Szia! Képeket csak a meglátogatott helyeken csináltunk, magáról az útról nem. de teszek fel. Az a tapasztalatom, hogy legközelebb én fogok pakolni, rengeteg olyan cucc került bele a táskákba a mit fel sem vettünk, de a hajsütővasra azért szükség volt. A szállásokat részben megoldottuk Magyarországon Sopronban és Szombathelyen, De egy Grazi kirándulás közben ill. a környékén eléggé belemerültünk a kitűnő utakba kanyarokba, hogy ott aludtunk. És Bécs is szóba jött, egészen felmentünk Krems-Stockerau-Hollabrun háromszögbe. Szóval inkább csillagpont szerűen jártuk a környéket, de nem lehet feledni a csodás tájakat, el is határoztuk jövőre egy út végig a Duna völgyében meglátogatni Linz városát és Salzburgot. Rendőrrel csak hétvégeken találkoztunk akkor is csak sebességet mértek. Sajnos nem sprehhelem a dajcsot de Burgerlandban szinte mindenütt beszélnek magyarul, a benzinkútnál, a múzeumban , a péknél, stb. Az utak minősége 10ből 10es és nagyon élvezetes a vonalvezetésük ( érdekes sehol nem találtam aknafedelet az utakon) kivéve az autópályákon de a gyors haladáshoz igénybevettem azokat is. Mivel hátulra két 40-es doboz van felpakolva eléggé nagy a légellenállásuk, így a fogyasztás 120 tempónál már 5 lityi volt. De mint írtam a 4.6 os átlag korrekt volt. A képek Léka várát, Herberstein kastélyt, és Fraknó várát ábrázolják.
A biztosító egy hét alatt arra jutott, hogy valami független szakértőt kért fel az ügy kivizsgálása érdekében. A balesetet számítva 90 napjuk van döntést hozni, tehát november 27-éig húzhatják az időt. A motoros szezonnak ezzel lőttek.
Úgyhogy most megpróbálom előkeríteni a 4 rendőrt, aki ott volt.
Sziasztok! Sajnos nekem is volt hasonló tapasztalatom a biztosítóval (köbe) igaz autóval. A srác belém tolatott, teljes mértékben elismerte a felelősségét aláírta. Rá 6 hónapra a biztosító megállapította, hogy én még valszeg nekimentem egy betonfalnak, mert az ügyfele mitcubisiparejója nem okozott volna ekkora kárt
Más ......Újra bizonyított a cb 500: teljesen felpakolva (4 kilóval meghaladva a teljes terhelést, az asszony pakolt ) Miskolcról Ausztriai körút Stájerország Burgerland 7 nap 2000 km no problem 4.6 átlag. Gondolkodtunk, hogy esetleg majd talán később lecseréljük....de miért is? Ez a motor Mindíg haza fog hozni
Széles utat
Furcsa hogy a rendőrök nem hallottak még ilyenről, mert ez itthon mindennapos. Direkt csinálják. Sokszor a biztosító javaslatára. Mivel nincs rendőrségi jegyzőkönyv így a biztosító bepróbálja azt, hogy az ügyfele mégsem ismeri el így esélyes hogy bíróságra kerül és nem kell fizetnie. MINDIG! legyen rendőrségi jegyzőkönyv. Ez egy ilyen ország. Hiába van kötelező biztosítás ha azért a rohadt bónus malus imádat miatt mindenki félti a besorolását, miközben pont azért van az egész. B2-3 fokozatban már szart se fizetsz biztosításként és károkozáskor visszaesel kategóriát és minimális szinten növekszik a havi kötelező.
Megvannak az adatai, azóta sikerült is elérnem telefonon, de lényegében az derült csak ki, hogy értelmes beszélgetést vele nem lehet folytatni.
Most egyelőre megvárom mit mond a biztosító a héten. Aztán aszerint...
Szia!
...most olvasom,hogy milyen gondjaid támadtak...de a "gázolónak" meg vannak az adatai, csak nem veszi fel a telefont?...Szerintem, csak kéne beszélned lassan egy ügyvéddel...
Sziasztok!
Van egy univerzális fokozatkijelzőm. Analóg kilométer órásokhoz is felrakható. Mágneses elven működik. A CB500-ra akartam felrakni, de mire sikerült volna addigra eladtam. Érdekel valakit? 12000 Ft-ért vettem és 6000 Ft-ért odaadnám.
Hát igen, többek között ezért hagyta már el az ismerőseim 40-50%-a ezt az országot. Magyar ember addig megy, amíg lehet. Ha ennek 6 év pereskedés az ára, akkor is... A bíróságok meg tele vannak tyúkperekkel, mert a szomszéd fáról áthajló ágról leszedett gyümölcsön vitatkoznak.
Megmondom őszintén, hogy nem értem a fószert. Elismerte, hogy hibázott. Aztán gondolom beszélt valami ismerőssel, hogyan lehetne mégis jobban megúszni, és most megy az okoskodás.
Konkrétan hánynom kell ettől az országtól, ettől a társadalomtól...
