Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Munkába járni Budapesten es néha turázni az országban
Nagyon eltérő karakterek, kérdés az hogy mire szeretnéd használni, vagyis milyen elvárásaid vannak a motorozás során.
Sziasztok.Kb 6 éve motorozok,igaz eddig csak robogóim voltak, utolsó egy 500 as GILERA NEXUS és most szeretnék venni vagy egy CB 500 vagy egy 600 as Hornetet.Véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy ki mit ajánlana.Előre is köszi a válaszokat :)
Hasonló jók a tapasztalatok az Er -5- ös csapatban is, már aki használja.
köszi
egy barátomnak kellene pufó,csak infót gyűjtök
Azt vettem észre, hogy ha valami már nem kör keresztmetszetű akkor abból 10 revitalizáló sem csinál újból kört, vagyis ha már rázkódik a cucc akkor sosem lesz belőle sima járású csoda, de sokat lehet javítani finomítani a vibrációkon. Nekem pld tökéletes motorom volt 18000km-es szervizemig. Szinte semmi vibráció. A 2 grammos occsó gagyi műanyag tükrök lámpánál is borotvaélesek voltak. Jött a szerviz, meg a hordós német olajuk, és azóta rázkódik a kormány, a tükörben semmit sem látni csak ha haladok már, érzem a lábammal, a seggemmel, hogy ez már nem az a motor. Persze szerencsére a xado simított a járáson, de ez már nem lesz sosem a régi! Köszönöm márkaszerviz!

Viszont tényleg növeli a kompressziót, javítja a teljesítményt, csökkenti a motorzajt, és megszünteti a olajcsipegetést! És ez azért nem sámli!
Japp! A leömlők, vagyis a könyök az ugyan az, utána már mása cső, a végdob. Kijjebb is van (szélesebb a villa és hátsó kerek), feljebb is megy, és a felfogató csavarlik is teljesen máshol van.
Csendes volt az a gép a Balatonon is amikor meghallgattuk közösen.
Viszont állagmegörzés szempontjából jót tettél vele az EX 120-al!
Gondolj arra hogy legalább már otthon alszol mert letelt az éjszakai műszak
Jó éjt!
Sziasztok!
Tavaly én is beletettem az Ex 120-at! Sokkal csendesebb a gép ha lehet...!
A váltó mint a vaj! Most a műhelyben van a 4liter Xado 10-40 és várja a szezont!
Ne szépítsük, ezt (is) jobban tudtad. Bánatomban el is megyek aludni. Jó éjt!
Még a CB-1 idejében nagyon bele voltam szerelmesedve a töklámpás CBF 600n-be és akkor nézegettem a különbségeket a CBF 600-CBF 500- CB 500 között.
Egyébként a mai napig nagyon tetszik a CBF formavilága.
Nekem van CB-m, Te meg jobban tudod. Tényleg egész más a blokk beépítése a két vázba.
Szerintem a blokk hátsó vonaláig egyezik, utána a lengővilla, segédváz már nem. A leömlő valószínű stimmel, de a dob felfogatása szinte biztos nem. Nekem csupasz CB-m van, ha segítség, holnap rakhatok fel képet arról ami érdekel.
Még ránézésre se, a CB 500 acélbölcsős míg a CBF blokkja teherviselő elemként is funkcionál, a blokk viszont ugyanaz szerkezetileg, annyit változtattak rajta (az Euro 2-es norma miatt) hogy viszakeverték a kipu gázt a karbiba. A hátsó felfüggesztés is más a CBF központis, míg a CB hátul is két telón támaszkodik. A kipufogót talán lehet variálni mert a leömlők hengerek felőli csatlakozása ugyanaz, mivel a blokkon nem változtattak.
Igazából nem vagyok benne kompetens csak szeretek beledumálni a dolgokba, a többiek meg általában téli álmokat alszanak a medvékkel, de talán előkerül egy két éberebb rider és megmondja a tutit.
Üdv
A CBF500 ill. CB500S mennyire egyezik meg vázügyileg?
A CBF500 gyári(vagy gyártott sportdob) jó a CB500-ra,vagy más a váz ill.a leömlő és szopni kellesz vele?
Köszönöm
Tisztelt laszlo.nagy.87.Kőszőnőm vállaszod!Már keresem a fékbetétettt.
Légy üdvözölve a Xado hitközösség táborában
Vagyunk páran akik már a kis 50ccm-es robogókat is felületkezeljük az örökélet démonával
Örülök hogy jók a tapasztalataid és ezáltal az én szavahihetőségem se szenvedett csorbát. A további tesztelések eredményeire is kíváncsi vagyok, úgyhogy hajrá!
Húúú, beindult a fórum! Én is épp állóvíz mozgatásra készültem, mert hírem lett a Xado-s Yaris-unkról! Apám mesélte, hogy még mindig táltos a gép, és mivel lefutott 3000km-t ellenőrizte az olajszintet is. Ennyi km megtétele után már a nívó alján szokott lenni az olajszint, de most jelentem annyi van benne amennyit beleöntött az Öregem az olajcserekor! "Egy csepp sem fogyott!" Szóval hívő lettem!

Tavasszal megy ki a Yaris németbe így lesz vagy 1300km sztrádán ahol is pörög rendesen a főtengely. Szóval teszt folytatódik tovább! Kíváncsian várjuk meddig tart a hatás!
Szia!

Én ezt ajánlom neked: Brembo 07BB03SA fékbetét
Ez a gyári betét és nagyon teszi a dolgát, lecseréled mellé a fékolajat és olyan fékhatást és adagolhatóságot kapsz, mintha fém fékcsöved lenne.
Ezt tapasztalatból mondom, erdélyi szerpentinezés közben egyszer sem melegedett túl, pedig kapta rendesen.
Az ára kicsit húzósabb, de a hatás önmagáért beszél.
Sziasztok.Milyen fékbetétet ajánlotok előre cb 500-ba?Kőszőnőm előre is válaszotok.
Köszönöm a válaszokat akkor lehet hogy várok még egy kicsit hátha találok egy márkás használt jó állapotut hátra.
Sziasztok!
A képek ! Ha akarod látni mikor be van kapcsolva akkor lefotózom és felteszem.
Szia
Hátsó doboznak givi-t ajánlanék persze az újnak nincsen párja de
használtba is lehet jókat kifogni! A zárszerkezete lényegesen jobb,nagy esőbe se ázik be ! Én a lányom motorjára most vettem akcióba karácsony előtt givi dobozt platnival együtt 45 l-es 3kg terhelést írnak rá de többet bír./tapasztalat/ Vásárlás előtt megkérném az eladót had próbáljam a motor hátuljára mert némelyik nagyon otrombán néz ki.Ha akarsz későbbiekben féklámpát és világítást szerelni bele akkor a prizmát is nézd meg hogy elfér-e a smd led alatta .Én beleszereltem és egy kapcsolóval a világítást ki is lehet kapcsolni.Teszek fel képet a dobozról hogy lásd !
Oldalt akarod a hátsó dobozt, vagy csak egyet hátra? Egyik ismerős árul két oldalsót kínaiban. Kicsit karcos ( minimális mértékben) de lehet a kettőt oda adja ennyiért.
Jó a Whansile csak tisztában kell lenni a gyengeségeivel. Beazik, jobban kell rögzíteni, és gyenge a zárnyelve.