Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy egy aprócska unikum még az idei Kunmadarasról.. Dragster tankolás verseny előtt..
Nem tudom, mert a Zénél nincs sok viszonyítási alapom, amúgy meg az élmény faktor miatt amúgy is jobban huzigalja az ember a fülét
Kollégám a diesel Toyotaban viszont észre vehető üzemanyag megtakarítást vett észre, ugyanannál a vezetési stilusnal! Igaz o a piros olcsobbat használja, de ott is a Xado és Spuri páros dolgozik .
Viszont, ott pl a Xado megtakaritott neki egy automata váltó szetszedest!
És a motornak pedig álomszép hangja van azóta, mióta ezeket használja!
Es ez csak egy a kollégáim közül.
Amúgy őszintén, annyi minden hülyeséget megveszunk koltunk a motorra, ez az egyszeri 2800 Ft, vagy a kék 4-5 ezer ft os ára nem ver szerintem földhöz senkit.
Szal egy próbát megér.

Na így vissza olvasva, azt hiszem beadom az önéletrajzom mindkét céghez, területi képviselő, vagy értékesítési osztály vezető pozícióra!
fogyasztásban jelent érezhető különbséget az adalék?
gabimany!

Egy történet ami ma esett meg a Spuri margójára...

Ma elvittem a motoromat a szerelőhöz a féktárcsa ügyben, ebben amióta megvettem, használtam a Spurit, eleinte a szokásos pirosat, majd gondolva egy merészet megvettem a kék JG-2 adalékot bele- miután jól "meginterjúvoltam" a Szaki Kft.- t, hogy kellene használnom a "cuccot".
El is kezdtem használni, mivel ez egy igen keveset futott motor, inkább csak a még jobb adalékolás miatt, és megvallom, ment - ment a motor, de mivel semmi összehasonlítási alapom nem volt, úgy döntöttem- átengedek rajta egy flakonnal a kékből, aztán vissza a pirosra, hisz nem veszek észre sok különbséget a pirossal szemben, és amúgy sem vagyok annyira hajtós típus.
No, visszatérve a témához kimentem a szerelőhöz, elment a próbakörre.
Visszajön, és elkezd kérdezősködni- mennyivel mentél leggyorsabban a motorral mióta megvetted?
Háát, mondom 220 km/h- de azt is egyszer- jó mert én most mentem vele 240- et ( hozzáteszem, ez a hivatalos végsebessége a motornak), de szerintem kifektetnék a 270- es órát..
Mondjuk, ezt nem hiszem el, de már az érzés is megvolt legalább ugye.
Lényeg, kérdezi milyen benzint használok bele?
Miért- nem jól megy?
De, de- sőt úgy érzi, ahogy megy, és húz a gép, hogy érezhető hogy valami extra, illetve prémium üzemanyaggal járatom.
Mondom, nem, ez a sima kutas 95- ös benya, de utána elárultam a titkot.
Mondta, még párszor hogy érezhető a gép viselkedésén. A 2 ezrelékes adagolással használom, semmi extra. Egyből kért mintát a gépbe, legalább egy tanknyi benzinhez. Ezt majd később elviszem neki, már azt a gyűszűnyit ami kell, és remélem sikerül is teljesen meggyőzni a saját bőrén tapasztalva, hogy érdemes Spurizni a benzint!

Hozzáteszem, a srác életében nem hallott az adalékról, és régebben amatőr versenyeken is meg- megjelent, ha jól tudom...
Az enyémben hagyományos 55W-os H4-es van. A kékek ha jól rémlik emelt fényerejűek. És rövidebb élettartamúak.
Az izzóval volt a probléma, a tompított szál kiégett.

A "régi" izzó kék színű búrával volt ellátva, most fehéret tettem bele.

A kék izzó szabályosnak számít? Milyen izzót lehet használni a CB-ben? (H4)
Idén most számoltam 708km-t gurultam.
Hosszú még az év. Lesz alkalmad neked is. Még meg is unhatod.
Király lett a múltkor feltöltött videod. Úgy látom amikor volt alkalmad gurulni, akkor azért kiélvezted minden percét.
Majd pár év múlva lesz több időd. Vagy addigra jön a következő trónörökös.
Hello tutubulu!

