Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is így fogalmaztam tegnap itt a sportmotoron, hogy motorizált futballhuligánok voltak ezek! Nem motorozni, hanem balhézni mentek az utcára!

Én is úgy reagáltam volna ahogy az autós! Csak a végén nem álok meg, hanem tolatni kezdtem volna!
Persze! Csak olvasd el az általad leírt tomjenezes után amit a fesszabrol írtál. Ergo ott jól alá raktal saját magadnak! :)))


Laci!

Ami abban a videóban történt az felháborító! Azok a férgek nem motorosok voltak, hanem motoron ülő csőcselék, én az ilyeneket nem tartom motorosnak! Ahogy Írtad is, ha ott a család még többet vittem volna én is magammal! Szarhazik! :(
Teljesen nem ismert a történet, amit lehetett találni ezzel kapcsolatban azt még tegnap elolvastam, de igazából bizonyosat nem lehet tudni. A hozzászólásokban csak a fröcsögés megy, van aki a rossz tapasztalatai miatt a motorosokat szidja, másrészről nincs olyan motoros akinek még nem okozott meleg helyzetet figyelmetlen autós, nyilván az meg az autóst szidja. Imádom a csapatos motorozást és tisztában vagyok a veszélyeivel is, normális helyzetben vigyáznék rájuk ha én lennék az autós, ezért talán nem is kerülnék ilyen helyzetbe. Ha viszont tényleg hordáról van szó akik rendszámok nélkül közlekedve esetleg nem is tiszta tudattal csak passzióból belémkötnek és aggressziven lépnek fel a családom testi épségét fenyegetve... hát nem tudom de lehet elég lenne a kis Puntóm is és Range Rover nélkül is tudtam volna borogatni körülöttem egy kicsit, ha már úgyis agyonvernek vittem volna magammal párat...
Mégegyszer mondom nem tiszta teljesen mi történt, ezért nem lehet ítélkezni, de volt ott egy 5hónapos kisgyerek és egy halálra rémült anyuka is, belegondoltatok ezt hogyan élte meg az apa... lehet nem is volt képes abban a helyzetben tisztán gondolkodni. A motorosok között nem volt legalább egy-két tisztább fejű aki gondolkodott volna, hogy esetleg az életüket féltik az autóban? Ha pökhendi majom az autós akkor is megérdemli a családja? Nagyon nagy volt a túlerő, úgy gondolom inkább a félelem volt az úr a kocsiban. Most kómában az apa és van egy halott motoros is (bár van ahol csak sérült motorosról beszélnek) ennek nem lett volna szabad megtörténnie ha normális emberek találkoznak.
Jól csak a szívével lát az ember!
Látom elolvastad a reklám szövegeket!
Itt egyéb hasznos tanács is olvasható, látható.
Na mégeccer másként.
http://www.cb500-wiki.de/doku....
köszi! hátha mégis sikerül! üdv bics
Úgy látom a pdf. képet nem csatolja a program.
Ha kezed ügyében van, vagy éppen kölcsön tudsz kérni egy segédeszközt (ld. a képen), akkor házilag is le tudod ellenőrizni a feszültségszabályozó állapotát. Mellékelek erről eligazítást - németül - talán elboldogulsz vele, mert amúgy világos az eljárás.
Nekem azzal kezdődött, hogy váratlan helyzetekben nem indult önindítóval. Töltöttem az akút. Használt egy darabot, aztán néhány nap múlva beöltözve feleségestől le kellett mondani a bevásárlási útról, mert nem volt áram. Újratöltöttem az aksit. Ezennel elindult, de miután megálltam, ismét jelentkezett a gond. Szerencsémre egy enyhe lejtő volt a közelben, és bedurrant.
A gyári feszültségszabályozónak nincs hűtőbordája, a borítás alatt nem hűl eléggé a szerkentyű. A szakvélemény szerint ez is okozza meghibásodását, ami viszonylag gyakorinak bizonyul. Én olyat szereztem be, amely több típusra is felszerelhető és már hűtőbordás.
úgy lesz!
Szivesen de még annyit tegyél meg hogy beírod a "keresés ebben a topikban" mezőben a "fesszabályzó" kulcsszót és ha rákkattolsz feljön az összes ezzel kapcsolatos hozzászólás. Volt itt szó arról is hogyan kell kimérni, aztán Fécó is meg Zolibá is küzdött hasonló problémával úgyhogy érdemes elolvasni a hozzászólásokat biztosan a segítségedre lesz.
Azt nem tudom hogy mikor vette az előző gazdája az akksit,de most le volt merülve az biztos! Mert ma (CEK töltővel) feltöltöttem!

Én is a fesszabályzóra gondoltam,majd meglátjuk mi lesz! Mert eddig még nem csinálta ezt! Hátha az akksi adta meg magát!

Majd elválik! Úgyis lassan téli álomba fog merülni! köszi a segítséget!
Ha menetközben merül le az akku az nem a legjobb jel. Hondáknál előforduló hiba a fesszab. pusztulása, ez beleszólhat a motorműködésbe is. Az én CB-m is átesett ezen, szerencsére az előttem lévő gazdájánál. Ritka de előfordulhat az akku spontán kipurcanása is, ezt viszont észre fogod venni ha az akkutöltő sem tudja életre kelteni. Ez lenne a jobbik eset, feltéve ha nem a generátor vagy a szabályzó tette tönkre. Mikori benne az akksi?
Való igaz!

