Nagyon szép motor. Gratula a sikeres vizsgához, de gondolom ez nem igazán volt kérdéses. Vajon ha rajta hagyod és nem is érdeklődsz mit mondtak volna? Csak nem küldtek volna haza.
Sziasztok ! A KPM-nél voltam 03.12.én a mocival vizsgázni . Simán átment , de előtte felhívtam őket , hogy van rajt bukócső + plexi . Azt mondták vegyem le ! Így hát levettem és így vittem a KPM-hez . Amit néztek : világítás , gumik , kipufogó ( gyári-e ) , illetve fékpad !
Nagyából 10perc volt az egész ! Ára : 4360ft !
Remélem jövő hét vasárnap nem fog esni az eső! Mocifelkészítést fogok (fogunk FKrisz besegít) eszközölni a gépsárkányomon. A vez. lánc feszítőt fogjuk bandázsolni (Krisz-nek van egy nála bevált receptje), meg a karbin hangolok egy utsót (kisebb főfúvóka, kisebb alapjárati, és nagyobb tűállás, és CO kicsavarás), leszerelem az Euro2es norma mechanikát, levegőszűrőt is cserélek, és a szokásos olaj+szűrő duót! Lesz munka dögivel, és remélem az időjárás nem szól közbe!
Szia!
Köszi neked is a tanácsot. Sajna az első teló cserés, mert van egy kis hajlás benne (vszinű buktak vele) + "belemarás" is van rajta. Már meg van az utód, ez megoldódik.
A hátsó teló rugója eleve fáradt, és háááát az asszannnnyal ketten 2 mázsát nyomunk (én egyébként nem kövér vok, csak alacsony )
Nem tom milyen erősebb teló kompatibilis vele
A moci 1999 es évjárat, nem tudod honnan lehetne első lábtartóra
gumit szerválni?
Köszi!
Az első teló sajna cserés, kicsit hajlott és van rajtuk 2 rejtélyes belemarás, de
már meg van a donor azóta...
A hátsó felujittatasaval megprobalkozom.
Első lábtarto gumit hol kapok?
Hátsó teleszkópot itt újítanak fel. Állítólag jól dolgoznak. Egy érdeklődés, vagy ajánlat kérés nem kerül pénzbe, de biztos hogy az új horror árú. Az első teló meg ha nem hajlott el akkor minden szempontból javítható. Ahogy Darkmind írta szimeringet, olajat lehet cserélni, ha esetleg ez is puha, akkor lehet rugót is cserélni progresszívre.
Szervusz!
Biztos vagy benne, hogy az első teleszkóp cserés? El van hajolva? Mert ha csak az olajat engedi, akkor elég a szimeringet cserélni és az olajat a teleszkópban.
A hátsó telóval nincs ötletem, de gondolom lehet cserélni benne, vagy kompletten rugóval együtt. Nem tudom, hogy bontottat találsz-e, az új nem hiszem, hogy olcsó. Szerintem más modell erősebb hátsó rugóstagja is jó lehet.
Mi Erdélybe július havában megyünk, viszont a májusi út annyiban képlékeny, hogy a miskolci makettezők mennyi létszámban jelentkeznek a versenyre- ha a buszban marad még hely akkor én is avval megyek ( tekintettel az alkohol esetleges bevitelére ) és ha már ott nincs hely akkor megyek motorral.
De tervezhetünk közös gurulást belföldön esetleges átruccanva Szlovákiába
Üdv Kató
Köszönöm a választ,de ezt a túrát kihagyom ugyanis mi aug.17-én megyünk Erdélyi túrára amely 8 napos lesz. Viszont erre a májusi kiruccanásodra elkisérnélek ha lehet.
Tudtommal nem, habár anyai nagymamám vezeték neve Skover volt, és a családi fáma szerint az egyik őse lengyel lovastiszt és innen a név.
Szeretünk kirándulni, erre költjük a szabadságunk és forintunk nagy részét, Lengyelország nincs messze, májusban megyek Krakkóba egy makettversenyre és a szállás is ki jön 4500 pénzből. Szóval nekünk megfizethető. És persze nagyon rég voltam ott cirka 33 éve, és ideje újra felfedezni.
P3Ar és c.sebi!
Köszönöm az infókat és előre is köszönöm az irányelvekre irányuló kérdéseket! A gumi valóban 150/70-17-es. Lehet hogy visszateszem a gyári 130-as hátsót a vizsga idejére. A 150-es egyébként még éppen elfér és oldalról néve kicsit gömbölyödik a felni irányába. De jól áll neki és olyan kihagyhatatlan vétel volt, hogy muszály volt megvenni! A 160-as viszont ide már tényleg túlzás lenne és ha jól emlékszem egyébként sem fér el a láncvédőtől és a hátsófék rudazattól.
Sziasztok!
Nos a feleségemmel úgy gondoltuk, hogy augusztusban kellene megtenni, beletenni a 20-át (egyel kevesebb szabi) és van idő felkészülni. Valszeg mi kihagyjuk a koncentrációs tábort-a feleségemet nem érdekli- de a sóbányát nem. Úgy gondoltuk, eltöltenénk 1-2 napot Krakkóban, utána indulnánk tovább Warsóba, ott is megnézni a főváros egy-két nevezetességét majd indulás haza. Természetesen az útvonal összeállításában nagy fontosságot kapna a szép és érdekes útvonal. A táv Miskolcról Krakkó kb. 300km. onnan a főváros 360. Szóval nem nagy a táv de szép utat remélünk sok látnivalóval.
