Érdekes a motorod. Hátul dobfék van rajta, mint az enyémen. Az is 96-os, de PC-26-os. Én úgy tudtam, hogy a PC 32-es sorozat már olaszban készült, tárcsa fékes hátul és arany színű felnikkel készült. Ettől függetlenül szép motor.
Annyit sikerült megtudnom, hogy az általam linkelt 241F kar jó a 96-s évjáratra is. Egyenlőre vacillálok, hogy gyártassak egyet, vagy vegyem meg készen. Monokey platnim, és e36 dobozom van, csak valamire fel kell fogatnom.
Köszönöm a segítséget.
én is erre :) Nekem a kapaszkodó az, ami hátul van, szürke.
Ebbe pókot lehet akasztani. De ezt szerintem egyébként sem lehet leszedni, ez nem évszám függő, hogy van-e ilyen vagy nem?
pont, hogy a givi monorack-nél nem kell leszedni se kapaszkodót se semmit. Elmegy alul, és a féklámpa mögött jön fel. Lentebb a képen látszik is. A Te megoldásod is jó, sőt szerintem stabilabb, mivel a kapaszkodó felé eső részen is rögzítve van, míg a givi csak alul.
Remélem nem maradandó a sérülésed. Nem mellesleg felháborító ahogy viszonyulnak a kifizetésekhez általában. Persze vannak ritka kivételek, de úgy látszik e Te eseted nem ide tartozik (sajnos). Hát akkor kitartást és mihamarabbi felépülést kívánok és talán tavaszra útra kész lesz a géped-ha a biztosító is úgy gondolja.
...most jön a napokban 3 alkatrész "Englandból"...de sajnos a motorhoz még hozzá sem nyúltam, mivel még nem vagyok 100%-os (húzom a lábam, a térdem miatt), s megy a cirkusz a biztosítóval...a felét gondolják, annak, aminek én....s esetleg lehet, egy új kárfelmérés, addig még ez nem derül ki, ott szomorkodik a garázsban...pedig Karácsonykor rendszeresen motorozgattam...és most is mentem volna, de nagyon...
Bocs, hogy beleszólok a CB500-s eszmefuttatásba, de amikor én ilyen mocit vettem, akkor ugyan ezeken agyaltam.
Szerintem, nem érdemes a Givi konzollal foglalkozni, amúgy is, ha olyat tennél fel, le kéne szerelned a kapaszkodót...nekem ezért szóba sem jött..
Íme egy példa, ...nekem így lett megoldva, házilag....(semmi gond nem volt vele)
Sziasztok,
a givi nem olcsó cucc. Én a CB750-esemre szívtam vele. Rendeltem én is monorack karokat 16 ezerért. De az csak a kar meg a csavarok. Ha nem gyári dobozt veszel platnival és minden alkatrészével együtt, akkor külön(!) meg kell venned ezeket a kis szarokat is, amire a platnit fel tudod csavarozni. Shoxban én megvettem, kb plusz 8e forint. Attól függ, hogy milyen kell hogy milyen platni lesz majd rajta, ami nyilván a doboztól függ majd.
Tehát a tartókar és ez a konzoltartó volt 24e, a doboz pedig platnival együtt 23
Egyébként az enyémen a Givi kar elég gyengusz. Hátradőlni nem érdemes a dobozra, mert kileng a kar, annyira nem stabil. Így háttámlás doboz pl felesleges.
Valószínűleg érdemesebb egybe megvenni dobozzal egy eladófélben levő motorról, vagy vinni platnit és csináltatni. Sosem csináltattam, ismerősöm se, de egyszer megkérdeztem szerelőt h kb menniybe kerülhet, azt mondta szerinte 20 körül van. Viszont abba ugye ninics műanyag, csak a platni (már ha az lesz).
Kifolyik a szemem uh majd holnap folyt köv. Nézegettem a képeket, de így nem nagyon lehet megmondani.
De alternatívának: 95ös, van hozzá konzol. link Esetleg telefonon rákérdezhetnél h téged csak a konzol, mi a típusa mittom. A legjobb lenne ha már le lenne szerelve és méreteket lehetne kérni.
