A piros még csak csak, a fekete-piroshoz viszont ormótlan a nagy spoiler (látszik hogy nagyobb motoré volt), a zöld átalakítása meg egyenesen bűncselekmény!
Szerintem!
Háááát. Egyedi az tuti! Nekem, ha egyszer lesz felesleges pénzem egy CB500ra, azt én tuti átalakítom CB500 CafeRacer-ré!
Motor: Lesz benne egy DynoKit, 2 direkt légszűrővel, és egy gyönyörű épített 2-1-2 rozsdamentes rendszerrel.
Kerekek: Épített küllős felnik elöl-hátul. Lehetőleg dobfékes kialakítás. (Talán egy Jawa 350ről átjöhetne az egész... ?) Ha nem akkor egy tárcsás is megteszi valamelyik SM-ről!
Váz, kaszni, miegymás: Minimalista lesz a masina. Azaz 1 lapnyi bőr üléssel, kis púppal hátul, és valami csepptankkal. A vázról minden el lesz távolítva, hogy a motor kész tömege minél kevesebb legyen. Sárhányó jelképes méretű lesz. Főleg elöl. Se sebességmérő, se műszerfal, csak egy fordulatszámmérő lesz egy üres, meg egy indexvisszajelzővel. A kormány is tipikus térd magasságú csutkakormány lesz. Persze index, lámpák lesznek rajta, meg minden ami a műszakihoz kell, hisz egy ilyennel muszáj lesz hörögni az utakon.
Jaj de kár, hogy nincs 5-600e fölösleges forintom!
Azt ugye tudjátok, hogy azon a vákuumcsövön a motor fals=tisztítatlan levegőt szív be magába. Inkább azt a gumicsövet egy "érszorító" csipeszel zárjátok el. A hatás ugyan az, de nincs fals levegő!
Én eddig mindig beindítgattam. Idén valószínű az egész telet végig fogja aludni a kis drágám...
Helló bics! Én nem szoktam nagy feneket keríteni ennek a dolognak. A tele tank alap a rozsda elkerülése miatt. Akksi ki szintén adja magát. Én ki szoktam járatni a benzint a karburátorból, hogy ne taknyolódjon bele a téli hónapok alatt. A benzincsap felőli oldalon van a szívótorkon a csap vákuum csöve. Azt szoktam lehúzni, ill. persze elzárni a csapot. Valószínű nálam átereszt egy kicsit. Ezután addig járatom alapjáraton, míg meg nem áll. Hát ennyi. Akinek ideje és kedve van, az nem így csinálja, hanem inkább elindítgatja néha és járatja. Ez csak akkor helyes, ha felmelegíti legalább üzem melegre, vagy még tovább. Van aki megvárja míg elindul a ventillátor is. Ez azért fontos, hogy a kicsapódó pára elpárologjon a karterból teljesen.
hello eryk! A téliesítést hogyan fogod csinálni? Mert lassan itt az ideje hogy én is megcsináljam,mert messze melózok!
Teletank,akku ki,?
Te milyen csövet húzol le a karbiról? Hol van az pontosan?
Helló Billy!
Köszönöm hogy szóltál. A Te szempontodból nyilván szerencsésebb így, nem kell még azt is haza cuccolni ha majd költöztök. Majd figyelgetek, talán lesz még ehhez hasonló kedvező lehetőség. Még egyszer köszi! Hali!
Szia! Az Osztrák túra csak jövőre lesz (vagy Krakkó). Az itthoni pedig jó idő (még lesz) és szabad hétvége függvénye. Tervezem: ind. Miskolc, Edelény, Szendrő ,Tornanádaska, Csehoszlovenszko határová átlépésova, az E571 en Rozsnyóig innen fel északra a Betléri kastélyig, a kastély látogatható belépő 6 vagy 7 eur. magyar nyelvű idegenvezetés nincs de a pénztárban kaptunk magyar nyelvű tájékoztatót leírást, jól nyomon követhető. A kastély mellett oirási angolpark, büfésor kis felfrissülés. Indulás Aggtelekre ott lehet nagyokat enni inni és vissza Miskolcra vagy Putnok felé vagy Kazincbarcika felé. Kb 230-250 km.
"Sajnos" elkelt a kipufogo.
Igertem hogy jelzek hogy sikerult e eladni.
De ha barmire szukseged van,ugy uj,mint hasznalt alkatreszre akkor jelezd,es ha tudok akkor segitek!(vannak dolgok amiket konnyebben es talan olcsobban megszerzek itt)
Udv:Bela
Igaz az élmények, és nem csak a szép és új tájak, hanem maga a motorral való közlekedés, az illatok utak, bukkanók , út menti kis csárdák, ismeretségek, stb. Mi erre gyűjtünk egész évben megismerjük hazánkat (most voltam először az Őrségben) sok helyre vissza-vissza megyünk és néha bejön egy külföld is. De néha csak Borsod útjait koptatjuk egy hétvégi kiruccanásra az a lényeg menjünk , szakadjunk ki a hétköznapokból, ez nekünk olyan mint egy mámoros kéjutazás a holdra
Látom Te is Miskolci vagy gurulhatunk néha együtt is gondolom Te is ismersz szép utakat én is.
