Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vitatom a végzettséged és az azzal szerzett tudást sem. De én saját tapasztalat alapján jelenthetem ki hogy könnyebben indul a motor, símábban jár, a kuplung se csúszik még. Pedig már tavaly szezon elején beleraktam. És én nem csak az adalékot használom, hanem az olaj is Xado. Nem csak én tapasztaltam, más is leírta, hogy állítani kellett az alapjáraton vissza. Én úgy gondolom ez a súrlódás csökkenés miatt van. De lehet hogy nem. Természetesen ettől függetlenül Te is és más is eldöntheti mit tesz a motorjába. De bízom benne, hogy Csaszi is elégedett lesz és később megerősít minket abban, hogy jól döntöttünk korábban.
Szerintem elromlott az üzemanyag szintjelződ, vagy a km órád. Az nem létezik, hogy egy ilyen kotyvalék segít levinni a fogyasztást, miközben mérnökök vért ízzadnak 1-2 dl fogyasztás csökkentésen. Attól hogy nem tudjuk mitől, még működhet a dolog.
Persze- és rakd bele a mérnöki végzettség csodáját is a motorodba- lásd pl a csodás 95 -ös üzemanyagot, amibe már több a szar mint a benzin, de te csak használd a'la natur.
A lakkot a motoron csakis hideg vízzel mossad, fel ne javítsd mindenféle szar katyvasz samponokkal- ja waxot meg végképp ne rakj rá. Jó az símán a tesco gazdaságos edénytisztítószerrel is- ja jujj, az is valami kotyvasztott izé...
Á maradj csak a tiszta víznél inkább!

Még jó hogy vannak olyan emberek is akik nem így gondolkodnak mint te- mert akkor a motor helyett még ökrös szekérrel járhatnánk...
Egyet raksz bele- és ennyi- igen nyomd bele mind a 4 millilitert!
Ja és azt kihagytam, hogy arról sincs személyes tapasztalatom, hogy kútba ugrani eléggé ártalmas az egészségre. Ettől függetlenül nem nagyon ugrálok kutakba.
A CöBöeFem nincs olyan rossz állapotban, szóval sztm elég lesz majd (1-2 hó múlva) a standard mennyiség. Akkor EX120-ból mind bele, és kész? Ha mociba beválik, mehet a családi dieselbe is... :)

Spurit is most kezdtem el használni a Corolla D4D-mben, és még csak az első fél tanknál járok, de a napi számláló már 80km-el többet mutat mint ami szokott lenni féltankállásnál. Ha így haladunk 6 deci (100km-ént) fölött lesz a naftacsökkenés. Nem sámli!
Tudod ez úgy van, hogy nincs személyes tapasztalat, de van helyette mérnöki végzettség. És hidd el, amit az oldalon felhoznak magyarázatot, az kb. minden, de nem tudományos érv. De a józan paraszti ésszel is tudni lehetne, hogy a motorgyárak, autógyárak, olajgyárak sok milliót elköltenek fejlesztésre, amit valószínűleg nem tennének, ha egy ilyen pár ezer forintos csoda találmánnyal minden gond megoldódna. De végül is mindenki ott cseszi el a gépét ahol akarja, csak utána ne akarja rám sózni ! Ja és talán az sem véletlen, hogy a gépek elvesztik a garanciájukat, ha kiderül, hogy bármilyen vacakot töltesz az olajba (összeesküvés elméleteket hagyjuk). És talán az sem véletlen, hogy minden magára valamit is adó "hozzáértő" ellenzi pl:http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/01/19/surlodascsokkent
o_femkeramia_az_urhajozasbol/
Tudom hogy jók. Én mindkettőt régóta használom már...
Szia Fisi! Pedig jó a Spuri is meg a Xado is. Egyébként egy dolgot nem értek. Hogy lehet úgy véleményt alkotni bármiről is, hogy nincs mögötte személyes tapasztalat. Az internet segítségével annyi információt tudna megszerezni bárki, amennyit csak akar. Ha az nem győzi meg, semmi gond. Ő nem használja. De hogy másokat is lebeszéljen, hát.....Én személy szerint csak ajánlani tudom mindkettőt. És ez személyes tapasztalat.
Rendben, holnap hívlak!
Oki, nekem este -ig jó bármikor. Legyen olyan délután egy óra felé ha jó neked is?!? :)
Szia Fisi!
Sajnos nem sok időm van aktívan résztvenni a beszélgetésekben, mostanában meló után alszok egy órát ha hazaérek, aztán mérési jegyzőkönyveket gyártok vagy a vizsgákra készülök éjfélig, igazából a gép előtt ülök de csak pihentetőleg ritkán fórumozok, sokszor az is csak felbosszant
Holnap napközben felhívlak, mikor jó Neked?
Szia Lacikám!
Hát igen ,igazad van. Mikor mondom a spurit is csak röhög mind. Aztán kolléga most rakodtam a toyotajaba, én is egybol halkabb, és dinamikusabb is lett az autó.
Faxnak erőlködök még néha, nem is tudom...
Mikor leszel faszbukon!?
Szia Csaszi!
A3 tubus addig élt míg nem jött ki a direkt motorba való cucc .
Ez már viszont 120%_ os cucc, erre azt írják 1000 kobci felett kell kettő bele.
Viszont ha akarsz rakhatsz bele két tubussal is a Cbf - be!
Aha, olvastam! 2 tubust vettél? Vagy csak 1et?
Ne fáraszd magad Fisi A fórum keresőjébe kíváncsiságból beírtam az említett anyag nevét, 22 hozzászólás jött fel amiben benne volt a kulcsszó és még ki tudja mennyi íródott ezekhez válaszként. Többen is leírtuk a tapasztalatainkat és eddig 100%-os volt az elégedettség, más fórumokon szintén, sőt a közvetlen ismerősök között is, ezek után szerintem felesleges minden erőfeszítés. Ne akarjunk már mindenkinek jót.
Akkor most 3 Xado-t kell venni, vagy egyet, és az a 3 adagot tartalmazza... ?
A Teleshopban hallani ilyen jó érveket. Én továbbra is fenntartom, hogy az olajokat elég komoly pénzért fejlesztik, és abba bármit beletölteni nagyon nem jó dolog. Megnéztem ennek a csodalöttynek az oldalát, és bizony az ott található érvelések semmiféle tudományos elvnek nem felelnek meg. Tényleg a TV shopban találkozni ilyen népbutítással.
Ezt már körbe jartuk párszor. A Xado nem adalék, illetve nem az olajban adalékol, csak az olajat használja arra, hogy eljusson minden hová.
Én óva intenék mindenkit attól, hogy bármit is töltsön egy olajba. Azt az olajat sok pénzért fejlesztették, és biztos, hogy nem olyan egyszerű a dolog, hogy egy kis adalék minden olajba pontosan úgy jó!
Nem ástam bele magam a témába elég mélyen azt elismerem. De a honlapon található leírás:
XADO EX120 Moto Revitalizant.
Minden típusú 2 vagy 4 ütemű motorkerékpárhoz.
4ml

