Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez az ami engem is érdekel és hogy mennyi volt?
Így van!
Én is kiváncsi vagyok rá!
szavak helyett álljon itt egy kép a dobról!
Helló!
Cbf600 kipufogó dobja lett felrakva és hozzá gyártattam rozsdamentes leömlőket. Elég korrekt lett. Nem túl hangos, kicsit durrogósabb, mélyebb lett. Erő különbséget még nem éreztem, nem volt sok alkalmam kipróbálni.
Üdv!
Heh ebben igazad van. A napokban gondolkoztam rajta, egy nem-motoros kb. annyira lát bele ebbe, mint a szexbe egy 13 éves kamaszodó srác, aki sosem volt nővel

"There are only three sports: bullfighting, motor racing and mountaineering, all the others being games"
Ernest Hemingway

"Csak három valódi sport létezik: bikaviadal, motorverseny és hegymászás"
Ernest Hemingway

Amúgy nem tudom miért írtad ezt ide, gyanítom elírtad a topikot :) De ott a pont!

Zoli
Azt hiszem, sosem fognak kihalni azok az emberek, akik azzal hozakodnak elő, hogy a motor az passzió, használati értéke nulla... s egy szánakozó mosoly mellett hozzáteszik: de szép hobby - s megveregetik a vállad.
Ugyan az "S" szériához, de említi a szerelési kézikönyv a lábfék állítási lehetőséget az 1 pötty 4. oldalon.
Hali!

Sok-sok-sok pénzt bele lehet lapátolni a plexi kérdésbe! :) Tesztelések/tapasztalatok egyöntetűen azt állítják, hogy akkor a legjobb a plexid (szélvédelmileg/turbulenciailag) ha a plexi vége a szemed magasságában van! Ehhez b*szott nagy plexit kell feltenni. Nekem 45 cm-es Givi van fent, lehetne jobb is. Időközben hozzászoktam. A mellkasomról brutálisan elterelte a szelet, tartósan utazni 160-180 sem lehetetlen :) Rettentő sokat ér.

A böszme nagy plexik biztos jobbak, de ahhoz böszme motor kell (BMW, Goldwing, stb.)

Ne dőlj be a kis plexiknek! :) Jah, és ha van rajta ilyen hullám forma/pukli, akkor elvileg rövidebbel megegyező szélvédelmet ad a formai kialakítás miatt. Nem is a szélvédelem a gond, inkább a turbulenciák, az irtó zavaró, ha rosszul állítod be.

Nekem 1.5 hónap után sikerült, ha oda jutsz majd mesélek!

Zoli
sziasztok mifelénk is körbekérdeztem ezt a levegö szörö témát és nekem is ezt ajánloták . különbenben köszi a segitséget . nem tudom a ti motorjaitokon milyen a szélvédelem nekem kicsi plekszim van de 90 - 100 ig elviselhető valamenyire a szél de a felett elégé zavaró nem tudom hogyha a legnagyobbat teném rá akkor ez a helyzet menyire változna vagy érdemeslenne egyáltalán kicserélni ?
Hiflo-Filtro levegőszűrő (azonosító: HFA1501)

A termék ára: 3330,- Forint / db
A kért mennyiség: db,

forrás: Nagyvas.hu
sziasztok köszönöm az infokat lassan de biztosan csak össze hozok valamit . cb 500 hoz kölönben tényleg 10000 ezer forint lenne egy levegő szörő ? kicsit sokalom . üdv sziasztok
Hali!

A tankot úgy tudod levenni, hogy kicsavarod alul azt a kereszt irányú csavart, ami az üléssel szemben fogja a tankot. Utána felfelé és a enyhén a hátsó kerék felé kell húzni. Elől 2 gumi korong van ha jól emlékszem, az fekszik be egy vájatba. A benzincsövet és a jobb oldalon található levegőző csöveket/túlfolyót előtte le kell húzni róla. Nem ördöngösség.

Olajszintet mindig üzemmeleg motoron mérj! Állítsd le, majd ~5 perc múlva (vízszintes állás mellet, középsztenderen) csavard ki a nívópálcát. Töröld meg, majd VISSZATEKERÉS NÉLKÜL dug vissza, majd húzd ki és olvasd le!

A rovátkázott rész a normális szint (MAX MIN között).

Üdv,
Zoli
Üdv!

Nem írtál hülyeséget nekem is lágyult a váltó olajcsere után!
Én betekerve néztem meg a szintet.
Tankban nem tudok segíteni..

Többiek:
vezérműláncfeszítő ki lett cserélve vala.. nos javulás alsó tartományba nincs rángatás (jelentőssen csökket!)
ki volt kopva vagy el volt fáradva a rugó csere nem nagy kunszt.. beszerzési idő 4 nap.. megérni megérte de a szerelőm hall még hangokat.. én nem.. majd kiderül.. ha lesz pénzem megnézetem vele ennyi.. így már nem veszélyes a blokkra nézve tehát biztonságban van a masina!
amiket írtatok rángatás 2500 fordulat körül megváltozott.. majd 1 túra során tapasztaljátok.

széles utat!

bocsi a helyesírási hibákért fáradt vagyok nincs kedvem végignézni.

