Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Hátsó doboz vásárlás előtt véleményeteket szeretném kérni.
Mekkorát?Milyet?Ujjat?Használtat?
Az olx en Wansile 48 l hirdetnek ujjat 16000 ért de nem tudom érdemes e megvenni.
Köszi.
Sajnos meg nem.A gep zarva van a szomszed garazsaban.
Okosodtál-e a kerék megszorulása tekintetében?
Udv Zoliba!Fenykepet nem tudok kuldeni a geprol,mert a szomszed garazsaban van es o meg Magyarorszagon,egy honap mulva jon haza.94-es kiadasu a gep.
A műszeregység alsó része jön le, azt hiszem 3 csavar fogja és alulról lehet kitekerni, legalábbis a CB-1 olyan volt, sőt festettem régebben az egyik cimborámnak egy Sevenfifty műszerfalat is ami aszfaltmérgezéses volt, az is így jött szét, a CB 500 is hasonló. Van képem a Sevenfityéről így egybe jön le a tied is, a kormány ne zavarjon az csak azért volt a képen, mert megmutattam a postázás előtt a kész állapotot a havernek, ugyanis a kormány is hajlott rendesen. A műszerfalizzók gumiágyban vannak, ha leszeded a műszeregység alját már hozzá is férsz, könnyű megismerni mert két vezeték megy mindegyikre, egyszerüen csak ki kell húzni a házból. Ne tegyél bele erősebb izzót mint a gyári mert melege lesz a körülötte lévő műanyagoknak. A lánc kérdésre kaptál választ, azt csak annyival egészíteném ki hogy az Enuma gyárt olyan patentszemet ami csavarosan szerelhető, vagyis összerakáskor nem kell hozzá prés szerszám, nagyon praktikus.
Köszönöm szépen az infót! Ha meg van az izzó csere akkor vissza írok, miként alakult, le kell-e szedni, vagy nem. És kösz a lánc adatokat. A motoron futottak 28000-t, de már evvel vettem így nem tudom mennyi van benne. A lánckerekeknek szemmel nem látok kopást, viszont a lánc már nem az igazi.
További szép napot!
Sziasztok!A tartály alatt lévő légszűrő dobozka mi célt szolgál?Azt sem tudtam hogy van ott valami.:)Mire jo a forum?:)
Még annyi, hogy az izzó cserénél nem biztos, hogy le kell szerelni a műszerfalat, szerintem a helyén is könnyen elvégezhető, de ezt majd megerősíti valaki, aki már csinált már ilyet.
Nem nagydolog leszelni a műszerfalat, ha jól emlékszem csak két csavar rögzíti a kormánykiflihez aluról a teleszkópszárak mellett. Magát a műszeregységet még nem szedtem szét abban nem tudok segíteni pedig nekem is ki van égve egy izzó a fordulatszámmérő órájánál, tervezem már egy ideje a cseréjét, de nem jutottam még el addig, mindenesetre nem hiszem, hogy bonyolult művelet lenne. A láncnál az a lényeg, hogy 525-ös és gyári áttétel esetén 108 szemes legyen. Én is most fogom cserélni a láncot az áttételen én sem változtatok és maradok a DID láncnál és JT lánckeréknél, ez van rajta most is és meg voltam vele elégedve jelenleg 37000 km van benne.
Üdvözöllek benneteket!
Sajna nekem is lenne két kérdésem: kiégett 2 izzó a "műszerfalon" a sebességmérő órájában. Esetleg tudnátok segíteni, hogyan lehet leszerelni az egységet, milyen buktatói lehetnek. A lámpát már lecsavaroztam, de nem merek tovább haladni, nehogy törjön-sérüljön valami.
A másik: lánc, és lánckerék csere előtt állok. Nem gondoltam változtatni a gyári fogszámon (15-40), viszont nem tudom milyen lánc kell a motorra.( a kézikönyvet sikerült eltirhitanom )
Köszönöm előre is a segítséget.
Én is Motult 5100-t használok, teljesen megfelel, igaz "csak" 3.1 lityit, Hilto szűrővel, a levegőszűrőt is a nagyvastól rendeltem azt se a gyárit de jó, 3000 ft. körüli. A tank alatti kis kiegészítő levegőszűrőbe pedig megfelel a olajálló szivacs beszabva
További szép estét!
Nos, itt vagyok.
Látatlanban elég nehéz véleményt mondani a fék állapotáról, amennyiben ki van zárva a csapágyhiba.
Időnként ellenőrizni kell, hogy a fékhenger mennyire van elpiszkolódva...
A fékpofák megszorulása annak is lehet következménye, hogy fent meghibásodott a fékkar által működtetett pumpa.
Milyen évből való a CB-d? Jó lenne ha feltennél róla egy fényképet.
A levegőszűrőt 18 000 km-ként kell cserélni normális körülmények között. Ha már el van szürkülve a portól, és nem tudod, hogy mikor cserélték utoljára, legjobb, ha veszel egy újat.
Olajcsere mindig az olajszűrő cseréjével egészséges. Olajszűrő cseréjével 3,2 l-t kell bele. Én MOTUL 5100, 10W40-est használok, jól működik vele a sebességváltó is.
A tartály alatt van egy kis fekete dobozka a mellék-levegőszűrővel. Speciális anyagú szivacs. Ezt is érdemes megnézni, mert el szokott porladni. 12-18 000 km-t írnak a cseréjére nézve. Én már kétszer cseréltem.
Üdv neked!
Megtalaltam.Koszonom.
Zoliba nick néven szerepel itt. Ha beírod a keresőrészbe biztos megtalálod.
En Szilagy m. vagyok.
Kirol van szo?
Ezért hasznos a kitöltött adatlap. Egyébként van más fórum és márkatársunk onnan, pontosan Kolozsvárról.
Koszonom a tanacsot!En lejben kell szamoljam:)
Nem-nem. Összeroncsolja a papír finom szerkezetét. 3000Ft körül van.
Sokat kerdezek:)a legszurot nem lehet tisztitani?pl kompreszorral?
Nálam három literrel pont félig mutatja nívót. Természetesen olajszűrőt mindig kell cserélni, légszűrőt ha nem off roadozik az ember nem feltétlen kell cserélni minden alkalommal.
Jól tudod.
mar regota bongesztem itt a forumon ,es en is ugy emlekszem,hogy 3,2 liter kell bele.
Koszonom az infot!
HifloFiltro HF303 ha igaz...
Igaz?
A lényeg, hogy a gépkönyv előírásának megfelelő teljesítményszintű legyen pl. 10W-40-es, továbbá megfeleljen a Jaso Ma minősítésnek ami az olajfürdős kuplung miatt lényeges. Az olaj típusánál nem mindenkinek ugyanaz a favorit, a Motul vagy a Repsol is jó, újabban sokan áttértünk a Xado-ra. Nekem nem Cb 500-am van de úgy emlékszem 3,1 liter kell bele ha szűrőt is cserélsz (azt minden alkalommal javaslom cserélni), most így hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Olvass vissza a fórumon, sok mindenre választ kapsz.