Szia.
Ezt nehéz látatlanban megmondani. A villák nem görbültek? A sérülések mennyire komolyak? Minden cserélni kell, vagy lehet javítani is ezt-azt? Én úgy láttam, hogy a 98 körüliek normál állapotban kb. 400-ért mennek, egy sérült 200-nál nem hiszem, hogy többért elmenne, de lehet, hogy annyiért sem. Sajnos olyan sok bontott alkatrész itthon nincs, külföldről meg drága behozatni. Ha beraksz ide képet, talán többet lehetne mondani.
Szevasztok!
Új vagyok még az oldalon, és egy kérdésem lenne hozzátok. Van egy 98-as évjáratú CB 500-am, februárig műszakival, de sajnos elestek vele. Úgy gondoltam, hogy habár nagyon szerettem és nagyon sajnálom, de nem csinálom meg! Valószínűleg a váz nem görbült el, igazából csak csúszott. De lámpa, index, kormány, tank alatti spoiler és kipufógó is kellene hozzá! Szerintetek mennyit érhet így ebben az állapotban? Menyiért lehetne egyben eladni? Válaszotokat előre is köszönöm!
Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a FAZER-emet. Ha esetleg vki szeretne nagyobb gépre váltani, akkor csak ajánlani tudom. Én is 500-asról váltottam, és nem bántam meg. A leírásban elég sok minden benne van, még annyit tennék hozzá, h sosem pályáztam vele. A sportdobra és a doboztartóra (+dobozra) is lenne már vevő, tehát "natúrban" is hozzájuthattok 720e-ért, ha pár héten belül nem viszik el Tőlem így egyben!
Az adatlapomra kattintva találtok még képeket és videót is.
Ha kérdésetek van, tegyétek fel nyugodtan!
Darabja ha jól emlékszem 15 papír volt. Szerintem elég kedvező ár, főleg ha egy új teló árát nézzük!
Ami érdekes lehet még, amint olvasható is hogy kérhettek keményebb csillapítású rugóstagot is! Én simán bepróbálnék egy sportra állított hátsó telót, főleg ha gyárilag ily gyenge...
Már nálatok is volt téma a közel múltban ez a teleszkóp téma. Olvastam akkor is, hogy valamelyik márkatársatok már javíttatta ott a telóját. Véletlenül nem emlékezel, hogy mennyi lehetett az ára ennek a felújításnak?
Bocs a bele vauért, de úgy értitek a hátsó telók túl puhák?
Két dolog lehetséges, vagy a teló gyárilag alul méretezett, ezt csak cserével tudjátok kiküszöbölni, vagy a hátsó telókban levő olaj fáradt el.
Er-5- nél is a régi szériákra panaszkodtak, hamar felütött a rugóstag.
Az új szériáknál, meg oly jól sikerült a facelift, hogy biza én- ( 90 kiló) eddig mióta megvan , kétszer (!) állítottam csak el a legpuhább fokozatról, mert a legpuhább fokozaton is könnyű utassal ( kb. max 50 kg) csomag nélkül, bárhová elmegyek alapon.
Nos a rizsát félre téve, ha nem akartok hátsó telót cserélni, akkor ajánlom Kárászyékat, pár elfáradt Er-5 hátsó telót már meg csináltak, és nagyon jók a tapasztalatok velük!
Annyi csak hogy az újra peremezés során , kb. 2 mm-t elveszt a teló a hosszából, ez szerintem senkit nem ver földhöz?
Szia!
Az enyém is lekoppan kettő személlyel,(150-155kg) a legkeményebb beállításnál is! Akivel beszéltem mindenkinél hasonló a helyzet!Figyelni kell rá lehetőség szerint,...ez van!
Hány éves a motorod? Esetleg tudod-e, hogy az előző tulajdonos milyen súlyú volt és mennyit használták kettesben ülve rajta? Illetve észlelted-e, hogy netalán olajat vesztettek a teleszkópok?
Lehet, hogy egyszerűen csak megpuhultak a rúgók.
Az enyém 1998-as. A telók nem vesztenek olajat. Csak 70 kiló vagyok, a családtagok pedig, akik mögém ülnek könnyebbek, mint én. Ha ketten ülünk rajta és még fel is pakoltunk rá, akkor én is érzékelem, hogy némelykor túl puha, pedig az utolsó előtti fokozatra állítottam. Holott a standard pozíció a 2-es fokozat. Amikor a 2-es fokozaton volt, egyedül menve is éreztem, hogy gázoláskor ''leül'' a motor.
Meglátásom szerint a rugók puhultak meg.
Sziasztok!
Az 'létezik' hogy a hátsó teleszkóp legkeményebbre állítva, megfelelő guminyomással, két személlyel lekoppan (80-80 kg)? És akkor csomag még nincs is. Másnak is van ilyen baja, vagy már elhasználódott a teleszkóp és az a baj?
Gyári előírás szerint 36 000 km-ként, illetve 3 évente kell feltétlenül cserélni a hűtőfolyadékot. Ezt érdemes betartani, mert ebben kenőanyag és korrózióvédő is van. A mennyiség 2 l. A csere hideg, azaz max. 35 fokos motortesttel kell megejteni.
Huhh! 11e km. Valamikor réges rég egy messzi messzi...., szóval nekem is volt ilyen évem, de ma fontosabb az 5 hónapos csöppségem. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire magam elé fogok mást helyezni. Fél évig szerveztem a nyári Zempléni túrámat, és mikor Zemplénben gurult a csapat, azon járt folyvást az agyam, hogy miért nem vagyok Andika mellett. Hihetetlen! Nektek jó szerelést, mocizást, én megyek elmosogatom a cumisüvegeket!
Ja igen, és a ráadás ha már az ember nem tudja azt mondani az öccsének h ennyiért nem lehet rendes motort venni. Ebben (is) apa volt a vezetőszerelő, én csak kamilláztak h miket tud.
11ezer?! Nem aprózod. Amikor azt mondom h sokat mentem akkor nyomtam 6056km-t egy évben.
Most 2949-nél vagy de nem vsz h lesz 3e.
Bár az igazat megvallva most elég is volt nekem.
Milyen gépet szándékozol venni, ha megkérdezhetem?
Nem állt meg az élet, csak hála istennek nem a cb-ket kell szerelni, hanem az ember egyéb más vackait.
Pl. szervócsövet kell kiműteni onnét ahová ember keze nem fér béé hogy normálisan kitudja tekerni az áteresztőcsavart...
Én mondjuk konkrétan most szeptember októberben többet mentem mint egész évben.
Csütörtökön voltam egy rövidebb estébe nyúló guruláson. Volt közben traffipaxal anyósülésen engem előző személyautó (minimum 140el jött). Benzinhiányos autó kisegítése a sötétben, közben meg drukkolás h az árokból előugorva ne akarjon senki sem lerángatni a motorról.
Aztán másnap ismét meghalt 2 paksi motorozás közben...
Ezt nehéz látatlanban megmondani. A villák nem görbültek? A sérülések mennyire komolyak? Minden cserélni kell, vagy lehet javítani is ezt-azt? Én úgy láttam, hogy a 98 körüliek normál állapotban kb. 400-ért mennek, egy sérült 200-nál nem hiszem, hogy többért elmenne, de lehet, hogy annyiért sem. Sajnos olyan sok bontott alkatrész itthon nincs, külföldről meg drága behozatni. Ha beraksz ide képet, talán többet lehetne mondani.