Köszi!
Egy 41 éves P10H-s Pannóniát koppra felújítottam, a feleségemmel azzal motorozgattunk ( 40 pár év, nagy pocak 120 kiló....), mindenki vigyorgott ránk
Ősszel a pancsi hengere megunta a 200 kilót , meg egyébként is a Kékesre felfelé menet az 1-est igényelte, bár azzal stabilan ment vagy 7 Km/órával....
Motorozni nagyon szeretünk, 100 fölött az asszony püföli a hátam, egyedül megcsípem a 140-150-et, megbízható, hozzám való motor kellett, az ACCORD és a kis DIÓ mellé nem volt kérdés, hogy HONDA. Így esett a választás a CB500s-re.
Légy üdvözölve köreinkben. :)
Nekem a magasított változatú MRA túraplexim van. Nem vagyok maradéktalanul megelégedve velem mert 90-100-as tempó fölött pont a sisakomra nyomja a szelet és emiatt nagyon hangos. Most gondolkozom rajta, hogy keresek rá gyári plexit, vagy veszek hozzá utólagosan rászerelhető állítható túraplexi magasítót. Ezeknek persze elég borsos ára van és nem tudom, hogy elég hatásosak-e a jelenlegi plexivel.
Üdv nektek!
Tegnaptól én is büszke cb500s tulaj vok!
Látom, nem vagyok egyedül
Millió meg 1 kérdésem van, olvasgatom az előzményeket.....
Szeretném a kis plexit egy nagyobb túra plexire cserélni.
Tudtok segíteni, merre induljak?
Előre is köszi!
Atesz44 is békéscsabai, igaz már átnyergelt a Deauville-re. Sok sikert a motorhoz, a csapkodás vezetési "hiba", majd összeszoksz vele és minden ok lesz. :)
Nem, de abból kiindulva, hogy az Elf azért egy elég nagy olajgyártó, nem hiszem, hogy hatalmas gond lehetne vele. Ha a szállítással spórolsz vele kb. 1 liter olaj árát, akkor max. hamarabb lecseréled legközelebb és legrosszabb esetben is "árnál vagy". Te úgyis sokat mész a mocival, nem lesz benne úgysem sokáig. :)
Lassan talpra áll a Deauville, romjaiból. ...lenne 1 kérdésem..a WEBáruházból, ahonnan jönne a plexi, a csomaghoz hozzáadnék 3l olajat, (Elf Moto Road 10W40) ami tavasz révén úgy is esedékes, akkor nem lenne posta...de ezt az olajat ISMERI VALAKI?
Magyarországon 8890 Ft-ért láttam. Erre jött volna még a szállítási díj. Viszont a várható szállítási időpontról nem tudtak pontosat mondani, mert ők is külföldről szerzik be, így végül ebay-en vettem meg Angliából. 5 nap alatt megjött és szállítással együtt sem került többe, mint amennyibe magyar kereskedőnél szállítás nélkül került volna. Mondjuk egy műanyag darabért meg néhány patentért ez sem kevés pénz, dehát egyszer élünk!
Szia Árpád!
Én is szidom már az internetes vásárlást. Talán emlékszel még rá, tavaly érdeklődtem a sisakodról. Na most úgy éreztem elérkezett az idő a vásárlásra. Voltam üzletben is, próbáltam is, de igazából nem is tetszett, ill. az ára is sok volt (nekem). Úgy gondoltam, hogy a most használt Caberget egy ugyan olyannal cserélném le. Találtam is jó áron, de ott meg az eladó négy napig rám se bagózott. Egyszerűen hihetetlen. Még abban bízok, hogy itt a közelünkben Szegeden meg lesz az amit kinéztem (ezt is a neten). Hát ennyire jó, vagy nem a net.
Hát ja! Kinek mi jön le egy kérdésből. Valóban van egy lánccsapkodása a motornak, egy 4hengeresnek is, csak annak olyan 1-2000ford környékén. Viszont egy frissen és JÓL szinkronizált motornál ez a jelenség sokkal kevésbé jelentkezik, észrevehetetlen, csak az idő múlásával ahogy a karburátorok elhangolódtak egymástól úgy lesz egyre erősebb.
Szia! Ez a jelenség amit tapasztalsz, jellemző erre a tipusra és általában a motorokra. Egész pontosan ez az építésmód hozománya. 2 henger, 180 fokos főtengely elékelés. Ennél minden fordulatra jut egy robbanás, míg egy négy hengeresnél egy fordulatra kettő munka ütem jut. Képzeld el egy egy hengeres mit csinál alacsony fordulaton. Ez azért van egyébként, mert alacsony fordulatról nehezebben tornázza fel magát a ritkább robbanás miatt. Illetve adódik a magasabb üzemi fordulat és a kisebb forgó tömegek miatt is. Ez jelentkezik rángatás és lánc csapkodás formájában. Annyit tudsz tenni ellene, hogy vagy kisebb gázzal gyorsítasz, vagy alacsonyabb fokozatba kapcsolsz kanyarodáskor. Próbáld ki.
Köszi a segítséget! A karbi szinkront megcsináltam már,bár nem szedtem szét takarítani mert a motor nagyon szépen jár egyébként. Tegnap volt szerencsém 2 cb-sel is találkozni kicsit eszmét cserélni. Az egyik azt mondta az övé is ezt müveli 3-ezerig a másik az nem vett észre hasonlót. Na vele mocit cseréltünk 1 karikára. Én azon is tapasztaltam de gyengébben mint az enyémen. Ő azt mondta semi baja ennek szerinte. Nemtudom! Majd nem figyelek rá anyira és jobban visszaváltogatok.
Köszönöm szépen, mindenképpen egyeztetünk az időpontról. Kérdésem a következő , mindenkihez: megérkezett a csapágy az első kerékhez, és csak melegítéssel tudnám kivenni a régit. A féktárcsát le vegyem-e a kerékről? Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv Kató
Egy 41 éves P10H-s Pannóniát koppra felújítottam, a feleségemmel azzal motorozgattunk ( 40 pár év, nagy pocak 120 kiló....), mindenki vigyorgott ránk
Ősszel a pancsi hengere megunta a 200 kilót , meg egyébként is a Kékesre felfelé menet az 1-est igényelte, bár azzal stabilan ment vagy 7 Km/órával....
Motorozni nagyon szeretünk, 100 fölött az asszony püföli a hátam, egyedül megcsípem a 140-150-et, megbízható, hozzám való motor kellett, az ACCORD és a kis DIÓ mellé nem volt kérdés, hogy HONDA. Így esett a választás a CB500s-re.