Szia, Sebestyén!
A láncot rendszeresen tisztítom és utána befújom. Bizonyára ennek tulajdonítható, hogy kitartott idáig.
A múltkor elfelejtettem leírni, noha kiszámítottam ezt is, a tavalyi átlagfogyasztásom: 3,95 l/100 km.
Szia Sebi!
Bár nem engem szólítottál meg, de engedelmeddel én is reagálnék. Az a lehetőség, ami itt az oldalon elhangzott, természetesen részedre is él. Tegnap hárman csatlakoztak pont innen. Ott is ezt az irányvonalat szeretnénk életben tartani. Az hogy egy zárt csoport formájában létezünk a facebookon, garancia arra, hogy oda nem illő emberek akár csak olvassanak is, vagy esetleg bombázzanak minket a trollkodásukkal. A regisztráció ott se bonyolultabb mint itt, személyes adataidból is csak annyit adsz meg amennyit akarsz. Én magam is "álnéven" regeltem, hiszen nem érzem szükségét az ilyen forma ismerős keresésnek és kéretlen ismerős találásnak. Véleményem szerint annyit megér, hogy elgondolkodj ezen a lehetőségen és ha van kedved várunk szeretettel. Arról nem beszélve, hogy ott folytathatjuk az eszmecserét, ahol itt abba hagytuk.
Üdv.: Zsolt
Szia Laci!
Tudom nagyon új vagyok még a fórumon, de úgy gondolom mérték adó ember tűnne el innen ha nem látogatnád az oldalt!Szükség van a műszaki felkészültségedre,véleményedre,ötleteidre, egyáltalán a MOTOROS szívedre! A kákán is csomót kereső emberek mindig voltak és lesznek is,az ilyen megnyilvánulásokat nem kell felvenni! Az értelmes embereknél a vita nem egyenlő a veszekedéssel! Úgy érzem az adatlapodon levő "mottó",valamint A motorral szabadon- című írásod sokunk életérzését fejezi ki! Itt(is) a helyed az oldalon!
Üdv Sebi
Szia Zolibá!
A 7500 km nem rossz átlag évente. Jó, hogy írod a láncszettel megtett km-t a legalább sejtést ad az én CB-ém valós futásáról! Az órában 24000 van(természetesen nem hittem valósnak). A mostani DID-JT szett nálam is megette a kenyere javát,de a következő szezont talán kihúzza. Ha a rajta lévő, csak 2. szett, akkor is 60000 körül járhat minimum! Gond nincs vele, csak elmélkedek!Ilyen 3500-as szezonokkal mint a múlt év, még sokáig kiszolgálhat. Még épp csak kamaszodik, 2002-es gyártású!
Hazakerült a motorom. Megtörtént az általános átvizsgálása: a kerekek csapágyai és a villák nem kotyognak. A hengerekben egyforma és megfelelő a sűrítés. Megvolt a szelepek hézagainak ellenőrzése, kiigazítása pasztillával.
Néhány adat:
2013-ban: 8081 km..
2008 augusztusától, amióta nálam van a CB: 40 773 km-t mentem. (A km-óra most 61 595-öt mutat)
A DID lánccal és fogaskerekekkel 2009 márciusától: 38 330 km (!). Még nincs baj vele, előbb-utóbb be kell szereznem az új szettet.
Ez a kép nem terepmotorozás közben, hanem a síelés közben készült.
Szia Dani!
