Na igen csak ne lenne összecsukva mint a camping bicikli...
Naprakész vagyok az itthoni kínálatból és akkor már inkább ez:link
Amúgy semmi nem indokolja a váltást hiszen most is jó motorom van, ráadásul pénzem sincs másikra... így aztán könnyű nyugton maradni
hello! hallottam már ahol 4-5 ezer ért megcsinálják! Megyénkben!
De ha leveszed a tankot fórumtársunk "mosön"elég akciós áron megcsinálja! Legalábbis nekem azt mondta! Amit köszönök előre is!Az ősszel lehet hogy élek a lehetőséggel!
Kérdezz rá tőle,és megmondja hogy mennyi az annyi! üdv!
Ma egy kisebb ajándékkal szolgált a CB a benzinkúton. Változott a beosztásom, és így a napi ingázásom során pont elkerültem a szokásos dugókat, és így lement 5,2 l-ről 4,78 l-re a fogyasztásom!
Nem nem,meg nem a flexelek :) Meg vegulis nekem ket csavar kijon csak a harmadik nem. De elforditani meg nem probaltam,mert van belul valami pereme ami nem engedi... lehet hogy kicsit eroltetnem kellene...?
Az "normális" dolog, hogy két személlyel koppan a hátsó teleszkóp? 85-85kg-vel. A normálist nem úgy értem hogy úgy kell lennie, csak hogy másnak is lekoppan-e már kisebb bukkanónál is. Hiába van a legkeményebbre állítva. Lehet hogy már cserés leenne?
először próbáld meg megfogni fogóval, kifelé húzni és úgy lazítani, ha ez nem jön össze /nekem nem segített/ akkor marad a flex :S
ha ezután jobb megoldást nem találok, akkor körbe lesz nyomva, vlmi tömítőpasztával /úgy hogy ne látszódjon/, + 1 csavar amit visszahajtok, meg fogja fogni, csak csúnya lesz hogy nem lesz meg a csavar feje,
de remélem ki tudom majd bányászni az anyát, és beragasztom a helyére v vlmi hasonló
Sziasztok!
Egy kis problemam akadt levegoszuro csere kozben...
Ugyanis harom csavar fogja a legszurohaz tetejet,de csak kettot tudtam kicsavarni,a harmadik csak forog...
Erzodik hogy az anyacsavar,ami gondolom bele van ontve a legszurohazba es egyben amibol ki kellene hogy csavarodjon az forog vele egyutt. Mi tevo legyek,valami jo tanacs? Hogy tudnam en azt onnan kibanyaszni? Elore is koszi...
Szia!
Az indítás két azonos típusnál se mindig egyforma, a motor "beszédes" amikor beindul hallani lehet a hangján mi a jó neki.
Ha dadog az se jó, ha elszalad a fordulat az se... középutat keress, ha könnyebben indul szivatóval akkor add neki oda, de tapasztald ki azt a mértéket ami elég és ne húzd oda jobban. El is indulhatsz vele nyáron egyből, csak óvatosan, kisebb fordulattartományban és hamar válts fokozatot.
Nekem a CB is máshogy indult és a GSX is egy kicsit más, viszont mindkettőhöz volt fülem és tudtam mi a jó nekik
Bezzeg országúton legutóbb kerek 4.0 volt a átlag.