Hát ma kemény 9óra szerelés után elmondhatom, hogy csendes a gépem. Először is az elejéről. Beindítottam a gépem. Sajnos csak harmadik köszörülésre indult, de az én hibámból. Elsőre elfelejtettem kihúzni a szívatót, így egy kicsit beköpődtek a gyertyák. Másodikra el el kapta, de nem maradt életben a kicsike. Harmadik előtt vártam egy kicsit, hogy az aksi regenerálódjon, és indítózás után azonnal életre kelt. Olajat egy kicsit megmelegítettem, és gép leállít. Olaj leenged, aksi kiszed, aksi tölt, motorról az Euro2es rendszer lecsavaroz, és leszed. (ez maga csak 1 óra volt.) Tank, ülések, karbik, kormány lebont. A telo villák kupakja kiteker, és kupak alól kijövő alátét alapján egy pár (4mm vastag aluból) alátét korongot reszeltem. Ha már reszeltem, akkor legyártottam újabb 1pár 4mm vastag alu likbetömő fület, ugyanis az Euro2es rendszer hagyott maga után 2 likat a kipuff szelepeknél. Aztán megjött FKrisz, és segített a vezérműláncon megfordítani az elgyengült rugót, így tényleg érzésre is erősebb is lett a feszítő. Közben lecseréltem az olajszűrőt, meg a légszűrőt, a karbin állítottam, és lehetett mindent összeszerelni. Elkészült a mű délután 5re, és pöc röff indult, csak továbbra is csörött a moci! JAJ! Na akkor honnét jön ez a csúnya hang. Még mindig a szelepfelél alól. Usgyi szedjük le a szelepfedelet. Az út a gyújtótrafókon keresztül vezetett amikor Krisztián felkiáltott, hogy az Ő oldalán a trafónak az egyik felfogató lemeze törött. Hohó! Vissza minden.! Indítózás, szabadon-csörög, megfogva a gyújtótrafót-nem csörög, csörög, nem csörög! Bazz! Gyorsan lebont a lemez, 2daraban át a szomszédba, (profi hegesztő a pasi) és 1darabban vissza. A mocit megint össze, pöcröff, és csend! Bazzz! Hát reggel 10től este 7ig megtörtént minden aminek kellett, a moci jó (bár a karbiállítás nem lett az igazi, hiába elmélet és a valóság között van időnként 1 kicsi) és úgy hajtottunk mint az állat, és közben 1 fotóra sem maradt idő, csak 15km próbaútra. Nagyon jó mocizni!
Heló cblaci! Tök jó idő volt egész úton bár 1300 magasságban nyomokban még van hó az árnyékosabb részeken de csak az utolsó 2 km-ren. De ott is erősen olvadt,szerintem jövő hétre nem marad belőle. A szerpentinen sajnos még ott a télen kiszórt apró kavics ezért óvatosan kell kanyarogni. Néhány kép szemléltetésnek!
Jó reggelt motorosok! Ma baró időnek nézünk elébe, irány a természet! Mai úti cél (pádis fensík menedékház) Jó gurulást mindenkinek aki motorozást választott mára.
Kiegyenlítetlen KERÉK (felni, tárcsa, gumi trió) ha nem is életveszélyesen üt pld. 120nál, akkor is rázza folyamatosan a vázat, villát, minden alkatrészt, és anyagfáradáshoz, töréshez, kopáshoz vezet.
Haverom TZZR a ZZR1200as gépével az Alföldi túrán belecsúszott egy agyagos kerékmélyedésbe, és az első felni tárcsáig saras lett! Hiába takarítottuk le kézzel maradt rajta pár deka itt-ott. Olyan ütéseket okozott a motoron 90km/h ez a lendtömeg, hogy az első kerék szabályosan pattogott a sima aszfaltúton. Az első benzinkútig 70el tudtunk csak haladni!
Szevasztok!
Mi a véleményetek az első kerék centíroztatásáról? Gumit cserélek, de ahol lakom csak szerelni tudnak centírozni nem . A gumis azt mondja nem olyan fontos, ezek a gumik már nem NDK-ban készültek Véleményetek?
