95 ezer ft volt a két tárcsa és a betét. Szal így összesen 140 ezerbol megoldódik.. Nem idegesítő, a ne gondold..
De lassan megoldódik, várom hogy megjojjon a cucc..
A motorba valót rakd bele , most hogy már van, és az is Tüv minősítesu..
Nem kell varialni, azt tedd bele ami elő van írva. Régen csak azért raktuk a kocsiba valót mert akkor még nem volt külön motorba való!
Lacival együtt kiserleteztuk ki a dolgot, kuplungot nem bánt. Én kocsiba pl.4 éve használom lassan.
A motorba való meg direkt egyben keneses blokkokhoz való mint ahogy rá is van írva!
A 1stage mint a neve is mutatja, egyszer használandó!
A motorba valobol egy kell bele ,esetleg ha először biztosra akarsz menni 200 km után rakhatsz bele még egyet!
El ne feledd hogy uzemmeleg motorba rakd bele!
Az olajat nem kell hamarabb lecserélni!
Véleményem szerint egyik se bántja a kuplungot. Laci szerintem már 10e. felett ment el vele és még egyszer se említette, sőt ha jól tudom a legutóbbi olajcsere alkalmával is rakott bele. Másik fórumon tett fel képeket egy korábbi szelephézag állításról, majd jött a Xado és a tavalyi hézag ellenőrzésről is készített képeket. Ő maga is meglepve tapasztalta, hogy szemmel látható változások voltak a vezérműtengely felületén. Magyarul ez nem placebo hatás, hanem tény.
Köszi! Én mindenképp szeretnék, csak a 2 verzió közt hezitálok; a motorba való biztos nem bántja a kuplungot, a másik viszont drágább de van TÜV-je is. Figyelembe véve, hogy van aki nem motorba valót rakott a motorjába, és nem ment tőle gallyra a kuplung, lehet utóbbit kéne használni, mert bizonyítottan hatékony, viszont ha a motorba való is bevált már valakinek, és az olcsóbb is, akkor az a jobb választás.
Én egyszer raktam bele, de Xado olajba, ami alapon tartalmaz kerámia részecskéket. Ha jól emlékszem, Cb Laci mikor először rakta a motorjába, Motul olajba tett előbb egy tubust, majd bő kétszáz km után még egyet. Azt hiszem harmadikat már nem rakott bele. Az olajat nem kell lecserélni, főleg úgy nem hogy még 4000 van benne. Ezek a részecskék fokozatosan épülnek be a felületbe, ezért sem ajánlatos közben cserélni. Ellenben a fecskendős kivitelnél azt hiszem csak egy kell bele, de utána kellene nézni. Amit én tapasztaltam amióta használom: Hidegen is könnyebben forog a motor (csökkent a siklási, vagy gördülési ellenállás) és lényegesen puhább lett a váltó. Előtte már nem sokkal a csere után karcos és csattanós volt a váltás. Én mindenképpen javaslom, de természetesen mindenki maga dönti el bízik- e az adott termékben.
Ennél viszont nem látom az oldalon, hogy hányszor kell bele locsolni. Elég 1x, vagy 3x200km-enként 1-et 1-et? Ha beleraktam, az olajat le kell cserélni 1500 km után, vagy futhat olajcseréig nyugodtan vele? (még 4e km lesz kb)
Fisi közben már megválaszolta a kérdésed. Annyit még róla, hogy akkor nem volt ez a kimondottan motorokhoz fejlesztett fecskendős kiszerelés. Kis piros tubusos volt, benzin motorokhoz. Mivel én olajból is ezt a fajtát raktam, így csak egyet tettem bele. Gondolom így megvolt a kellő koncentráció.
Sajnos már csak telon vagyok és nem hozza be a linket, valamiért nem szereti a Xado oldalát a Sony...
Autóba az első általad linkelt cucc kell, motorba pedig amit én küldtem. Autóba jo még a 1stage reviralizalo , nem kell 3x nekifutni a kezelesnek ... És olcsóbb is kicsit.
Mi az amit linkeltel most!?
Nekem viszonylag friss tapasztalatom van ezzel kapcsolatosan. 11.-én voltunk egy kisebb túrán (555km). Két személlyel, országúton, M0 -son,azután meg a Pilisben és környékén. Oda és vissza lakott területen kívül végig 100-at tartva, míg ott ahogy az út és az időjárás engedte mentünk. Háromszor tankoltam és azok átlagát számolva 4,1l jött ki. Amióta megvan a motor minden évben csináltunk ilyen túrákat, de 5l alatt ritkán evett a gép. Most mégegyszer nekiugrottam a számolásnak, mert nem akartam hinni a szememnek.
De lassan megoldódik, várom hogy megjojjon a cucc..