Sziasztok! Esetleg Peti nagyvonalakban le tudnád irni a karbipucolás menetét a CB-n? Azért kérdem,hogy nagyon bonyolult művelet?
Vagy otthon is elvégezhető?
Köszi! Üdv:bics
Tud nekem ajánlani valaki egy jó szerelőt Budapesten és környékén, aki ért a típushoz, de legalábbis megbízható és nem márkaszervizes áron dolgozik? Előre is köszönöm!
Simán elhiszem ezt is, mégis egy elektromos hibafeltáró sem hajlandó fogadni, míg ki nem vizsgáltatom a kocsim mechanikailag. Az meg megbontással akarja mind megtenni. EGR, befecsi, turbo vizsgálat, mind mind 20e Ft db-onként, plusz kiszerelés beszerelés. 100e-150eFt! Nevetséges. Ezért tart már a hiba immár 2 hónapja. Most találtam egy Bosch szervízt, ki állításuk szerint 2-3 órás diagnosztikával szétszedés nélkül megmondják melyik alkatrész hibásodott meg. Ha hibás valamelyik is! 130ekm van a kocsiban és eddig mint az álom olyan csendesen és jól működött! Meglássuk!
Egyébként a kocsim év és modell alapján hivatalosan nem írható újra! Új ECU kell! Ez a márkaszerviz hivatalos álláspontja! Nincs se frissítés, se EEPROM csere! Hehh!
Nekem Mazda 6 dizelem van s láttam a szervízben amikor frissítik a softvert...változik minden...a befecskendezés is. Sztem neked lenullázodott a hiba miatt...újra kéne állítani...
Volt tavasszal 1 elektromos zűröm. A riasztó kinyírt egy relét, és ettől meghülyült mindenem. Riasztó ki, relé kicserél, ,és azóta jó a kocsi elektronikusan, csak motorikusan csörög, és most már kopog is. Vagy injektor(porlasztó) épp akkor adta meg magát, vagy a computer romlott el valahogy. Persze bevizsgálni senki, de mindenki megbontaná, hogy kicseréljen ezt azt találomra...
Karburátorhiba, az úszód nem zár.
Csak dől a karbiba a nafta, és a túlfolyón meg az utcára.
Minimum csak karbipucolás, de inkább a pucolás után még úszó gumitűinek cseréje is!
Mitől lehet az hogy a tankolás után kb 60 km-rel ha kinyitom a benzincsapot és beinditom a cb-m folyik a túlfolyón az üzemanyag!
A multkor alig tudtam hazajönni a mocival mert olyan szarul ment e miatt!
Mig megálltam a mocival hogy kinyissam a kaput(fél perc),egy 20cm-es sugaru körben egy benzintócsát találtam!
Mitől lehet ez?
Sziasztok!
Zolibá! Remélem tudunk találkozni, mert annyira elvarázsolt a táj, az emberek, meg minden, hogy vissza fogok (fogunk) menni!
Nos a fogyasztás két személyre és túradobozokra vonatkozik.
Hozzáteszem, szerintem a román benya jobb minőségű mint a magyar(persze ez vonatkozik a környező országok üa. is)
Gondolkodjunk el egy közös kirándulásra Erdélybe, van 1 évünk megszervezni
Kató
Sziasztok, Hond vagyok több mint 3 éve fórumozok a sportmotoron, a múlt héten közé tettem egy linket egy balesetről amelyben motoros társaink húzták a rövidebbet Kézdiszentléleken, aminek következtében először törölték a kommentjeim amikben az esetre utalok, utána pedig törölték a profilom, nem tudok belépni, és a régi fórum hozzá szólásaimban ha a nevemre kattintok a főoldal ugrik be, nem a profilom szeretném megkérdezni a tisztelt szerkesztő vagy moderátor urakat hogy mivel sértettem meg ennyire a szívecskéjüket. Egyébként az említett tragikus balesetről a tesztmotor már írt cikket, önök miért hallgatnak ennyire?! Bezzeg ha valahol a világ másik végén felborul egy robogós rögtön a főoldalon szerepel. Válogassátok meg szavaitok fórumtársak mert a cenzúra kegyetlenül müködik
Gratulálok a túrához! Csodás lehetett! 1x én is TUTI!
Az utsó fotón az a zöld fű, meg a zöldellő fák... Uhhh!
A 4.15 is nagyon kellemes szám. Egyedül voltál a motoron, vagy utassal? Ilyenkor gondolkodom el azon amit az egyik ismerősöm mondott, akinek egy CB1300S-e van, hogy az élvezettet meg kell fizetni, mert nem lehet egész egyszerűen 6liter alá szorítani a mocija fogyasztását, sőt inkább 7 liter az átlaga. Pedig 3 éve vette 0km-en szalonból. Mikor együtt élveztük a túrázást az Alpokban, Ő egyedül, én utassal, bő 2 literrel fogyasztott rendre a drágaságom kevesebbet! Meglehet nézni a vidijeim között mennyire tartottam utassal 56Le-vel a tempót! Simán!
Teljesen igazad van, hogy a X-O gyűrű belsejében meg kell maradnia a gyári zsírnak, és ezt se kimosni, se újrakenni nem szabad. Viszont a külső tisztítás is fontos, hisz a lánc felületén lévő kenőanyagos-kosz csiszolja a fogaskerék, és láncszemek külsejét is! Ezt időnként el kell távolítani. Folyamatos JÓL BEÁLLÍTOTT olajozásnál meg nem tud a láncra ragadni a kosz, és ez is segíti a csiszolódásmentes erőátvitelt! Tehát a gyűrűk alatt is más a történet, és a gyűrűkön kívül is más!
Sziasztok! Sikeresen teljesítettük az Erdélyi-Bukovinai túrát.
Zolibá! Elnézést, de olyan sűrű volt a program, hogy nem tudtunk volna találkozni. Megtett Km.: 2200 átlag fogy. 4.15l. Egy műszaki probléma: kiégett a km órában az egyik égő. (ezt hogy lehet kicserélni)
Misk.-Nagyvárad-Magyargyerőmonostor-Kolozsvár-Torda-To
rockó-Nagyenyed-Medgyes-Berethalom-Segesvár-Székelyderzs-Zetelaka-Iv
ó-Madarasi-Hargita-Székelyvarság- Szováta-Csíkrákos-Gyimes- Kézdivásárhely-Gelence-Torjai büdösbarlang-Szárhegy-Békás szoros-innen fel Moldvába-Moldvahosszúmező-Moldovita,Sucevita,Voronet-majd a Borsai hágón nem tudtunk átkelni, iszonyatos út, kerülőVatra-Dornei- Beszterce-Naszód-Borsa- Iza völgyi fatemplomok-Szatmárnémeti-Misk.
A szállás ellátás Erdélyben pazar, és minden igényt kielégítő, de fenn északon sem volt probléma igaz ott csak reggeli volt az árban.
Már sok fényképet láttunk itt Erdélyből ezért inkább Moldvából, és Máramarosi fatemplomokról teszek fel. 12-18 században épültek, Desze, Jód helységben, világörökség Illetve Moldvában a Monostorokról. Egy nagyon rossz úton haladtunk amikor Székelyderzsre mentünk be egy 10km offroad úton nos még a bögölyök is elaléltak a 35 fokos melegben. De legalább így is kipróbáltam magam.
Kató
Vagy otthon is elvégezhető?
Köszi! Üdv:bics