Újabb mélységekben ismerem meg az emberi viselkedést.
A biztosítós ügyem most abban a szakaszban áll, hogy a kedves autós, két nappal a baleset után bement a biztosítóhoz, és kijelentette, hogy az mégse úgy volt, ahogy leírta a papírra, és 50-50re akarja kihozni a balesetet.
Ilyen létezik? Ugyanis a baleset után leírta, hogy teljes mértékben vállalja a felelősséget, aláírta a kék-sárga baleseti bejelentőt is. A kint lévő rendőrök nem jártak el hivatalosan, mert megegyeztünk. Felhívtam azóta a rendőröket, és ők még nem hallottak olyanről, hogy utólag módosítgatnának felelősségmegoszlást.
Természetesen az autóst nem érem el a megadott telefonszámán.
Mire számítsak ezután? A biztosító (mindkét félnek ugyanaz, Wabard) csak húzza az időt, de igazából nem változtathatja meg a felállást?
Vagy mégis? Mert akkor kereshetem fel a kiérkező rendőröket, és indíthatom el a polgári peres eljárást...
Pedig egyszerű.
2012 tavaszán pofáraestem szegénnyel.
Sérült a tank is.Meg az oldalidomon előtte is volt már egy pici a farán.
Így fényezni kellett.
És ha már fényezem mért ne olyanra ami bejön?
Úgy nagyon.
Láncolajzó picit alaphangra esett vissza.
K.István mutatott egy fejet ami jobb.
És elmélkedtünk egy felfogatáson.
Ami kicsit több felkészülést meg gyártást igényel.
Így a kikristályosodott terv el lesz halasztva a téli napokra amikor a motor úgyis áll és nem esz a fene hogy mehetnék de szét van dobva.
Meglesz tavaszra.
Végeredményen nem változtat semmi! Szerintem a 3 henger a tuti, de ezt sztm Te is így gondolod!
Viszont lenne 2 kérdésem hozzád: (Ha már így összeakadtunk)
Már nézegettem 1x az adatlapodat, és most megint ugyan az tűnt fel, hogy fehér volt a 675öd. Hogy lett az narancs? Cserélted, vagy átfényeztetted a vasad?
Tökéletesen igazad van.Hál istennek nem vagyunk egyformák és elárasztanak a jobbnál jobb gépekkel a gyártók.
Így mindenki megtalálja a neki megfelelőt.
Egy gondolat:
Valakit győzködni, hogy az általa szeretett motornak vannak negatívumai, mert pl. ennyi vagy annyi a hengerszáma esetleg más az elrendezése, vagy mert itt vagy ott gyártották... teljesen felesleges. Nekem is mondták már, unalmas a sornégy, nagyon kell forgatni, több henger több hibalehetőség... hol érdekel engem!? Négy krómos leömlő, körlámpa és kevés műanyag, ez volt a sokszor visszatérő álmom, miért vettem volna olyat ami Jászkarafaszajenőnek tetszik!?
Elnézést! Nem akartam megbántani Triumph-ékat! Nagyon tetszetős olyan BMW-s minőségi komponenses az Angol 3hengeres, csak az ára, alkatrészárai, bontóban fellelhető darabszámai, meg a körülöttük keringő városi legendák kedvetlenítettek el mindkét márkától teljesen!
A globalizált gyártás, és minőségbiztosítás persze okoz problémát, de reméljük még ott van a japán tervezési precizitás, ami még rúg a latba az Európaival szemben! Biztos mára már az sem sok, de még a fél lapát előny is előny.
Én remélem azért, hogy nem fogsz mosolyogni, mikor 50-60 esetleg 100e km múlva kileheli a lelkét a motorom. Egy teljes motorgenerált, esetleg blokkcserét szándékomban áll majd kiadni a motoromra, mert ezt a gépet bár ütöm-vágom-nyúzom, de eddig mindenhova elvitt akár utassal meg 50kg-nyi csomagokkal, és vissza is hozott, így nagyon szeretem, és tisztelem ezért, így egy második esélyt tuti fogok neki adni! Sztm a kis CBFem elkísér az ízületi romlásomba, az utam végéig. Már csak 30-40 évet kell kibírnia!
A globalizált gyártás korában picit idejétmúlt berögzülés ez a hiedelem.
Pont az olaszban gyártott 2000 vutáni hondák drasztikus minőségromlása támasztja alá hogy nem minden van úgy már.
De felőlem.Én azért majd mosolygok egy picit ezen a merev rigolyán 50-100e Km mulva.
Erről a szuper túráról nem akarsz egy kis beszámolót írni? Mik a tapasztalatok, képek...
Üdv, D.
Úgyhogy most megpróbálom előkeríteni a 4 rendőrt, aki ott volt.
