Ha már ennyit szánsz rá akkor ez az állítható inkább biztosabbnak tünik:link
Ha viszont elmotorozol egy bringás bolthoz ott rá is próbálhatod és azt választod ami jobb, egy egyszerűbb néhány száz Ft-ból kijön szerintem.
Köszönöm az infókat! Amit linkelt nekem János azt megrendeltem ebayen, mivel felhívtam 4-5 bontót itthon, de sehol sem volt. Gondoltam megrendelem, 10e volt szallitassal egyutt es majd lesz valami vele. Az uj nagyon draga lehet, bar még nem kerdeztem. Rendorseget nem hivtam ki hozza, nagy ivben szarnak rá. Van rajta casco, a biztositashoz kellhet a feljelentés, majd meglátom. Ha 10e-ből meguszom a dolgot, akkor hagyom a fenebe, nem er annyit a dolog.
Csaszi, gratula az új jövevényhez, jó egészséget és sok boldogságot kívánok(unk)!
Egyébként Február 20.án hajnal 4:40kor megszületett a második gyermekem Attila, 62cm-vel, és 4260grammal. Szerencsémre ott lehettem a szülésnél. Jól vagyunk, már haza is jöhettünk. Andika jól fogadta a kisöcsét. Egyenlőre! Most éppen tanuljuk a szopizást!
A ledes menetfényeket el lehet felejteni! Motoron tilos a használata. Helyzetjelző menetfénnyel, vagy tompított. DE! Mivel motoron kötelező folyamatosan minden körülmények között tompítottat használni, ezért nincs olyan állapot, hogy a menetfényt használhasd!
A másik, hogy ledesíteni a tompítottat nem lehet JÓL, mert teljesen más foncsor kell a lednek, mint az izzónak, így jó lámpát összehozni nem lehet a gyári lámpatestekkel. Maradjon a gyári erősebb halogén izzóval!
Hivatalosan előre nem tehetsz fel plusz fényforrást! Más kérdés, hogy pld. én is tettem magamnak egy plusz tompítottat!
Hello! Vagyok, de őszintén nem tudom, hogy mi, hány darab hiányzik onnét! Pláne, hogy mennyibe is kerülhetnek ezek! Bocsika! Mindenesetre rendőri feljelentéssel kezdeném, csak hogy legyen róla papír, aztán márkakereskedés, hogy legyen róla kép, hogy mennyibe fáj a történet! Szerelőm nincs a CBF-hez, eddig csak olyan dolog volt vele, amit magam oldottam meg.
Hátsó futómű állító célszerszámot keresek.
Mennyire univerzálisak ezek? van rá esély, hogy motoros boltban kapható, és nem kell gyárit rendelni?
esetleg ha valakinek lenne egy rajza róla, az még jobb lenne.
Nappali menetfény engem is érdekel !
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
55/A. §124 (1)125 A gépjárművet fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó
további műszaki feltételek
55/B. §126 (1)127 A gépjárműre csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.
(3)128 A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de – kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet – automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.
Autóra vonatkozik !
Motorra külön nem tér ki, de nem is tiltja!A motorra már felszerelhető hivatalosan. A bekötéssel van fennakadássom mivel a tompítottnak mindig világítani kell a kresz szabályai szerint!Szerintem együtt világíthatnak a tompítottal.Ha lesz időm utánakérdezek a vizsgaállomáson és megírom mit mondanak az okosok !
Talán 2 hete olvastam erről egy magyar oldalon - talán totalcar, nem biztos - mert engem is érdekelt a történet. kétféle "izzó" - LED-es - volt, egy kinai, és valami márkás. Nos a teszt - komoly teszt - eredménye lehangoló volt. Sem a fényerő, sem a világítási kép se volt jó. Természetesen a rendőrök is b@szogatnak érte, mert látszik az eltérő világítás. A nappali menetfénynek is megvan, hogy hova szerelheted, valamint ha felkapcsolod, a tompított nem világíthat, és fordítva. Amúgy a nappali menetfénnyel én is "kacérkodok", mert pont beférne a fejidom aljára, és így feltűnőbb lennék. Persze együtt világítana a tompítottal, de kis elektronika segítségével szabályosra is átalakítanám, a vizsga miatt.
Egyenlore csak az izzót. Ha végre rendbe lesz a motor, akkor megnézem a fényét, az erősségét, azt hogy hova esik (remélem nem változik a gyújtópont stb). De mondom, a teszt fotók alapján jónak tűnik. Sötétben úgyse nagyon akarok menni. Inkább az a lényeg, hogy engem lássanak és a LED erre pont jó.. Majd meglátjuk..
Számomra nem teljesen világos. Komplett fényszórót cserélsz LED-esre vagy csak magát az izzót? Előbbinél szerintem mindig bele fognak kötni műszakin, utóbbit lehet hogy észre sem veszik...
Szia!
A vékonyabb cső elvileg a porlasztó és a henger közötti levegőtorokhoz megyen. Ezen keresztül nyit a benzincsap vákuum membránja. (Azért, hogy álló motornál ne juthasson üzemanyag a porlasztóba nyitva feljtett benzincsap mellett sem.) A vastagabb pedig maga a benzincső. Csak a benzincsapot kell cserélned, visszadugod a két csövet és kész.
Ha viszont elmotorozol egy bringás bolthoz ott rá is próbálhatod és azt választod ami jobb, egy egyszerűbb néhány száz Ft-ból kijön szerintem.