Remélem nem csak a képen látható alkatrészek vannak meg :)
Takaró idomra lenne szükségem ami az ülés alatt van (biztosíték takaró)
Jobb és bal oldali ha van és sérülésmentes.
Kérhetek egy árat rá?
Szia! A hátsó lábtartó taposó része érdekelne, mindkettő ! Légyszíves írj árat az adatlapomon levő emailre,ha kompletten adod csak, akkor arra is írj árat ! Köszi Sebi
Hátha valakit érdekel, eladók az alábbi cuccok, membrán korrekt állapotban van-- használt, csomagrögzítő sérülésmentes, lábtartón a gumik jó állapotúak, a jobb oldalon javítva van, baráti áron megválnék az alkatrészektől, a helyet foglalják már 2 éve.
Nem! Bekapcsolom az irányjelzőt, szapora kattogást hallok, de eközben az izzók nem világítanak. Majd egyszer csak ütemessé válik a kattogás és az izzók is elkezdenek villogni. Ez van, amikor a garázsban próbálgatom. Menet közben ugye nem hallom a relé kattogását, azonban előfordul, hogy bekapcsolom az irányjelzőt és akár 5-10 mp is eltelik, mire villogni kezd...
Irányjelző kapcsolót szétszedni(,na nem egészen) szépen kitakaritani,érintkezőket megtisztitani WD40-el majd pedig rézpasztával kicsit megkenni és máris villogni fog úgy ahogyan új korában. A kis golyóra vigyázni. De ha mégsem akkor tovább kell keresni az érintkezési hibákat.
Sziasztok! A CB 500-as vasparipám a következő jelenséget produkálja: bekapcsolom az irányjelzőt, erre pár szapora, összevissza kattogást hallok (gondolom ez a relé, de ez alatt az irányjelző nem villog), majd egyszercsak beáll szép ütemesre a kattogás és elkezd villogni az irányjelző is. Tehát a bekapcsoláshoz képest csak késleltetve kezd működni. Minden izzó működik. Mit gondoltok, mi lehet a baj? Esetleg a relé? Valakinek ötlete? Kösziköszi
Sziasztok!
1999-es cb500-ast vettem, a dob szét van fúrva. A hangja nekem túl "bivaly"... Szeretném lecserélni. Minden ötletet szívesen veszek.
Előre is köszi.
(46 évesen nem elsősorban a feltűnésre vágyok)
Szlovénia Ajánlom mindenkinek, annak is aki már járt arrafelé és annak is aki még nem. Gyönyörű vidék, fantasztikus tájak, kedves emberek és rengeteg motoros. Ami a képeken látszik az pedig a Mangart, amire mindenképp érdemes felmenni, ha valaki a Triglav Nemzeti Park környékén jár.
Japp! Összeszerelés előtt a már összerakott karbit érdemes az üzemanyag ellátó cső segítségével feltölteni benzinnel, és úgyhagyni 1 órát ellenőrzésképp, hogy nem ereszt e az úszó!
Az alattam lévő képen jól látszik, hogy le kell venni a tankot, a lészűrőházat hátrafelé elmozdítani amennyire lehet, (a CBF-emen, nem jön ki hátrafelé, de lehet a CB-n kicsusszan,) és csak azután lehet kivenni a karbikat. Persze mindenhez csövek, kábelek, és bovdenek is csatlakoznak. Ezt mind mind le kell bontani és lehetőleg minden komponenst külön tárolóedénybe tenni. Lehúzott kábelek végét esetleg színes szikszalaggal leragasztani, és feliratozni is, hogy hova volt dugva. Fotózni sem árt. Ha a karbi kijött akkor annak is 2 tálka kell, és külön külön a karbiból mindent kicsavarni. A karbinak alja és teteje van. A tetején műanyag kupak alatt a vákumkamra van, ott 3 csavar (emlékezni kéne, hogy melyik csavar, mennyire volt meghúzva, mert visszafelé is ugyan így kell meghúzni őket), a gumimembrán, 1 rugó, pár alátét, a főfúvókatű, és a műanyag "tolattyú" található. Alul alu edény van, és ez az üzemanyag helye. Itt is 3 csavar + az úszó, úszó tűje, a főfúvóka, és az alapjárati fúvóka van. Japp, és az alu edény előtt a CO másnéven alapjárati csavar van! Ha ezt kicsavarod, mert ki kell a pucoláshoz, akkor ez miatt (is) kell újra szinkronizáltatni a karbikat! Ezeket mind mind beáztatod és lemosod benzinnel. (Benzin jó, mert nem bántja a gumitömítéseket, de lehet mással is.) És a 2 karbik házát is így egyben lemosod. (Lehet egy előmosást csinálni mielőtt szétszeded, mert kívülről elég dzsuvás, és ne kerüljön a karbik belsejébe dzsuva.) Mindent beáztatsz, lemosol, átmosol. Miután lecsurgottak kompresszorral, biciklipumpával minden likat amit csak találsz jól átfújkodsz.
Jöhetnek vissza az alkatrészek Alul egyszerű. Mindent becsavarsz, és ésszel meghúzol. a CO csavart becsavarod koppanásig, majd 2db 360fokos fordulatnyira kitekered. Ezért is van rajta a rugó, hogy magától ne tekeredjen sehova. A teteje már játékosabb, ugyanis a főfuvókatűvel be kel találni úgy, hogy nem fogod látni, a szívómembránt úgy kell a helyén tartani, hogy közben a kupakkal próbálod lezárni, de a hosszú rugó mindezt össze vissza ugrálással akadályozza. Ez itt a móka! Harmadszorra tuti összejön. Lehet kell még 1-2 kéz segítségnek, de nekem pld. sosem akadt! (Boccs! fkrisz 1x ott volt, és segített! ) És jöhet a karbi visszaszerelése, a légszűrőházé, és a tanké!
Szóval egyszerű, ha már legalább 1x csináltál ilyet, én először kicsit izgultam, mára ez már rutinművelet. https://www.facebook.com/29970...
Remélem nem csak a képen látható alkatrészek vannak meg :)
Takaró idomra lenne szükségem ami az ülés alatt van (biztosíték takaró)
Jobb és bal oldali ha van és sérülésmentes.
Kérhetek egy árat rá?