Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Xado géles kezelést célszerűbb lett volna a régi olajjal elvégezni. Olajcsere előtt 1500 km- vel kellett volna bele önteni, és beépülés után, olajcsere - és szinten tartani utána a Xado bekevert olajjal. No mindegy, így se lesz rossz..
Sziasztok!

Remélem ma több mindenkinek engedte szabadideje élvezni ezt a gyönyörű időt!
Ma a sárkányhajós csapatból többen fürödtek a Dunában, önakaratuktól vezérelve. Irigylem ízületeiket.

Holnap ha minden jó megyen, meg lesz a Xado olaj, a revitalizálo gél + a szűrő . Uh utána motormosás, olajcsere. Már izgatottan várom az eredményt.
Köszi a segitséget, száraz aszfaltot
először is tank le, mivel csak úgy tudod feltölteni, illetve leengedésnél is le kell venni a sapkát. aztán meg kell keresni a leeresztőcsavart.

leengeded csavar vissza, feltöltöd járatod-töltöd és ezt ismételgeted amíg meg nem telik a rendszer.

de itt pontosabban le lesz írva, képekkel meg minden:

http://www.manualedereparatie....

töltsd le érdemes.
Hűtőfolyadék cserében esetleg tudna segíteni valaki ha szépen kérem? Hol kell elkezdeni? Mik a lépések? stb. Előre is köszi, szép estét mindnkinek.
Azt hiszem rájöttem a CBF500 titkos receptjére, hogy a CB500 DynoJet Kittjét miként kell hangolni a CBFben! Nagyon tuti egyenlőre! Kivi leszek hosszútávon fogyira, teljesítményre, járás simaságára is. Csak 4 év kellett hozzá nekem! Na jó az utsó 3 évben nem nyúltam hozzá, bár éreztem, hogy nem tökéletes.
Köszi a választ! holnap ki is veszem a gyertyákat mert csak vissza durrog a gép és nem indul.
Szia!
Nem fér el bármi a tank alatt, de itt a gyári gyertyakulcs méretezése (amit én is egy fórumtárstól kaptam) és sajátom legyártva:
Cb 500-hoz nincs gyertyakulcsom. Mekkora méretű gyertyakulcs kell?
Köszi!
...vagy itt van 1 keményebb verzió!

http://www.ebay.com/itm/nos-ca...
Szia apafej45!

...ezt láttad?...

http://www.ebay.com/itm/nos-ne...
Itt találsz biztos.
Sziasztok!
Pesten ismer valaki trélerest/utánfutóst (motormentő), aki tudna nekem segíteni eljuttatni a szervizbe a motoromat?
köszi!
Igen, a gyári plexi ki lett cserélve még az előző tulaj által egy magasabb túraplexire és én még erre rátettem egy segédplexit (pleximagasítót). Szóval itt tartok, de sajnos a zaj továbbra is adott.
....ok...de akkor, ha jól értem, neked is van rajta segédplexi, vagy csak 1 nagyobb, a gyárinál?...nekem a segédplexi felrakása után, minden (szél)gondom megoldódott...
Atesz44!
Sajnos a túraplexi, ami a gyárinál 10 centivel magasabb + magasító (15 cm-es) sem használ. Továbbra is nagyon zajos. Még próbálkozom a beállításokkal, de addig is marad a füldugó.
Szia nemrob!
Nem adnád meg az elérhetőségedet? Szeretnék veled beszélni.
/Csiha Gábor csihagabo@gmail.com +36 (70) 9308373/
Üdv!
...ezt már régebben átelemeztük, olvasd el, mi lehet a megoldás...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Biztosan jó hangja lehet! Egyik munkatársamnak GSXR600 -ra került Martin munkája és valóban meggyőző a minősége és a hangja is. Persze más a motor karaktere, de ha 4*150cm3 -hez így eltalálták akkor 2*250 cm3 -val is szépen duruzsolhat! :)
Rosszul írtam. Nem vario touring, hanem MRA X-Creen-Touring "XCT" amit vettem. Már eleve az erre a típusra gyártott MRA túra plexi volt a motoron, amikor vettem. Fejidomos a gép. Erre raktam rá a X-Creen-touring-ot.
Nem teljes szélvédelmet akarnék, csak nagyon zavaró, hogy 80 felett irdatlan hangzavar van a sisakomban. Ha felállok a gépen ment közben, akkor elhalkul, mert a fejem akkor már kilóg a légörvényből. Ezért gondoltam volna, hogy ha még magasabb lesz plexi, akkor jó lesz. Hát eddig nem teljes a siker. Még kísérletezem vele.
Szia! Nekem olyan van és nagyon megvagyok vele elégedve. Most olyan" igazi"motorhangja van. Ráadásul a motor külcsinjén is nagyot dob!
Srácok, őszintén... Ha teljes szelvedelmet akartok ,akkor ne felidomos és kis gépet vegyetek. Fjr 1300, Goldwing, Gtr 1400- és a társai..
Én is vettem a Zere Mra plekot jobb mint a gyári de 200- és felette akkor is le akar szedni a szél. Nincs ezeknek akkora idoma hogy teljesen levegye a szelet rólatok.