A lényeg nem a látogatás gyakoriságában rejlik. Egy fórum lehet aktív akár 4-5 fővel is, feltéve ha él benne a közösségi szellem (erre itt is volt példa a SportMotoron). Eddig nekem se volt facebook-om és nem is hiányzott mert csak a nyilvánosságot láttam benne amire nem volt szükségem hiszen kisszámú csapatban is jól éreztem magam. Persze a legjobb társaságban is előfordulhatnak súrlódások és olyan dolgok is amiket nem tudsz értelmezni, ilyenkor még egy motoros oldal legkisebb fórumát is túlságosan nyilvánosnak érzed. Arról nem is beszélve, hogy bárki írogathat anonim módon szinte korlátlanul. Kellett egy olyan hely ahol nem egy idegen az admin, hanem maga a közösség! Sokat gondolkodtam milyen felület adhat ennek helyett, így jött ez az ötlet. A legszebb az egészben, hogy a csapatból csak egy embernek volt oda regisztrációja, a többiek (velem együtt) a csoport indulása miatt regisztráltak, persze az elején nem ment minden simán (erre a "kínlódásra" utalt Zsolti) de egymást segítve néhány nap alatt rutinos "fészbukosok" lettünk a mi magunk alkotta kis saját zárt közösségünkben. Aztán láss csodát egy hónap alatt szinte fél éves termését hoztuk a korábbi fórumos aktivitásunknak képekben és hozzászólásokban is, talán pont a zártabb légkör miatt ahol jobban megnyílik az ember. Mindössze csak ez a lehetőség lett felajánlva itt, mert felmerültek nevek (a tied is), hiszen Zsoltot és engem is régi szálak fűznek ide és jó néhány "régi" motorossal többször is találkoztunk. Egy minimális kritérium van, de Te bőven beleférsz ebbe hiszen személyesen ismerjük egymást és remélem ez pozitív élményként maradt meg benned is. Egyáltalán nem akarom erőltetni senkinek, egyszer írtam ezzel kapcsolatban és nem is akartam többször, most viszont idéztél tőlem (ami nem baj) és ezért írtam le a teljes történetet. Képek ezután is lesznek ugyanúgy a galériákban és valószinüleg egy két fórumon ezután is felszólalok, a cimboraságot viszont nem ott fogom keresni. Gondold át és ha úgy látod keress, elérhetőségeimet tudod.
nemár.... alapjáraton a motoromra egy használt bukócső ami alig véd valamit 20e. Jó mondjuk krómos, de engem az nem izgat. Tehát kb csak a tartó megvolt gondolom 20-25ből neked, úgy hogy csak az oldaltartókat is le tudod szedni. Kár, hogy korábban nem gondoltam erre. Nagyon kéne oldaldoboz, vagy legalább táska, és akkor jobb lett volna a hátsó tartóval egybe. Lehet utólag így is csináltatok oldaltartót. Mindenesetre köszi a tippet, jóval olcsóbb ez mint akármi más.
Szia Dani!
Ha valaki, Te biztos nem lennél bomlasztó elem ebben a kis spontán szerveződésben. Ennek az egész csoportnak az apropóját az adta, hogy itt a fórumon sok esetben regisztráltak és írogattak olyan egyének, akikről semmit nem lehetett tudni. Ezzel még nagy probléma nem is volna, de némelyek semmi mást nem tettek csakis és kizárólag kötözködő jelleggel írogattak ide is oda is. Ezek a noname egyének semmi mást nem tettek, csak bomlasztották az amúgy normális közösséget. No ezeknek a trolloknak a kizárására született ez a kis csapat. Ahogy itt se volt kötelező minden nap megjelenni, ott se az. Egyszerűen ha van valami közölni való, jó hír, esetleg képek egy kellemes hétvégi motorozásról. Mindenféle kötelezettség nélkül!
Az a ráeszkábált tartó,bukócső meg minden egyéb olyan 40.e körűl volt.Gyorsan hozzáteszem,az oldaltartót bármikor le lehet kapni ha úgy hozza a kedvem,de nem kapom le mert sokat túrázok igy szinte mindig startra készen áll a motor. Tudom van aki többet megy,én azért meg vagyok elégedve a tavalyi 11500 km-el.