Az a jó h amiket írok már te lehet rég végig játszottad csak ugye nem tudom innét.
Na mind1, esetleg ha van nekik raktáron. Akkor nem nagy extra egy móricka ábrán a furatok helyét lemérni. Aztán ha úgyis szét van borítva a motor könnyen letudod ellenőrizni h jó e hozzá.
Egy keresztkérdésem lenne. Az általad feltett linken az van h CB500 94/96. Ez csak a véletlen műve? link2
Nem tudom mennyiben dolgozik egy lakatos mostanában. De azért erősen elgondolkodnék a csinálás/tatáson. Mert ehhez még mire doboz, meg a hozzá való platni, mert ugye akármelyik nem is megy rá gondolom.
Hát ezen a linken nem úgy néz ki a 241F, mint azon amit te linkeltél: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Ez ránézésre jó lenne, amit te linkeltél, az biztos, hogy nem. Igazából nekem mindegy a márka, csak valamire fel tudjam csavarozni a platnit. Már gondolkodtam én is, hogy kitalálok valami saját megoldást. Én abban gondolkodtam, hogy a kapaszkodó helyére faragok valami, plusz ott az indexe környékén még megtámasztanám.
Na meg van. Ha jól sejtem akkor ilyen kellene neked GIVI-ből!
Nem akarok sokat mondani, de van vagy 10 féle doboztartó keret-váz-platni konstrukciót tartalmazó kép "gyűjteményem". Ha érdekel feltölthetem vagy elküldhetem.
A fórumról is készítettek már többen a saját elképzelésük alapján. Az enyém is házi. Sajnos látszik is rajta, de funkcionálisan megvagyok vele teljesen elégedve.
Akkor nekem is az a véleményem h közdarabok nélkül nem lehet felszerelni. Egy képet találtam csak amin látszódhat a P32-s vázamon a felfogatási hely. Ez a hajlított elem tarja az indexet is egyben.
Ha jól kombinálok akkor pont fejjel lefelé tudnád felszerelni ezt a Givi tartót, feltéve ha a furat osztás passzol. Uh ez felejtős. Mindjárt túrok még a képeim között h milyen lehet ehhez jó. Pill!
A most igazából októberben volt, és csak körlámpás motor jöhetett szóba. És ez igazán nőiesen ment, elmentünk megnézte, majd döntött, hogy ez kell neki. Meg se akarta nézni, mert képeken nem tetszett neki a típus. Majd töltök fel képeket, de most szét van borítva, teljes karbantartást kap. Pontosan meg tudod mondani, milyen típusú a kar rajta? Próbálom összerakni, hogy egyáltalán változott-e a váz, és ha igen melyikre milyen kell.
Sziasztok! Új vagyok itt. Most vettem az asszonynak egy cb 500-t, 96-s, pc32-s alvázszámmal. Keresnék rá doboztartó konzolt, de ellentmondó információkat találtam, hogy milyen jó hozzá. A Givi 241f kart írják egyes helyeken, míg a Shoxnál azt mondták, hogy az csak a 94-shez jó, a 96-shoz nincs. Tud valaki ebben segíteni?
Köszönöm a segítséget.
Ebbe pókot lehet akasztani. De ezt szerintem egyébként sem lehet leszedni, ez nem évszám függő, hogy van-e ilyen vagy nem?
Ha esetleg valaki tudja a tel.sz-ot v.mail cimét kérem ne tartsa magában.
...most jön a napokban 3 alkatrész "Englandból"...de sajnos a motorhoz még hozzá sem nyúltam, mivel még nem vagyok 100%-os (húzom a lábam, a térdem miatt), s megy a cirkusz a biztosítóval...a felét gondolják, annak, aminek én....s esetleg lehet, egy új kárfelmérés, addig még ez nem derül ki, ott szomorkodik a garázsban...pedig Karácsonykor rendszeresen motorozgattam...és most is mentem volna, de nagyon...
Hogy végződött a biztosítóval az ügy? (remélem vége már) Talpra állítottad már a gépet?
