Nekem 2010-ben volt hasonló gondom. Először én is alul kerestem a hibát, de a munkahengerek megtisztítsa után is megszorult a fék. Szerencsére a házunk előtt történt - a legnagyobb forgalomban. Annyira megszorult, hogy tolni sem bírtam. Szerszámot kellett elővenni...
Ezek után azt következett, hogy szétszedtem fent a kormánynál a fékolaj pumpáját. Ott volt a meghibásodás. Volt ott volt csorgás is. Meg is ette a fékolaj az ott levő kis rúgót. Végül cserélni kellett az alkatrészsort: a dugattyú mögötti rúgótól a porfogóig, illetve a fémrudacska rúgójáig. Azóta nincs gond vele. Mindjárt lefényképezem az alkatrészsort és felteszem azt is.
Jól működő féknél semmilyen szorulás nem megengedett. Vagy nem jól lett kitakarítva, vagy nem eléggé. Én nem használnám így. Megéghet a betét, eldeformálódhat a tárcsa a súrlódás okozta hőtől.
Udv Zoliba!Meg lett a problema oka,hogy mert nem forgott a kerek.Afeknyeregben a munkahengerek voltak leragadva,ki lett tisztiva de meg mindig nem az igazi.Mikor elsofeket is hasznalok megallasnal akkor meg-megszorul,de remelem,hogy betorik majd:)Nemsokat jartam meg vele az iden.1-2 gurulas volt meg csak.Varjuk a jo idot! A legjobbakat kivanom!
nekem 6 éve van nyitott sportdob a motoron és killer nélkül használom, eddig nem volt belőle problémám nem foglalkozott vele senki. Elég sokat motorozok Szlovákiában is igazoltattok már ott is a rendőrök, de nem kötöttek bele ott sem.
Nincs spéci csőhajlítóm, így maradt a következő: satuba fogtam egy jó vastag csövet, ez lesz a sablon az ívekhez. A hajlítandó csövet pedig hosszabbra hagytam a szükségesnél. Így maradt elegendő erőkar ahhoz, hogy puszta kézzel megcsináljam a hajlításokat. Hajlítás közben nem roppant össze a cső, mivel vastagfalú. Többször a helyére próbáltam, mire tökéletesen illeszkedett. Végül levágtam a maradék végeket, kifúrtam a rögzítések helyét és következett a hegesztés.
Sziasztok érdeklődnék van egy Honda cb 500 1997 gyartasi motrom és ahhoz kéne plexi van e valakinek eladó és ha igen jelezné nekem email en vagy Facebook on Békés attila néven meg talál egy anime figura a profil képen meg hogy valami más plexi is jo e rá?
Köszönöm. Ez ügyes megoldás, a kapaszkodón gondolkodtam.
Így csinálom meg én is.
A készen vásárolhatókon nincs kapaszkodó egyáltalán, és ez a két oldali kényelmesebb, mint a gyári. Burgmanhoz szokott a párom, azon pedig tekintélyes kétoldali kapaszkodó van.
Én magamnak készítettem, 3/8"-os vastag falú acélcsőből. Külön készült a belső U alak és külön a kapaszkodók. Hegesztés ívvel, csiszolás, festés feketére. (Platni volt a gyári Honda túradoboz mellé.) Leméretezni szinte lehetetlen a sok hajlítási ív miatt, de csatolok pár képet hátha segít:
Az enyémben meg 0km-től 48e km van, de ebből 30e km városi folyamatos hideg indítgatások voltak, (6km munkahely, és 6km haza) vagy 1000km ringezéses nyélgáz (vidieim között kakucs, euroring, visonta, hungaroring, rábaring) a többi meg főleg kétszemélyes lendületes nagy gázos túrák. A legtöbb problémát egy márkaszervizes olajcsere okozta. Ez 18ekm-es korában történt, és azóta a kormány-tükrök rázkódnak alapjáraton egy kicsit. Le is kellett cserélnem azt az olajat! Azóta nincs észrevehető állapotromlás a géppel.
Hozzátenném még, hogy a gépemben nyitott sportdob, és dynojet tuning is csücsül, vagyis rendesen csípek el a gép élettartamából! Sztm ahogy használom és amilyen állapotban van most, simán el fog menni 150e km-ig blokkbontás nélkül!
az enyémben közel 60 ezer van, óra szerintem, igazából meg kis tudja. De nincs vele baj. Ráadásul úgy, hogy pár évet tanulómociként szolgált.
Amúgy majdnem mindegyikben körülbelül ennyi van, csak valaki visszapörgeti :)
Valóban jók ezek a sor kettes ötszázasok, és akkor már ne feledkezzünk meg a kis GS-ről sem!
Mindenesetre vásárlás előtt hasznos olvasgatni a kiszemelt motorhoz nyitott fórumokat. Szerintem hitelesebb képet ad bármilyen szakújságíró tesztjénél. Nem akarnék konkrét márkákat és típusokat megnevezni, de vannak olyan fórumok ahol éjjel-nappal javítanak és van olyan is, ahol szinte csak a túrázás a téma. Vásárlás előtt érdemes ezen is elgondolkodni :)
Azért azt tedd hozzá, hogy abban a 300 ezres tesztben 150 ezer km-nél volt egy dugattyú csere is. Az viszont igaz, hogy a másik 500-as gépekkel még nem volt ilyen teszt. Amúgy legalább el kell menjen egy 500- as is 150 ezret nagyobb generál nélkül.
Az én Kawám pl. a mostani tulajanal 68 ezer km-nél jár, null hibával.
Ezek után azt következett, hogy szétszedtem fent a kormánynál a fékolaj pumpáját. Ott volt a meghibásodás. Volt ott volt csorgás is. Meg is ette a fékolaj az ott levő kis rúgót. Végül cserélni kellett az alkatrészsort: a dugattyú mögötti rúgótól a porfogóig, illetve a fémrudacska rúgójáig. Azóta nincs gond vele. Mindjárt lefényképezem az alkatrészsort és felteszem azt is.
Na majd meglátom, bár szerintem maradni fog a killer ha másért nem is, a kipuff szelepek miatt...
http://adamoto.hu/spl/794177/P...
Így csinálom meg én is.
A készen vásárolhatókon nincs kapaszkodó egyáltalán, és ez a két oldali kényelmesebb, mint a gyári. Burgmanhoz szokott a párom, azon pedig tekintélyes kétoldali kapaszkodó van.
Valaki készített már esetleg magának?
Eddig elég húzós árakat láttam.
Csak pályán vagy közúton is? Nem kötöttek még bele a rend őrei? És úgy általában, normálisan közlekedve szemet hunynak felette?
Hozzátenném még, hogy a gépemben nyitott sportdob, és dynojet tuning is csücsül, vagyis rendesen csípek el a gép élettartamából! Sztm ahogy használom és amilyen állapotban van most, simán el fog menni 150e km-ig blokkbontás nélkül!
Amúgy majdnem mindegyikben körülbelül ennyi van, csak valaki visszapörgeti :)
Mindenesetre vásárlás előtt hasznos olvasgatni a kiszemelt motorhoz nyitott fórumokat. Szerintem hitelesebb képet ad bármilyen szakújságíró tesztjénél. Nem akarnék konkrét márkákat és típusokat megnevezni, de vannak olyan fórumok ahol éjjel-nappal javítanak és van olyan is, ahol szinte csak a túrázás a téma. Vásárlás előtt érdemes ezen is elgondolkodni :)
Az én Kawám pl. a mostani tulajanal 68 ezer km-nél jár, null hibával.