"Régi fórumosok! Ha érdekel benneteket még ez a fajta túramotoros vonal és egy kevésbé nyilvános helyen jobban bekapcsolódnátok az azzal kapcsolatos beszélgetésekbe, akkor írjatok bátran erre a mail címre: mozsonyil@gmail.com"
hát igen. Jelen esetben a zenéléssel nem sokra megyek. Abból nem lesz doboztartó konzol. Fizetni kő érte!
A zenéért meg nem kell, csak meghallgatod youtubeon
A kinlódást inkább a mi ügyetlenkedésünkre értettem A múltkori meghívás él még most is, akit érdekel, a megadott címen jelentkezhet. Egyszer lesz lehetőséged próbáld ki a zongorázást, még akár mehet is.
Kinlódtunk... de megérte! kis létszámú, de tele van élettel! Amúgy nem tudom, hogy tudok-e, mármint zongorázni mer még nem próbáltam, mondjuk nem látszik olyan veszélyesnek mint a flex, legalábbis még nem hallottam olyat, hogy a zongora elvágta volna valakinek a kezét, na meg tisztább meló is
Te tudsz zongorázni , Laci (tudtommal) nem, de annál ügyesebben bánik a flex-el a hegesztő trafóval, sőt még festeni is tud . Neked nem gond az informatika az összes hozadékával, míg mi egyszerű felhasználók vagyunk . Láttad mennyit kínlódtunk fércbúkkal.
baromijó a videó. meg a CB-1-re is szépet csináltál. De hát Te értesz hozzá, megvannak a megfelelő alapanyagok, nekem meg nem :) Sokszor egyegy anyát fél óráig keresek a garázsban ami épp jó lenne.
Oldalkonzol nekem is kéne, mert baromidrága, sőt azt hiszem givi nincs is az enyémhez, csak hepco&becker 3as tartó, kb 100 ezerér :D
Majd egyszer talán lesz oldaldobozom is.
Egyetértek Balázs, főleg ha az oldalkonzol le is szedhető külön, mert vannak kisebb túrák amikor elég a középdoboz és akkor nem kell felesleges konzol. Az Inazumához Givit kaptam, de ha nem lett volna rajta akkor sem adtam volna érte pénzt, megcsináltam volna azt is, ugyanúgy mint az oldalkonzolt ami külön is levehető 5perc alatt. Oldaldoboz konzol házilag
Valamikor a CB-hez is csináltam, persze megterveztem előtte főleg az utas kényelmét figyelembe véve. A CB-1-nek nincs gyárilag a faridom felett kapaszkodója, ezért a tartó konzol két oldalára azt is csináltam. Egy jól megtervezett saját gyártmány nem rosszabb mint a gyári, ami ráadásul még jó borsos is. Még egy ugyanilyen készült Szerbiában is, megadtam a méreteket és Fuxgo cimbora (a régiek biztosan emlékeznek rá) megcsinálta a sajátjára.
nem azé mondom, ez rohadtjól néz ki! Mármint a motor is, de a ráeszkábált tartóra értem most. Ha jól látom 8 ponton van rögzítve, biztos nagyon tartós, fix szerkezet. Kérdezhetek egy kábé árat, mert lehet ha lesz következő motorom valamikor, akkor inkább én is csináltatnék.
szép motor! 350-ért elég jó állapotúnak tűnik innen.
De látod a Diversionon a tartót? Az is monorack-es cucc. Ha csak platnid és dobozod van, akkor nem elég a monorack kar, kell az a szürke színű kis basz a kettő közé. A Diversionon is van, és azt nem adják a karhoz. Shoxban 8e ft körül van úgy emlékszem. De valami eszméletlen drága ahhoz képest, hogy 2 kis szar és még pár csavar az egész.
A láncot rendszeresen tisztítom és utána befújom. Bizonyára ennek tulajdonítható, hogy kitartott idáig.
A múltkor elfelejtettem leírni, noha kiszámítottam ezt is, a tavalyi átlagfogyasztásom: 3,95 l/100 km.