Bocs, hogy beleszólok a CB500-s eszmefuttatásba, de amikor én ilyen mocit vettem, akkor ugyan ezeken agyaltam.
Szerintem, nem érdemes a Givi konzollal foglalkozni, amúgy is, ha olyat tennél fel, le kéne szerelned a kapaszkodót...nekem ezért szóba sem jött..
Íme egy példa, ...nekem így lett megoldva, házilag....(semmi gond nem volt vele)
a givi nem olcsó cucc. Én a CB750-esemre szívtam vele. Rendeltem én is monorack karokat 16 ezerért. De az csak a kar meg a csavarok. Ha nem gyári dobozt veszel platnival és minden alkatrészével együtt, akkor külön(!) meg kell venned ezeket a kis szarokat is, amire a platnit fel tudod csavarozni. Shoxban én megvettem, kb plusz 8e forint. Attól függ, hogy milyen kell hogy milyen platni lesz majd rajta, ami nyilván a doboztól függ majd.
Tehát a tartókar és ez a konzoltartó volt 24e, a doboz pedig platnival együtt 23
Egyébként az enyémen a Givi kar elég gyengusz. Hátradőlni nem érdemes a dobozra, mert kileng a kar, annyira nem stabil. Így háttámlás doboz pl felesleges.
Valószínűleg érdemesebb egybe megvenni dobozzal egy eladófélben levő motorról, vagy vinni platnit és csináltatni. Sosem csináltattam, ismerősöm se, de egyszer megkérdeztem szerelőt h kb menniybe kerülhet, azt mondta szerinte 20 körül van. Viszont abba ugye ninics műanyag, csak a platni (már ha az lesz).
De alternatívának: 95ös, van hozzá konzol. link Esetleg telefonon rákérdezhetnél h téged csak a konzol, mi a típusa mittom. A legjobb lenne ha már le lenne szerelve és méreteket lehetne kérni.
Az a jó h amiket írok már te lehet rég végig játszottad csak ugye nem tudom innét.
Na mind1, esetleg ha van nekik raktáron. Akkor nem nagy extra egy móricka ábrán a furatok helyét lemérni. Aztán ha úgyis szét van borítva a motor könnyen letudod ellenőrizni h jó e hozzá.
Egy keresztkérdésem lenne. Az általad feltett linken az van h CB500 94/96. Ez csak a véletlen műve? link2
Nem tudom mennyiben dolgozik egy lakatos mostanában. De azért erősen elgondolkodnék a csinálás/tatáson. Mert ehhez még mire doboz, meg a hozzá való platni, mert ugye akármelyik nem is megy rá gondolom.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Ez ránézésre jó lenne, amit te linkeltél, az biztos, hogy nem. Igazából nekem mindegy a márka, csak valamire fel tudjam csavarozni a platnit. Már gondolkodtam én is, hogy kitalálok valami saját megoldást. Én abban gondolkodtam, hogy a kapaszkodó helyére faragok valami, plusz ott az indexe környékén még megtámasztanám.
Nem akarok sokat mondani, de van vagy 10 féle doboztartó keret-váz-platni konstrukciót tartalmazó kép "gyűjteményem". Ha érdekel feltölthetem vagy elküldhetem.
A fórumról is készítettek már többen a saját elképzelésük alapján. Az enyém is házi. Sajnos látszik is rajta, de funkcionálisan megvagyok vele teljesen elégedve.
Nem tudom a pontos választ a kérdésedre. Iránymutatásban tudok esetleg segíteni. Aztán majd elválik h sikerül é.
Ha ez a 241F:
GIVI 241F_link
Akkor nekem is az a véleményem h közdarabok nélkül nem lehet felszerelni. Egy képet találtam csak amin látszódhat a P32-s vázamon a felfogatási hely. Ez a hajlított elem tarja az indexet is egyben.
Ha jól kombinálok akkor pont fejjel lefelé tudnád felszerelni ezt a Givi tartót, feltéve ha a furat osztás passzol. Uh ez felejtős. Mindjárt túrok még a képeim között h milyen lehet ehhez jó. Pill!
"Jóvanna", sok balesetmentes km-t kívánok!