Külső kenésű motor esetén:
1. Melegítse be a motort üzemi hőmérsékletre, majd állítsa le.
2. Juttassa a fecskendő tartalmát az olajbeöntő nyíláson át a motorolajba.
3. Indítsa be a motort és járassa 2-3 percig alapjáraton.
A XADO kerámia-gél nem olajadalék, bármilyen olajjal kompatibilis, nem befolyásolja annak viszkozitását vagy bármilyen tulajdonságát.

Revitalizáló gél használata benzines és dízel motorokhoz:

A kezeléshez használandó Xado tubusok számát a táblázat mutatja a motor szükséglete szerint.
1. lépés
üzemi hőmérsékletű motorba nyomja bele a XADO tubus tartalmát az olajfeltöltő nyíláson keresztül.
Üresjáratban járassa a motort legalább 5 percig.
2. lépés
100-200 km után ismételje meg az 1. lépést.
3. lépés
100-200 km után ismételje meg az 1. lépést.
Ez után a revitalizálást 1500 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.

Figyelem! A kezelés végéig NE CSERÉLJEN olajat!

A kezelés üresjáratban is kivitelezhető. Ekkor 4 óra egyenértékű 200 km-rel.
Új motorok esetében egy lépésben végrehatható a kezelés 2 tubus használatával.
Komolyan mondom Laci a pofám leszakad!
Megint szidtam magam h milyen aránytalanok lettek a képek. Szar a felbontás, el kellett volna vigyek fényképezőt. De te még így is kiszúród! Amúgy azért amikor először figyelmeztettél, akkor ennél jóval csúnyább volt. (Lehet h ezt csak mentegetőzésül mondom.) Öcsémé tiszta, rozsda egy hete kérdezte h mikor festjük le. Mert azt ígértem h az enyémmel együtt megcsináljuk. De egyenlőre az új garázsajtót kéne végre befejeznem/ünk.
(Múltkorjában meglestem h meddig lehet felhasználni a sprayt, nem emlékszem már a pontos dátumra, de van még időm. )
Még megtehetem úgy.
A motoros gelen lévő feliratot nem olvastam még el. (még nem jött meg)
De a neten amit találtam leírást abban nem így állt.
Na majd utána olvasok még1szer úgyis! Akkor majd ősszel tolom bele a gelt.
Kösz a figyelmeztetést!
Az a leömlő még mindig botrányos... pedig már két és fél éve annak, hogy a kezedbe adtam a festéket