„Polak, Wegier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki, oba zuchy, oba zwawi, niech im pan bóg blogoslawi!”, azaz: „Lengyel, magyar két jó barát, együtt harcol, s issza borát, vitéz, s bátor mindkettője, áldás szálljon mindkettőre!”
Szia Attila!
A bukócsővel, tükrökkel,ha a funkcióját ellátja nem hiszem,hogy foglalkoznak. A gumi ha 150/70-17-es az pont váltómérete a gyárinak.A baj az hogy a villán rajt van a gyári előírás és ez +2 mérettel szélesebb. Van vizsgabiztos ismerősöm majd rákérdezek az irányelvekre. Egyébként a 150-es elfér a lánctól? Nem húzza túlzottan össze a 3,5"-os felni?
Az enyém augusztusban volt. Kilikadt kipufogó /nem ordibátor csak szépen puffögős/, egyedi bukócsó.
Egy szór se szóltak, bár hozzátartozik, hogy fatert vitte és ismerik a vizsgahelyen/bár ettől még megjegyezték volna, ha valami nem jó/, illetve egyébként hibátlan műszaki állapotnak örvend a vas.
Műszaki vizsgán volt valaki mostanában? Nekem kb. egy hónap múlva esedékes és van pár kérdőjeles dolog a motoron: épített bukócső, épített platni-taró, 150-es hátsó gumi és Koso tükrök. (Egyik sem kókány de azért mégsem a gyári). Nyilván vizsgabiztos függő de szerintetek belekötnek vagy sem?
Nagyából 10perc volt az egész ! Ára : 4360ft !
Köszi neked is a tanácsot. Sajna az első teló cserés, mert van egy kis hajlás benne (vszinű buktak vele) + "belemarás" is van rajta. Már meg van az utód, ez megoldódik.
A hátsó teló rugója eleve fáradt, és háááát az asszannnnyal ketten 2 mázsát nyomunk (én egyébként nem kövér vok, csak alacsony )
Nem tom milyen erősebb teló kompatibilis vele
A moci 1999 es évjárat, nem tudod honnan lehetne első lábtartóra
gumit szerválni?
Az első teló sajna cserés, kicsit hajlott és van rajtuk 2 rejtélyes belemarás, de
már meg van a donor azóta...
A hátsó felujittatasaval megprobalkozom.
Első lábtarto gumit hol kapok?
Biztos vagy benne, hogy az első teleszkóp cserés? El van hajolva? Mert ha csak az olajat engedi, akkor elég a szimeringet cserélni és az olajat a teleszkópban.
A hátsó telóval nincs ötletem, de gondolom lehet cserélni benne, vagy kompletten rugóval együtt. Nem tudom, hogy bontottat találsz-e, az új nem hiszem, hogy olcsó. Szerintem más modell erősebb hátsó rugóstagja is jó lehet.
De tervezhetünk közös gurulást belföldön esetleges átruccanva Szlovákiába
Üdv Kató
Szeretünk kirándulni, erre költjük a szabadságunk és forintunk nagy részét, Lengyelország nincs messze, májusban megyek Krakkóba egy makettversenyre és a szállás is ki jön 4500 pénzből. Szóval nekünk megfizethető. És persze nagyon rég voltam ott cirka 33 éve, és ideje újra felfedezni.
Köszönöm az infókat és előre is köszönöm az irányelvekre irányuló kérdéseket! A gumi valóban 150/70-17-es. Lehet hogy visszateszem a gyári 130-as hátsót a vizsga idejére. A 150-es egyébként még éppen elfér és oldalról néve kicsit gömbölyödik a felni irányába. De jól áll neki és olyan kihagyhatatlan vétel volt, hogy muszály volt megvenni! A 160-as viszont ide már tényleg túlzás lenne és ha jól emlékszem egyébként sem fér el a láncvédőtől és a hátsófék rudazattól.
Nos a feleségemmel úgy gondoltuk, hogy augusztusban kellene megtenni, beletenni a 20-át (egyel kevesebb szabi) és van idő felkészülni. Valszeg mi kihagyjuk a koncentrációs tábort-a feleségemet nem érdekli- de a sóbányát nem. Úgy gondoltuk, eltöltenénk 1-2 napot Krakkóban, utána indulnánk tovább Warsóba, ott is megnézni a főváros egy-két nevezetességét majd indulás haza. Természetesen az útvonal összeállításában nagy fontosságot kapna a szép és érdekes útvonal. A táv Miskolcról Krakkó kb. 300km. onnan a főváros 360. Szóval nem nagy a táv de szép utat remélünk sok látnivalóval.
„Polak, Wegier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki, oba zuchy, oba zwawi, niech im pan bóg blogoslawi!”, azaz: „Lengyel, magyar két jó barát, együtt harcol, s issza borát, vitéz, s bátor mindkettője, áldás szálljon mindkettőre!”
A bukócsővel, tükrökkel,ha a funkcióját ellátja nem hiszem,hogy foglalkoznak. A gumi ha 150/70-17-es az pont váltómérete a gyárinak.A baj az hogy a villán rajt van a gyári előírás és ez +2 mérettel szélesebb. Van vizsgabiztos ismerősöm majd rákérdezek az irányelvekre. Egyébként a 150-es elfér a lánctól? Nem húzza túlzottan össze a 3,5"-os felni?
Az enyém augusztusban volt. Kilikadt kipufogó /nem ordibátor csak szépen puffögős/, egyedi bukócsó.
Egy szór se szóltak, bár hozzátartozik, hogy fatert vitte és ismerik a vizsgahelyen/bár ettől még megjegyezték volna, ha valami nem jó/, illetve egyébként hibátlan műszaki állapotnak örvend a vas.