Szia fisi!
Bár nem nekem szólt a bejegyzésed, de addig válaszolnék rá, míg Laci nem olvassa. Én szívesen találkoznék Veled, mint egy másik márka nagy fun-jával. Lacival jóban vagytok, meghívtátok a csapatotok bulijára, ami ha jól láttam akkor a galériát igen népesre és jóra sikeredett. A mi kis "csapatunk" eddig egyszer találkozott, bár akkor az időjárás eléggé sz@r volt, így páran már elindulni se tudtak. Annak ellenére aki eljött jól érezte magát és már azután közvetlen jött az ötlet egy következő összeröffenésre. Ez lesz hamarosan, most a Balaton és környéke a cél. Ismerve a többieket, szerintem senkinek sem lenne ellenére a csatlakozásod. No egyenlőre ennyit, a többit majd Lacival lebeszélitek.
Szia Csaszi!
A szinkronról jutott eszembe, nem írtad meg tapasztalatodat a xadoval kapcsolatban!A Taschiról csak jókat lehet olvasni a fórumokon egyébként.
Helló Csaszi!
Számomra már rég nem vitás a hozzáértése, csak hozzánk kicsit messze van. De ez nem zárja ki azt, hogy még egyszer nem megyek el hozzá. A lényeg, hogy jó (még jobb) lett a gép.
Rég írtam, így kicsit hozzászólok az oldalhoz.
Tegnap voltam a Taschner Motors Service "műveknél" karbiszinkronon. Tudjátok, hogy a mocimat elég sokat használtam ringen, és a kicsit tempósabb túrákat kedvelem. Így örültem, hogy Taschi "kicsit" komolyabban veszi a karbiszinkront, mert kivette a gyertyákat, ellenőrizte színüket, és mért kompressziót is. Nem tartott sokáig, de hasznos dolog volt! Mindkét hengerben megvolt a 200PSI kompresszió, ami a gyári érték. A bal egy hangyányit jobb, mint a jobb! Beállította a szinkront a szinkron csavarral, majd levitte a fordulatszámot 1000re és ott a pilot (CO) csavarral is összehangolta a 2 hengert. Gyönyörűen jár most a mocim! Ilyen szépen csak újkorában ketyegett a gép! 2000től 5dikban elindíthatom a gépet, nincs rángatás, lánccsapkodás! Bármilyen fokozatban bármilyen fordulatszámon pörgethetem a gépet, nincs rántás. Finom! Szóval mint szerelőt csak ajánlhatom! 41000km van a gépben, és mint ha új volna! Ez azért megnyugtató! Akkor jöhet a következő 7év együtt, meg az azutániak is!
Köszi szépen CbLaci, nehezen váltam meg a Cb-től, annyira hűséges társ volt mindig, de szerencsére kialakulóban van az ujj szerelem, tényleg gyönyörű állapotban kaptam meg a darazsat, remélem sok kilométert legyűrünk együtt
Sziasztok cb-sek! A garázsomban raktam rendet és előkerült egy pár zsír új gyári honda első teló szimering meg egy első gyári fékcső ! mivel már nincs meg a cb-m így eladnám csekély összegért . Ha valakit érdekel írjon!
Pedig ő nem tehetett semmiről. Tegnap mi is gurultunk egy rövidet egy cimborával. Egy benzinkútról úgy fordult ki elé egy autó, hogy szét se nézett. Szerencsére nem lett baj, de kellett egy komolyabbat fékezni. Egy köcsög cigó vezette a kocsit, még a kezét se emelte fel a bunkó szarházi.
Azóta Laci már tiszteletbeli Tkb tag is lett:)
Oki majd beszélek vele, és meglátjuk. Addig is köszönöm a bíztató szavakat!
Bár nem nekem szólt a bejegyzésed, de addig válaszolnék rá, míg Laci nem olvassa. Én szívesen találkoznék Veled, mint egy másik márka nagy fun-jával. Lacival jóban vagytok, meghívtátok a csapatotok bulijára, ami ha jól láttam akkor a galériát igen népesre és jóra sikeredett. A mi kis "csapatunk" eddig egyszer találkozott, bár akkor az időjárás eléggé sz@r volt, így páran már elindulni se tudtak. Annak ellenére aki eljött jól érezte magát és már azután közvetlen jött az ötlet egy következő összeröffenésre. Ez lesz hamarosan, most a Balaton és környéke a cél. Ismerve a többieket, szerintem senkinek sem lenne ellenére a csatlakozásod. No egyenlőre ennyit, a többit majd Lacival lebeszélitek.
Valami zártkörű rendezvény?
Már két hét sincs és egész este csak a tapasztalatokról fogunk beszélgetni leszünk ott páran akik használjuk már egy ideje
A szinkronról jutott eszembe, nem írtad meg tapasztalatodat a xadoval kapcsolatban!A Taschiról csak jókat lehet olvasni a fórumokon egyébként.
1995-ös CB 500-hoz keresek hátsó doboztartó konzolt. Shox-ban erre a cikkszámra hivatkoztak: 241F
Tudnátok segíteni, hol keresgéljek?
Köszi
P
Egyébként nem akartam hirdetést írni!
Számomra már rég nem vitás a hozzáértése, csak hozzánk kicsit messze van. De ez nem zárja ki azt, hogy még egyszer nem megyek el hozzá. A lényeg, hogy jó (még jobb) lett a gép.
Tegnap voltam a Taschner Motors Service "műveknél" karbiszinkronon. Tudjátok, hogy a mocimat elég sokat használtam ringen, és a kicsit tempósabb túrákat kedvelem. Így örültem, hogy Taschi "kicsit" komolyabban veszi a karbiszinkront, mert kivette a gyertyákat, ellenőrizte színüket, és mért kompressziót is. Nem tartott sokáig, de hasznos dolog volt! Mindkét hengerben megvolt a 200PSI kompresszió, ami a gyári érték. A bal egy hangyányit jobb, mint a jobb! Beállította a szinkront a szinkron csavarral, majd levitte a fordulatszámot 1000re és ott a pilot (CO) csavarral is összehangolta a 2 hengert. Gyönyörűen jár most a mocim! Ilyen szépen csak újkorában ketyegett a gép! 2000től 5dikban elindíthatom a gépet, nincs rángatás, lánccsapkodás! Bármilyen fokozatban bármilyen fordulatszámon pörgethetem a gépet, nincs rántás. Finom! Szóval mint szerelőt csak ajánlhatom! 41000km van a gépben, és mint ha új volna! Ez azért megnyugtató! Akkor jöhet a következő 7év együtt, meg az azutániak is!
Már tavaly eladtam!
Viszont nyugodtan keresgélj itthoni, és külföldi oldalakon (ebay) ki lehet fogni jó darabokat
Üdv Kató
Érdeklődnék, hogy eladó-e még a Honda hátsó konzol? Illetve, hogy 1995-ös CB 500-ra felmegy-e?
Üdv,
P
Eladó egy vadiúj Bridgestone Trailwing 130/80 R17 gumi (pl. CB500 ) Irányára: 16 990 Ft
info: lucifer0820@freemail.hu