Szia! Igen jól látod az egy tartalék kuplung bovden. Az eredetit most kipucoltam így egy kicsit jobb lett, de f@s@k, hogy valamikor megadja magát, és hát elég sokat fogok menni (remélem) még két külföldi is bejön jobb félni mint megijedni. Az újat a nagyvastól rendeltem 3500 pénzért és vastagabb a bovden része. De jól elvan most ott nem zavar semmit. Apropó: érdekel valakit egy közös Lengyel túra? Krakkó-Warsó?
( valójában duplakuplungos változat, 12karátos vizimutymuty visszacsapó szeleppel 10 nanoszekundumos váltási idő jeeee )
Üdv Kató
Szia vidrócki!
Igazából nincs túl sok összehasonlítási alapom mert ahogy megvettem a motort még aznap föl is szereltem így anélkül nem is használtam. A dőlésszöge állítható, így lehet azért a szelet fejjebb-lejjebb terelgetni. Ami viszont biztos: a bukó nagyon sokat számít! A régi Tornádót már 80-90 körül le akarta tépni fejemről a szél, míg a SHOEI csendes és meg sem rezzen. A plexi amúgy nem Puig hanem eredeti kínai "Motomaxx Mini túraplexi".
Helló eati!
A CB-n lévő mini plexi,amely az adatlapodon van az mennyire teljesitette a funkcióját? Pl 100km/ó fölött mit tudott,hová nyomta a levegőt? ha jól látom Puigi?
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 1999-es CB500-asom hátsó teleszkópja nagyon gyenge. Ha ketten ülünk rá (200kg össz) pár centi marad és lekoppan., pedig a maximumra van húzva. Hogyan lehet keményíteni v milyen erősebb teleszkóp jó hozzá? + Az első teleszkóp cserére szorul, nem tudtok vhol komplett első teleszkópot?
Előre is köszi!
Ui: Próbálgatom a gépet, a P10H Pannónia után egy űrsikló.......
Üdv: Csiha G
25kW-os gépnek vettem és akkor a kereskedő/szerelő fel is ajánlotta segítségét a kinyitáshoz :) Most először lett megbontva mióta nálam van, szóval már így vettem. Gondoltam is hogy ki lehetne venni a fojtást ha már úgyis szét lesz szedve, de megelőzött az korábbi (német) tulaj!
A 90"-es évek hozadéka volt a németeknél , hogy nem lehetett 62 LE (ha jól emléxem) nél erősebb motort forgalomba helyezni. Erre találták ki náluk a szívótorok fojtást , egyes motoroknál a fúvóka méreteit is változtatták. Legalábbis régi motrrevü cikkekből ez maradt meg.
( valójában duplakuplungos változat, 12karátos vizimutymuty visszacsapó szeleppel 10 nanoszekundumos váltási idő jeeee )
Üdv Kató