Nem foglalkoztam a dologgal mert eryk04 válaszolt előttem.
Most néztem meg jobban a képeket. Talán ez az irány többet mutat.
Valóban van azért eltérés. Kérdés h megéri e emiatt pénzt kiadni...
Gyárilag 4.5-5.6 között kajált. Sportdobbal 4.8-5.7 között.
Mostanság Sportdob DynoJet párossal 3.2-5.2 között. Sztrádán folyamatos 140nél pld 4.3liter amit kér! Jó ez a Dyno! Csak azért vigyázni kell, mert ha túlságosan elszegényítjük a keveréket az káros is lehet a gépsárkánynak!
Az jó eséllyel izzó probléma, hiszen annak mindig világítani kell. Sajnos semmi sem tart örökké.
Ez még 2008-ban volt, egy Balaton környéki túráról hazafelé. Az M5-ön jöttünk lefelé előbb 140-nel, majd emeltük 160-ra. Délután háromkor indultunk a tatai turul szobortól. Közben szétszakadt a csapat, így összevártuk egymást, majd gázt neki. Este hatkor Makón voltunk ültünk az autóban és mentünk a fiunkért a tatához. Tehát ebben a három órában volt ez a hajtósabb rész.
Szia!

A Tompított nem megy.

Gondoltam mielőtt csavarhúzót ragadok, rákérdezek, hogy valaki találkozott-e már ilyennel....
eryk!

Mennyi volt az- az erősen forszír tempó? Be mered vallani?
Ne haragudj, de ez így nem nagyon érthető. Melyik a síma városi fény? Helyzetjelző, vagy a tompított? Egyébként három csavar fogja a lámpát, ha lejön az izzó foglalatát már egy mozdulat kivenni. Másik izzóval a legegyszerűbb letesztelni.
Sziasztok!

Első lámpával kapcsolatos problémával kereslek titeket.

Ha felkapcsolom a tompítottat, akkor a sima "városi" fényen marad a fényszóróm. Viszont a refit rányomva az bekapcsolt.

Kontakt hiba lehet, vagy az izzót cseréljem ki?

Köszönöm szépen a segítséget előre is!
karbi ok, en allitottam. egyebkent gyarilag is igy evett. gyari fofuvoka, alapjarati 40es fuvoka. ez valtozott csak vegul. szerintem a sok km miatt fogyaszt par decivel tobbet az atlagnal, de ha fuelly.com ot megnezed, ott is 5.5-6litereket irnak ra. sajnos elrontottak. csaszinak a dyno hozott boven rajta, valoszinuleg megprobalom
Nekem idáig minden alkalommal mértek. Igaz hogy semmit nem mondtak rá, pedig minden alkalommal a KPM-nél (NKH) voltam. Autópályán, erősen forszírozott tempónál két személlyel is 5,5l volt. Érdeklődtél másik márkatársnál nekik mennyit kajál a gépük? Gondolom a karburátor jól van beállítva nincs sokkal nagyobb fúvóka benne.
na megneztem. a legszuro egyezik! motor muszakin nincs karosanyag meres. az en motorom normal hasznalatba es huzatva is 5,5-6 litert eszik... ennyivel egy ezressel is el lehet gurigazni. ha naggyon finom voltam 5,6l volt varosban, orszaguton 90-100nal 5.x liter. szoval ez zavar :D
Mi most vasárnap voltunk egy közel 600 km-es túrán. Volt országút város, hegyek, völgyek. A fogyasztás két személlyel, dobozzal 4,1l volt. Nem tudom a CBF mennyit tud legurítani a torkán és hogy egy ilyen átalakítás mennyit hoz rajta. Arról nem beszélve, hogy mindez mennyibe kerül. Ja és akkor még egy műszaki vizsga, káros anyag kibocsátás mérés.
en is csak a fogyasztas miatt szeretnem berakni. hosszu tavra tervezek a kicsivel
Én ebbe a témába nem ástam bele magam. Megtanultam elfogadni azt amit ad. Nem mondom hogy néha nem jönne jól több Le., de ez se rossz. Ha valamikor esetleg eladósorba kerül, biztos nagyon fogom sajnálni, de el nem fogom felejteni soha.
Ja tudom. vele tartom a kapcsolatot. az enyem is eleg eros. de asszem a legszurom egyertelmuen sokkal nagyobb mint a cb-e. en is dynojet kiten gondolkodok. igy asszem 128 helyett 126 lehet a befuto fofuvoka hozza. (cbnel 120ast ajanl)
a cb es cbf karbi tu kozt nem hiszem h van kulonbseg
Esetleg nézd meg Csaszi galériáját . Ő próbált hangolni egy kicsit és kapott is némi + teljesítményt.
Koszonom szepen! Az emisszios dolgok nem tesznek ra sokat sztem. csak siman a tobbi cbf airboxat hasznaljak. Ha jutok valamire leirom!
Az átmérője 94mm, a hossza 130mm. A vékony szivacs karika és a kis fém fül nélkül, aminél fogva ki lehet venni. Teljes henger alakú, de hogy azon túl milyen méretű a légbeömlő rész, nem tudom megmérni. Kivett betét volt a garázsban. Egyébként lehet, hogy a karburálás azért különbözik a két tipus között, mert a CBF-eknél már kénytelenek voltak figyelembe venni bizonyos emissziós előírásokat. Emiatt ez utóbbi veszített is a teljesítményéből egy kicsit.