Más ......Újra bizonyított a cb 500: teljesen felpakolva (4 kilóval meghaladva a teljes terhelést, az asszony pakolt ) Miskolcról Ausztriai körút Stájerország Burgerland 7 nap 2000 km no problem 4.6 átlag. Gondolkodtunk, hogy esetleg majd talán később lecseréljük....de miért is? Ez a motor Mindíg haza fog hozni
Széles utat
Most egyelőre megvárom mit mond a biztosító a héten. Aztán aszerint...
...most olvasom,hogy milyen gondjaid támadtak...de a "gázolónak" meg vannak az adatai, csak nem veszi fel a telefont?...Szerintem, csak kéne beszélned lassan egy ügyvéddel...
Köszi.
Van egy univerzális fokozatkijelzőm. Analóg kilométer órásokhoz is felrakható. Mágneses elven működik. A CB500-ra akartam felrakni, de mire sikerült volna addigra eladtam. Érdekel valakit? 12000 Ft-ért vettem és 6000 Ft-ért odaadnám.
Megmondom őszintén, hogy nem értem a fószert. Elismerte, hogy hibázott. Aztán gondolom beszélt valami ismerőssel, hogyan lehetne mégis jobban megúszni, és most megy az okoskodás.
Konkrétan hánynom kell ettől az országtól, ettől a társadalomtól...
Újabb mélységekben ismerem meg az emberi viselkedést.
A biztosítós ügyem most abban a szakaszban áll, hogy a kedves autós, két nappal a baleset után bement a biztosítóhoz, és kijelentette, hogy az mégse úgy volt, ahogy leírta a papírra, és 50-50re akarja kihozni a balesetet.
Ilyen létezik? Ugyanis a baleset után leírta, hogy teljes mértékben vállalja a felelősséget, aláírta a kék-sárga baleseti bejelentőt is. A kint lévő rendőrök nem jártak el hivatalosan, mert megegyeztünk. Felhívtam azóta a rendőröket, és ők még nem hallottak olyanről, hogy utólag módosítgatnának felelősségmegoszlást.
Természetesen az autóst nem érem el a megadott telefonszámán.
Mire számítsak ezután? A biztosító (mindkét félnek ugyanaz, Wabard) csak húzza az időt, de igazából nem változtathatja meg a felállást?
Vagy mégis? Mert akkor kereshetem fel a kiérkező rendőröket, és indíthatom el a polgári peres eljárást...
2012 tavaszán pofáraestem szegénnyel.
Sérült a tank is.Meg az oldalidomon előtte is volt már egy pici a farán.
Így fényezni kellett.
És ha már fényezem mért ne olyanra ami bejön?
Úgy nagyon.
Láncolajzó picit alaphangra esett vissza.
K.István mutatott egy fejet ami jobb.
És elmélkedtünk egy felfogatáson.
Ami kicsit több felkészülést meg gyártást igényel.
Így a kikristályosodott terv el lesz halasztva a téli napokra amikor a motor úgyis áll és nem esz a fene hogy mehetnék de szét van dobva.
Meglesz tavaszra.
Viszont lenne 2 kérdésem hozzád: (Ha már így összeakadtunk)
Már nézegettem 1x az adatlapodat, és most megint ugyan az tűnt fel, hogy fehér volt a 675öd. Hogy lett az narancs? Cserélted, vagy átfényeztetted a vasad?
A másik, hogy hogy állsz a láncolajozó tervével?
Így mindenki megtalálja a neki megfelelőt.
Valakit győzködni, hogy az általa szeretett motornak vannak negatívumai, mert pl. ennyi vagy annyi a hengerszáma esetleg más az elrendezése, vagy mert itt vagy ott gyártották... teljesen felesleges. Nekem is mondták már, unalmas a sornégy, nagyon kell forgatni, több henger több hibalehetőség... hol érdekel engem!? Négy krómos leömlő, körlámpa és kevés műanyag, ez volt a sokszor visszatérő álmom, miért vettem volna olyat ami Jászkarafaszajenőnek tetszik!?
A többi az bogarászás.
2009-es Hornetből mennyi van bontóban?
A globalizált gyártás, és minőségbiztosítás persze okoz problémát, de reméljük még ott van a japán tervezési precizitás, ami még rúg a latba az Európaival szemben! Biztos mára már az sem sok, de még a fél lapát előny is előny.
Én remélem azért, hogy nem fogsz mosolyogni, mikor 50-60 esetleg 100e km múlva kileheli a lelkét a motorom. Egy teljes motorgenerált, esetleg blokkcserét szándékomban áll majd kiadni a motoromra, mert ezt a gépet bár ütöm-vágom-nyúzom, de eddig mindenhova elvitt akár utassal meg 50kg-nyi csomagokkal, és vissza is hozott, így nagyon szeretem, és tisztelem ezért, így egy második esélyt tuti fogok neki adni! Sztm a kis CBFem elkísér az ízületi romlásomba, az utam végéig. Már csak 30-40 évet kell kibírnia!
Pont az olaszban gyártott 2000 vutáni hondák drasztikus minőségromlása támasztja alá hogy nem minden van úgy már.
De felőlem.Én azért majd mosolygok egy picit ezen a merev rigolyán 50-100e Km mulva.