hogy mennyi a csapágy szett, de elég húzós :(
Üdv
Kese
Masreszrol meg valami hosszu fajta kene.
Most megyek egy rovid kort hogy felcsereltem a ket pipat aztan megnezem a gyertyakepet. Ha atvandorol a 2-es hengerbe a kormolas akkor egyertelmu a pipa.
Kihuztam a kabelt belole, de nem tudom mire gondolsz, hogy csavargassam.
Most eppen egy "akarmilyen" pipa kene :) Vagyis lehetoleg azert 5kOhm-os es a helyere menjen.
Osszerakom a maradekot, es kiprobalom ugy hogy felcserelem a ket pipat (csak a pipat :)) a ket oldalon es legalabb megnezem, hogy akkor az 1-es henger szepen dolgozik-e, vagy van meg valami a karburalasnal is. :(
A trafo jonak tunik, gyertyakabel nelkul jol mutat (13.8 kOhm).
Az 1-es henger pipajanal van a katyvasz.
A kabele 0 ellenallast mutat, a pipa osszevissza, mintha kontaktos lenne vagy fene tudja. Neha szakadast mutat, neha meg stabilan 15-18kOhm kornyeket (hiaba mozgatom, nem arra reagal, kihuzom-bedugom a multimeter erintkezojet es neha gondol egyet felvillan hogy 5kOhm, aztan meg 10kOhm, aztan meg 18.5 meg igy osszevissza)
A 2-es henger pipajat leszedtem, ott ~5-5.5kOhm korul mutat, a kabele 0 ellenallast. Erdekes, hogy osszedugva ok is mutattak 8-9 kOhm-ot (kabel+pipa), de szetszedtem-osszeraktam es most stabil 5.5kOhm mutat, szerintem kicsit volt mar ott is kontakt.
Namost szulni kene egy gyertyapipat, legalabb teszt erejeig ami a helyere megy :)))