üdv.: szobbal
Sziasztok!

Sajnos autó vásárlás miatt eladó CB 500 S motorom.
Részletek:
http://www.kepesmotor.hu/honda...

sziasztok köszönöm az infot az olajat kicseréltem a motorban lehet hogy buta dolgot írok de a válto(váltások)mintha finomabak lennének 10w40 et raktam bele . lenne még egy két kérdésem mert ugy látom sokk rálátásodvan a tankot hogy a fenébe kell leszedni nem mertem erőltetni valahogy fel kell hajtani vagy hogy megy ez a másik kérdésem lehet hogy egy kicsit bután hangzik de az olajszintet betekert nivoval elenőrzöd vagy csak bele nyomod azt kész . választ előre is kősz
szelephézeg ellenőrzés 24000km-ként.
attól függ mennyire van széthajtva... Gyárilag a W40-es is megfelelő számára, ha hidegben is akarod használni akkor 10W40 (Magyarország klímáján azt hiszem alap olajtípus) Ha már nagyon eszi az olajat akkor szoktak sűrűbbet tölteni bele, de majd kijavítanak ha hülyeségeket írok!
hűtőfolyadék: 2 liter

Üdv,
Zoli
Hali!

10W40 ásványi, 3.1 liter, ha az olajszűrőt is cserélted.
Olajcsere periódus 12000km-ként, mindig olaj szűrőcserével együtt!
Kedvezőbb árú ásványit találsz a nagyvas.hu-n.
Hello! Nekem az infóim a 2000-es évjáratu motorkatalógus használtmotor tesztjéből valók.
az olajmennyiség 3.1 liter
olajtipus 15W-50
olajcsre 12000 kilóméterrenként,
én ásványiban találtam Repsol 15W-50-est 4L-5000 Ft az olajshop.hu-n lehet megrendelni.
A kérdésem az lenne hozzád hogy az ásványi 15W-50-es olaj megfelelő-e a cb 500-ba szerinted? mert van 15w-50-be félszintetikus is jóval többért.
Nekem csak most lessz meg a gépem neked meg már gondolom vannak tapasztalataid ezért kérdezlek.
Sziasztok! CB 500 tulaj leszek hamarosan és ha lehet kérnék alapvető infókat a motorral kapcsolatban:
-tudtommal 12000-enként van olajcsere ez igaz -e?
-mikor kell szelephézagot állítani? (Km-er szerint)
-Én olajnak Ásványi repsol 15w-50-est néztem ki--mit ajánlotok márkát tekintve és hogy ez -e a megfelelő tipusszámú olaj a CB 500-ba?
-Ja és hogy milyen mennyiségű hűtővíz van a gépben?
Ha valakinek eszébe jut még valami hasznos infó-tanács a motor karbantartásával kapcsolatban a fentieken kívül szivesen elolvasnám.
A választ előre is köszönöm!
hello!

Milyen rozsdamentes kipufogót csináltattál?
Helló!
Ok várom az emilt!
Igen köszi jó volt a túra. Odafelé Szentendre-Esztergom irányban a saját tempómat mentem a jó kis kanyargós úton. Volt döntögetés ezerrel. Sikerült leérintenem a kipufogó bilincs csavarját, meg egy kicsit a dobot is (sajna). Visszafelé a rendőrök feltartották a sort egész Szentendréig, így az nagyon lájtos lett. De legalább kiszellőztettem a fejemet.
Nem értem miért megy egy csomó ember gyök hússzal, azért mert rendőrt lát? Még a szabályos tempót sem tartják be.
Üdv!
Szia!
Én vagyok a piros CB-s, velem találkoztál. Megvan a névjegyed, elküldöm e-mail-ben az elérhetőségemet.
Remélem jól sikerült a túra
Helló!

Előre még csak csak megy, bár eléggé hanyagolom az íjászkodást, de hátra egyáltalán nem megy.
Köszi a bókot. Bár nem látszik, most csináltattam meg rozsdamentesre a kipufogómat.

Üdv!
És te is tudsz már hátrafelé nyilazni a mociról? (mint a szobor felette) Sajnos nekem még előre felé is van mit tanulni, főleg számszeríjjal...de ez más lapra tartozik

Amúgy szép a bringa!;)
Hali!

Gyújtógyertya csere: nyereg, tank levétel. Ezt követően látható a két mélyen ülő gyertyapiapa. Kikapod, majd a gyári szerszámkészletben található gyertyakulccsal már ki is csavarhatod őket. (opcionálisan crowa+gyertya kiszedő fej).

Nem kamu, cserélni illik a hűtővizet.

Olajat még nem cseréltem a telókban. Leengedni elvileg könnyű, utána szerintem szét kell húzni a feltöltéshez (érdemes a komplett szimering, porvédő gyűrűket is cserélni egy úttal)

Karbi szinkron: ha csinálsz hozzá eszközt (és nem vagy majrés:) elég egyszerű. De a szakműhelyben sem lehet túl drága. Nekem cirka 20-30 perc az egész. Leírást tehetek fel ha érdekel.