....kedd reggel mentem egy hétre fel a Bükk-be (Istenmezejére) gondoltam onnan lesz pár jó/szép km, a Bükk és a Tátrában. Majdnem odaértem, s Terpes felől haladtam Pétervására irányába, mikor a szemben jövő balra (az én utam keresztezve) megállt, gondoltam akkor engem lát. ... megállt, s mikor odaértem csak kezdet fordulni....majd CSATT...az egyik lábamon az ujjaim eltörtek, + alig maradt rajtam bőr....
Cefetmód nem vagyok hozzáértő, mert nem Hondám van, csak sorkettesem, de annál nekem általában akkor jön elő ilyen rezgés, amikor a benzin mondjuk már csak félig van a tankban, és a tanktartó gumibak már gyenge. Mikor utóbbit javítottam, a rezgés erősen mérséklődött.
Hogy a Hondánál is lehet-e ilyen, azt nem tudom
Azért a rezonálás annyira nem jellemző a sorkettesre. Nekem zavarólag eddig még csak egyszer csinálta láncfeszítés után. Kicsit lazítanom kellett és megszűnt. Érdemes lenne ellenőrizni.
Nem tudom a benzint honnan szedik de Mol kúton szoktam tankolni és még ólomadalékot is teszek bele , az a baj nincs viszonyítási alapom nem tudom a másé hogyan viselkedik nekem ez most feltűnő lett eddig mint ha simábban ment volna az olaj is amióta lecseréltem vásárláskor 3OOOkm mentem még vele azzal sem lehet gond . lehet hogy ez nem is probléma csak én vagyok minden pici dologra érzékeny.. de azért köszi.
Az én 500am is berezonál... Ez van, megszoktam. Friss olajjal kevésbé csinálja, fáradttal jobban. Karbiszinkron nem segít rajta, hacsak előtte nem tekergetted szanaszét!
Én arra tippelnék, hogy rossz minőségű benzint tankoltál. Horvátországban volt szerencsém belefutni valami rettenet 95-ösbe, csörgött, zörgött, nem ment tőle a motor...
Másrészt én már egy ideje próbálgatom a 95 vs 98 dolgot, és mindig az jön ki, hogy a 98-assal alul sokkal szebben, kulturáltabban jár, mint 95-össel. Egyszer ki kéne próbálni német 95-össel is, valószínűleg hozná a magyar 98-as viselkedését a motor...
Nekem nincs CB 500-am és nem is volt, de próbáltam már ki nem egyet és emlékeim szerint 6. ban 4500-5000 körül már 100felett mutat a km óra. Ott már nem annyira érezhető sorkettes jelleg, így nem is gondoltam én azt komolyan, viszont velem előfordult már olyan, hogy azért rezonált a motor mert kipufogót cseréltem és nem tettem a felfogatási ponthoz gumi szilentet... de olyat is hallottam amikor a bukócsővel hidalták az a blokk felfogatását a vázhoz... így a gyári gumiágy tulajdonképpen funkcióját veszítette...
A nem megfelelő karbiszinkronnak inkább alapjáraton van tünete és nem a fordulat középtartományában.
Futómű, lánc és valamelyik felfogatás körül keresgélnék leginkább, ha már a blokkból jön akkora rezonancia ami érezhető a motortesten okoz az már régen rossz... és annak más előjele is lenne úgyhogy nézd át alaposan amiket említettem, még az is lehet hogy csak fellazult valami.
Tudom hogy a sor kettesnek amugy is van rezgése nem is ezzel van a gondom , hanem hogy ez mostanában a megszokottnál jobban feltűnt , eleve meg sem kérdezem ha nem lenne feltűnő. a leírtak-ból semmi nem pászol mert minden rendben van . a motor csinálja az lehet az oka ha pl karburátor szinkron kel ? De a gyertyák egyforma színűek .
Mert pl. sportdob van rajta, esetleg nem gumiágyban van, vagy szakaszosan megnyúlt a lánc de még dudor is lehet a gumiban...
most hírtelen annyi jut az eszembe... azt le se merem írni hogy azért mert sorkettő...
Csak azért csinálja, mert szeret és azt akarja, hogy jó legyen neked.
Ingyen masszázs... Amúgy a sor kettő miatt van szerintem, a mi motorunknak ez a "különlegessége"
Sziasztok !
Az miért van , hogy ha 6-ban megyek 45OO-5OOO fordulaton akkor bizsereg az egész motor eddig még nem tűnt fel a vibráció erősebb de néha olyan ha nő lennék tuti élvezném..
Hat hallod azon csodalkoztam volna ha valami hibat talalnak rajta Ugy nez ki mint az uj
Amugy mocsok jo az a narancssarga szin,bar en a feketet nem cserelnem le mas szinre
Na ma kora reggel levizsgáztattam a motort, persze gond nélkül átment, különösebben nem is készítettem fel a vizsgára. 2 rendőr hívta fel a figyelmem, hogy május végén lejárt a műszakim... megúsztam egy szóbeli figyelmeztetéssel.
Viszont ma reggel észrevettem, hogy motorféken durrog a kipufogóm, eddig ezt nem csinálta. Biztos a rossz karbi beállítás. A szerelő úgy elcseszte ahogy van, sokkal rosszabb lett. Mivel nem is volt rossz, csak az előírt szervizt csináltattam meg. Na mindegy, amíg nem tudok szinkronizálni, addig nem is állítgatom a csavart sem.
itt vettem angliaban ,es itt sokat jelent ha van teljes szerviz historiad a geprol. itt nincs ora tekergetes meg ilyesmi. Mi ertelme is lenne,otthon is csak azert megy ez mert penztelenseg van,es mindenbol penzt probalnak csinalni.
nekem ugy tunt mikor kiszedtem,mintha uj koratol ez lett volna benne es soha nem cserelte volna senki... meg egy szamlajan sem lattam feltuntetve hogy csereltek volna.
Gyógyulj meg mielőbb,a többit majd megoldod! A biztosítók sajnos csak a bejövő pénzt szeretik, adni már kevésbé!