Én épp tegnap rendeltem meg olajból pont ezt a típust. Már 4 éve ezt töltöm bele. Jó ez!
Ha sokat állt a moci akkor cseréld le mind a két gumit! 6 évnél idősebb gumi nem szabad, hogy a motoron legyen! Az már nem tapad. Ellenőrizd a DOT számot.
Üdv mindenkinek!
Elérkeztem a szezonra való felkészítéshez és jön az olajcsere, milyen olajat tudnának ajánlani, én a Motul 5100 10W40-est néztem bele, de mivel ebben még nem volt tapasztalatom ezért érdeklődnék.
Illetve a felvetődött gumitémához lenne még kérdésem, nekem Avon gumik vannak fent és megvétel előtt sokáig állt, és az első gumi rendszeresen leeresztett, műszakival egybekötve meg lett csinálva, de szezon végére újból előjött ez a probléma.
A hátsó elég jó állapotban van, arra gondoltam, hogy az elsőt lecserélem, esetleg érdemes lenne vele cserélni a hátsót is, vagy válasszak ugyan olyan típust mint fent volt és a következőnél lehet egybe cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Gergely
Az általad belinkelt oldal ügyfélszolgálatának a számát hívtam: +36-70/500-4001. Itt azt kérték hogy emailben érdeklődjek (info@motostyling.hu) és majd válaszolnak. Ez 1 órán belül meg is történt, de sajnos nem tudtak segíteni.
Szia!
A Michelin pilot sporty nálam 5500- után mutat ilyen értékeket,sőt még kevesebbet is a hátsónál középen! Ezt a típust nem szabad a CB-re felrakni",kevés" rá. Az igaz, hogy én is nagyrészt utassal gurulok. Kell rá a "H"sebességű,nem a tempóhoz hanem az anyaga végett!A terhelés index azonos méretnél egyforma.Úgy tűnik nálam is lesz egy csere a szezon közben. Én is a Bridgestone-ra gondolok aztán majd meglátjuk..
Amennyiben az r17-től rendelsz és a BT-t választod, kérd a + garanciát, mert az itt Zoli bácsinak voltak problémái ezzel a fajta gumival. Talán ez esetben jobb félni mint megijedni. Megjegyzem, lehet, hogy egy teljesen egyedi problémáról volt szó és nem általában van probléma ezzel a gumival.
Köszönöm a tanácsot! Árban tényleg verhetetlenek, most fogom kipróbálni a BT45-öt, eddig Heidenau volt a vason, nem volt vele problémám, jól bírta a strapát, 15 ezret futottak, elől még van 4mm. hátul 3mm. inkább kezdett a hátsó kockásra kopni (áll. két szem. +csomagok) és árban nem sok a különbség, és sok jót írtatok a gumikról. Sajna az első keréknél a csapágyakat aggályosnak találtam, most kértem ajánlatot a "nagyvastól"
Üdv Kató
Arra gondoltam,esetleg felhivod a céget talán tudnak segiteni. Amúgy a sárvédő hosszabitót én is megrendeltem,hogy mikor lesz azt még nem tudták megmondani.http://www.agomotors.hu/websho...
Köszönöm, de ez a sárvédő az új, 2013-ban megjelent CB500/CBR500-hoz való. A "régihez" sehol nem találtam. Feltehetően nem is gyártanak hozzá. Pontosabban egy angol fórumban egy srác belinkelt egy brazil oldalt, ahol létezik ilyesmi, de sajnos onnan ők sem tudnak rendelni. Más forrásról nem hallottak ők sem. Persze ha nagyon akarja az ember, egyedileg azért biztosan megoldható valamilyen más típushoz készült darab módosítása. Ilyen képet többet is találtam a neten.
Egy kicsit rövidnek találom az első sárvédőt is. Ehhez való hosszabbítót viszont több helyen is árulnak a CB-hez. Magyarországon illetve az ebay-en is elérhető, igaz nem olcsó. Szerintem benevezek egyre.
Szia!
Én is az R17-et tudom ajánlani, tudtommal ők árulnak a legolcsóbban itthon és a plusz gari is nagyon megéri.
Nekem pl. elkezdett rázni a motor eleje a szezon végére és azt hittem, hogy a fél éves gumi az oka. Visszavittem hozzájuk a motort, szó nélkül kiszerelték a kereket, megvizsgálták a gumit, újra kicentírozták az első kereket és megállapították, hogy a guminak semmi baja sincs, valószínűleg a láncszett lesz, mert az cserés.
Egy órát foglalkoztak velem és ezt teljesen ingyen, mert megvolt a plusz gari a gumira.
Szóval: korrektek, rugalmasak, olcsók.
(Azt hiszem ez a reklám helye volt akaratlanul is )
Üdvözletem klubtársak!
Sikerült összerakni a motort, (még tank és burkolatok nélkül) . Ami feltűnt a lengővilla csapágyánál, hogy az acélpersely külsején ami közvetlenül érintkezik a tűgörgőkkel, a felületén találtam nyomokat elváltozásokat igaz sublerrel nem volt mérhető, és összeszerelés után sem volt probléma. A másik pedig amikor visszaraktam a lánc első fogaskerekét a csav. meghúzása után is érzékeltem némi holtjátékot kb. 0.5 mm.Ez normális v. nem?
Más: az alábbi képekről, én is rendeltem az úrtól bukócsövet: pontos szállítás, szép kivitelezés, megfelelő ár, könnyű felrakás, ajánlom. ( ez nem reklám)
Ma nagyon szép idő volt, és reméljük ez így fog folytatódni, mert nekem már nagyon vrmmm mehetnékem van.
Üdv Kató
Köszönöm az ajánlást vidrócki!
A doboztartó rendszer és a bukócső így néz ki.
A platni alatt ilyen a monokey kialakítás(mint az Sv n),amire már nem kell platni.
Sziasztok!
Készített vagy látott már valaki közületek CB500-hoz hátsó sárvédőt? Arra a belsőre gondolok, ami egyes modelleknél közvetlenül a hátsó kerék felett van és általában a láncvédővel van kombinálva.
Amennyire tudom, sajnos a CB-hez nem árulnak ilyesmit, én viszont nem szeretem hogy vizes úton történő motorozásnál szabadon dobja a kerék a szutykot a lengővillára meg mindenhova. Igaz, nem motorozok túl gyakran vizes úton, de akkor is.
Azt hiszem itt a gyújtást nem lehet állítani és teljesen elektronikus is. Inkább karburálási oka lehet, hogy nem egyforma a gyertya. Árpádnak igaza van, lehet egy karbi szinkron nem ártana. Ezt mondjuk házilag mi laikusok nem tudjuk megcsinálni, de gondolom nem nagy pénzért egy szerelő megoldja. Akkor ha megemlíted neki ezt a problémát, ő üveggyertyával be fogja tudni állítani a megfelelő levegő arányt és akkor nem lesz ilyen probléma.
Ha sokat állt a moci akkor cseréld le mind a két gumit! 6 évnél idősebb gumi nem szabad, hogy a motoron legyen! Az már nem tapad. Ellenőrizd a DOT számot.