Biztosítós fotózás megvolt, Honda Szallerbecknél kértem előzetes árajánlatot, ami elég botrányos. Az 50%-os avultatás miatt kb. 140 ezer forintomba kerülne a javítás...
Na igen, a profi hekkelők mindig tudják a gyors módszert a gyanútlan vevők átverésére... A napi számlálón kívül tényleg kissé felesleges is számolni az össz menetet. Ha másra nem, talán annyira jó, hogy tudom idén mennyit motoroztam, hogy az elégedettséggel vagy szomorúsággal tölthessen el. :)
Egyszerűbb az órát szétszedni, és a mechanikát átállítani. Az egyik rokonom garázsokat ad ki, és az egyikben egy motorszerelő csóka "lakott". Hogy ne tudd meg miket tudtam meg tőle, hogyan kell a vasakat feljavítani eladás előtt. konkrétan azzal kérkedett, hogyan kell ennél a típusnál órát átállítani. A digitális picit macerásabb, de szakembernél pikk-pakk az is átprogramozható.
Szerény véleményem szerint elhagynám a motorokról a kilométerszámlálót. Gyakorlati haszna nulla, max a napit szoktam a benyaszint megsaccolásához használni...
Hát erre még egy ideig várni fogunk mindannyian. Begurítottam a sarokba, és lehet csak jövőre lesz elővéve, foglalkozva vele... Hiába akinek 13 hetes babája van, nem nagyon ugrálhat, de ígérem megosztom Veletek!
Szerencsi vár
Tokaji TV torony
Bodrogkeresztúri Motormúzeum
Sárospataki vár
Füzéri Vár
Boldogkőváraljai vár
Rakaca-víztározó
Rudabányai-bányató
Képek szerint:
1 Siroki vár előtt motorozunk el épp
2 Boldogkőváraljai várban
3 Telkibánya, Veronika Vendégház szállása
4 Boldogkőváraljai várban
5 Rakaca Víztárolónál a gáton (Az út errefelé volt a legrosszabb)
6 Rudabányai bányató (Az ország legmélyebb tava: 60-70méter)
Hivatalos rendőri határozat nem volt, megfenyegették az autóst, adatokat ellenőriztek, szondáztattak, segítettek a betétlap-kitöltéssel és odébbáltak.
Annyit mondtak csak, hogy menjek el a biztosítóhoz.
Sajnálom, hogy sorstárs(baleseti) lettél! Már szinte nem is létezhet defenzív vezetés, némelyik autós olyan hülye. Örülük, hogy te legalább viszonylag megúsztad. Ha rendőrségi intézkedés volt, akkor a biztosító határozat nélkül, semmit nem fog tenni.De a kárt minél előbb jelentsd be, mert a szakértőjük ki fog menni fotózni! Minden sérült cuccod mutasd be, a ruhát+stb is.Utána mehetsz árajánlatot kérni(előzetest) a Hondához. Majd ha lesz határozat, mondom tovább.
A hétvégén megvolt a 2napos Zemplén túrám! Fincsi volt! Az utak minősége hol jó, hol elfogadható, hol katasztrofális volt. A táj viszont, hol jó, hol szuper, hol fenomenális volt! Ehune pár kép a sok körül. Nehéz volt kiválasztani 6ot.
A motor még mindig bőven elég még 2 személlyel is, CSAK!
Képzeljétek megadta magát a vezérműlánc feszítőm! Ijesztő hangok jöttek ki a mociból onnantól, de bevállaltam az út folytatását. Tisztességgel végigvitt minket az úton, haza is hozott, és otthon még egy perc teljesen csendes járással is megajándékozott. Vagyis tudna most is csendesen működni, ha a feszítő nem akadna vissza ki! Emlékszem, hogy a CB500 egyik típushibája ez a láncfeszítő megadása. Hát nekem most 40000km-nél megcsinálta. Hát végül is ahogy én használom...
Szia Atesz!
Mostanában nem volt idõm a fórumra nézni, most látom csak, hogy mi történt veled... Nagyon sajnálom, remélem hamar rendbejössz!
Engem tegnap ütöttek el. Jöttem haza Villányból, volt minden: kompozás, gáton, földúton motorozás, Kiskunság, Nyakvágó csárda, mi kellhet még?! Erre 10 kmre a cél elött Taksonyban beütött a baj.
Kis sebességnél az egyik autót megelõztem, az meg gondolt egyet és irányjelzés, körülnézés nélkül befordult balra egy parkolóba. Azaz inkább belém, épp mellette haladtam abban a pillanatban.
