Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Japcsi!
A két oldalsó idom (tank-ülés alatti részen), illetve a faridom érdekelne, amennyiben nem sérültek töröttek. Kérlek jelezz vissza a nemrob01 kukac gmail pont com e-mail címre. Ha küldesz telefonszámot akkor visszahívlak. Köszönöm. Üdv.: nemrob
Sziasztok!
2000-es évjáratú cb 500hoz rendeltem honda khf-021 fék kart, de nem jó hozzá, a leírás alapján pedig jónak kellene lennie.
Megtudjátok mondani mi való hozzá?
Köszi
Sziasztok.
CBF 500. hoz keresek plexit,konzolt dobozhoz meg sisaktartó dobozt.
Ötletek?hol tudom ezeket beszerezni és mennyiért?
Szia! Pár dolog érdekelne, az emil címem: katolacikukacgmail.com. Ott telefonszámot megadom ill.hívlak.
Üdv Kató Laci
Hali,

Engem a lengővilla végéről érdekelne a lezáró lemez, amin a láncfeszesség állító csavar átmegy...

Üdv, Feri
eladó cb 400 N. 1979. Sokat állt, kormány görbe. szép kipufogók, jó alkatrészek. Csak az ülés alatti idomok és a hátsó lámpa hiányzik. Jó alap, vagy alkatrészforrás. Okmányok nincsenek. 80.000ft.
eladó cb 500 okmányok nélkül. Csúsztak vele. Motorja szépen jár, fékek kerekek szépek, új gumik, jó futóművek stb! 180.000! Egyben van darabokban.

Bukócső 20.000ft.
Köszi, akkor beruházok egy ilyen ketyerébe.
A gyengébbek kedvéért itt mit hova kell kötni, mert nekem nulla elektronikai rálátásom van, de egy madáretetőt bármikor összebarákácsolok. :)

Mindenképpen jelezd, meg ha közben van más irány, akkor is...
Nálam 5 és 2 évesek a gyerekek, de én már picit mennék. :)
Ha nem is öt napra, de egy 3-ra, max 4-re.

Üdv:

Norbi
ÉÉss, előtte szólok persze, aki jönni akar jöhet, 2-8 motor között bármi érdekkel!
Sima bárhol (autóvillamossági szaküzlet, elektronikai szakbolt) kapható záró, illetve oldó relé.

Horváth túra nálam tuti lesz, 4 vagy 5 napos, és tuti 2017ben, mert akkor lesznek a gyerkőcök már olyan idősek (2 és 4 év), hogy elmehessek otthonról több napra is, meg akkor lesz a mocim 10 éves, szóval jubileum lesz a javából!
Sziasztok!

Kevesebb, mint 1 év közös élet után, elképzelhető, hogy meg kell válnom a motoromtól. Szeretném olyannak eladni, aki valamelyest köthető a fórumos oldalhoz. Nem akarom tök idegennek odaadni. :(

A motor Honda CBF 500-as, 2004-2007 közötti szériából való, 2004-es gyártású. Az előző tulaja egy 50 körüli fickó volt, nekem megbízhatónak és korrektnek tűnt.
A motorban 28e km van, vhol 27-el vettem. Elmondása alapján álló helyzetben dőlt rá valamire, a kipufogó sérült picit, de ez majd látszik a képeken, más baja nincs.
Én tavasszal szervízeltettem, új olaj, gyertyák, hűtővíz. Michelin Pilot Road gumikat kapott idén, 4-500 km-t mentem vele. A blokk körül bukókeret van, amire tettem fel az első menetfényt - nagyon sokat számít, sokkal hamarabb észrevesznek. A motorban felsőkategóriás riasztó van, speciális kódolású, külföldről hozott. LCD pager - dőlésérzékelővel, mindennel. Vettem hozzá telótartót és usb-s szivargyújtót. Lánc + féktárcsazár. Igyekszek nem kihagyni dolgokat. Friss fotókat akkor tudok csinálni róla, ha majd otthon leszek. Jelenleg külföldön vagyok, ami nálam van fotó, azt feltöltöm. Esetleg, ha érdekes, felszerelés is van hozzá, nyilván akkor az is eladósorba kerül. :( A részleteket majd privátban.

Sziasztok

Szia,

Az se rossz. :) Te milyen relével oldottad meg? Mert akkor nem keresgélek, meg kérdezgetek még huszat...

Horvátországba is mennék, ha eljön a nagy pillanat, akkor majd jelezz előtte. :) Ha lehet, akkor szívesen csatlakozom.

Idén nem fix a Garda, de szeretnék már végre valami kis túrát szervezni, mert berozsdál a gépezet. :)

Amúgy többiek, ti merre jártatok vagy terveztek ilyen hosszabb túrát?

Szép, napos hétvégét.

Üdv:

Norbi
Vizsgára lekerül (2 csavar tartja), pedig E betűs, de ne köthessenek semmibe se bele!

Simán teheted gyújtásra is ettől függetlenül, csak használj relét!

Én egy sima 230V-os borotvakábelt vezettem végig, (5 éve!) a vázgerincen. Kb 10cm a szelepfedéltől! De szilikon szigetelésű vezeték olvadáspontja 500-700fok, ha azzal csinálod biztosan semmi baj sem lehet.

