Kedves márkatársak!
Azokhoz lenne kérdésem, akik GIVI túradoboz-tartó rendszerrel rendelkeznek, abból is a képen látható verzióval. A sajátom csak 3kg-ig terhelhető, ezért úgy gondoltam összehoznék egy ilyen masszívabb „replikát“. Viszont szeretném hogy minél inkább hasonlítson az eredetire, ezért lenne pár pontosítani való:
1./ Milyen szelvényből készítették a gyárit? (a x b miliméter ill. mennyi a hossza ?)
2./ Hová és pontosan hogyan kapcsolódik a motoron?
A többit szerintem megoldom...
Nézz bele a tankba egy zseblámpával és a csap felett bent látod a szűrőt!
Én nem tudtam kiszedni, de a tank úgy van kialakítva, hogy az ülés felőli sarkában rakodik le a nehezebb szennyeződés. A benzin folyamatosan lemossa a nagyja ganét ami lerakódik a tank alján. Ha nincs szétszakadva a szűrő és valami nem dugította el a benzincsapot akkor lehet a vákuumszelep ment tönkre, vagy a csaphoz vezető vékony cső van elrepedve és azon keresztül szív farsot és nem marad elég vákuum a szelepnek.
Nézz bele a tankba, ha tiszta minden akkor vedd le a tankot, húzd le a benzincsövet a csapról a vákuumcsövet a blokkról és ha megszívod finoman a vákuumcsövet akkor folynia kell a benzinnek! Egy műanyag palackba le tudod engedni a benzint.
Na 1200 problémamentes km után újra letérdelt a Honda.
Most valami dugulása van az üzemanyagrendszerben amitől eltűnik a karbikból (mindkettőből) a benzin. El gyengül, majd leáll. Eddig véletlenszerűen csinálta 50-120km után, vagy épp közben egyszer-egyszer. Mostmár folyamatos lett. 1km- t megtesz a karbiban levő benyával,majd leáll. Szivatót ráhúzva 3. forgatásra beindul és a szivatónak megfelelően felpörög.
Mivel lehet tankot tisztítani, illetve miket nézzek meg rajta?
Az üzemanyagszűrő könnyen elérhető helyen van?
Hát nem csak megvenni és beszerelni kell a DynoJet Kit Stage1et, hanem be is kell azt jól állítani. És segítséggel most lett meg a tuti. Finomhangolás még zajlik, de a főfúvóka, a tű már megvan, most az alapjárati, meg a CO csavar van hátra, de annak is megvan a helyes iránya! 42 vagy 45 lesz a befutó, és 1.5-2.0ig a kitekerés... 42/2.0 egész jó volt, most a 42/1.5öt próbáltam, de az kevés, és most jön majd a 45ös. Nem hagy nyugodni, főleg, hogy ennyire közel állok a végéhez.
Kivi lettem közben a gép végsebességére. Hol lehetne ezt kipróbálni!...
Tegnap vandálkodtunk egyet SV650S-es haverommal, és gyorsultunk is együtt. 120-130között engedtük el a gázkart, és addig nem ment elmellettem! Meg is kérdezte, hogy hova dugtam a nitro tartályt! Most 10-11e-nél is még rendesen húz a masina. Előtte 10nél már éreztem, hogy elfogy. Olyan jóóóó! Mint ha új motorom lenne!
Persze nyugodtan, szívesen meghallgatom a vasad, Fót nincs is messze a XIII. vagy XV. kerülettől... Kereshetsz freemail-en is, de én hibakeresésben jártasabb embert javasolnék inkább neked (Tapasztalatom van takarítás terén is, de tudom, hogy van tőlem jobb): http://www.sportmotor.hu/tagok...
Taschi művek a legjobb szerelők, karbisok akiket ismerek. Diesel áztatta karbikat (motorokat) is úgy rendbe szednek, hogy öröm nézni, és az árszabásuk sem nyugati! Ők profik!
Egyszer összefuthatnánk. Összerakták a karbimat, megy is a gép. Lekopogom, most a szervíz óta ment már közel 1000Km-t ,de az alapjárata maradt ugyan olyan csúnya mint régen.
Kíváncsi vagyok egy szakavatott fül mit hal ki belőle.
Nahh, megvan az utsó kirakós darab is a karbimhoz! Idén meglesz a tuti beállítás! Most még csak 99%, mert tesztekek 2 alapjárati fúvókát! FKrisznek sokat köszönhetek a helyes út megtalálásához! Bárkinek bármi kérdése lenne a CB(F) 500 karbijáról DynoJet kittről már tuti tudok segíteni!
Lengővilla végén lévő lezárólemezed nincs véletlenül? Az, amin a láncfeszítő csavar keresztülmegy... Az egyiket az előző tulaj elhagyhatta, s egy csúnya lemezdarab van helyette... :(
Azt hiszem pár éve már nem írtam a fórumra, talán még páran emlékeztek rám :) Az utóbbi időben nem sok idő jutott motorozásra, most egy kicsit felelevenítem a dolgokat!