Laci kellene egy kis Hilfe: tegnap rosszalkodott a CB-m! Egyszer,egyszer menet közben mintha nem ment volna egy henger! Nem állítottam le(szerencsére),és mire hazaértem lemerült az akku!Nem tudtam beindítani,amikor hazaértem.Ráadtam a gyújtást és indításkor a zöld lámpa csak halványodott! Az írányjelző menet közben mikor ráadtam össze-vissza villogott! Egyszer normálisan,egyszer gyorsabban!

Mitől lehet ez? Ma felraktam a töltőre az akksit,holnap meg beröffentem!

Köszi!Üdv:bics
Kinek mi... de ez parttalan vita lenne, olyan mint a 2T vs. 4T, vagy az olajválasztás és még sorolhatnám. Addig jó amíg van választási lehetőség, így mindenki a -szerinte- legjobbat veheti
Mi az?
Ez így ebben a formában viszont nem igaz...
A Honda mindenben szebb,és jobb,megbízhatóbb,japánosabb,kevesebb betűből áll,könnyebb leírni,könnyebb kimondani!És többszörösen vezeti az eladási listát!
Meghajlok a nagy Zephyr előtt Fisikém gyönyörű klasszikus, mindig is tetszett! A Hondában viszont van egy kis sportos huncutság és nem őrzi vaskalaposan a konzervatív stílust. A faridom hegyes mint a tű amibe úgy integrálták bele a hátsó dupla lámpát, hogy az oldalról nem is látszik... és még sorolhatnám ami miatt én gondolkodás nélkül a nagy CB-t választanám
A győzködésnek természetesen nincs értelme mert ahogy engem se lehet kibillenteni a meggyőződésemből, ugyanúgy téged sem. Bárcsak annyi lenne mindkettőnk problémája, hogy melyik szalonba menjünk kiválasztani kedvencünket
Na azért a Zephyr 1100... Nem így van Lacikam!?! ;)
Hát persze! Papiros példány kéne, és a műszaki kivitelnél minimálisan még elfogadható. Index, világítás, hátul prizma, miegymás. Hegesztéstől én sem félek, bár nem tudok olyan jól, de nem tankot, vagy dobot hegesztenék, ahol vékony az anyag, hanem vázat. És különben is főleg lefele jönne az anyag, nem felfele. Az üléspúpot meg hungarocellből faragnám ki a formáját, és üvegszálból gyártanám le a véglegest. Vékony párnázatú tenyérnyi bőrrel sem gyűlne meg nagyon a bajom. Újítottam fel pár széket, tudom hol feszítsek, és tűző gépezzek! Kerekek krómoztatott újrafűzött JAWA kerekek lennének, sztm befaraghatóak a CB500 villái közé. A szabadon bámészkodó karbi szívócsonkok látványa engem is zavar, de a gyári légszűrőház sem maradhat, így valami baba direkt szűrő lenne mindkét szívócsonk végen.
Költségek? Hát 4-500eFt körül egy normál 94-99 közötti CB500. Aztán kb szűken tényleg ennyi még az egyéb holmikra, kiegészítőkre, fényezésre, miegymásra. Persze bőrdzseki, bőrgatya, csizma, meg 2. világháborús rohamsisak, szemüveggel!

Amin régóta filózok az az aksi elhelyezése. Nálam a karbisor, és sportlégszűrő után nem lehet semmi sem ami zavarná az átlátást, így sztm talán az üléspúp alá lehetne berejteni, és onnét mennének előre a kábelek. Talán a vázban...

Meg a másik. A kipufogó rendszer. 2-1-2 lenne, és végdoboknak az öreg TDM végdobjai lennének a legjobbak. Csak még nem tudom, hogy hogy lehetne a műszakiztató állomás torkán ezt letolni...

Ha egyszer egy ilyennek nekifogok, akkor annak az alapja tuti, hogy egy CB500 lesz. Nagyon megszerettem a modellt! 2henger hörgése számomra etalonná vált, egyszerű, mutatós, tartós a konstrukció, és a teljesítménye is tökéletesen megfelel egy kis 100km/h körüli duhajkodáshoz.
Szoktam én is játszadozni a gondolattal, de ha reálisan gondolkodok akkor 5-600ezer is kevés lenne rá Nem szeretnék nagyképűsködni de úgy érzem megtudnám csinálni, szerszámaim vannak hozzá, akár a jellegzetes űléspúpot vagy a kiegészítőket is le tudnám gyártani kézi munkával a fényezést is beleértve, a krómozás kivételével minden menne. Viszont papíros példány kellene mert ahogy Te is mondtad jó lenne közúton is hörögtetni...
A minimál kivitel tetszik nekem is, de csak ami a kresz miatt fontos, semmi több! Na meg ami a motor miatt, mert attól hideglelésem van amikor szabadon látom a karbik szívócsonkjait... Mondjuk az nem baj ha kényelmetlen hiszen ez nem a kényelemről szól hanem mondjuk néhány óra játékról amikor remeg a gerincvelőd és elélvez a füled...
Nem egyszer számolgattam már, kéne rá egy milla alsó hangon, de akkor olyan igazi lenne, olyan 60-70-es évekbeli útcai versenyzős, tankra hasalós, drótküllős, segtámaszos, virslikerekes játék a régivágású hülyegyerekeknek... amit mosolyogva bevállalnék egy féldinnye alakú bukósisakban amin jókora síszemüveg éktelenkedne
A gondolat érik, igen erősen, addig meg beszélni is jólesik róla, meg böngészni az interneten.
Igen, de én inkább úgy fogalmaznék, hogy a legszebb 4 hengeres!