Üdv.
Nos az előttem hozzászóló Fisi és CB Laci példáján felbátorodva tavaly tavasszal én is váltottam Motul-ról Xado-ra. Plusz még egy tubus gél is került a gépbe. Nekem óriásinak tűnt a különbség a két olaj között, még úgy is, hogy a Motul egyébként egy nagyon jó kenőanyag. Nálam ez is és más előtte próbált olaj is hamar "elfáradt". Kicsit karcos, csattanós lett a váltó viszonylag hamar. Más probléma nem volt. De ennél az olajnál- úgy hogy egy éve benne van a motorban- még mindig vaj puhaságú a váltó. Illetve még egy fontos érv ami e mellett szólt tavaly, hogy a Xado a géllel együtt olcsóbb is volt mint a Motul.
A Kawasakik nagyon szeretik a Fuchs olajat, és nagyon jók a tapasztalatok a Xado gellel is, amit autóban én próbáltam ki először, aztán motorban cblaci , majd utána én.
Van már nekik kifejezetten motoros Ex 120 géljük is!
Utána pedig szinten tartasra ott a full szint Xado 10w-40 olaj.
Szia! Köszi a válaszodat, igazad van, jobb lenne egy nagyobb moci de ez van és marad is egy ideig/most vettem/. Egyébként az erejével nincs gondunk, asszonytárs 100 fölött püföli a hátam
P10es Pannonia után a kis CB500 egy űrsikló
Keresem a kompatibilis hátsó telót + túraplexit is /S es fejidomos/
Lábtartóra gumit hol lehet szerválni nem tudod véletlen?
Szia Csaszi4!
Nemrég írtad, hogy a CB500 főfúvókája csereszabatos a Simsonéval! Keresgéltem a neten, de én csak 62 ... 80 -ig találtam Simsonhoz. 125-ös fúvókákra lenne szükségem de az már nem ETZ kategória véletlenül? Vagy ott is ugyanazok a külső méretek?
A szombat este látszik szabadnak, de nem akarok ígérgetni, szólni fogok előtte.
El ne feledd a TKB bulikat sem! Várunk! :)
Nem tudom sajnos. Amit küldtek linket az nem nyerő?
Kiegyenlítetlen KERÉK (felni, tárcsa, gumi trió) ha nem is életveszélyesen üt pld. 120nál, akkor is rázza folyamatosan a vázat, villát, minden alkatrészt, és anyagfáradáshoz, töréshez, kopáshoz vezet.
Haverom TZZR a ZZR1200as gépével az Alföldi túrán belecsúszott egy agyagos kerékmélyedésbe, és az első felni tárcsáig saras lett! Hiába takarítottuk le kézzel maradt rajta pár deka itt-ott. Olyan ütéseket okozott a motoron 90km/h ez a lendtömeg, hogy az első kerék szabályosan pattogott a sima aszfaltúton. Az első benzinkútig 70el tudtunk csak haladni!
2:40től lesni az eseményeket:
Mi a véleményetek az első kerék centíroztatásáról? Gumit cserélek, de ahol lakom csak szerelni tudnak centírozni nem . A gumis azt mondja nem olyan fontos, ezek a gumik már nem NDK-ban készültek Véleményetek?
Üdv.
Van már nekik kifejezetten motoros Ex 120 géljük is!
Utána pedig szinten tartasra ott a full szint Xado 10w-40 olaj.
P10es Pannonia után a kis CB500 egy űrsikló
Keresem a kompatibilis hátsó telót + túraplexit is /S es fejidomos/
Lábtartóra gumit hol lehet szerválni nem tudod véletlen?
Nemrég írtad, hogy a CB500 főfúvókája csereszabatos a Simsonéval! Keresgéltem a neten, de én csak 62 ... 80 -ig találtam Simsonhoz. 125-ös fúvókákra lenne szükségem de az már nem ETZ kategória véletlenül? Vagy ott is ugyanazok a külső méretek?