Volt némi karbantartás, megorrolt rám a moci a sok pihenés alatt :D
6 évet bírt Yuasa akksim (14eFt), most BS típust kapott (10eFt), az akkuboltos szerint a legjobb ár/érték arányú jelenleg. Kínai gyártás de Yuasa cégcsoport tagja állítólag, 190A indítóáram (Yuasa 120A-t tudott.)
Hűtőfolyadék csere is volt, szokásos 2 éves procedúra
Motorolaj és szűrő (ez is inkább öregedett áltában mint elhasználódott...)
A karbit is szét kellett rántanom, az alapjárat bizonytalan volt, bele szötymősödött a benzin... Ez volt a legkomolyabb művelet. Basq cimbinek hála egész egyszerűen meg tudtam oldani. Utána kapott még egy karbiszinkront (alig volt elállítódva) és most csodásan duruzsol, pöccre indul katonásan! :)
Én úgy tudom, h ezt az index tartó keret helyére kell felszerelni.
Azokhoz lenne kérdésem, akik GIVI túradoboz-tartó rendszerrel rendelkeznek, abból is a képen látható verzióval. A sajátom csak 3kg-ig terhelhető, ezért úgy gondoltam összehoznék egy ilyen masszívabb „replikát“. Viszont szeretném hogy minél inkább hasonlítson az eredetire, ezért lenne pár pontosítani való:
1./ Milyen szelvényből készítették a gyárit? (a x b miliméter ill. mennyi a hossza ?)
2./ Hová és pontosan hogyan kapcsolódik a motoron?
A többit szerintem megoldom...
Én nem tudtam kiszedni, de a tank úgy van kialakítva, hogy az ülés felőli sarkában rakodik le a nehezebb szennyeződés. A benzin folyamatosan lemossa a nagyja ganét ami lerakódik a tank alján. Ha nincs szétszakadva a szűrő és valami nem dugította el a benzincsapot akkor lehet a vákuumszelep ment tönkre, vagy a csaphoz vezető vékony cső van elrepedve és azon keresztül szív farsot és nem marad elég vákuum a szelepnek.
Nézz bele a tankba, ha tiszta minden akkor vedd le a tankot, húzd le a benzincsövet a csapról a vákuumcsövet a blokkról és ha megszívod finoman a vákuumcsövet akkor folynia kell a benzinnek! Egy műanyag palackba le tudod engedni a benzint.
Most valami dugulása van az üzemanyagrendszerben amitől eltűnik a karbikból (mindkettőből) a benzin. El gyengül, majd leáll. Eddig véletlenszerűen csinálta 50-120km után, vagy épp közben egyszer-egyszer. Mostmár folyamatos lett. 1km- t megtesz a karbiban levő benyával,majd leáll. Szivatót ráhúzva 3. forgatásra beindul és a szivatónak megfelelően felpörög.
Mivel lehet tankot tisztítani, illetve miket nézzek meg rajta?
Az üzemanyagszűrő könnyen elérhető helyen van?
Bárhol, ahol van hitelesített trafipax!
Kivi lettem közben a gép végsebességére. Hol lehetne ezt kipróbálni!...
Megvan még? Szerelési vagy kezelési manual?
Köszi.
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Taschi művek a legjobb szerelők, karbisok akiket ismerek. Diesel áztatta karbikat (motorokat) is úgy rendbe szednek, hogy öröm nézni, és az árszabásuk sem nyugati! Ők profik!
Kíváncsi vagyok egy szakavatott fül mit hal ki belőle.
Üdv, Feri
Párban tudom adni kompletten. 4 forint
Lengővilla végén lévő lezárólemezed nincs véletlenül? Az, amin a láncfeszítő csavar keresztülmegy... Az egyiket az előző tulaj elhagyhatta, s egy csúnya lemezdarab van helyette... :(
Köszi, Feri
Nem tudja valaki, hogy Honda CBX 550-hez (82-86), volt-e/van-e magyar nyelvű kézikönyv?
Azt hiszem pár éve már nem írtam a fórumra, talán még páran emlékeztek rám :) Az utóbbi időben nem sok idő jutott motorozásra, most egy kicsit felelevenítem a dolgokat!
Volt némi karbantartás, megorrolt rám a moci a sok pihenés alatt :D
6 évet bírt Yuasa akksim (14eFt), most BS típust kapott (10eFt), az akkuboltos szerint a legjobb ár/érték arányú jelenleg. Kínai gyártás de Yuasa cégcsoport tagja állítólag, 190A indítóáram (Yuasa 120A-t tudott.)
Hűtőfolyadék csere is volt, szokásos 2 éves procedúra
Motorolaj és szűrő (ez is inkább öregedett áltában mint elhasználódott...)
A karbit is szét kellett rántanom, az alapjárat bizonytalan volt, bele szötymősödött a benzin... Ez volt a legkomolyabb művelet. Basq cimbinek hála egész egyszerűen meg tudtam oldani. Utána kapott még egy karbiszinkront (alig volt elállítódva) és most csodásan duruzsol, pöccre indul katonásan! :)
Jó motorozást nektek!
Széles utat!
Szervíz utáni videó
Üdv,
Zoli