A kocsmából kihívták a rendõröket, nem volt különösebb gond, egyértelmûen az autóst hozták ki a hibásnak.
Most jön a biztosítós mizéria. Még sosem volt balesetem, mire lehet számítani?
Nekem nagy bajom nem lett (protektorok jól dolgoztak, fõleg a kesztyû, az megmentette a kormány alá beszorult kezemet), viszont a motoron, ruházaton jelentõs a kár.
Ja igen, a rendõrök szerint a ruhában esett sérüléseket is fizeti a biztosító.
Én is a nyár eleji vizsgáztatáskor jöttem rá, hogy valamennyit visszatekert az előző tulaj a motorban, így kaptam a szép 20-ezres értéket vételkor. Amúgy szerintem csak annyi visszatekerni az órát, hogy azt az egy csavart feloldjuk a keréknél, befogjuk a spirált egy akkus fúróba, beállítjuk a kívánt forgási irányt és mehet. Lekötözzük egy gyorskötözővel a ravaszt és 2-3 óra (vagy nap) múlva látható az eredmény.
Persze még nem próbáltam és nincs is szándékomban, de szerintem ezért az egyszerű módszer miatt folyamodnak olyan sokan hozzá, pedig ha tudnák, hogy nem a km számít, hanem az állapot...
Mind1, én sem hittem el soha a 20 ezret a motoromban, de a 300 ezer még nagyon messze van, szóval nem aggódok.
Én sem értettem ezt a csak ennyi km-t tesz meg az ipse egy évben dolgot, meg hogy akkor miért is vett motor dolgot, de mióta gyűjtök a pelenkára (tavaly csak 4700km), meg nevelem az újszülött gyerekemet (idén 1700km, és tuti nem fogok még 1 túrára elmenni) már értem, hogy hogy jöhetnek ki ezek az alacsony értékek. Pld.: jövőre lehet 1km sem fog belekerülni a mociba. Előtte 9-12000km-t tettem meg én is évente. Ez van! Boldogság ára, egy másik boldogság!
Másnak biztos más az oka, és biztos van olyan is aki tekergeti, vagy tekergetteti az óráját, de ma már számomra sem olyan érthetetlen a sok éves, de kevés km-es motor! Vagyis tényleg ki lehet fogni a jó vételt!
Ezt szomorúan hallom! Mielőbbi felépülést! Hidd el nem maradsz fekvőbeteg! Épp egészséges az ember alapállapota, vagyis vissza fogsz oda találni előbb utóbb!
Én tavaly jártam hasonlóképpen. Akkor mivel elég macerás volt hozzáférni, kicseréltem az összes izzót a műszerfalban. Azt, hogy hány W.-os nem tudom, de lehet Neked is meg kellene fontolni a komplett cserét.
Sziasztok egy kérdés lőnék felétek. Kimet az égő a motorban tompított és a távolsági is. majdnem egyszerre. kivettem és az van rajta 35W/35W kérdem én tehetek e bele nagyobb watt számút mert ez nagyon kevésnek bizonyul este mert volt alkalmam tök sötétben menni vele akkor ha nem jön semmi szemből lehet látni vele de szürkületkor és városban semmi.. alig érezhető.. lényeg az hogy tehetek e bele nagyobb watt számmal megáldott izzót ? Vagy nem birja a generátor ? szabad nem szabad ? Nektek milyen van benne ?
Szia Attila!
Miért kell feküdnöd? Azt gondoltam a te "karosszériád"már lassan rendbe jön,már csak a biztosítós harc van vissza! Minden esetre a munkából kiesés stb. kárát követeld az okozó biztosítójától! Gyógyulj meg mielőbb!
Szerény véleményem szerint elhagynám a motorokról a kilométerszámlálót. Gyakorlati haszna nulla, max a napit szoktam a benyaszint megsaccolásához használni...
Örültem, hogy a Zempléni túra összejöhetett!
Tokaji TV torony
Bodrogkeresztúri Motormúzeum
Sárospataki vár
Füzéri Vár
Boldogkőváraljai vár
Rakaca-víztározó
Rudabányai-bányató
Képek szerint:
1 Siroki vár előtt motorozunk el épp
2 Boldogkőváraljai várban
3 Telkibánya, Veronika Vendégház szállása
4 Boldogkőváraljai várban
5 Rakaca Víztárolónál a gáton (Az út errefelé volt a legrosszabb)
6 Rudabányai bányató (Az ország legmélyebb tava: 60-70méter)
Annyit mondtak csak, hogy menjek el a biztosítóhoz.
