Dehogy kontárkodsz bele!Eddigi kérdéseimre Csaszi Úr és CB Laci Úr adták a legtöbb választ! Danke nekik! Amúgy mennydörgő van a gépen!És lehet amikor felrakták nem állították utánna a karbit!(így vettem)Csak külföldön dolgozom,és nem mindig van időm motorozni!
És ha itthon vagyok,és kedvem van egy kanyarra akkor nehogymáá cserben hagyjon! És fokozatosan olvasom elölről a válaszokat,amikor ráérek!
Bocsi, hogy belekontárkodok, de a 2. pont miatt nem bírtam megállni. A hidegindításod jó, sőt talán túl finom is. Nyáron lehet simán szívató nélkül is rajtoltatni a gépet, (szívató, és gázkar húzás nélkül el kell indulnia, és finoman járnia kb 900fordulaton.) és pár másodperc (kb10mp) után már indulni is. Az első 1-2 km-en tényleg ilyen 4000környékén elváltani, és finoman kezelni a gázkart, utána fokozatosan lehet nagyobb gázt, és magasabb fordulatszámot adni. Ha a vízhőmérő már bő félúton jár, akkor lehet teljes terhelést is használni, de a fúl gáz szerintem a legkevesebbszer fordul elő.
Bemelegedett alapjárati problémád egész egyszerűen a sok levegő, vagy-és kevés benzin eredménye! Sok levegő lehet megrepedt szívócsonk, elengedett karbiszorító bilincs, vagyis valahol fals levegőt szív a gép, a kevés benzin viszont lehet alapjárati fúvóka eltömődés, miegymás. Egy jó szakival szét kéne szedetni a karbikat, és megpucolás közben ellenőrizni a gumik állapotát. (Esetleg lehet még átfúvókázási vagy beállítási probléma is, de nem feltételezem, hogy a karbikba valaki előtted belepiszkált!) A probléma nem komoly, csak bosszantó! Max egy karbifelújító készletbe kerül...
1.Ha ilyen kor nyáron először beinditom a mocit szívatóval az miért baj? Mikor beindítottam egyből vissza is tolom! És indulok is el!
Szerinted ha egyből indulok el így nyáron, a 4000rpm-ig pörgetem az nem sok?
2. És ha bemelegedett a moci és üresbe kapcsolok,akkor olyan 1800rpm-es a fordulat(kb 1 percig),és utána leesik kb 1000rpm környékére,úgy hogy van mikor le áll? Nem kevés az a 1000rpm?
A könyve 1300rpm et ir+-100!
Mitől lehet ez a leállás? Egy karbitísztitás ráférne,vagy tekerjek a ford.szabályzón?
3 hete lettem Győri állampolgár, és múlt hétvégén sikerült a motoromat is felhoznom ebbe a csodás városba.
Képzeld el, hogy a motorozásom története 95%-ban megegyezik a tiedével és még a motorjaink is egyformák.
Szóval arra gondoltam, hogy a hétvégén összefuthatnánk valahol a városban egy közös motorozásra és beszélgetésre.
Privátban megbeszélhetjük a részleteket, ha van kedved.
Volt már valakinek olyan problémája, hogy az ülés-zár szerkezete eltört? Nem magára a zárra gondolok, hanem egy fém alkatrészre (a 11-es alkarészről van szó). Honnan lehet itthon ilyet beszerezni? Neten találtam egy külföldi oldalon, rendeljen meg onnan, vagy itthon bármelyik márkaszerviz tud nekem szerezni?
Erre szoktam azt mondani, hogy mi még mindig Kádár népe vagyunk. A fejekben még mindig az van, ami anno. Hány idősebb embertől hallottam ilyen sztorikat: "Megvettem a Trabantot 70.000 HUF-ért, és rá 3 évre 8000 km-rel eladtam 85.000-ért. Azok voltak a szép idők, stb...".
1650e? Ez több mint érdekes! Én 1.3milláért vettem 0km-en a vasam. Igaz az nem ABS-es kivitel, de az meg 1.4misi lett volna. Ezen meg már 6-7 éve ugyan az a kikeményedett gumi van. Lehet cserélni amint megvetted, mert ez már nem tapad, az már biztos!
Amikor motort kerestem én is néztem. Szerintem ebben az a vicces, hogy a 6 éves motorját annyiért akarja eladni, amennyiért vette. Még egy jó darabig hirdetni fogja az tuti.
Ilyenkor mi a helyzet? Biztosan nem volt lecserélve 12havonta benne az olaj?Maximum 1000km-nél egyszer!Akkor lehet 5 évig állt benne az olaj?Amúgy megkéri az árát rendesen !Ki fogja ezt megvenni?
Bocsika, igazad van, ez lemaradt a mondatból!