Sziasztok! Megvolt az idei első 200km. Tapasztalat: az autósok még nincsenek felkészülve a motorosokra "csak" kétszer volt helyzet egy leszorítás és egy elsőbbség meg nem adás. Most megúsztam. A kérdésem akiknek BT45 e van, én a gyári guminyomással menten, de úgy éreztem mintha ez kevés lenne. Az első kerék felől nem volt tökéletes a visszajelzés. Esetleg nagyobb nyomás kellene?
Sajnos amit most vettem hőálló festéket nem vált be pedig mindent ugyan úgy csináltam mint három éve igaz akkor CBLACI által javasolt festéket vettem. Ha valaki tud még olyat szerezni kérem írja meg a beszerzési helyet.
Eladóvá vált a két régi gumi, futott km. 14500 defekt nem volt, csak túrázásra használtam profilmélység elől 4mm. hátul 3mm.
A jó idő közeledtével kérlek benneteket nagyon figyeljetek, az autósoknak még szokni kell bennünket motorosokat.
Széles utat , üdv Kató
Szerintem gyárilag bele vannak vulkanizálva a gumiba azok a lemezek. Egyébként mikor tüntek el belőle? Volt szerelőnél közben? Vagy csak Te tudtad úgy hogy le van fojtva motorod és közben nem is volt?
Azokat a vékony lemezeket mi tartja ott? egy erősebb vákum és beszívja a dugó...
Nekem még kell pár év, hogy így gondolkozzak. Én még az olyan maximális teljesítmény mellett érvelek ami nem kifejezetten káros a motornak... Azaz 60-62Le?
Mind a három szívócsonk gyári. Sorrendben 34, 50 és 58 lóerős típusokhoz valók. Közben elkezdtem a neten fellehető képek és az ismert torokátmérő alapján kiszámolni a mechanikai méretekt...
Nem véletlenül volt a sok 'mert' ! A korábbi gépeket sem fúrtam szét, azt szeretném hogy ez is rendben legyen. Ha pedig nagyobb kell veszek majd nagyobbat.
Mert erre van jogsim. Mert ekkor felel meg a motor a forgalmiban leírtaknak. Mert jogilag adócsalásnak számít ha valaki kissebb teljesítmény után adózik. Mert pillanatnyilag még nem jellemző, de a jövőben egyre nagyobb az eséje hogy mozgó KPM ellenőrzésbe fusson az ember. Mert egy személyhez az ETZ 14 kW-ja is elég volt. Mert becsületes vagyok
Sziasztok!
Egy tavaszi porlasztó tisztítás alkalmával derült ki, hogy hiányzik a nyíllal jelölt alkatrész (szűkítők) a 25kW-os motoromból. Szeretném megvásárolni vagy utólag legyártani saválló lemezből és visszatenni. Esetleg nincs valakinek ilyen kallódóban legalább a pontos méretek miatt?
Sziasztok! Sikerült teljesen összerakni a CB-t. Az első kerékből nem sikerült kiütni a csapágyat, maradt a melegítés (kb.150celziusz) és utána is csak csapágykihúzóval jött ki, a másikat már így ki lehetett ütni. Az összeszer. nem volt problémás. Sikerült nyomatékkulcsot is kölcsönkapnom . Sajnos nálam is előjött az a probléma amit itt is olvastam a fórumon a BT45-el kapcsolatban. A hátsó kereket amikor centíroztattam, elég "nagyot" ütött (tojás) 50gramm ólmot raktak rá. Menet közben minden kiderül. Egyébként pöcre indult melegítés után végső fázis olajcsere, és ha jó idő marad szomb. próba út.
Üdv Kató
Nekem is pont ilyen gondom volt, amikor a túra plexi került a mocira, pont a képembe csapta a szelet.../én 188cm/ vagyok... a pleximagasító megoldotta, minden gondom...
Üdv. a CB-sek között. Ha majd lesz időd, pár képet szívesen vennénk a gépről. Olvasgasd a korábbi hsz.-eket, sok hasznos infót találhatsz bennük. Ha konkrét téma érdekel az oldal tetején lévő kereső mezőben rákereshetsz és akkor azzal kapcsolatos dolgok jönnek ki. De bármilyen kérdésed van, biztos kapsz rá választ itt valakitől.
Sajnos amit most vettem hőálló festéket nem vált be pedig mindent ugyan úgy csináltam mint három éve igaz akkor CBLACI által javasolt festéket vettem. Ha valaki tud még olyat szerezni kérem írja meg a beszerzési helyet.
Eladóvá vált a két régi gumi, futott km. 14500 defekt nem volt, csak túrázásra használtam profilmélység elől 4mm. hátul 3mm.
A jó idő közeledtével kérlek benneteket nagyon figyeljetek, az autósoknak még szokni kell bennünket motorosokat.
Széles utat , üdv Kató
Nekem még kell pár év, hogy így gondolkozzak. Én még az olyan maximális teljesítmény mellett érvelek ami nem kifejezetten káros a motornak... Azaz 60-62Le?
Egy tavaszi porlasztó tisztítás alkalmával derült ki, hogy hiányzik a nyíllal jelölt alkatrész (szűkítők) a 25kW-os motoromból. Szeretném megvásárolni vagy utólag legyártani saválló lemezből és visszatenni. Esetleg nincs valakinek ilyen kallódóban legalább a pontos méretek miatt?
Üdv Kató
Látom friss tulaj vagy...a CB-hez van javítási szervizkönyved? ....ha nincs küldök... de akkor adj, 1 mail. címet...
Beszéltem velük telefonon, aszem jó lesz.
Nekem is pont ilyen gondom volt, amikor a túra plexi került a mocira, pont a képembe csapta a szelet.../én 188cm/ vagyok... a pleximagasító megoldotta, minden gondom...
http://www.bikeparts.hu/termek...
Hol lehet ilyen magasítotthoz hozzájutni, nem tudod?
Legalább magaddal legyél megelégedve (vicc volt, csak mert elírtad)
A mostani plexid mennyivel magasabb az eredetinél?