Sajnálom, hogy sorstárs(baleseti) lettél! Már szinte nem is létezhet defenzív vezetés, némelyik autós olyan hülye. Örülük, hogy te legalább viszonylag megúsztad. Ha rendőrségi intézkedés volt, akkor a biztosító határozat nélkül, semmit nem fog tenni.De a kárt minél előbb jelentsd be, mert a szakértőjük ki fog menni fotózni! Minden sérült cuccod mutasd be, a ruhát+stb is.Utána mehetsz árajánlatot kérni(előzetest) a Hondához. Majd ha lesz határozat, mondom tovább.
Addig jobbulást! Üdv!
Előző témámmal kapcsolatban összeszedtem végül a gondolataim.
A motor még mindig bőven elég még 2 személlyel is, CSAK!
Képzeljétek megadta magát a vezérműlánc feszítőm! Ijesztő hangok jöttek ki a mociból onnantól, de bevállaltam az út folytatását. Tisztességgel végigvitt minket az úton, haza is hozott, és otthon még egy perc teljesen csendes járással is megajándékozott. Vagyis tudna most is csendesen működni, ha a feszítő nem akadna vissza ki! Emlékszem, hogy a CB500 egyik típushibája ez a láncfeszítő megadása. Hát nekem most 40000km-nél megcsinálta. Hát végül is ahogy én használom...
Nu ehune a képek!
Mostanában nem volt idõm a fórumra nézni, most látom csak, hogy mi történt veled... Nagyon sajnálom, remélem hamar rendbejössz!
Engem tegnap ütöttek el. Jöttem haza Villányból, volt minden: kompozás, gáton, földúton motorozás, Kiskunság, Nyakvágó csárda, mi kellhet még?! Erre 10 kmre a cél elött Taksonyban beütött a baj.
Kis sebességnél az egyik autót megelõztem, az meg gondolt egyet és irányjelzés, körülnézés nélkül befordult balra egy parkolóba. Azaz inkább belém, épp mellette haladtam abban a pillanatban.
A kocsmából kihívták a rendõröket, nem volt különösebb gond, egyértelmûen az autóst hozták ki a hibásnak.
Most jön a biztosítós mizéria. Még sosem volt balesetem, mire lehet számítani?
Nekem nagy bajom nem lett (protektorok jól dolgoztak, fõleg a kesztyû, az megmentette a kormány alá beszorult kezemet), viszont a motoron, ruházaton jelentõs a kár.
Ja igen, a rendõrök szerint a ruhában esett sérüléseket is fizeti a biztosító.
Én is a nyár eleji vizsgáztatáskor jöttem rá, hogy valamennyit visszatekert az előző tulaj a motorban, így kaptam a szép 20-ezres értéket vételkor. Amúgy szerintem csak annyi visszatekerni az órát, hogy azt az egy csavart feloldjuk a keréknél, befogjuk a spirált egy akkus fúróba, beállítjuk a kívánt forgási irányt és mehet. Lekötözzük egy gyorskötözővel a ravaszt és 2-3 óra (vagy nap) múlva látható az eredmény.
Persze még nem próbáltam és nincs is szándékomban, de szerintem ezért az egyszerű módszer miatt folyamodnak olyan sokan hozzá, pedig ha tudnák, hogy nem a km számít, hanem az állapot...
Mind1, én sem hittem el soha a 20 ezret a motoromban, de a 300 ezer még nagyon messze van, szóval nem aggódok.
Másnak biztos más az oka, és biztos van olyan is aki tekergeti, vagy tekergetteti az óráját, de ma már számomra sem olyan érthetetlen a sok éves, de kevés km-es motor! Vagyis tényleg ki lehet fogni a jó vételt!
Sebi!
Szezon vége felé közeledünk,nyomjad a km-et amennyit csak birsz.
Összesen 8 db izzó van a műszerfalban:5db 12v 3w,1db12v 3,4w, 2db12v 1,7w. A 4 alsó visszajelző+ az oldaltámasz jelzője a 3w-os.
Üdv Sebi
Miért kell feküdnöd? Azt gondoltam a te "karosszériád"már lassan rendbe jön,már csak a biztosítós harc van vissza! Minden esetre a munkából kiesés stb. kárát követeld az okozó biztosítójától! Gyógyulj meg mielőbb!