Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl.: Motul 5100 10W-40, vagy Xado 10W-40. Szűrőkből a Hiflo elterjedt és szerintem jó is.
Apropo!Motorolajat milyen tipust ajaltok?Es mennyi kell bele?Es olajszuro tipusoknal valtozik vagy van valami azonositoja?nagyon kezdo vagyok meg.
Mondjuk nem is volt sok időnk köszöngetni mert nyomtuk a melót mi is, addig meg áram nélkül volt a műhely
Szivesen máskor is!
Helló Laci bátyó!
Vasárnap se megköszönni, se elköszönni nem tudtam a segítséged. Köszönöm!
Működik a "fűtésvezérlés".
Most mar leesett mirol van szo.
Arra biz'a
Pedig van.
Ertem.
Nagynyomású mosóra gondol Laci.
Sterimobos mosasrol meg nem is hallottam.
En nem mostam meg meg 1x sem.Szerelni szerelgettem itthon a kinai robogomat:)De a feknyerget a Hondanal is le tudom szerelni.Kezzel meg tudtam forgatni kicsit a kereket kozepsztenderre allitva.
Azért nem az első kerék kiszedésével kezdenék mert ha esetleg a fék van beállva akkor kinlódás lesz ha kiveszed a kerék tengelyét.
Nem tudom mennyire mersz hozzányulni, vagy otthon szoktál-e szerelgetni. A féknyereg alap állapotban megmozdul a helyén, vagyis ha nem fogja a tárcsát a betét akkor oldalirányban kb.1mm-t meg tudod mozdítani a nyerget ha rámarkolsz. Ezzel kiszürheted azt hogy a fék van-e beállva. Ha esetleg leszeded a féknyerget (két csavar fogja a telóhoz) akkor meg még egyértelműbben el tudod választani a két lehetséges hibát, vagyis ha nem a féknyereg fogta akkor marad a csapágy. Tavasszal mikor előszedik a fűnyírókat többet is elhoznak hozzám egy tipikus hiba miatt, a kés felőli (alsó) csapágy beáll. Az kapja alulról leginkább a nedvességet a fűtől és álló helyzetében képes 3-4hónap alatt is berohadni, van amikor kézzel megmozdítható és megy is még egy darabig, de képes teljesen is beállni. Ezért kérdeztem a sterimobos mosást, amit én mindig ellenzek főleg motoroknál mert ellensége mindennek, úgy a csapágyaknak, a láncnak, a bovdeneknek és még sorolhatnám... ráadásul nehezen is szárd ki főleg ha téli elrakás előtt mossák le nagynyomással.
Koszonom szepen a jotanacsot.
Kiveszed az első kereket, a tengelyt beteszed a helyére és megforgatod a kereket,ha könnyen forog akkor a csapágyhiba kizárva. Ezután a féknyerget kell felűlvizsgálni.
Udv cblaci!Az elozmenyek a kovetkezok:tavaly augusztusban vettem a gepet.Azota kb ugy 150 km-t mentem vele.De mar akkor is eszrevettem,hogy egy het parkolas utan nehezen indult be a kerek,pl tologattam elore ,hatra ,de ha elindultam vele utana nem volt gond.A mult heten beinditottam es meg sem mozdult a kerek.Marciusban volt behozva az orszagba,hogy oszinte legyek nem kerdeztem meg az elozo tulajtol,hogy hol tarolta.
*előzményeket
Nem túl bonyolult a képlet, vagy a féked rohadt össze, vagy a kerékcsapágy. Persze ezt hosszasan is lehetne taglalni, viszont nem ismerve az előzményet csak tippelgetnék. Jó lenne tudni pl. hol volt tárolva a gép, nem-e talán egy alapos sterimobos mosás a ludas, fék mikor volt kitakarítva, átkezelve ...stb.
Őszintén szólva elég ritka az ilyen jellegű kérdés.
Sziasztok.Tudna valaki segiteni nekem?Az elso kerek leblokkolt nem tudom mitol lehet,nem forog egyaltalan.
Sziasztok!

Nem tud valaki eladó cb500,750 motort 79-ig, küllős kerekűt..?
Boldog Új Évet márkatársak!
Boldog uj évet kivánok minden kétkerekűvel kőzlekedenőnek!
Jo képek Zolibá!:)És jo turák is lehettek!
Sziasztok ötszázasok! Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Nagyon szépek a képeid Zolibá!