Széles utat
Ez igen, szép helyeken jártatok! Nem semmi ez az Ausztria, a szüleim is most tértek haza onnan, igaz, hogy autóval voltak, de nagyon szép.
A pakolást a nők tényleg túlzásba viszik, ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni. :)
Ahogy Laci mondta már itt többször: ezek az élmények még sokáig megmaradnak bennetek, érdemes ilyen kirándulásokat tenni.
Még pár kép: Bécs, Graz, Eggenberg kastély.
Ja és természetesen semmilyen hibajelenséget, furcsa hangot, anomáliát nem produkált a gép, a hosszú úttal kapcsolatban (Szombathely-Miskolc 425km.) viszont már a gyári ülés töri a hátsómat úgyhogy jövőre egy ülésátalakítás is szóba jött. Esetleg van-e valakinek kedve csatlakozni a jövő évi Ausztriai könnyed kis túrához? Bécs- Krems - Linz - Salzburg?
http://www.youtube.com/watch?v...
2hengeresből Notron CafeR.-ek vannak.
Szerintem!
Motor: Lesz benne egy DynoKit, 2 direkt légszűrővel, és egy gyönyörű épített 2-1-2 rozsdamentes rendszerrel.
Kerekek: Épített küllős felnik elöl-hátul. Lehetőleg dobfékes kialakítás. (Talán egy Jawa 350ről átjöhetne az egész... ?) Ha nem akkor egy tárcsás is megteszi valamelyik SM-ről!
Váz, kaszni, miegymás: Minimalista lesz a masina. Azaz 1 lapnyi bőr üléssel, kis púppal hátul, és valami csepptankkal. A vázról minden el lesz távolítva, hogy a motor kész tömege minél kevesebb legyen. Sárhányó jelképes méretű lesz. Főleg elöl. Se sebességmérő, se műszerfal, csak egy fordulatszámmérő lesz egy üres, meg egy indexvisszajelzővel. A kormány is tipikus térd magasságú csutkakormány lesz. Persze index, lámpák lesznek rajta, meg minden ami a műszakihoz kell, hisz egy ilyennel muszáj lesz hörögni az utakon.
Jaj de kár, hogy nincs 5-600e fölösleges forintom!
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v..
.
http://www.youtube.com/watch?v...
(Először a terhesség miatt halasztottunk, most meg a 3 hónapos lurkót nem tudtuk még másra hagyni!)
Én eddig mindig beindítgattam. Idén valószínű az egész telet végig fogja aludni a kis drágám...
Ritkán látni ennyi motort egyszerre, hát még úgy, hogy mindegyik Honda volt.
Láttam jópár CB500-ast is...
Összejöttünk páran:
http://youtu.be/PJtvdlxSgoc
http://youtu.be/_tMi-Z3prd4
Teletank,akku ki,?
Te milyen csövet húzol le a karbiról? Hol van az pontosan?
Köszi! Üdv
http://www.autoscout24.de/Moto...|fs
Köszönöm hogy szóltál. A Te szempontodból nyilván szerencsésebb így, nem kell még azt is haza cuccolni ha majd költöztök. Majd figyelgetek, talán lesz még ehhez hasonló kedvező lehetőség. Még egyszer köszi! Hali!
"Sajnos" elkelt a kipufogo.
Igertem hogy jelzek hogy sikerult e eladni.
De ha barmire szukseged van,ugy uj,mint hasznalt alkatreszre akkor jelezd,es ha tudok akkor segitek!(vannak dolgok amiket konnyebben es talan olcsobban megszerzek itt)
Udv:Bela
Sajnos kevesebbet vagyok otthon, mint szeretném, de valamikor megbeszélhetünk egy közös gurulást!
Látom Te is Miskolci vagy gurulhatunk néha együtt is gondolom Te is ismersz szép utakat én is.
Széles utat
A pakolást a nők tényleg túlzásba viszik, ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni. :)
Ahogy Laci mondta már itt többször: ezek az élmények még sokáig megmaradnak bennetek, érdemes ilyen kirándulásokat tenni.
Ja és természetesen semmilyen hibajelenséget, furcsa hangot, anomáliát nem produkált a gép, a hosszú úttal kapcsolatban (Szombathely-Miskolc 425km.) viszont már a gyári ülés töri a hátsómat úgyhogy jövőre egy ülésátalakítás is szóba jött. Esetleg van-e valakinek kedve csatlakozni a jövő évi Ausztriai könnyed kis túrához? Bécs- Krems - Linz - Salzburg?