Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Igen jól látod az egy tartalék kuplung bovden. Az eredetit most kipucoltam így egy kicsit jobb lett, de f@s@k, hogy valamikor megadja magát, és hát elég sokat fogok menni (remélem) még két külföldi is bejön jobb félni mint megijedni. Az újat a nagyvastól rendeltem 3500 pénzért és vastagabb a bovden része. De jól elvan most ott nem zavar semmit. Apropó: érdekel valakit egy közös Lengyel túra? Krakkó-Warsó?
( valójában duplakuplungos változat, 12karátos vizimutymuty visszacsapó szeleppel 10 nanoszekundumos váltási idő jeeee )
Üdv Kató
Szia vidrócki!
Igazából nincs túl sok összehasonlítási alapom mert ahogy megvettem a motort még aznap föl is szereltem így anélkül nem is használtam. A dőlésszöge állítható, így lehet azért a szelet fejjebb-lejjebb terelgetni. Ami viszont biztos: a bukó nagyon sokat számít! A régi Tornádót már 80-90 körül le akarta tépni fejemről a szél, míg a SHOEI csendes és meg sem rezzen. A plexi amúgy nem Puig hanem eredeti kínai "Motomaxx Mini túraplexi".
Helló eati!
A CB-n lévő mini plexi,amely az adatlapodon van az mennyire teljesitette a funkcióját? Pl 100km/ó fölött mit tudott,hová nyomta a levegőt? ha jól látom Puigi?
Csaszi király a videó!
Rendben! Élni fogok a lehetöségel. Ha lessz egy kis idöm képet is dobok fel a mocikrol.
ok...ha valamit esetleg tok segíteni, szólj, 6-évig "nyúztam" CB500-t.
Ok. Este gépen megnézem!
na ide ment...remélem, ok... apaciku@freemail.hu
Bisztos azért nem jó mert a @ hiányzik a freemail előt.
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 1999-es CB500-asom hátsó teleszkópja nagyon gyenge. Ha ketten ülünk rá (200kg össz) pár centi marad és lekoppan., pedig a maximumra van húzva. Hogyan lehet keményíteni v milyen erősebb teleszkóp jó hozzá? + Az első teleszkóp cserére szorul, nem tudtok vhol komplett első teleszkópot?
Előre is köszi!
Ui: Próbálgatom a gépet, a P10H Pannónia után egy űrsikló.......
Üdv: Csiha G
...küldj 1 mailt az én címemre, mert nem jól adod meg a mail címed (hibás,visszadobja)!,,,majd abból látom mi a jó! / / / /makattila44@gmail.com/
Ok. Bocsesz mostmár rohanás van melózni! Szép napot!
oxi megy!
Elvileg van de majd megnézem biztosan nem látható. apaciku freemail.hu. Ismét köszönöm!
Küldeném, de nincs mail cím....
Üdv Atesz 44! Sajnos nincs de nagyon megköszönném ha el küldenéd! Az adatlapomon van email cím! Szép napot mindenkinek!
Lehet , hogy egy dupla kuplungos DSG-s kivitellel van dolgunk.
Jól látom, hogy a kuplungbowdened mellég egy tartalék van szigetelőszalaggal rögzítve?
A szívócsonk belsejében egymás mögött 1mm távolságra 2db 2mm magas gumi gyűrű közé pattinthatók be vagy ki a körlapok.
25kW-os gépnek vettem és akkor a kereskedő/szerelő fel is ajánlotta segítségét a kinyitáshoz :) Most először lett megbontva mióta nálam van, szóval már így vettem. Gondoltam is hogy ki lehetne venni a fojtást ha már úgyis szét lesz szedve, de megelőzött az korábbi (német) tulaj!
Lehetett még 100 LE fölöttit is, csak rohadt sokba került rá a biztosítás. Ezért volt hivatalosan az összes, német piacra szánt sportmotor is 98 LE-s.
Nooooormális?!?
Hát lehet rosszul emléxem majd utána nézek , megvannak még az újságok.... De annak idején talán nem sok motor tudta a 100 Le
100paci, nem?
A 90"-es évek hozadéka volt a németeknél , hogy nem lehetett 62 LE (ha jól emléxem) nél erősebb motort forgalomba helyezni. Erre találták ki náluk a szívótorok fojtást , egyes motoroknál a fúvóka méreteit is változtatták. Legalábbis régi motrrevü cikkekből ez maradt meg.