Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy gondoltam,ennyi kényeztetés jár nekem is.
Átszabattam az ülést,szerintem jól sikerűlt munka. Igaz,még csak álló helyzetben teszteltem,de úgy érzem menet közben is kitünő lesz. A menet kissé még odébb van,de reménykedünk a hó mielőbbi eltűnésében.

Köszönöm Andor!
Sziasztok!
Sportkipufogós kollégákhoz egy kérdés: Jól értelmezem, hogy a TÜV engedély 5 évig érvényes? Tehát 5 évente meg kellene újítani? És azt hogyan? Elég egy műszaki vizsga vagy kpm vagy visszajárjunk a gyártóhoz?
Az egyik legszebb klasszikus formájú motor! Hatalmas nyomaték, tökéletes motoradagolhatóság, jó futómű. Egyedüli hátránya a fogyasztása. Alapjáraton 7litert eszik. Ennél sehogysem kér kevesebbet.

Itt megnézheted, hogy szedi a lábát egy 2012es idomos verzió:
Tiszteletem Urak! Tudom nem a legjobb helyen járok de nem találtam mást ezért érdeklők itt. Szóval a cb1300-as ról szeretnék minél több infót, típus betegséget, népítéletet! Előre is köszönök minden hozzá szólást!
kőszőnőm
Lapkás .
Szaisztok.Tudnátok abban segiteni hogy a cb500-nak milyen megoldásal van a szelepállitás?
Azért nem használom, mert a bő másfél éves Andikánkat én fogom gondozni mikor épp nem dolgozom, míg Vikim az új jövevénnyel lesz elfoglalva. Vagyis nem fogok ráérni, hogy mocizzak, pedig ott az orrom előtt a gépem. Szóval szerintem jobb az mikor eladódik a moci. (Bár lehet más mást mondana erről.) Tudod, hogy nincs gép és kész. Egyszerűbb. Majd pár év múlva lesz. Szerencsére nekünk nem kell (építkezés, autóvásárlás, bármi egyéb miatt) eladni a motort, így nem bukok rajta (újként vettem, így sokat buknék), és azért 3-4 alkalommal el tudok menni motorozni per év. Persze többre is elmehetnék, csak 1 a lelkiismeretem nem engedi, hogy Vikim magára hagyom, 2 meg tényleg szeretek a családommal lenni, és nem távol Tőlük! Az anyagi romba dőlést meg hagyjuk, akkor nem vállaltunk volna 1 gyereket sem, hát még 2-őt!

Itt most csak arról van szó, hogy akkor jön a fiam mikor jön a jó idő, a rajzás, és ha lenne egy melegebb hétvége akkor enyhíthetnék téli frusztráltságomon, tavaszi bezsongásomon!

