Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 8 fok már elég indok volt ma. Boldog karácsonyt a CB 500-asoknak, és tulajdonosaiknak!
Áldott Karácsonyt és boldog új esztendőt mindenkinek!
Boldog Karácsonyt!
Boldog Karácsonyt kívánok kedves motoros társak!
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok én is mindenkinek!
Boldog Karácsonyt minden motoros társamnak!
Én is szeretnék mindenkinek Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánni!
Sziasztok!
Mindenkinek békés boldog ünnepeket kívánok!
Ahh, csudijó! Most már látom, így már minden tiszta!
Helló Csaszi!
Ennek a kis képes beszámolónak a második részében található második és negyedik képén látható az a hüvely, amiből le lett esztergálva, hogy elhallgasson a kuplung.
Majd egyszer, vagy 10-20 év és 100ekm múlva!
Hááát! Nem hiszem, hogy valaha egy ilyennek nekifognék. Pedig megígértem a kis 500omnak, hogy 1x csontra felújítom, hogy újból szeljük együtt a km.-eket. Szóval nincs se szerszámom, se szaktudásom hozzá. Pláne ilyen mikrométer, meg nyomatékkulcs, fűtött műhely, stb. Ezért valószínűleg egy szakműhely lesz, vagy egy szívdonor az ügy vége!
Sziasztok!
Talán jó lesz valamire...
http://www.cbf500.net/MotorCBF...
Ez biztos jó lesz és tipus azonos is. Az enyém is ilyen, csak kicsit használtabb . Már látszik rajta néhány karcolás, amin már a krómtisztító se segít sajnos.
Köszönöm a javaslatokat,tehát ez a tükör lesz a befutó:http://motostyling.hu/webshop/...
Szia Zsolt!
Ezek szerint a miénk egyforma! A rövidebb szerintem sem jó. Kell ez a hosszúság, ha látni akar az ember valamit belőle.
Szia Sebi! Nálam a teljes hossz a 200 mm. Sokáig próbálkoztam az állítgatásával, de igazán jó sose lett. Szerintem az ennél rövidebb használhatatlan, a hosszabb meg már csúnya. Talán ez az a hossz ami még kis kompromisszummal de használható.
Helló!
Zsolt a 200mm a teljes hossz, vagy a hajlítástól van mérve?Az enyémen a teljes a 200,a hajlítástól kb 130 mm. Én is látom benne a könyökömet! Árpi az enyémmel ment, így segítség neki ha tudja,hogy honnan van mérve! Üdv Sebi
Az enyémen a 200mm-es van, de néha még ennél se lehet teljesen hátra látni. A könyököm még ennél a hosszabbnál is bele lóg. Nem tudom a rövidebbnél milyen lehet a használhatóság.
Sziasztok!
Tükörvásárlás előtt állok. A nagyvas.hu oldalon található krómozott kerek tükröket néztem ki magamnak ill.a CB500-nak. A gondom csak az, hogy nem tudom eldönteni melyiket vegyem meg.A 130mm szárhosszúságút vagy a 200mm szárhosszúságút. De még a nagyvas.sem tudott ebben megfelelő tanácsot adni.Kérem akinek ilyen v.hasonló tipusú tükör van felszerelve kérem adjon tippeket.Miért jobb a rövid ill. a hosszúszárú v.miért nem.
Japp! Ha látnám persze, de most már így is kezd körvonalazódni a dolog, úgy hogy köszi az infot!
A tengelyen mozgott ki-be, ezért tudott billegni. Ki lett cserélve a kosárban található tűgörgő is (3000 Ft) de nem változott semmi. Abból a hüvelyből lett levéve, amin a kosárban levő tűgörgő forog. Tulajdonképpen úgy értelmezd, mintha a kuplungkosár közepén lévő rögzítő anya hamarabb a menet végére érne mint rögzítené a kosarat. Azért kellett nagyon óvatosan elvenni a hüvelyből, hogy ne legyen rászorítva a tengelyre a kosár. Remélem érthető voltam, de ha látnád biztos megértenéd egyből miről is beszélek.
Megnéztem a vidit. Tanulságos, hogy még így vidin keresztül is látni. Ha nekem is dubogni kezd eszembe fogsz jutni. Jó értelemben! Deee, jól értem? A tengelyen kotyogott a kuplungkosár fel-le, és a tengely, és a kuplungkosár közötti hüvely hosszából szedtetek le, így a kuplungkosár tengelyirányból kapott egy passzítást, így nem tud bebillenni a kosár.
Azt hogy az én motoromnál jelentkező hiba mennyire általános és jellemző erre a tipusra nem tudom. Nálam a kuplungkosár tengely irányú lógása (0,1 mm) okozta. Amikor sikerült megtalálni a problémát, ami összeszerelt állapotában nem volt érezhető, a motorszerelés topicban is feldobtam. Videót is csináltam róla, az adatlapomon még megtalálható most is. Jöttek ötletek a javításra, azokat megszűrve ill. a saját eszem után próbálkoztam a megoldással. Végül a váltó bemenő tengelyén lévő hüvelyből lett leesztergálva ha jól emlékszem 0,05 mm, de lehetett volna 0,07-0,08 mm-t is. A hőtágulás miatt nem lehet teljesen megszüntetni a hézagot. Talán hihetetlen hogy ekkora "lógás" okozta a hangot, de sajnos így volt. Az öt század három lépésben lett levéve és ahogy koptattuk a hüvelyt, úgy szünt meg a kosár billegése. Még egyszer jelzem, nem tudom hogy másoknál is ez okozza -e azt a furcsa hangot. A kapcsolódó fogaskerekek hibátlanok voltak, ugyan úgy mint a ahogy a többi alkatrészen se látszott semmi hibára utaló nyom. Szóval nálam ez volt a hiba és annak megszüntetése, remélem másnak nem kell ilyennel bajlódnia a jövőben.
Bár a kuplungommal még semmi baj, de azért érdekelne, hogy Te hogy hallgattattad el a Tiédet!