Kinek milyen tapasztalatai vannak a túraplexikkel, pleximagasítókkal?
Tegnap vettem egyet (MRA vario touriung), de valahogy nem sikerül úgy beállítanom, hogy ne a sisakomra terelje a szelet, ami miatt nagyon hangos 80 felett. Az eredeti pleximmel is ugyanez volt a bajom. Most kiadtam érte nem kevés összeget és ugyanott tartok.
Szia!
Első körben a gyertyákat nézném át mert a sok szivatózástól, indítgatástól elszennyeződhetett. Aztán leereszteném a két úszóházból az üzemanyagot mert lehet akár vizes is. Aztán benzincsap megnyit, vákuum csövet megszippantani, hogy hamar megteljenek az úszóházak, ne keljen sokat köszörülni az önindítóval. Gépkocsi akkuról semmiképp nem bikáznám be, mert elég egy mellényúlás és az nagy bajt tud csinálni.
Március elején kérdeztem tőletek, ismeritek-e ezt az olajat....de nem volt még tapasztalat...én rászántam magam...s tettem a mociba (Elf Moto Road 10W40) olajat...hát, a Valvoline, Repsol, Motul után ki merem jelenteni, klasszisokkal lágyabban jár a motor (ment fel az alapjárat is), s a váltó vajpuha lett. Úgyhogy, ha belefuttok jó áron lévő ilyen olajba, csak ajánlanám (pedig a fraciákat utálom) ..... itt a Német guruk tesztje is: http://www.motorradonline.de/s...
Sziasztok!
A hétvégén tervezek egy gurulást, Misk.-Hatvan visszafelé át a Mátrán és a Bükkön. Hatvanban pedig meglátogatni a frissen átadott felújított Grassalkovics kastélyt és múzeumot. Ha van kedvetek és lehetőségetek csatlakozzatok.
Üdv Kató
Sziasztok!
A múlt héten sikerült beindítanom a motort, teljesen feltöltött akksival 3-ik próbálkozásra beindult. Sajnos gurulni nem tudtam vele, így csak egy helyben járattam kb 15 percet. Ma ismét fullra töltött akksival azonban nem indult be. Köszörült-köszörült, de nem volt képes elindulni. Lehet gond az akksi? Most ismét feldugtam a töltőre és kb 20%-on van 4 indítózás után. Mit tanácsoltok? Próbáljam meg a motort kocsiról bebikázni, és ha úgy beindul akkor tuti az akksival van baj? Mi egyebet próbáljak még ki?
Előre is köszönöm!
Kivi leszek a hosszú távú tapasztalatodra! Nekem mostanság lassan pörögnek a km-ek. Évi kb. 2000km. Ez van, ha csecsemő van! Majd pár év múlva újból mehetek!
Köszi a dicséretet a mocim nevébenis. Nagyon jó volt gurulni egy kicsit csak az időm volt kicsit szűkös. A jó tanácsokért külön köszönet! Remélem hamarosan ismét gurulunk valamerre!
Sziasztok! ....remélhetőleg, ma mindenki gurult, hisz csodás volt az idő...én megismertem 1 havert, s nosztalgiázhattam... ülhettem 1 nagyon jó CB500-n... köbcös-én... ...
Én is megcsináltam a vezérműlánc feszítő rugó megfordításos trükköt,meg kihézagoltam a lógását.Remélem jó lesz,előtte vettem egy használt feszítőt jó is volt vagy 100km ig.
2 fajta motoros van, hisz tudod! Aki már esett, és aki esni fog! Hát Te most már az első táborba tartozol! Reméljük nem lesz több! Szurkolok! Jó túrázást, élményeket!
...köszi, hát nem volt egyszerű a döntés ...a kórház miatt el is húzódott...remélem nem folytatódik a negatív sorozat...a CB-s korban semmi bonyodalmam nem volt...ezért már majdnem babonás lettem... ...viszont a Deauville-t jól kiismertem...most már szerelés szempontból is...
Hatalmas tisztelet, hogy nem adtad el a motort, hanem rendbetetted(tetetted)! Ebből látszik, hogy gondos gazda vagy! Nagyon szép lett! Ez egy igazi túramoci!
Heló apafej! Esetleg az is megoldás lehet a bajodra ha felhívnál pár rugó készítőt,szerintem tudnak hajtani kicsit keményebb ruót neked. Valószínűleg a tiéd eleve el van lágyulva már. Mások is írtak már eféle gondot.
Sziasztok!
CB500 /1999-es/ keresek olyan hátsó teleszkópot, amelyik erősebb a gyárinál?
Nem tudjátok melyik motoré kompatibilis vele?
Köszi a válaszokat.
Üdv.