De ki tudja hátha megadatik! Elvégre van még kb. 3 hetünk! De ha nem akkor rajzás helyet tejfakasztó buli lesz!
Miért nem? Ha kerülsz tavasszal egy karikát a környéken az nem dönt anyagilag romba. Szerintem időt is tudsz szakítani rá, hiszen nem neked kell szinte örökké a kicsivel együtt lenni. Megvallom mielőtt megszülettett a fiam eladtam a suzukimat, hogy vegyek egy autót. Mivel pici gyereket vinni akárhová csak kocsival lehet. 3 év szünet volt sajnos a motorozás terén
Ja, ja egyértelmű! Nincs gond, a család a legfontosabb, nem is kérdés, csak itt a paripa az orrom előtt, én meg nem használom!
Én múlthét vasárnap már nem bírtam tovább és gyorsan kerestem valami jó kifogást, hogy kitolhassam a garázsból a motoromat. A "kenyér" lett a nyerő megoldás, a szomszéd város túloldalán nagyon jó kenyeret adnak :)
Induláskor kicsit borult idő volt, vastagon felöltöztem, nem fáztam.
A friss kenyérrel a hátamon hazafelé indultam amikor elkezdett esni a hó, mire hazaértem a kabátomon 3-4 cm összefüggő hó volt, a plexit végig nyitva kellett tartanom, mert a szakadó hó rátapadt és nem láttam semmit, de megérte, megjárattam a gépet és én is jobban bírom tavaszig.
Ez az időszak mindenki életében beköszönt Csaszi, örülj hogy a motort nem kell eladnod. Amikor mi elkezdtünk építkezni és jöttek a gyerekek, sokkal tartalmasabb motoros életet szakítottam meg mint amilyet mostanság élek, pedig "csak" ETZ-im voltak akkoriban. Aztán 11-évnek kellett eltelnie mire újra motorra ülhettem.
Nemrég készült erről a visszatérésről egy galéria, nézd meg és olvasd el, aztán örülj hogy van motorod.
Majd túl lesztek ezen is, most a család az első.
Egy visszatérés memoárja
Szeptember óta nem motoroztam! Felültem rá - meg is simogattam párszor, de ez nem ugyanaz! Viszket a tenyerem! Reménykedtem, hogy lesz 1-2 melegebb hétvége mostanában és mehetek vele, de nem kedvez az időjárás. Pedig jó volna, mert 3 hét múlva születik a második csöppségünk, és akkor vagy 2 hónapig nem is álmodozhatok a motorozásról, még jó idő esetében sem...
15-43? Na erre kivi leszek! Majd mesélj! Mindenesetre az 1kerék könyebb lesz!
Szia!
Köszönöm a választ! :)
Meglett egyébként a végleges döntés, én is az imént rendeltem sima x gyűrűset, 15-43 áttétellel, így kicsit jobban kiforogja magát ha kell :)
Szia! Én meg maradtam a gyári áttételezésnél, pedig mindíg 2 személlyel használom a motort, és általában viszem a dobozokat is megpakoltan. Ez így lett ki találva , még jó a motornak és a fogyasztásnak is ( 3.75-4.5 l.) teljesen vegyes körülmények között. Amikor megvettem a motort használtan nem tudom milyen régi volt a lánc, lementem vele 20.000 is lánc állítás nélkül. A nagyvason a sima x gyürűs láncot rendeltem ami bőven elegendő az 58 LE höz.
Sziasztok! Koszonom a segitseget! En is ezt a honlapot talaltam, sztem jo a pontos ertekek miatt.
Szemelyes tapasztalat szerint a normal lancot milyen gyakran kell utanallitani? Ill. vkinek van tapasztalata a leattetelezessel? Inkabb menetdinamikai szempontbol es a fogyasztasra nezve. 600asoknal erezheto a kulonbseg, de a fogyi is tobb 1-1.5 literrel ahogy olvastam. Itt vajon mennyire helytallo?
De!
Annak aki ismeri ezt a honlapot. És két adat helyett, 22-t akar beírni, sokkal egyszerűbb!
Ezen a honlapon nem egyszerűbb ilyeneket nézni, mint excel táblákat küldözgetni?
Hello!

Küldj egy mailt az adatlapomon lévő címre. Zoli valamikor évekkel ezelőtt készített egy exceles segítséget, miképpen alakul a sebesség különböző fordulatszámoknál a fogszám változtatásával. Aztán valamikor felmerült a téma megint, és lementettem. Ha visszakeresel a hozzászólások között akkor többször felmerült már ez a téma régebben.

Nem tudom h mennyit motorozol éves szinten. Meg fogod e egyáltalán közelíteni azt a futásteljesítményt ezzel a szettel? Mert ha veszel úgyis 1-2 év múlva új motort, akkor nem biztos h érdemes.
Már halványak az emlékeim... De valami olyasmi rémlik, h amikor új szettet vettem, akkor a cb-re való DID láncot 75Le-ig ajánlották. Uh nem tudom szükséges e erősített. Mert a lánckerék ugyan az marad. Az pedig akkor is kopik ha a lánc még vígan bírná. Én is szeretek minél strapabíróbb dolgokra beruházni amúgy. De a gatyámat is a gépekre költeni, azt már egyáltalán nem.
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata láncszett cserét illetően, erősített X-gyűrűs DID-del kapcsolatban? Arra lennék kíváncsi, ár/érték arányban megérné-e? A sima X-gyűrűs tudom Csaszitól, hogy nagyjából 30e km-t bír ki. Nagyvasban a sima 22e ft, az erősített 32. Szerintetek melyiket vegyem inkább?
A másik, hogy valaki vetemedett már leáttételezésre cb/cbf-en? A gyári 15-ös helyett 14-est gondoltam előre, mert sokat járunk 2 személlyel, illetve egyébként is talán agilisabb lesz tőle a motor, végsebességnél is ki tudná magát forogni.
Köszi a segítséget :)
Itt van:
adorjani@proteo.hu
0744 989 052
Udv Zoliba! kaphatnek egy elerhetosegi cimet?
Miért ne kéne, ha jó az?

A Ceredi kanyarok meg jöhetnek, csak legyen meleg, meg legyen az új jövevényünk ki 1 hónap múlva fog megszületni, vagy 2-3 hónapos!
Ki-27 webelye szerint az enyémen Hepco & Becker Koffer- und Topcaseträger van.