Köszi, nekem is nagyon tetszett a túra! Idén sajna nem jön össze, de 1 tuti elmotorozok oda is! "Most" egy Horváth tengerpartos motorozás van tervbe véve, de csak 2017ben!
Szia,

Köszi a válaszodat, ügyes a plusz lámpa. Vizsgán is fent volt? :) Amúgy ezért nem szóltak, szólhatnak? Mert mitagadás nem valami jó a gyári lámpa...

Akkor lehet, hogy direktben rákötöm és egy kapcsolót eldugok valahol, biztosítéékra gondoltak gyárilag rá van építve, de jogos a felvetés. Bár nem gondolnám, hogy valaki ezzel töltené az idejét, hogy rövidre zárja, de ha mégis esőben mondjuk parkol szegény valahol és beázna, akkor nem árt, ha le van kapcsolva. Alapvetően én emiatt szerettem volba gyújtás után áramot adni neki, de akkor marad a gányolás. :D

A kábelt hol vitted el, mert ugye a tank alatt megsütheti a motoro motorja. Húzzam azt a rész zsugorcsőbe? :)

Szép helyen voltatok.

Az enyémben alig van kilóméter az óra szerint, mert nem az első tulaja vagyok. :)

Szóval ha valakinek van kedve Garda tózni, akkor a nyár végén lehetne egyet arrafelé menetelni.

Üdv:

Norbi
Sajna még nem, de ami késik....
Én voltam errefele, maga a tökély!
Évente 1x vissza kéne menni, persze csak ilyen időben!

http://www.sportmotor.hu/motor...
A motornak egyik áramköre sem lett arra tervezve, hogy plusz fogyasztó kerüljön a körbe, magyarán nem tudod, csak az aksira kötni a fogyasztódat, mert más gyári áramkör valószínűleg nem fogja bírni a szivargyújtós terheléseket. Vagy valamelyik bizti ég majd ki, vagy nagyon leesik az extra terheléstől a feszültséged. Mondjuk ha csak egy telefontöltő kerül rá akkor gond nincs, de gondolni kell a folytatásra.

Mindenképp aksira kösd, és mindenképp egy 6 - max. 10A (10A*12V = 120W) biztosítékkal védd az aksid, motorod a károktól. Ha ülés alá, vagy valami rejtettebb helyre szereled akkor nem is kell más a naftához, ha viszont kéznél = szem elött lesz, akkor jobb, ha megszakítod valamivel az áramkört. Nehogy egy viccesebb egyén poénból egy szög beledugásával szikragyárrá alakítsa a csatidat. Az áramkör megszakítását lehet egyszerűen egy saját rejtett kapcsolóval megoldani, vagy magával a gyújtással vezérelni. Ehhez a gyújtás áramkörbe be kell kötni egy relét, ami ténylegesen kapcsolja a poweres szivargyújtót.

Én maradtam az egyszerűbbnél, az ülés alá szereltem be a szivargyújtó csatiját egy 6.3A biztivel. Egy hosszabb kábellel ügyesen előre tudom vinni a naftát ha kell, de igazán akkor van ennek így haszna, ha pld. magára hagyom a mocit lezárva, gyújtás nélkül, és az ülés alatt megy a telóm, kamerám töltése minden enyves kéztől védve. Motorozás közben meg erre van rádugva a motoros-utas headszett központ egysége. Mivel viszont van egy extra 55Wos lámpám is elöl ezért a másik, a relés megoldásról is van tapasztalatom. Én a helyzetjelzőről lopom a relének a jelet, amit utána már "bármekkora" terhelésnek kitehetek. Mivel a relé csak pár tized wattot fogyaszt, a gyári kábeleknek ez nem jelent extra terhelést.
Jah, azt hittem mutatni fogja a linket...

Garda tócsa. :)
Amúgy ítt volt már valaki?
Sziasztok, köszi a válaszokat. Nekem igazából telefonhoz kell, mert ezek a szuper okos telefonok lefeküdnek 1 nap alatt, ha GPS is fut, akkor még hamarabb. A matrac jogos észrevétel, ám az én feleségem annyiszor merítette már le a kocsija aksiját, hogy én csak járó motor mellett kötnék rá ekkora fogyasztót. :)
Sziasztok!

A múlt heti gurulásomról néhány emlékezetes kép. Remélem aki szereti a hegyeket minimum egyszer eljut ide.

üdv,
Gergő
Értem ezalatt azt hogy van aki pl lámpa helyzetjelzore kötötte. Ahhoz fika az a kanóc.
Van benne biztosíték tábla egyszer, másrészt ha nem dugsz rá semmit nem is fogyaszt, harmadreszt épp azért kell direkte akkura rakni ha épp mondjuk matracot pumpalsz vele akkor elbirja a vezeték.
Egyébként az akkura rákötés esetén is előbb egy biztosítéktartó kell a + szálba, itt kezdődik, hogy egy zárlat esetén ne gyújtsd fel a motort..
Messze laksz Badacsonytól? Mert ha nem akkor gyere el és bekötöm Neked egy serért. Azt pedig ne szégyelld merre laksz legalább város szinten az adatlapodon .